follow

UDINESE - INTER, ECHIPE OFICIALE: REVINE MOTTA, PANDEV ÎI IA LOCUL LUI MILITO

Football Fans Know Better

Inter îşi continuă cursa de urmărire a Milanului la Udine, împotriva unui adversar care traversează o perioadă foarte bună. Leonardo a trimis în teren cea mai bună echipă pe care o poate alinia în acest moment. Emoţiile privind o eventuală absenţă a lui Thiago Motta au fost înlăturate, în timp ce Pandev l-a înlocuit pe Milito, făcând cuplu în atac cu Eto'o.

Udinese: Handanovic - Benatia, Zapata, Domizzi - Isla, Pinzi, Inler, Asamoah, Armero - Sanchez, Di Natale.

By Ionut Tataru with 73 comentarii

73 comentarii:

  • Edinho says:

    doamne ....astia de la ESPN dau meciul in direct si nu au comentator .....nu imi vine sa cred ma bufneste rasu .....stiu cai 5.30 AM dar totusi .......PS ii cam ciudat fara sa vb nimeni acolo

  • seby says:

    di natale da impresia ca o sa alerge asa si la 40 de ani ... ie nasol cand ne iau astia la fuga

  • seby says:

    cu doar 1 + 1/2 din 4 atacanti care chiar conteaza ma mir ca marcam de atatea ori. se pare ca va trebuie sa tinem dejtele incrucisate ca nu cumva eto'o si milito sa se mai accidenteze si ca ei sa poata juca toate meciurile pt ca MM nu va interveni cu un nou atacant.

    pe benzi slab rau azi, lipsa lui wes se simte rau in meciurile din deplasare

  • deki says:

    Ba am zis ca daca dadea fault era si rosu cred ca si-a dat seama si el si a zis ca nu e nimic.

  • Geo says:

    pai de aia nici nu a dat fault,ca automat tre sa dea si rosu...a zis ca mai bine nu da nimic...
    mm de arbitru

  • seby says:

    n-am batut milan, juve, roma, lazio. azi nici pe udine. titlu? cmooooooon. greu cu catania, azi si mai si cu astia. cam nasol in deplasari zic

  • alex21 says:

    ce plm ma astia inchid ochii j dau pasele perfect:O:O zau aja m-au jukat aja in viata lor...j arbitru de 2 leiX(

  • andrei says:

    milan, roma, lazio, napoli, juventus.. din primele 6 echipe am batut doar 1... cam putin.. zic si eu..

  • alex21 says:

    biabiany e mult mai util knd sta pe banca...pandev la fel...castelazzi degeaba il injurati...e portar slab dar nu el e marea problema...bai biabiany e nebun isi da cu stangu-n dreptu=))))))) apararea a fost praf

  • tibi says:

    repriza secunda infecta, gol din faza fixa, gol de portar, arbitru idiot sau rau intentionat = meci pierdut. am zis si eu ce ati vazut si voi :)))) asta e, poate la sfarsit de sezon o sa castigam Doar Liga Campionilor :)))))))

Leave a Reply