follow

INTER - BAYERN 0-1. CHIAR ŞI NUMĂRUL 1 POATE GREŞI

Image and video hosting by TinyPic

Julio Cesar a greşit exact când nu trebuia, iar Inter a pierdut meciul tur cu Bayern. Acelaşi Julio Cesar care, cu nouă luni în urmă, îi bloca incredibil pe Muller şi pe Robben în finala Ligii Campionilor. O dovadă în plus a faptului că în fotbal perfecţiunea nu există şi că până şi un adevărat număr 1 poate greşi. Poate şi din acest motiv ne place atât de mult sportul ăsta. Pentru că, din când în când, descoperim că până şi idolii noştri sunt oameni, nu galactici, nu extratereştri. Au şi ei momentele lor în care devin simpli pământeni şi au caracterul să se întoarcă spre peluza din spatele lor pentru a-şi cere scuze, apoi se consumă pentru că se simt vinovaţi şi pleacă acasă pe jos. Pentru că le pasă. Iar când o echipă are astfel de jucători, nimic nu e încă pierdut. În retur poate în locul lui Giulione va fi Kraft. Pentru că, am văzut aseară, chiar şi numărul 1 poate greşi.

Îmi cer scuze celor care aşteptau o cronică, cifre şi un „catalog cu note”. Dar înfrângerea de aseară m-a lăsat fără vlagă. O spun din nou: pentru mine, în acest an, contează mai mult campionatul şi în mod normal acest eşec n-ar trebui să mă afecteze atât de mult. Am încercat şi voi încerca mereu să văd dincolo de dragostea mea pentru Inter, dar totuşi rămân un suporter. Şi, din când în când, se întâmplă să pierdem în minutul 90 un meci pe care, la fel de bine, îl puteam câştiga. Iar în astfel de momente nu pot fi lucid.

Poate că la meciul retur, indiferent de rezultatul său, voi putea să analizez şi să comentez mai detaşat. Mai ales că, aşa cum spuneam şi aseară, şansele de calificare sunt destul de mici în acest moment. Iar bruma de speranţă pe care o aveam a suferit o lovitură în plin atunci când am văzut statistica asta. Şi atunci mi-am amintit de una dintre expresiile favorite ale unui interist: NELLA GIOIA E NEL DOLORE, PER L'INTER ETERNO AMORE!

By Ionut Tataru with 56 comentarii

56 comentarii:

  • seby says:

    Frumos scris! nu dau de statistica aia. o fi din cauza ca n-am twitter d'ala?

    RESPECT JULIO CESAR!!!

  • deki says:

    DACA dadea cambiasso 2 goluri si eto'o inca 2 si motta 1...putea julio sa si-o respinga si in poarta.

  • Ionut says:

    Se poate sa fie din cauza ca n-aveti Twitter... Asta e statistica

    When Bayern have won their 1st leg match away in Europe, they have reached the next round 21 times in 21 cases.

  • Arcturus says:

    Nu trebuie sa tabaram pe Julio pentru ca la cate mingi a scos el pentru noi era totusi inevitabil sa nu greseasca! Sa ne gandim totusi ca lipsa de pe gazon l-a cam scos din forma iar o lipsa indelungata este mai perculoasa pentru portari decat pentru restul jucatorilor pentru ca portarul indiferent de talent si nume are nevoie de a-si redobandi increderea. Desi cineva pe aici i-a luat totusi apararea lui Chivu as vrea sa punctez ca din perspectiva mea romanasul nostru a fost cel mai slab de la inter.Ma gandesc ce se intampla daca nu il dubla mereu Cambiasso! Ar fi fost dezastru! Robben e intr-adevar un campion insa unul care ia 5 milioane pe sezon ar trebui sa se numeasca tot campion! Nu pot sa imi scot de pe retina modul aiurea in care pasa, ca sa nu mai pun la socoteala ca dupa ce trimitea mingile la adversar, se replia mai lent decat ar fi facut-o bunica-mea in carje!Inter nu e o echipa medie, asa ca are nevoie doar de campioni nu doar de mediocri care ies in evidenta impotriva unor echipe ca Bari, Siena, Atalanta, etc. Sincer de cand tin cu inter (si sunt deja vreo 15 ani) nu am mai vazut un jucator atat de slab pentru cota pe care o are! Taribo West cu etehnele lui era mult mai sigur decat Chivu si tin minte ca in dubla cu Manchester de pe vremea lui Lucescu nigerianul fusese cel mai bun de pe teren insa de chivu nu tin minte sa se fi evidentiat cu vreo echipa cu adevarat buna! Dupa parerea mea chivu e veriga slaba si trebuie vandut cat mai repede pentru ca a avut prea multe sanse de a demonstra ceva, fara ca totusi sa o faca!

