follow

SĂ „LEPŞUIM” PE LITERELE ALFAFETULUI

Daninho şi Blogdefotbal n-au găsit altceva mai bun de făcut decât să mă lepşuiască. Adică să mă provoace să găsesc pentru fiecare literă a alfabetului un jucător de fotbal. Cum blogul ăsta este despre şi pentru Inter, eu mă voi limita la fotbalişti care au jucat sau încă joacă în nerazzurro. Să purcedem, zic.

A - Angloma
B - Bergomi
C - Cambiasso
D - Djorkaeff
E - Emre
F - Facchetti
G - Ghezzi
H - Hitchens
I - Invernizzi
J - Jair
K - Klinsmann
L - Lorenzi
M - Meazza
N - Nyers
O - Oriali
P - Prohaska
Q - Quaresma
R - Rummenigge
S - Sneijder
T - Toldo
U -
V - Veron
W - West
X -
Y -
Z - Zanetti

Acolo unde am lăsat spaţiu gol, ori nu există, ori poate nu mi-am amintit eu. Orice ajutor va fi apreciat.

Dau şi eu leapşa mai departe pentru Chubalito, Cătălin, Dl. Mureşan şi Alex.

By Ionut Tataru with 19 comentarii

19 comentarii:

  • Ionut says:

    Dupa cum am spus in introducere, am luat in clacul doar interistii :)

    Pe Xavi oricum nu l-as fi pus, din principiu, iar pe Yepes nici atat :))))))

  • Ionut says:

    Uite fotbalisti cu literele uitate de tine.

    U- Ustaritz
    X - Xhaka
    Y - Yarmolenko

    P.S. Nu-i atat de greu daca iti pui putin mintea la contributie. :D

  • WooZie says:

    Umit Davala =)). Am si uitat de el lol. Ce de turci pe atunci la Inter. Hakan Sukur, Belozoglu Emre, Buruk Okan, Umit Davala :))

Leave a Reply