follow

UDINESE - INTER 3-1. TREZIREA LA REALITATE

Image and video hosting by TinyPic

Inter a făcut un duş rece la Udine, împotriva unei echipe care a confirmat că perioada bună prin care trece nu este întâmplătoare. Poate că acest eşec a venit la timp, mulţi, printre care şi subsemnatul, având impresia că lucrurile au reintrat în normal şi că putem continua fără să băgăm în seamă problemele pe care le avem. Din păcate, astăzi am văzut că revenirea pe care o aşteptăm cu toţii şi la care am început să sperăm nu este posibilă cu un portar nesigur, cu o defensivă care nu se opreşte din luat goluri din faze fixe şi cu un atac care stă practic într-un singur jucător. Iar când Eto'o nu e, se întâmplă ce s-a întâmplat astăzi.

Câteva cuvinte şi despre Leonardo. Este adevărat că echipa poate prinde o zi proastă, dar am pretenţia ca antrenorul să încerece să schimbe ceva. Şi n-am văzut asta. Sunt de acord că nu există prea multe soluţii, dar la fel cred că Ranocchia şi Obi ar merita mai multe şanse. În acelaşi timp, sper că înfrângerea de astăzi să-i pună puţin la treabă pe Moratti şi pe Branca.

Deşi aş putea aduce în discuţie şi arbitrajul, n-am să o fac. Pentru că nu vreau să mă păcălesc singur. Inter nu a arătat azi ca o echipă care ar fi putut scoate măcar un punct pe Friuli.

FORZA INTER!

By Ionut Tataru with 19 comentarii

19 comentarii:

  • Ionut says:

    Ceva de genul :))))

    Nu, dar am vazut asta cu absentele dupa ce terminasem de scris si n-am avut chef sa fac un P.S. :P

  • Ionut says:

    Sneijder inteleg ca mai sta 2-3 saptamani. Julio ar putea intra cu Palermo, chiar sper sa o faca. La fel si Coutinho, chiar daca azi a fost doar in tribuna.

    App de atacant, oare de ce nu-l aducem noi inapoi pe Destro? Ma gandesc ca e mai ok decat cu Goran si Biabiany

  • WooZie says:

    pfff... acuma m-am trezit. Din toate punctele de vedere :| . Acuma ce e important e sa isi revina baietii si sa nu se plafoneze

  • cristi says:

    Di Vaio ar fi extraordinar acum.E in forma de cateva sezoane incoace,la Bologna sunt ceva probleme si nici nu ar costa mult.Avem nevoie de un atacant cum era Cruz:experimentat si cu o rata buna de goluri,care sa ne salveze in momentele dificile sau cand sunt accidentari.Nici Di Natale nu ar fi o idee rea:)

  • Mishu says:

    Chiar ca a fost un dus rece. aceeasi parere o am si eu - ma asteptam ca Leonardo sa faca cateva schimbari si sa schimba un pic tactica. Totusi ce mai avea de pierdut. Fazele fixe ne mananca de vii, apararea de multe ori e visatoare... Dar nu e doar vina apararii. Leonardo trebuie s ainvete sa tacticizeze un pic mijlocul echipei. Spre exemplu 2 din goluri le-am luat din faulturi facute de Stankovic in zona de 25-30 m. Si cum mijlocul nu a mers era de asteptat ca la niste jucatori rapizi cum are udinese, apararea sa sufere..

    Sper ca ce a facut Inter pana acum sa nu fi fost un foc de paie. Insa nu imi pot ascunde dezamagirea..si nu neaparat fata de rezultat ci fata de jocul interului si mai ales ceea ce inseamna tactica, scheme de joc etc etc. Nu poti lasa echipa sa mearga de la sine intr-una...

    Astept o reactie miercuri in cupa cu Napoli, si nu neaparat ca rezultat ci mia mult ca joc, chiar daca nu vor fi toti titularii

    Forza inter!!

  • radurizan says:

    nu mar deranja sa pierdem cu napoli dar sa luam scudetto eu chiar cred in titlu o sa dovedeim a n oara de ce echipa asta e pazza

  • radu says:

    N-am vazut meciul, insa prea va inflamati la victorii ... si va dezumflati la infrangeri. Se mai intampla infrangeri d'astea, iar la Udinese nu era tocmai un meci usor.

  • Mishu says:

    Si dupa parerea mea la golul lui di natale, cum se vede si in poza, si-a bagat ala fundul de numa numa in pandev, mai mai sa il dea jos
    ( nu ca as vrea sa il scuz pt evolutiile sale).

    Hai cu Cesena. Si asa ca sunteti de zile bune in Milano. e ca si cum ati juca acasa:))) Hai cu o figura in seara asta

  • Jerry says:

    Nu ne trebuie neaparat un atacant, ci un jucator care sa stie sa dribleze si sa creeze. Nu inteleg nici acum de ce n-am fortat pentru Cassano.

    Prea multe oportunitati ratate anul asta: van der Vaart, Affelay, Cassano...

  • bodyky says:

    ce ziceti de Benzema ?!
    nu s-a adaptat la madrid, mourinho nu-l vrea, valoare are ( a aratat-o la Lyon) si e mult mai bun decat Pandev. un imprumut ar fi perfect la momentul actual.

  • Jerry says:

    @bodyky: Poate la vara, acum e singurul atacant pe care il mai are Mourinho la dispozitie, dupa ce Higuain e out. Asa ca e exclus sa-l cedeze. Si eu cred ca s-ar descurca mult mai ok in Italia decat in Spania.

    Se tot vorbeste de Castaignos, dar sa fin seriosi... Are doar 18 ani si am face aceeasi greseala ca in cazul lui Coutinho, cand toti ne-am asteptat sa rupa norii. E foarte greu sa faci fata la o echipa mare precum Inter cand abia ti-ai facut majoratul.

    Avem nevoie de un jucator de 24-25 de ani, care sa aiba ceva experienta la nivel inalt.

Leave a Reply