  • deki says:

    Arcturus@ Cu totii ne dorim sa fie vandut adelina dar asta nu se va intampla deoarece este unul din baietii veseli ai vestiarului si o sa mai avem de asteptat pana i se termina contractul cu inter si nici atunci nu suntem siguri ca scapam sigur de el ca poate il angajeaza moratti si pe el cum a facut cu toldo sau figo.

  • Arcturus says:

    @deki. M-ai amuzat teribil pentru ca si eu tot "Adelina" ii spun! In alta ordine de idei, tu ai spus fara sa vrei cred, o chestie ce se potriveste la 80-90% dintre fotbalistii romani! "Baietii veseli" sunt mai mereu ai nostri care fac "caterinca" (cuvant care imi provoaca repulsie nu stiu de ce, si colac peste pupaza este folosit si de chivu in reclama cu pustii aia de la Resita) in orice moment! Caterinca care (cacofonie voita pentru ca e vorba de chivu) caracterizeaza majoritatea fotbalistilor nostri este unul din factorii pentru care am ajuns unde am ajuns! Unii vocifereaza ca suntem un popor dezbinat pentru ca nu tinem unii la altii insa totusi nu putem fi subiectivi la nesfarsit! Nu putem lauda pe cineva doar pentru ca e roman si fereasca sfantu' ca "Frana" (alta porecla de-a mea pt chivu) sa ramana la Inter si dupa ce isi incheie cariera! Oricum in locul lui Leonardo l-as fi bagat pe Kharja din primul minut iar pe Zanetti l-as fi bagat fundas stanga! Pacat ca suspendarea lui Frana este valabila doar in campionat!

  • deki says:

    :)))))) Nu mai e valabila nici acolo. Culmea e ca nu e singura mare problema ca il vedem pe chivu jucand meci de meci titular,cea mai mare problema e ca avem un jucator precum santon care are 21 de ani cu un potential imens care a prins cateva meciuri in nationala mare a italiei care de multi e vazut ca noul maldini si nu e bagat in teren din cauza petardei de chivu...iar cand e bagat in teren ori joaca slab ori o comite grav din cauza ca nu are meciuri in picioare.

    PS: Ca sa iti dai seama unde se afla presa din romania uita-te aici..

    http://www.prosport.ro/fotbal-extern/liga-campionilor/interul-dependent-de-chivu-meciul-cu-bayern-va-depinde-de-cum-il-va-opri-pe-ribery-8006853

  • Ibrahim says:

    Si daca Zanetti nu l-ar dubla pe Maicon cam ce s-ar intampla?
    Motta si Cambiasso au jucat foarte slab aseara. La fel si Sneidjer.

    In alta ordine de idei, conform celor 5390 de votanti de pe site-ul ofocial al clubului, notele de aseara:

    Zanetti 6.4279
    Stankovic 5.2872
    Cambiasso 4.5813
    Julio Cesar 4.8267
    Maicon 6.2009
    Chivu 5.5579
    Motta 5.0148
    Lucio 6.7110
    Eto'o 7.4686
    Sneijder 5.3765
    Ranocchia 6.9813
    Kharja 5.6857

  • Ionut says:

    Cand spui despre Cambiasso ca a jucat foarte slab probabil ca te gandesti la cele doua mari ratari pe care le-a avut. Ca in rest, mie mi s-a parut ca a jucat destul de bine.

