follow

DERBY D'ITALIA QUIZ

Image and video hosting by TinyPic

1.Numiţi cinci jucători care au jucat atât la Inter, cât şi la Juventus.

2.Cine a marcat în ultima victorie a Interului la Torino în campionat?

3.Completaţi celebra expresie a lui Peppino Prisco: „După ce strâng mâna unui milanist, mă spăl. După ce strâng mâna unui juventin...

4.În noiembrie 1979, Inter învingea pe Juventus cu 4-0 la Milano, iar unul dintre marcatori este ultimul interist care a reuşit un hattrick împotriva bianconerilor. Cine este respectivul?

5.Care este scorul celui mai clar succes al Interului împotriva lui Juventus?

By Ionut Tataru with 34 comentarii

34 comentarii:

  • ovi jeco says:

    1.vieri,c.zanetti,peruzzi,sousa,jugovic 2.cruz doua goluri si nu mai stiu 3.ma uit daca mi-a disparut inelul sau ceasu parca 4.oare sa fie altoballi? 5. 4-0

  • Bogdan says:

    1.Ibrahimovic,Vieri,Edgar Davids,Roberto Baggio,Patrick Vieira
    2.In sezonul 2007-2008, in Cupa Italiei,2-3 pentru INTER, marcatori Balotelli x2 si Cruz
    3.După ce strâng mâna unui milanist, mă spăl. După ce strâng mâna unui juventin imi numar degetele.
    4.Alessandro Altobelli
    5.Nu stiu dar sper sa le fi dat mai mult de 4 goluri :)))

  • 1)
    1. Vieri
    2. Davids
    3. Peruzzi (paremi-se)
    4. Canavaro
    5. Mutu

    2) Balo daca nu gresesc

    3)
    Daca nu gresesc Balotelli

    3) imi numar degetele de la miina :)))

    4) In afara de Altobelli in acea perioada n-avea cine fi peste el)

    5) 6-1 din cite tin minte.

  • Ionut says:

    1.Stiam ca la prima nu vor fi probleme, dar inca astept sa vad daca isi aminteste cineva despre marii "tradatori" de neam si patrie :))))

    2.Stiu ca va e dor de Balo :))) dar el nu a marcat in ultima victorie DIN CAMPIONAT de la Torino

    3.După ce strâng mâna unui milanist, mă spăl. După ce strâng mâna unui juventin, imi numar degetele :)))))))) Peppino rullz!

    4.Altobelli sa traiasca :) http://www.youtube.com/watch?v=vVA7b3kgMlo

    5. Intr-adevar, a fost un 6-0, in 1954 http://www.youtube.com/watch?v=0fUudGI5d-E Pe aproape sunt un 7-2 in 1913 si un 6-1 in 1914

    Edinho, aia cu "ma dezinfectez" e tare =))))))))

  • Edinho says:

    la plesneala ....da las ca merge .....la 2 ma gandeam la acel 3-1 cu Zacheroni la timona .....nu am vrut sa scriu sa nu ma fac de ras ......dar eram pe aproape

  • Edinho says:

    pai Meazza a jucat si la Juve, dar nu cred ca la el te gandesti nu sar fi chemat stadionul dupa numele lui ....
    aha ....Canavaro

  • alex21 says:

    dak stau sa ma gandesc bn a cam trecut cv vreme de knd nu i-am mai batut pe Juve in CAMPIONAT la Torino...sa fie cv cu Adriano? cam la plesneala sper sa nu ma fac de ras:))orikum crek prin perioada knd jucau Adriano Martins sau Recoba...Meazza a jucat la Juve dar erau alte vremuri:P

  • tin minte ca in SUPERCUPA la torino am invins 0-1 Veron a amarcat in prelungiri))) Ce bucurie aveam atunci, socru meu e fan Juve))) Asa ca acest derby e mai mult decit 3 pct)))

  • alex21 says:

    victoria respectiva a fost in mandatul lui Mancini...j intr-adevar cum au zis cei de dinainte nu e exclus sa fi fost Cruz sau j Cruz...dintre toti de atunci park el le baga cel mai des in ate bianconerilor

  • Ionut says:

    El e, El Jardinero. El a marcat golul prin care Inter a castigat ultima oara la Torino in campionat, in aprilie 2005 http://www.youtube.com/watch?v=wWgySbP48o4

    Grazie ragazzi!

