follow

LEONARDO: SUNTEM PUŢIN MAI APROAPE DE MILAN

Vă spun sincer că nu mă preocupă să fac calcule. Dacă mă întrebaţi câte puncte a câştigat Milan în ultimele zece etape, nu ştiu să vă spun. Eu mă gândesc la noi şi văd că suntem puţin mai aproape. Şi spun asta gândidu-mă la faptul că restanţele cu Cesena şi Fiorentina nu au fost luate în seamă. Pur şi simplu, toată lumea a bănuit că vom lua 6 puncte. Mai sunt însă 13 etape, o treime de campionat, aşa că nu are rost să facem calcule” (Leonardo)



Leonardo i-a răspuns elegant lui Galliani, care întreba în urmă cu câteva zile unde este revenirea Interului. Cât o fi înţeles oficialul rossonerilor din replica pe care a primit-o contează mai puţin. Ceea ce contează este faptul că „Inter este puţin mai aproape de Milan” şi dacă va reuşi să câştige în această seară (ora 21:45, în direct la DigiSport Plus) cu Cagliari se va apropia la doar două puncte, o presiune în plus pentru elevii lui Allegri, care vor evolua mâine împotriva lui Chievo, pe un teren unde granzii din Serie A nu au câştigat în acest sezon.

Este inevitabil şi de înţeles faptul că mulţi dintre noi se gândesc deja la meciul cu Bayern din Liga Campionilor decât la cel cu sarzii. Dar, din punctul meu de vedere, în acest moment campionatul este mai important. Să nu se înţeleagă din asta că îmi este indiferent duelul cu bavarezii sau că o nedorită eliminare nu m-ar deranja. Nu, ceea ce spun este că nu vreau ca partida cu Cagliari să fie tratată lejer. Anul trecut, când am pierdut la Catania înaintea returului cu Chelsea am trecut uşor peste eşec. Nu doar pentru că ne aflam detaşat pe primul loc, ci şi pentru că Europa reprezenta marele vis. Acum, lucrurile stau altfel.

Sneijder şi Lucio nu sunt în lot, iar Cambiasso probabil va fi menajat, după ce a jucat în toate meciurile de la începutul anului. Sunt convins că dacă Leo nu ar fi avut încredere că Inter poate trece de Cagliari fără cei trei, aceştia ar fi jucat. La fel de convins sunt că aceeaşi părere o împărtăşim şi noi. Trupa lui Donadoni şi-a revenit după un început slab de campionat şi nici nu pare a resimţi prea mult pierderea lui Matri, vândut la Juventus. Dar chiar şi aşa, partida de diseară este una de 1 solist. Ceea ce ar însemna că vom fi şi mai aproape de MIlan.

Apoi, tunurile pe bavarezi.

Image and video hosting by TinyPic

LOTUL PENTRU MECIUL CU CAGLIARI

Portari: Julio Cesar, Luca Castellazzi, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Ivan Cordoba, Javier Zanetti, Maicon, Andrea Ranocchia, Marco Materazzi, Yuto Nagatomo, Felice Natalino

Mijlocaşi: Dejan Stankovic, Thiago Motta, Houssine Kharja, MacDonald Mariga, Esteban Cambiasso, Joel Obi, Philippe Coutinho

Atacanţi: Giampaolo Pazzini, Samuel Eto'o, Goran Pandev, Denis Alibec.

Echipa probabilă: Julio Cesar - Maicon, Ranocchia, Cordoba, Nagatomo - Kharja, Thiago Motta, Zanetti - Stankovic - Eto'o, Pazzini.

By Ionut Tataru with 76 comentarii

76 comentarii:

  • mirifiq says:

    siiiiii citez...APOIIIIII TUNURILEEEEEEEEE PEEE BAVAREZIIIIIIII........ diseara sper sa nu avem probleme cat despre milan...mainee ii vad prost :)) sigur pierd 2 pcte acolo :X

  • Mishu says:

