follow

DERBY D'ITALIA. LEONARDO: UN STIMUL ENORM

Image and video hosting by TinyPic

Nu cred că mai este ceva de spus despre un Juventus-Inter. Este un duel istoric, o rivalitate sportivă intensă, dar, mai presus de orice, este un meci important pentru noi. Avem în faţă un obstacol pe care trebuie să-l depăşim dacă vrem să ne menţinem pe acelaşi drum de până acum”. Leonardo prefaţează primul Derby d'Italia din cariera sa de antrenor (ora 21:45, în direct pe DigiSport) şi pare deranjat de infinitele discuţii despre Calciopoli, inevitabile înaintea unei astfel de confruntări. Chiar dacă Ranocchia a spus despre el că nu se enervează niciodată: „Lumea a început să fie plictisită de toate aceste discuţii. Să lăsăm organele competente să se ocupe de asta, noi trebuie să oferim spectacol în teren”.

Paranteză. În principiu, Leonardo are dreptate. Lumea este obosită şi plictisită de toate discuţiile despre Calciopoli. Greşeşte însă atunci când spune că organele competente trebuie să se ocupe de acest aspect. Au făcut-o în 2006, iar de atunci până în prezent am tot auzit lamentările venite dinspre Torino, cu Moggi în prim-plan, care nu ratează nicio ocazie pentru a încerca să ne arate cât de inocent este. Ştim, am văzut şi am simţit cu toţii inocenţa bianconera. Oare într-o ţară normală, mafiotul fostul conducător juventin ar mai fi avut voie la TV/presă?

Îmi cer scuze pentru faptul că nu voi putea niciodată să fiu obiectiv atunci când este vorba despre un Inter-Juventus. De la acel meci scandalos din 1998, am dezvoltat o ură ar spune unii nesănătoasă împotriva torinezilor, care a crescut odată cu timpul, alimentată şi de diferite episoade petrecute de-a lungul acestei perioade. Am închis paranteza.

Mă aştept la un meci foarte dificil. Băieţii au dovedit că au răspunsul potrivit în faţa echipelor mari. Nu doar pentru mine, ci şi pentru toată lumea din acest club, o confruntare cu Juventus este un stimul enorm”, a spus Leo, care este de părere că meciul poate fi decis la mijlocul terenului: „Cred că aceasta este zona în care o echipă poate domina, inima fiecărei formaţii”. O zonă în care Inter pare avantajată, Gazzetta dello Sport de astăzi prezentând o statistică în care se arată că mijlocaşii nerazzurri au marcat în acest sezon 18 goluri (Cambiasso şi Stankovic, lideri cu câte 5 reuşite), faţă de cele 15 ale celor de la Juventus (Krasici este primul cu 5 goluri).

După succesul cu Roma din etapa precedentă, un succes la Torino dublat de unul la Firenze ar reprezenta un semnal important dat de Inter în lupta pentru Scudetto. Tehnicianul nerazzurrilor este de acord cu asta, dar adaugă că mai este încă mult până departe: „Aşa este, nouă puncte cu Roma, Juventus şi Fiorentina reprezintă un semnal important, dar este devreme pentru a trage concluzii. Mai sunt destule meciuri de jucat”.

Numărul mare de goluri primite de Inter în acest început de an este unul dintre subiectele la modă în presa italiană. Nu şi pentru Leo: „După ce am revăzut golurile pe care le-am primit şi după asta sunt şi mai puţin preocupat. Scopul nostru a fost să învingem şi nu ne-am gândit la altceva. Nu ştiu câte goluri am marcat şi câte am primit, dar sunt mulţumit cu faptul că suntem pe plus”.

Dacă ne uităm la valoarea loturilor, Inter este favorită. Dar şi echipele antrenate de Mancini şi, mai ales, Mourinho erau superioare celor pregătite de Ranieri şi Ferrara şi, cu toate acestea, nerazzurri nu au mai învins în campionat la Torino dinainte de Calciopoli. O tradiţie care sper să fie întreruptă în această seară, mai ales că Milan şi Napoli au învins ieri. Şi mi-aş dori ca cei 11 care vor intra pe teren diseară să joace şi pentru fani. Pentru unii dintre ei, acesta este meciul sezonului. În cele 90 de minute, nimic altceva nu mai contează. Nici locul din clasament, nici Scudetto, nimic în afara satisfacţiei de a-ţi vedea rivalul învins.

Image and video hosting by TinyPic

LOTUL PENTRU MECIUL CU JUVENTUS

Portari: Julio Cesar, Luca Castellazzi, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Ivan Cordoba, Javier Zanetti, Maicon, Andrea Ranocchia, Marco Materazzi, Yuto Nagatomo, Felice Natalino

Mijlocaşi: Thiago Motta, Wesley Sneijder, Houssine Kharja, Esteban Cambiasso, Joel Obi, Philippe Coutinho

Atacanţi: Giampaolo Pazzini, Samuel Eto'o, Goran Pandev, Denis Alibec.

Echipa probabilă: Julio Cesar - Maicon, Ranocchia, Cordoba, Zanetti - Kharja, Cambiasso, Thiago Motta - Sneijder - Eto'o, Pazzini.

By Ionut Tataru with 9 comentarii

9 comentarii:

  • cristi says:

    Cat de adevarata e ultima parte din ce-ai scris...nimic nu m-ar incanta mai mult decat o victorie,eventual cu 1-0 din penalty in minutele de prelungire,asa cum castiga Juve in perioada de glorie a imputitului de Moggi.

  • deki says:

    Cand ai zis Juventus gandul iti fuge fara sa vrei la arbitri,droguri,hotie,inselaciuni.
    In seara asta cu un arbitraj corect nu avem cum sa nu invingem mai ales cand iau fiecare post in parte si compar.

    FORZA INTER!

  • alex21 says:

    bn spus...mie mi se pare incredibil k cineva k Moggi se apuca de cate ori apare in presa sa vb despre corectitudine in fotbal...dak treci peste antipatia uriasa fata de juve devine kiar amuzant:)) e k hotu striga hotii numai k el a fost de fapt singurul hot in situatia de atunci...in leg cu interviul recent al lui Xavi m-am abtinut sa imi exprim opinia pana acu dar o fac...crek Xavi asta e disperat sa joace in nerrazzuro k prea vb de noi de fiec data knd ii pune cineva microfonu la gura...app Forzza Rudnevs!

  • nerazzurr says:

    S-o decide meciul la mijlocul terenului dr eu stiu ca Pazzo si Etoo vor da gol in seara asta :D

  • nerazzurr says:

    In legatura cu Xavi,deaia nu suport eu Barcelona pt ca se cred buricul pamantului,am vazut si eu interviul frustrarea e mare si acum..va dati seama cum a fost atunci cand i-am eliminat...aseara am fost fan Gijon :))

  • tibi says:

    a pisat ochii pe nou camp idiotul de xavi. ah ce imagine. cand vorbeste despre inter imi aduc aminte de el cu ochii umezi si ma distrez :))))

  • Geo says:

    da,cum sa zici despre campioana europei si a lumii,ca nu si mai aduce nimeni aminte de ea??...
    pitic frustrat!!!

Leave a Reply