follow

UN CAMPION ÎN TEREN ŞI ÎN AFARA LUI

Samuel Eto'o a fost invitatul primei ediţii a noului sezon din „Chiambretti Night”, unul dintre cele mai urmărite show-uri televizate din Italia.



Sunt unul dintre cei mai bogaţi fotbalişti, dar nu datorită banilor, ci pentru că visul meu a devenit realitate. Dumnezeu a vrut să fac ceea ce mi-am dorit. Puţini copii din Africa au avut norocul meu, dar muncesc mult pentru ca şi mai mulţi să aibă parte de asemenea oportunităţi. Fundaţia mea şi a lui Drogba lucrează din greu pentru ca asta să se întâmple

Felul în care am fost tratat la Zaragoza a fost oribil. Nu înţeleg de ce cineva ar plăti biletul la meci pentru a vedere o maimuţă jucând. Colegii mei mi-au spus să le arăt spectatorilor că sunt mai bun decât ei şi, două minute mai târziu, am marcat. Nu am mai jucat niciodată în Zaragoza, pentru că oamenii de acolo nu meritau să mă vadă”.

By Ionut Tataru with 3 comentarii

3 comentarii:

  • deki says:

    Într-o altă emisiune difuzată vineri, Samuel Eto'o a dezvăluit că o parte a vestiarului era împotriva lui Benitez, ceea ce ar fi condus la demiterea precipitată a antrenorului spaniol. "Ce eroare a făcut Benitez? Până la meciul cu Juventus (scor 0-0, disputat pe 3 octombrie), am jucat bine. Apoi, s-a întâmplat ceva în vestiar, despre care nu voi vorbi, şi s-a terminat cum s-a terminat", a spus camerunezul.

    Jucătorul a menţionat, însă, că nu s-a numărat printre cei care nu erau de acord cu Benitez. "Nu, eu nu «i-am făcut felul». Îl cunosc de când aveam 17 ani, am avut raporturi excelente cu el, este inutil să căutăm un vinovat. Însă unii i-au «făcut felul», cum se spune", a mai spus Eto'o.


    Cand am zis ca il lucreaza jucatorii ai inceput sa razi...

  • alessio says:

    Imi si imaginez un titlu de ziar de acum 1 an si un pic.

    Laporta catre Eto'o: "Samuele, sa-mi dedici mie primu' gol in tricoul lui Inter!".

Leave a Reply