  • deki says:

    Pe faza defensiva a jucat excelent,la finalizare a gresit de asta a si primit notele astea mici.
    Se revanseaza in retur o baga in atze cand avem nevoie mai mult la fel cum a facut-o de fiecare data pana ieri seara.

  • Arcturus says:

    @IBRAHIM Prietene...cei pe care i-ai enumerat sunt oameni si pot gresi ca e normal dar sunt fotbalisti iar asemanarea lor cu chivu se opreste la cea de om! La cum a jucat Maicon sezonul trecut, la jocul tactic perfect pe care l-a facut Motta sezonul trecut, la jocul de nota 20 facut de Cambiasso sezonul trecut (gandeste-te numai la partida tur cu Chelsea), la pasa magica a lui Sneijder de pe Stamford Bridge de sezonul trecut, acum vii si spui ca sunt nu stiu cum! Sezonul trecut este de referinta pentru toata suflarea negru-albastra si totusi nu vad nici un aport adus de chivu! Cei pe care acum ii critici au castigat Champions League, in timp ce "Frana" nu numai ca nu a iesit cu nimic in evidenta insa in finala acelasi Robben i-a cam rupt coloana fapt pentru care marele chivu a si fost scos! Ca si cum nu a fost de ajuns a fost singurul care si-a permis sa il apostrofeze pe Benitez si nu pentru ca ar fi un jucator cu caracter cum l-au caracterizat asa-zisii ziaristi mioritici ci pentruc a a explodat neputinta in el! Nu am urmarit evolutiile lui Santon la Cesena si sunt curios cum se descurca! Sper ca din sezonul viitor Davide sa revina in echipa iar chivu sa se ocupe in liniste de copiii lui!

  • Ionut says:

    Cred ca ne-am cam infierbantat aici. Si pentru ce, pentru Chivu? C'mooooooon!!!

    Nu Chivu este principalul vinovat pentru infrangerea asta, ca sa facem un caz. La fel cum are si el meritul lui in succesele de anul trecut, ca nu l-o fi tinut Mourinho de tampit in echipa tot sezonul.

    Ca nu da incredere aproape nimanui, e clar. Dar asta nu inseamna ca dupa fiecare meci tre' sa vorbim doar de cat de praf e Chivu. Serios acum. Riscam sa devenim ca senatorul roman al carui nume imi scapa acum, care isi incheia orice discurs cu "In rest, eu cred ca trebuie sa distrugem Cartagina" :)))))))

  • alex21 says:

    imd dupa primirea golului am vz imaginea cu Il Capitano aplaudand j incurajandu-si colegii sa treaca peste(la fel a facut spre ex cu Palermo la 0-2)iar asta de multe ori valoreaza mai mult decat un gol nefericit...atata vreme cat la Inter joaca jucatori precum Zanetti nu o sa-mi fie rusine dupa niciun esec...@Ionut in privinta respectivei statistici stim bn cu totii k orice lucru are j un sfarsit asa k da-o dreak... Pazza Inter e in stare de orice

  • Arcturus says:

    @seby- Da...e trupa mea preferata (poate o mai fi si alta cu acelasi nume insa eu ma refer la trupa de avant-garde metal din norvegia) la care s-a adaugat si fascinatia pentru Univers! @IONUT- Ai dreptate ca suntem pe cale de a deveni penibili mai ales ca e vorba de chivu insa nu mai pot urmari meciurile interului cand vad ca si Frana e pe acolo!

  • seby says:

    Aha, misto bre, era o vreme cand ii bagam destul de des, jmecheri muzicieni. Moaaa cel mai inversunat chivu hater de care am dat pan' acum :))

  • Ibrahim says:

    Prietene, amice, tovarase, ti se pare tie undeva ca l-am ridicat eu in slavi pe Chivu?

