follow

INTER - BAYERN, ECHIPE OFICIALE: „POMUL DE CRĂCIUN” CONFIRMAT

Football Fans Know Better

Nicio surpriză în primul unsprezece aliniat de Leonardo în această seară. „Pomul de Crăciun”, aşa cum este cunoscut sistemul 4-3-2-1, a fost confirmat, după ce în ultimele zile s-a vorbit mult de posibilitatea de a fi folosit. Aşadar, Eto'o este singurul vârf al nerazzurrilor, susţinut din spate de Stankovic şi Sneijder.

Chivu şi Lucio revin ca titulari după absenţele din campionat, completând o linie de fund din care mai fac parte Maicon şi Ranocchia. Este de aşteptat ca Zanetti şi Cambiasso să coboare în ajutorul lateralilor la duelurile cu Robben şi Ribery, Muller rămânând astfel în grija fundaşilor centrali şi a lui Motta.

Bayern: Kraft - Lahm, Tymoshchuk, Badstuber, Pranjic - Gustavo, Schweinsteiger - Robben, Muller, Ribery - Gomez.

By Ionut Tataru with 86 comentarii

86 comentarii:

  • deki says:

    S-a zbarlit parul pe mine in cele 10 minute in care s-a vorbit de INTER pe tvr1.

    DAAAAAAAAAAI RAGAZZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!! Pe ei dar doar pe ei nu si pe mamele lor ca sunt urate cu pistrui.

  • seby says:

    in mare le-am cam lasat initiativa, iar sammy, desi fantastic, se lupta singurel cu o aparare intreaga

  • deki says:

    Superba prima repriza o gramada de ocazii la ambele porti dar parca noi am jucat mai bine..sincer nu ma asteptam la un joc asa de bun. Eto'o,Maicon si Ranocchia super pana acum. Sper ca in repriza 2 sa o infigem in poarta avem neaparat nevoie de gol insa si la 0-0 nu e dramatic.

  • andrei says:

    eu nu inteleg... tricourile intre jucatori se schimba la pauza sau la final?!!? s-au o fi terminat meciul maicon :P

  • Ionut says:

    Si mie imi place ce jucam, mai ales defensiv. Sper totusi sa fortam ceva mai mult, pentru ca apararea lor nu e chiar de speriat. Kraft, de la ei, excelent. Mi-a placut si Gustavo. De la noi, Sammy, Cuchu si Lucio foarte buni. Nici Chivu sau Ranocchia nu s-au descurcat rau.

  • seby says:

    mi-au placut aproape toti baetii, mai putin motta si sneijder, astept mai mult de la ei

    mamaaaaaa, ce interventie ranocchia

  • deki says:

    Ce urat e fotbalul cand pierzi in min 90 dupa ce ai ratat o gramada de ocazii clare...mergem la munchen sa castigam.
    Sunt mandru de echipa asta...

  • Slayer says:

    Da , intr-adevar , a fost un meci frumos in care Inter putea castiga , totusi returul se anunta greu , mai ales ca de cand e Leonardo pe banca nu au fost meciuri asa stralucite in deplasare.

  • seby says:

    am senzatia ca meciul a fost prea echilibrat, eu nu cred c-am fost indeajuns de pericolosi. inteleg ca eto'o e fantastic da' nici chiar asa

  • Ibrahim says:

    Meci bun. Ocazii au fost multe de ambele parti. Robben nu trebuia lasat sa traga. Si sa nu fie cu suparare, dar nu ai voie sa ratezi din 3 metri. Acum, ce putem face, mergem mai departe...O sa fie extrem de greu pe Allianz Arena.