  • deki says:

    1 Peruzzi Vieri Davids IL NASONE El Grande Patrick

    2 Cruz 1-0 cu capul in coltul lung

    3 Ma uit sa vad cate degete mi-au ramas

    4 Altobelli

    5 6-0 in 1954'

  • ovi jeco says:

    doresc sa-mi fac un dvd cu meciurile memorabile din sezonul trecut.Am finala ucl,finala intercontinentala,finala cupei cu roma si m-ar interesa siena-inter 0-1 supercupa italiei si bilan-inter 0-4.Ionute sau careva de pe aici ma puteti ajuta cu linkuri la aceste meciuri? eu nu am gasit.

  • Ionut says:

    Ibra le-a facut doar un gol, pe primul. La al doilea, assistul a fost al lui Gattuso.

    Ce astepti de la Parma, care dupa ce i-a omorat pe Juve n-au mai batut pe nimeni in deplasare si ataca cu Amauri? Plus ca noi le-am dat 5, cand era Rafa si nu jucam nimic :))))))

  • ovi jeco says:

    intermilano.ru cred ca ar dura foarte muult am internet de 5 mb de la rds,dar nu mi-ai putea da likurile sa le descarc eu? nu se poate asa?

  • rzastavros says:

    Eu am asa,daca te intereseaza:
    -Inter - Milan 2-1 ( feb 2oo9 / engleza / Xvid )
    -Milan - Inter 0-4 ( aug 2009 / engleza-FOX / HD )
    -Milan - Inter 2-1 ( mai 2oo8 / engleza / Xvid )
    -Heights of Passion,Episode 2 : Internazionale FC vs. AC Milan
    -Trofeo TIM ( Inter,Milan,Juventus / aug 2oo8 / Italiana / HD )
    -Internazionale FC - Serie A/1997 ( italiana / mpeg )
    -Bayern Munchen - Inter 0-2 ( mai 2o1o / italiana-Rai Uno / HD )
    -Inter - Chelsea 2-1 ( mar 2o1o / engleza / HD )
    -Inter - Bologna 3-1 ( ian 2o11 / americana d`aia f*tuta-ESPN / HD )
    -Inter - Barcelona 3-1 ( apr 2o1o / engleza-SKY / Xvid )
    -TP Mazembe - Inter ( dec 2o1o / engleza-ONE / mp4...HD )
    -DVD-urile de la Gazzetta dello Sports: avi

    linkurile nu le mai stiu`,cautam pe diverse trackere` si asteptam cu zilele,cele mai multe meciuri le-am gasit aici:
    http://www.torrentreactor.net/search.php?words=Inter&cid=&sid=&type=2&exclude=&search=&orderby=a.seeds&asc=0&x=38&y=7
    nu stiu daca am voie sa postez treburi gen,ma rog...mai are cineva meciuri ? Preferabil un Inter - Sampdoria 3-2 (o9.o1.2oo5) ? sau orice din perioada Cuper sau mai vechi ? Inter - Real Madrid 3-1,Inter-Lazio 3-0,Coppa UEFA ? sau meciuri in care evolueaza Recoba ? chiar si amicale...

  • WooZie says:

    Oh "god all mighty" ce a patit barca? :(( Nu au batut pe Sportin Gijon? Hai sa vedem maine scuzele "gazetarilor"....
    * parca vad titluri maine " Barca oferta pentru Mutu" :))))

    Nu stiu cat de mult ne ajuta victoria lui Napoli vs Roma...

  • cristi says:

    Xavi asta tot ne musca de fund cu ocazia fiecarui interviu.Mare jucator dar caracter INFECT.Pacat ca nu ii invata la academia Barcei si notiunile de fair-play.Simt un dispret total cand il urmaresc desi,repet,e unul din cei mai buni mijlocasi din istorie.Rusine Xavi!

  • Ionut says:

    Ai dat peste interviul din Guardian, huh? :)))) Eu am rezistat sa-l citesc pana a inceput sa spuna despre Busquets ca este un mare mijlocas. In momentul in care am ajuns acolo, am inchis tabul :))))

  • cristi says:

    Da...Busquets,alt jucator cu un caracter maret:)))Sunt multi insa care se uita in gura ingamfatilor astora si chiar ii cred.Dar nu stiu de ce ma agit asa mult,mereu cand Inter are succes incearca altii sa ne denigreze.Poate ca suntem de 3-4 ori mai putini fani Inter dar cu siguranta avem de 100 de ori mai mult fair-play si simt al realitatii decat "extraterestrii":)))

  • deki says:

    rzastavros@ Am eu toate filmuletele cu toate meciurile interului din ultimii 9-10 ani pe dvd-uri dar sunt doar rezumatele de 5-10 minute cu scarpini sau recalcati sau comentariu in limba engleza.

Leave a Reply