    Aici NU vorbim de sezonul trecut. Vorbim de meciul de aseara. Asta e titlul topicului.
    Si nu inteleg de ce atitudinea asta. Sneidjer nu a fost la fel de inspirat ca in jocurile de anul trecut plus ca e extrem de nervos, Motta a gresit pase simple, in repetate randuri - a avut un joc asemanator cu cel pe care l-a avut la nationala Italiei. Cambiasso nu se simte bine in partea stanga.

    Ce nu intelegi tu, e faptul ca nicidecum nu arunc cu noroi in meritele oamenilor astora. Fara ei anul trecut nu mai aducea succesul. Ok...vrei alte fapte? Milito, nu a mai fost omul decisiv de anul trecut - da stiu, acelasi Milito care sezonul trecut a fost omul care a marcat in fiecare dintre cele 3 meciuri pentru a aduce tripa la Milano.

    Si daca ignori faptele din meciurile de sezonul asta inseamna ca te minti singur. Si aici am terminat cu subiectul asta!

  • Mishu says:

    Calm fratilor!!!:D Pot sa zic ca a fost unul din meciurile cele mai bune ale lui Leonardo ca tactica.... Golul..asta este..se intampla..Julio cesar nu va mai gresi si a doua oara..garantez:D In ceea ce priveste statistica lui Byaren 21 din 21... Si statisticile astea sunt facute sa fie doborate:)) Si cine poate sa faca asta mai bine decat o echipa nebuna ca Inter!! Intotdeauna ne-am simtit mult mai bine cand nu am fost favoriti
    Normal.. e greu..dar cel putin stiu ca a fost un meci de care pe care, un meci in care putea castiga oricine. aseara s-a intamplat sa fie Bayern..si nu uitati mai este un meci..in care revine "spaima" lor:D si sistemul de joc va fi cu totul altul..
    Forza inter!!

  • WooZie says:

    Nu am avut net sa comentez cu voi meciul. In rest nu prea am ce spune ca ati zis voi. Cat despre Julio Cesar... dupa parerea mea asta face un portar mare. Mai si greseste. Acuma nu ma intelegeti gresit. nu ma refer la "Carlos" sau mai stiu eu care isi baga mingea in proprie poarta. Greseli mai mici dar care costa. Pe mine ma plictisesc portarii de gen Buffon, Cassilias. Roboti. Nu gresesc aproape niciodata. Sa nu uitam insa de cate ori ne-a salvat Julione. Chiar nu demult in meciul cu Palermo. Daca nu scotea mingea aia deviata de maicon? Eram mai in spate de milan. La fel si cum a spus Ionut... in finala de la Madrid in min 46-47 cand l-a blocat pe Robben ( parca ) a salvat un gol ca si facut. Si faptul ca are caracter si isi cere scuze ( nu ca si altii, care cand gresesc baga capu in pamant si pleaca la vestiare ) il face un mare portar.

  • Arcturus says:

    @IBRAHIM-Nu ma mint singur ci pur si simplu faceam o paralela intre chivu si restul! Am spus ca acest om nu e destul de bun pentru nivelul interului si ca nu putem sa ne amagim ca e un mare jucator doar pentru ca joaca la inter! E clar ca echipa e destul de mult sub nivelul anului trecut insa ceea ce voiam eu sa spun ca nici atunci cand eram pe val chivu nu era acolo! E normal ca dupa un sezon exceptional sa vina unul mai slab pentru ca in ziua de azi fotbalul e mult mai intens decat acum 10-15 ani cand nu auzeai decat de juve, dortmund, milan sau ajax! SI apoi nici nu am insinuat macar ca arunci cu noroi in cineva ci doar am reactionat la faptul ca ai spus ca daca zanetti nu il ajuta pe maicon era la fel de dezastruos ca in cazul in care cambiasso nu l-ar fi dublat pe chivu! Aversiunea mea fata de chivu cred ca are temei mai ales ca nu sunt singurul care are opinia asta! Pe banda stanga a fost praf, iar dupa ce a trecut in centru am luat gol! Oricum...ce e mai important e ca in retur sa marcam si sa mergem mai departe in sferturi. Chivu e prea mic pentru o echipa atat de mare si de aceea cel mai bine ar fi sa evitam discutiile divergente! :D Imi cer scuze daca am iritat pe cineva insa parerea mea despre chivu nu o pot schimba!