  • Ionut says:

    Deki stie, ca i-am spus inaintea meciului, ca anul asta nu ma intereseaza decat campionatul, Dar tare urat e sa pierzi dupa o greseala venita din partea cuiva de la care nu te astepti. Cam aici s-a facut diferenta. Kraft a scos tot, Julio a comis-o exact cand nu trebuia sa o faca. Pacat, eu cred, orbit probabil si de subiectivismul normal in situatii d-astea, ca am avut ocaziile mai clare, chiar daca meciul a fost extrem de echilibrat. Sincer, nu prea mai sper la calificare, da' cu nebunii astia niciodata nu stii ce se poate intampla :)

  • seby says:

    meci bun? ASTA? sustinem o echipa mica cumva? e bayern cea mai pternica echipa din lume? stem detinatorii CL IN POOLA MEA

  • deki says:

    seby@ Meciul lui roma l-ai vazut cu sahtior? meciul lui milan cu tottenham? Nu am jucat cu echipe de uefa am jucat cu vicecampioana europei. Daca intrau 3-4 goluri din cele 10 ocazii imense ce mai spuneai acum?

  • Ibrahim says:

    @ seby

    Nu, nu a fost un meci bun. Am fost dominati complet. Si-au batut joc de noi, si numai norocul a facut sa pierdem cu 1-0. Jucatorii de la Bayern au castigat fiecare duel individual, au avut pase perfecte, suturi numai pe spatiul portii, aparare impecabila, oameni la recuperare care au oprit orice atac, si o constructie cum rar vezi. Iar noi am jucat extrem de slab. Nu?

  • nerazzurr says:

    Rezultat nedrept,cel mai potrivit era un egal,am avut si noi si ei ocazii dar nemtii sunt nemti...acolo trebuia blocat Robben sa nu traga.Au facut presingu ala si nu ne-au lasat sa jucam dar parca prea depindem mult de Etoo e cam singuru care rupe ritmul,Inter are nevoie de 1 sau 2 jucatori de viteza NEAPARAT.Asta e capu sus ca mai e un meci!!

  • seby says:

    ce treaba avem noi cu d'aia ma? zi-mi ca inter a jucat mai bine decat bayern azi! vreau sa citesc asta! io am ramas destul de debusolat dupa meci' sunt incarcat negativ si am nervii intinsi rau.

  • Ionut says:

    Eu cred ca nicio echipa n-a jucat mai bine decat cealalta. Perioadele de dominare s-au impartit, ocazii mari au avut ambele, diferenta a fost facuta de greseala noastra din final.

  • Slayer says:

    Pacat , intr-adevar eram mai fericit daca ramanea macar 0-0 asa cu 1-0 pierdut acasa mi-e greu sa cred ca putem castiga la ei acasa .. dar la fel ca si Ionut , sper sa tragem la campionat pentru ca la ora actuala doar asta pare singura tinta serioasa.

  • Ibrahim says:

    Si cam de ce a jucat mai bine Bayern azi? Am avut o droaie de ocazii. Nu am reusit sa marcam din situatii clare. Dar NU au jucat mai bine. Doar ca au castigat asta nu inseamna ca au jucat mai bine.
    Stai linistit, si noi, restul suntem cel putin la fel de nervosi ca tine. Insa nu e drep sa-ti versi nervii pe jocul echipei, care, repet, a fost bun azi.

  • seby says:

    da ibrahime, da, problema mea este ca nici noi n-am fost mai presus. ca mijlocul nostru, ofensiv, nu si-a facut treaba, ca n-am vazut la leo ceva care sa-mi dea senzatia ca fortam sa castigam.

  • deki says:

    pai in ultimele 10 minute bayern nu a iesit din 16m....zic eu asa...


    PS:Dai rpd pe tvr1 si vezi poate iti schimbi parerea acum

  • Ibrahim says:

    Sincer nu stiu ce solutii erau pe banca...solutii capabile sa faca diferenta. Azi ne-a lipsit mai mult ca oricand Milito (cel de anul trecut).
    Si dupa cum bine remarca cineva, avem nevoie de 1-2 jucatori de viteza. In multe momente suntem statici...

  • deki says:

    aaaa ca imi adusai aminte...meciul inter-manchester l-ai vazut? daca da..spune-mi cum am jucat atunci.

  • tibi says:

    am jucat chiar bine azi. poate sunt subiectiv dar eu cred ca am fost mai buni decat bayern azi. daca o baga cuchu in ate macar o data...

    lucio - colosal!