    Sunt de acord ca Scudetto are prioritate ca sa zic.. Ar fi o palma extraordinara pt Juve si mai ales Milan...care tot au pus succesele Interului pe seama scandalului calciopoli. Si..aici il citez chiar pe omul lor Gattuso:"Daca nu luam campionatul anul asta, atunci nu-l mai luam niciodata!!":)))
    In rest..diseara meci greu..parerea mea. Cu toate ca granzii nu au castigat la chievo nu vad sa ii impiedice pe milan.. milan pierde in alta parte puncte...la Juve, la Palermo cu Napoli, cu noi bineinteles la Roma si apoi mai au si la Udine... Personal vad un campionat pana in ultima etapa.. Apoi sa nu uitam de Napoli care merge foarte bine. Daca nu ia Inter mi-ar place sa ia ei titlul

  • deki says:

    Afellay in crisi al Barça, lo vuole il Liverpool

    Ce penibil..refuzi tu pe Inter si pe Chelsea sa te duci la Barcelona ca e cea mai buna....eram sigur ca asa se va intampla. Pai te duci la Barca daca esti sigur ca prinzi loc de titular dar cum sa prinda daca acolo sunt xavi iniesta busquets messi pedro sau mascherano..era de asteptat ca nu va ramane :))))) Du-te si joaca la liverpool acum sa prinzi locul 8 vai de mortii tai.

  • Edinho says:

    din ce am vazut eu , nui cine stie ce scula da jucator Afelai asta si lam urmarit foarte atent in meciul cu austria,in meciul ala am retinut alt jucaor care a dat un gol cu bara .....nici la inter nu prea avea loc ca sa fac asa o gluma.

  • alex21 says:

    @deki Mascherano nici macar nu prea joaca pt Barca j au dat pe el o daruta de bani apoi atunci ce sa mai zici de Afellay care e la inceputul carierei...aia joaca impreuna de la gradinita asta e toata smecheria n-avea pe cine sa scoata din ekipa...la noi putea creste frumos kiar dak nu era titular macar tot mai prindea niste meciuri mai ales in perioada asta... vezi seara asta Sneijder Lucio j Cuchu menajati...da las il avem pe Coutinho:P

  • Ionut says:

    Asta cu Pandev titular banuiesc ca e pentru a-l pregati in perspectiva meciului cu Bayern. Deci avem urmatorul prim "unspe"

    1 Julio Cesar; 13 Maicon, 15 Ranocchia, 2 Cordoba, 55 Nagatomo; 4 Zanetti, 8 Thiago Motta; 27 Pandev, 14 Kharja, 9 Eto'o; 7 Pazzini.

    Dupa cum e prezentat, ar fi 4-2-3-1, da' eu cred ca e un 4-3-3, cu Motta defensiv si Sammy cu Pandev pe benzi. Alte pareri, anyone?

  • mirifiq says:

    il menajeaza pe deki pt meciul cu bayern zpun eu...asta e meciul in care l vom vedea si pe cout in teren... doamne ce ma enerveazaaa fraerii astia cand ma pun sa astept dpa meciurile lor d kkt dinaintea interului X( aqm tre sa stau dpa radu banciu si OM

  • Ionut says:

    http://www.tvoo.eu/ch1.html Pentru cei care nu au Digi si pentru cei care au si sunt nevoiti sa vada OM-St Etienne :)))))

  • Manowar says:

    Afellay nu este in nicio 'criza'. El stia ca vine ca rezerva si probabil s-a gandit ca e mai bine sa fie rezerva la Barcelona decat titular la PSV. Zic si eu :)
    Iar pe Mascherano s-au dat parca 15 milioane pentru a veni ca rezerva lui Busquets in locul lui Toure plecat la City (pe vreo 30 si ceva de milioane) pentru ca se saturase sa fie mai mult rezerva.Deci si lui i s-a spus ca vine ca rezerva si a acceptat.

    In alta ordine de idei, bafta azi cu Cagliari, presimt un 3-0 sau 4-0. In tur i-a ucis Eto'o acum cu Pazzini alaturi pericolul e mai mare pentru cei de la Cagliari.