  • ovi jeco says:

    capu sus baieti,nu am pierdut nimic,oricum e aproape imposibil sa luam liga de doua ori la rand.Acum scudetto conteaza si eventual cupa italiei,Forza inter,forza julione

  • Ionut says:

    Acum, eu inteleg ca nu-ti place Chivu, nici mie nu-mi place, da' mi se pare absurd sa spui ca a trecut in centru si am luat gol, ca si cum ar exista o legatura intre astea doua :))))))

  • deki says:

    L'agente di Chivu: "Rinnovo? Ne parleremo con l'Inter"

    :)))))))))))) cu parleremo ramai :)))))

    Woozie, Buffon e teriminat de vreo 4-5 ani..pot sa spun ca e chiar mediocru in momentul de fata. Legat de Casillas o data la 3-4 meciuri o comite grav..ceva de genul ce a facut julio aseara. Eu unul ultima greseala a lui julio fatala a fost cea cu roma din sez trecut.

  • WooZie says:

    Probabil chivu il tinea de vorba pe julione. Sau ii arata semne obscene :)) sau poze cu adelina :D

  • Arcturus says:

    Hahaha acum ati mers voi prea departe! Oricum chivu nu i-a aratat poze lui julio ci un tatuaj cu adelina goala si d-aia a luat gol hahaha

  • Geo says:

    sunt de acord cu seby,sincer acum...
    in plm iar iesim din optimi!!!...
    toata lumea o sa spuna ca anul trecut a fost o intamplare...
    iar asteptam 50 de ani sa mai prindem o finala??...
    si pe mine ma intere f mult c.l....si daca stau sa ma gandesc mai bine,prefer o noua finala decat un campionat,in conditiile in care in acest moment suntem la 5 pct iar in ultimii ani am facut legea..
    raman la parerea ca in c.l. se vad echipele mari...

    P.S...degeaba iei 30 de campioante,daca in c.l. esti o echipa mediocra!

  • WooZie says:

    deki ai dreptate cu buffon si cassilias. Dar eu faceam referire la cei 2 de acuma 4-5 ani.
    @Geo cam ai dreptate. Dar nu cred ca e cazul sa asteptam iar 50 de ani pentru o finala. Era clar ca o sa mergem in jos sezonul asta dupa ce am facut anul trecut. Dar ne revenim. Ideea e ca trebe adusi jucatori tineri care sa aiba sanse sa arate ce stiu, si trebe continuitate.

    ah da... si un mare sut in fund lui Leonardo

  • Ionut says:

    Ma intereseaza ce spune lumea despre anul trecut la fel de mult cum ma intereseaza vremea din Nigeria... in plm. Numai aia care nu pricep nimic din sportul asta ar putea spune asa ceva, iar pe mine ma doare fix la doi metri in fata ... de parerile lor.

    Un sut in fund lui Leonardo? leonardo fiind baiatul ala care a recuperat niste puncte si ne-a facut sa visam din nou la titlu, nu?

  • deki says:

    Daca nu avem aceleasi rezultate ca in sezonul trecut nu inseamna ca suntem o echipa mediocra. Nimeni nu a castigat 2 CL la rand si nici nu vad prea curand sa se intample asa ceva. Pai daca dupa ce suntem cu un picior in afara europei va agitati precum cola ce o sa fie cand pierdem cupa si campionatul ???

  • Geo says:

    eee.ziceam si io asa 50 de ani...:P...
    pai nu asa se pune prb,ca nu avem aceleasi rez ca anul trecut...
    prb e ca MEREU suntem afara din europa...in fiecare an ne chinuim sa ne castigam grupa si prima echipa care ne pica ne elimina,chiar daca e cotata mai slaba(Villareal,Valencia),iar daca ne pica un titan precum e Bayern,Manutd sau Liverpool spunem ca am avut ghinion..nu e mai simplu sa ne castigam grupa??..dar atunci cand intr o grupa de uefa nu putem castiga 1 loc....
    apropo de Leo..in c.l. avem nevoie de un antrenor bun,mai ales din pct de vedere tactic...
    noi astia care mai criticam,nu ne pricepem la fotbal...asa sa fie..
    sunt mandru ca tin cu Inter,dar asta nu ma impiedica sa fiu OBIECTIV...