  • seby says:

    bre, pt mine meciurile astea din cl conteaza enorm, raman cea mai bine oglindita proba a valorii echipei si momentele cand orgoliul meu de interist se umfla cel mai tare! si continui sa cred c-am fost fricosi azi. l-am blocat pe robben, o chestie de care ma temeam da' am fost periculosi doar printr-un singur om. ah, a mai fost cuchu :|. meci acasa!

    @deki: ala cu lucescu sau cel cu mou?

  • Mishu says:

    Cum am avut si noroc la cele 2 bare ale lor asa am avut si ghinion la multimea de ocazii.... Meciul a fost echilibrat, dar inclin sa cred ca in afara de cele 2 bare nemtii nu preau au mai avut nimic..poate cateva suturi de la distanta. In rest au plimbat mingea dintr-o parte in alta.... Trrebuia sa fim mai concentrati in fata portii...
    Returul? Hmmmm... Ei joaca foarte bine acasa, va fi greu..dar nu cred ca vom mai rata asa mult...mai ales ca revine "nasul" lor..Dar sa fim realisti sansele sunt 70% Bayern,30% noi..Dar vorba lui Ionut.. Cu nebunii astia nu se stie niciodata:D

    Forza inter!!

  • Jerry says:

    S-o luam babeste:

    Inter:

    - lipsita de omu' nr. 1 din sezonul trecut, Jose Mourinho.
    - lipsita de Diego Milito si Walter Samuel, doi dintre cei mai buni jucatori ai sezonului trecut.
    - cu un antrenor venit de doar doua luni la echipa

    Bayern:

    - cu Ribery in plus fata de finala.
    - fara nicio absenta notabila
    - cu acelasi antrenor de un an si jumatate. si ce antrenor.

    Si Bayern n-a avut niciun sut periculos pe poarta. Au lovit de doua ori bara, dar bara exterioara a portii. Pe cand noi l-am pus la munca serios pe Kraft. E adevarat, au avut posesia (45-55), dar in finala n-au avut tot ei posesia? (65-35).

    Eu zic sa lasam kkt-urile astea cu ne-a dominat Bayern si ca au stat calare pe noi, fiindca nu e asa. E normal sa aiba paseze mai mult si sa fie mai tehnici, cand in echipa ai jucatori precum Robben, Ribery, Gustavo, Muller si Schweinsteiger

  • nerazzurr says:

    seby iti dau dreptate in cateva chestii dar faza cu prezentarea te pripesti..pai daca le infigem un gol acolo suntem egali,ce e asa de greu mare lucru sa dam un gol acolo chiar se poate si dupa sa jucam ce stim mai bine ,contraatacul cum am facut la Chelsea.Hai sa fim seriosi a scos Kraft cateva mingi bune puteam sa castigam dar si ei puteau.Sunt de acord cu tine cand zici ca meciurile din UCL sunt cele mai importante,asa gandesc si eu cred degeaba castigi an de an campioatul dca nu ajungi macar in semifinala-finala odata la 2 3 ani..pt suporteri conteaza mult meciurile cu echipe puternice precum Bayern.Eu zic ca se poate,cel putin sper pana la capat!!

  • deki says:

    seby@ vroiam sa iti punctez ca meciurile de pe teren propriu cu villareal sau manchester au fost meciuri dezastruoase...sa faci o comparatie intre meciul de aseara si meciurile care au fost in trecut.
    Cand ti-am vazut ultimul comm..m-am linistit definitiv, o zi buna!

  • seby says:

    altu care se poticneste in postu' ala desi credeam ce e EVIDENT ca era o ironie catre postul de mai sus al lui jerry! hai ca incetez, chiar n-am chef sa ma cert, nici azi, nici alta data.

  • Arcturus says:

    Oare cand scapam de chivu? e praf! o pasa nu a fost in stare sa dea si clubul pierde cate 5 milioane anual cu el! nu i-as da nici o alocatie putorii de chivu!

  • nerazzurr says:

    Chivu a facut un meci foarte bun..terminati-o cu astea..l-a blocat pe robben de nush cate ori si central la fel de sigur a jucat

Leave a Reply