follow

BENTORNATO WES!

Anul trecut nimic nu părea să meargă. Jucătorii cheie dădeau senzaţia că nu mai au chef să joace, noile achiziţii se dovedeau prea crude, cei care reveneau după accidentări se loveau din nou. Acum totul s-a schimbat.

Jucătorii cheie redevin cei din sezonul trecut, noile achiziţii s-au acomodat de minune şi chiar au marcat patru din ultimele şase goluri ale nerazzurrilor, iar cei care revin după accidentări nu doar că nu se aleg cu recidive, dar mai şi înscriu. BENTORNATO WES!

By Ionut Tataru with 12 comentarii

12 comentarii:

  • ovi jeco says:

    oare ce sanse sunt sa scape chivu maine si sa-l suspende doar luni? pacat aveam asa nevoie de el in aparare duminica,nu stiu cene facem daca nu-si revine cordoba

  • rzastavros says:

    -M.Rossi: bei,tu nu sti sa joci,ha ha
    -Chivu: ...
    -M.Rossi: fiecare al 2-lea gol ce ati luat e din vina ta
    -Chivu: atata stiu,lasa-ma ...
    -M.Rossi: ti-am murdarit casca din greseala
    -Chivu: CEEEE ? )*%! POW PUFF POW #$@*

    Lasand glumele de prost gust la o parte,In finala Coppa Italia,Mexes nu a fost suspendat pentru pumnul adresat lui Materazzi,iar Totti a suspendat doar 2 meciuri pentru faultul sau asupra lui Balotelli,pentru care merita si 5-7 etape de suspendare + Cage-Fight (bonus) cu Mihajlovic sau Materazzi.
    Fotbalul este "jocul" barbatilor si treburi d`astea se mai intampla si este mai dureros sa vezi unu`l de al nostru lovit (decat ce a facut Chivu) de ex. Inter - Valencia.Oricum avea nevoie de o pauza.

    Meciul a fost ...Mi-au placut aprox toti,Chivu,nu a facut multe greseli (chiar ma mir) dar nu a facut absolut nimic util.Milito are nevoie de Mourinho,Motta tot in spate pasa si este foarte lent,Pazzini a fost faultat (acordat sau nu) de mai multe ori decat pase a reusit,Kharja-risipa de energie in prima repriza,Eto`o se crede Ronaldo,dribleaza exagerat de mult,cateodata uita ca se afla`n Italia,cred ca daca ne luam dupa statistici la driblinguri in proportie de 85% in ultimele 5 meciuri a f***t treaba.
    Ma asteptam la o victorie,si normal...jucam cu o echipa "mica" dar ma asteptam sa fie mai usor.

    Leonardo trebuie sa se decida:
    1. Ori luam un gol,preferabil in prima repriza si dupa aia incepem sa jucam fotbal,atacam in valuri,sa se simta jucatorii obligati sa marcheze,etc.
    2. Ori dam un gol cat se poate de repede si dupa aia lovim pe contra-atac la fiecare ocazie si mai bagam 2-3 pana la sfarsitul meciului.
    -Nu se poate ca de fiecare data cand conducem cu un gol diferenta, sa ne retragem in careul nostru si sa respingem mingi in alea 15-20 de minute ramase pana la sfarsitul meciului.Pana la urma o patim...

    Forza INTER!!!

  • GxG says:

    nu doar ca au marcat 4 din cele 6 goluri,,,dar au fost decisivi in proportie extrem de mare la toate cele 6 giluri zic eu...sper sa fie bun si japonezul si sa nu mai joace niciodata leo cu 3 varfuri

  • Jocul slab cred ca se explica prin ceea ca am economisit resursele pu meciul cu Roma. Din fericire ne-a mers asta... Nu prea ne-am rupt la fuga, dar important e ca am luat 3 pct. Acum treb s-o calcam in picioare si pe Roma ca BBilanul sa simta presiunea noastra si mai tare. Forza Inter.

  • seby says:

    @RZASTAVROS : te orbeste ura, chivu a facut un meci foarte bun ... iar despre eto'o sa mor de inteleg ce vrei sa zici! este singurul capabil sa scoata oameni din joc, singurul care stie sa dribleze (sunt convins ca i se cere asta), a dat si un assist, a fost pe tot terenu'. IAR!

  • radu says:

    Meci slab facut de Inter in opinia mea... cei drept si terenul a fost execrabil, mai rau ca-n Romania. Am adormit prin minutul 80-85 parca, ma mir ca s-a terminat 3-0, ca la momentul respectiv se chinuiau sa tina de 1-0. Oricum bine ca s-a terminat cum s-a terminat !

  • pako says:

    Greu meci....Da' bine ca am luat punctele!!!Noroc cu Chivu care a mai animat atmosferea:))!Bine ca o sa-si ia 3 etape, deci la urmatoru meci, mergand pe aceleasi principii de pana acu', Nagatomo o sa incrie cu Roma:))))

  • WooZie says:

    Meci foarte foarte slab facut de Inter. Bine ca am castigat. Prin minutul 80 am adormit... dar m-am trezit cand am auzit ca intra Rivas ( sa vezi cum am cascat ochii ) :)). Oricum, Leo nu avea nici un motiv sa bage 3 varfuri cand nu ai nici un mij de creatie. Unul din cele mai slabe meciuri facute de Inter din ultimii ani insa e bine ca asta sa intamplat cu o echipa slaba care nu a profitat. Gestul lui Chivu a mai animat un pic meciu. Eu aveam emotii ca Matrix o sa faca o prostie si o sa fie elminiat. Cel mai mare + il consider Ranocchia care creste de la meci la meci si binenteles revenirea lui Wes si Julio. Ce fain e fotbalul cand ai portat. In rest, e bine ca am castigat meciu si sper sa rupem urm etape.

  • deki says:

    S-a reintors balonul de aur...tremura chilotii lui julio sergio la fiecare lovitura libera :)))))

Leave a Reply