  • Ionut says:

    Cam cine a vorbit de ghinion dupa meciul asta? Si cam ce a gresit Leo aseara?

    Cat despre faptul ca n-am castigat o grupa la indemana, hai sa nu redeschidem subiectul legat de marele antrenor... Ex-antrenor :)

  • Geo says:

    Chivu,in 1 rand ca nu e fundas stanga,am mai zis asta de 1000 de ori,dar multi uita asta...
    pai voi alergati cu spatele la fel cum o faceti cu fata??...e f greu ca fundas,sa te aperi la jucatori ca Robben,Messi sau Lennon,care au o viteza senzantionala...si daca mai punem si faptul ca romanul nu are viteza pt un fundas de banda,atunci o sa intelegeti...si daca era R.Carlos in vermurile lui bune,tot il pisa Robben;)...

  • Geo says:

    de cand a venit Leo,echipa joaca din avant,practic asta se intampla la orice ehipa cand ajunge un antrenor nou..e socul ala,de cele mai multe ori pozitiv...dar nu putem spune ca e un mare strateg:)...
    lasa ca in anii trecuti nu a fost Benitez,si tot asa am jucat...
    cu Mou ne am calificat in ultimele minute;)...
    nu a gresit cu nimic aseara,in afara faptului ca nu poate sa puna la pct prb in aparare...
    iar pe plan ofensiv,daca nu reusim sa marcam impotriva unei defensive improvizate,tot vina lui ar trebui sa fie...
    Eto'o era SINGUR in fata,ce poate sa faca?...cica noi am jucat cu Sneijder si Stankovic in spatele vf??...pai Dejan a facut numa faza defenziva in proportie de 90 la suta,iar la fel si cu Wes,mi sa parut ca a jucat mai defensiv,ca deobicei...

  • Ionut says:

    Nimeni, dar absolut nimeni, nu a spus vreodata de Leo ca e vreun strateg. Insa e exact ce-i trebuia echipei care a castigat tot dupa ce a trecut uraganul Rafa. O echipa joaca din avant doua-trei meciuri, nu doua luni.

    E vina lui Leo ca nu am marcat? O stii p-aia cu "antrenorul te duce pana la 20 de metri, de acolo e treaba jucatorilor"? Ca mie mi s-a parut ca am avut niste ocazii, venite din joc, nu intamplator, dar mingea nu a vrut sa intre.

  • WooZie says:

    hoo .. franaa :)) Cand am zis ca ii trebe la Leo un sut in fund nu ma refeream ca mustrare. Am mare incredere in el si nu cred ca a gresit el aseara. Ma refeream la faptul ca parca ii trebe mai mult tupeu. E inca nou in meseria asta si de aia ziceam. Ii trebe un sut in fund, un impuls. Sunt convins ca daca mai sta... echipa va merge probabil la fel. Dar din vara, tot cu el si inca cateva transferuri revenim sa luptam pentru titlul de CL si o sa defilam din nou in Serie A

  • GxG says:

    ionut,,fara sa te superi leo a recuperat doar 2 pct plus castigarea restantelor...sa nu ma intelegi gresit, imi place foarte mult tipul asta de antrenor, dar tinand cont ca nici milan nu au fost senzationali, parerea mea e ca putea putin si mai mult...si aici ma refer la cele 2 infrangeri:(...in legatura cu meciul de ieri cu exceptia a doua perioade de dominare ale bavarezilor cu foarte multe greseli ale noastre, mi a placut echipa...mi a placut chiar mult..si asta e meritul lui leo..si eu sincer sunt foarte optimist in ceea ce priveste calificare!..pazza inter

  • "ara sa te superi leo a recuperat doar 2 pct plus castigarea restantelor"

