follow

BREHME, INTER ŞI BAYERN

Image and video hosting by TinyPic

În primul sezon la Milano, am fost doar eu şi Lothar. Fanii şi presa din Italia s-au purtat foarte frumos cu noi. Felul în care ne-au tratat a fost absolut incredibil, mai ales în anul în care am câştigat campionatul. Fotbalul italian era cel mai bun din Europa în acel moment, iar noi eram de atât de mândri să jucăm acolo. Stadioanele erau mereu pline, fiecare meci se juca cu casa închisă şi atmosfera era unică. Am petrecut o perioadă minunată. Dacă aş putea, aş face exact acelaşi lucru

La sfârşitul zilei sunt german, astfel că sunt împărţit 51% pentru Bayern şi 49% pentru Inter. Pronosticul meu este 1-1, însă nu cred că vreuna dintre cele două echipe poate câştiga competiţia

Andreas Brehme, fost jucător la Bayern Munchen şi Inter, într-un interviu pentru site-ul oficial al FIFA

By Ionut Tataru with 0 comentarii

0 comentarii:

Leave a Reply