  • seby says:

    se stie! si pandev e altfel

    cred ca motta ar sta bine in spatele varfurilor, umpicut mai multa viteza daca ar avea

  • Manowar says:

    golul tot gol ramane , nu cred ca luati gol azi dar mai dati vreo 2-3 boabe

    @alex21, vin ca sa castige trofee, Henry de ce crezi ca a mers dupa atatia ani de stat la Arsenal? a mers ca sa castige si ucl..si i-a iesit pana la urma. Ibrahimovic la fel, doar ca lui nu i-a iesit :)))

  • seby says:

    sa castigi trofee de pe banca de rezerve?!? niste idioti! macar sa le fi oferit barca un contract mai bun altfel nu pot inteleg

  • Manowar says:

    ei stiu mai bine ce au in cap. asta e parerea mea ca vin pentru trofee, Ibrahimovic din cate stiu primea si mai multi bani decat la Inter, parca era cel mai bine platit jucator de la Barca, castiga mai mult ca Messi :))

  • nerazzurr says:

    Ba comentatoru asta e tampit...o tine ca am marcat din conditie neregulamentara....MM de ..cat

  • nerazzurr says:

    Pai nu se vede clar ca nu e nici o imagine de pe linie,nu poti sa spui asa de sigur...vb cand se vede clar nu asa...

  • Ionut says:

    Meciul cu Juve a trecut, acum jucam cu Cagliari. Ca nu mai e la acelasi nivel de acum 10 ani, da, sunt de acord, dar inca isi face destul de bine treaba. Sau poate l-ai fi preferat pe Rivas, de exemplu :)))

    Acum, trecand peste aceste discutii inutile, pacat ca am inceput cu artificii, iar in final n-am mai aprins nici macar un chibrit :)))))

  • cristy says:

    dupa pauza inca un gol...si se termina 2-0...maine milan face 2 2(egaleaza pe final)....si uite asa ne apropiem la 2 puncte

  • alex21 says:

    Kharja j Rannochia cei mai buni...nerazzurr sa stii k io ma uit pe net j e comentariul unui englez j ala tot asa numai cu ,,controversial goal" o tine...asta deoarece kiar a fost offside:))...manowar Henry j Ibra erau titulari j kiar jucau dar pe astia 2 de ziceam eu de ei nu prea i-am vazut dar ma rog fiecare cum crede trb lor...

  • deki says:

    Manowar@ Nu cred ca e vre-un jucator in lumea asta atat de tampit in cat sa se duca la o echipa stiind ca va fi rezerva. Cel putin Mascherano nu e orice panarama de jucator e capitanul Argentinei. Cand am vorbit de Afellay m-am referit ca a acceptat ca un idiot Barcelona stiind ca nu o sa apuce cam multe meciuri la ei in loc sa vina la o alta echipa mare unde ar fi jucat mult mai mult si ar fi crescut in valoare. Probabil a fost prea increzator in calitatile lui.

  • deki says:

    Ho mah ca imi reinstalai windousul :))))))))

    Ma refeream ca o comisa maicon ca lua un galben de tot kktul si sta cu samp.

  • Felicitari cu victoria... Dar daca il mai vad pe Pandev in teren sting TV-ul si-mi reinstalez si eu Windows-ul :) Da-l draq sa tii mortaciunea asta in teren... Nu-i in stare nici sa alerge, nici sa dribleze, cade la fiecare contact de paca e o muiere.

  • Ionut says:

    Rusine, Dinu Patriciu! :))))))

    http://www.corrieredellosport.it/foto/calcio/serie_a/inter/2011/02/19-29453_0/Inter,+Motta+e+Ranocchia+in+fuorigioco+sul+gol+dell'1-0

  • WooZie says:

    Am lipsit din motive alcoolice. Imi cer scuze :)) Imp e ca am luat 3 pct . Ionut astept maine rezumatul :P

  • bodyky says:

    sa o lasam asa deocamdata ...sa nu speram la prea multe de la Chievo:)) ..dar daca vedem surpriza, adaug 2 la frigider :d

  • bodyky says:

    Pana la milan, uite ce gol a dat Castaignos : http://www.101greatgoals.com/videodisplay/luc-castaignos-ado-den-haag-8549480/

    Am impresia ca spune ceva de Coutinho, comentatorul :))

  • bodyky says:

    ADO Den Haag - Feyenoord e deja 2-0 si Castaignos a dat ambele goluri.
    Ionut lipeste commenturile :d

  • bodyky says:

    Uite si al doilea gol :)))
    http://www.101greatgoals.com/videodisplay/luc-castaignos-2-ado-den-haag-8549516/

Leave a Reply