follow

PENTRU CĂ NOI AVEM UN ALT STIL...

Este dificil să explic de ce mi-am pierdut luciditatea, vreau doar să-i cer scuze lui Marco, cu puţinul de demnitate care mi-a rămas, pentru că îmi displace ceea ce am făcut, mă simt un om de rahat. Vreau să le cer scuze şi celor care se uită la fotbal şi celor două fetiţe ale mele, care probabil într-o zi vor vedea aceste imagini” (Cristi Chivu)



Nu încerc să-l apăr pe Chivu. Gestul său rămâne incalificabil şi nu are ce căuta pe un teren de fotbal. Mai mult ca sigur, va primi pedeapsa pe care o merită, între trei şi cinci etape de suspendare. Dar merită apreciat faptul că a avut curajul să vorbească în faţa microfonului despre acest incident şi că şi-a asumat responsabilitatea pentru el. Fără a căuta scuze penibile.

Încercaţi acum să vă amintiţi declaraţia lui Totti după ce l-a lovit pe Balotelli în ultimele minute ale finalei Cupei Italiei de anul trecut. Diferenţă de stil.

Îl înţeleg, scuzele sunt acceptate, în timpul unui meci se poate întâmpla şi aşa ceva. Acum aştept să văd cum vor rezolva această situaţie cei care trebuie să o facă. Materazzi m-a sfătuit să mă calmez, pentru că aş fi riscat să fiu eu cel eliminat” (Marco Rossi)

La sfârşitul meciului m-am dus şi l-am felicitat pe Romeo pentru felul în care a condus partida, unul dintre cele mai bune arbitraje de care am avut parte. Mai puţin acel episod, despre care sunt convins că nu l-a văzut” (Gianpiero Ventura, antrenor Bari)

By Ionut Tataru with 7 comentarii

7 comentarii:

  • Edinho says:

    puteam sa jur ca a fost provocat ....dar sa lovesti asa fara sens ca tiai pierdut luciditatea ....sincer nici nu stiu ce sa zic ....

  • Ionut says:

    Recidivist nu in sensul ca a lovit, ci ca a mai facut boacane. Cum ar fi niste semne obscene la dresa fanilor Romei, la finalul meciului de care am amintit si in post. Da' atunci a avut grija Totti sa-l eclipseze :))

  • deki says:

    A avut si intrarea la toni din final de meci...

    Pentru gestul asta ar merita 4 etape dar tinand cont ca sclavul de totti a luat 2 etape pentru gestul la balotelli inseamna ca si chivu ar merita tot 2 etape insa ma indoiesc...

Leave a Reply