    De unde asa cifre?! Dar daca cu benitez piardeam aceste meciuri?! erau inca MINUS 6 pct... Dar asa cu Leo noi am luat cele 6 pct. Dar referitor la UCL eu sunt sigur ca trecem de Bayern... Ca am pierdut pe nedrept si vom demonstra asta la Munchen... Tine-ti minte cuvintele mele :)

  • radurizan says:

    Azi cand am facut 18 ani am primit cel mai frumos cadou un tricou cu inter original de la mama lui.Chiar azi lam inramant si lam atarnat de perete unde sta la loc de cinste langa un fular si un fanion.Pazza inter multumesc ca mai facut sa traiesc acesti 18 ani la intensitate maxima :X

  • nerazzurr says:

    radurizan sa-l porti sanatos,si pe mine m-a sunat un prieten din Italia care vine maine sa ma anunte ca mi-a cumparat un fes cu Inter,e modelul ala o dunga neagra una albastra.In camera mea am ceas de perete cu Inter,minge,fanion,fular,cana,..de haine nu mai zic treninguri tricouri etc asa trebuie sa fie un fan adevarat :))

  • Geo says:

    Nusht cum ne a batut Bayern la noi...sa mor...
    azi au fost penibili,nu au jucat mai nimic...bineinteles,asta contra unei echipe care a jucat perfect tactic iar din pct de vedere fizic la fel...
    Robben nu misca atata timp cat fundasul de banda are dublaj...
    dupa ce am vazut azi,parca nu mai sunt asa de speriat,cand joaca acasa...
    oricum la ora actuala Dortmund este cea mai in forma echipa din europa,alaturi de Barca si Porto...

  • rzastavros says:

    @ radurizan,La Multi Ani! Sa ne traiesti pana avem 5 stele pe stema!

    @ Geo,ai pus bine problema,dar ai continuat gresit...Chivu nu este fundas stanga,dar nici central,nu este jucator de fotbal,nu stiu cum a ajuns acolo unde se afla.Iar daca ai Scudetto (1 sezon intreg de munca)in buzunar,inseamna ca ai sanse la Trofeul Champions League si esti campioana unei tari. 2 Meciuri tur-retur cu orice echipa,nu-ti reflecta potentialul maxim.

    @ Arcturus,bine a zis Ionut,nu este vina lui Chivu ca am pierdut cu Bayern,dar jucator mai penibil sa joace asemenea nr. de meciuri pentru Inter,nu am vazut in viata mea,Nagatomo a fost adus pe postul de fundas stanga,ala macar ajuta in atac aproape la fiecare faza chiar daca in aparare inca nu a dovedit nimic.Nici Maicon nu se apara perfect si greseste destul de mult in aparare dar el are un rol extrem de important in atac si din acest punct de vedere,este cel mai bun! Eu inteleg ca fiecare echipa are nevoie si de o panarama in lot,dar asemenea chestii se pot evita. Moratti,te rog,pentru nervii mei...

    -On-Topic, ma c-am doar infrangerea dar mai mult imi pare rau pentru Julio,super articol Ionut! Ma c-am pune pe ganduri statistica lui Bayern,dar sunt optimist,cu ceva tupeu si fara Chivu ii scoatem!

    -si pentru radurizan,(din nou) sa-mi pun si eu o dorinta de ziua ta....sper sa nu apuc ziua in care sa se joace cu Jabulani ala in Serie A!!!

    Forza Inter! Noapte buna!

  • Geo says:

    'rzastavros'...am spus si io mai demult ca mi se pare mai greu de castigat un campionat,este adevarat dar...c.l. ramane competitia unde iti vezi adevarata valoare,sincer,asta e parerea mea...
    legat de Chivu,atunci cand l am transferat de la Roma,toti am avut orgasm,era un super fundas central...acum ca nu apuca sa joace in centru si joaca f slab in stanga,il facem panarama..ma rog,fiecare cu parerea lui...
    tre victorie in seara asta cu orice pret!

Leave a Reply