follow

SE RETRAGE RONALDO

Vreau să continui, dar nu mai pot. Când vreau să execut ceva în timpul unui meci, nu-mi iese aşa cum îmi doresc. Timpul meu a trecut” (Ronaldo)

Ştiu că unii dintre voi nu pot trece peste faptul că, atunci când a revenit în Italia, a făcut-o pentru a juca la Milan. Dar mai ştiu şi că pe mulţi dintre interişti el i-a apropiat de culorile nerazzurre. A fost, cu siguranţă, cel mai bun atacant al generaţiei sale. Fără el, fotbalul va fi mai puţin frumos.

By Ionut Tataru with 23 comentarii

23 comentarii:

  • Jerry says:

    Nu ma doare ca a revenit la Milan, dar ma va durea mereu felul in care ne-a lasat in 2002 pentru Real Madrid. Asa ca ma bucur ca ultimii ani din cariera si i-a petrecut in anonimat si in bascalie.

    La cat era de iubit la Milano si cate a facut Moratti pentru el, nu trebuia niciodata sa plece de la Inter.

  • seby says:

    bai, astia mai informati, ma poate lamuri si pe mine, odata pt totdeauna, care a fost treaba cu cuper? am mai citit si eu pe ici colo da' tot incetosata imi iese treaba

  • Marius says:

    Cel mai bun atacant din ultimii 20 de ani, fara indoiala. UN fotbalist extraordinar, pacat de probleme medicale pe care le-a avut, altfel cred ca ar fi ajuns la fel de mare ca Pele sau Maradona.

  • Jerry` says:

    S-a zvonit in perioada aia ca rivalitatea dintre argentinieni (Cuper) si brazilieni (Ronaldo) l-ar fi determinat sa plece. Dar sa fim seriosi!

  • seby says:

    nu era ma d'aia
    cica asta ar fi fost pretextul prezentat lui MM, ca nu se inteleg, ca sa aleaga intre ei, sau ca Cuper nu vroia sa-l foloseasca ... si stim cu totii cam ce tip de jucatori ii placeau lui Cuper :P

  • zaru says:

    http://eurosport.yahoo.com/football/early-doors/article/312294/

    "Samba Big Ron had a frankly gravity-defying ability to turn, shimmy and buy an extra couple of yards off the nimblest defenders, not to mention a rocket of a shot that probably still wakes Fabien Barthez in the small hours, gallons of sweat pouring from his pate during flashbacks of that Champions League hat-trick."

  • deki says:

    Probabil unicul idol pe care l-am avut cu adevarat,un jucator exceptional probabil cel mai bun numar 9 din toate timpurile, jucatorul care a inventat bicicleta si elasticul si pentru care te apucai sa joci fotbal sa ajungi ca el. Cand ma uit la filmuletul asta imi aduc aminte de copilaria mea cand ma strigau copiii "ronaldo" pentru ca incercam sa il copiez, de-a dreptul eram indragostit de jocul lui, chiar si acum mai am 4-5 caiete studentesti pline cu pozele lui lipite cu super glue si un mare poster plus 4 tricouri.
    Daca pentru mine Zidane a fost cel mai mare mijlocas central din toate timpurile asa pot sa spun de Ronaldo ca este cel mai mare atacant din toate timpurile.

  • cristi says:

    Zi foarte trista...am deschis ochii in fotbal cu el la apogeu.Putem fi mandri ca Ronaldo a ales sa straluceasca si sub tricoul echiepi noastre.Viteza fenomenala,tehnica sclipitoare,finalizare exceptionala cu ambele picioare.Pentru mine nu va mai exista vreodata un atacant la fel de bun.Poate ca CR7 si Messi vor marca mai multe goluri decat el si vor castiga mai multe baloane de aur si trofee de fotbalistul anului,dar nu vor avea niciodata influenta,incantarea,forta,puterea de revenire pe care ti-o transmitea Il Fenomeno.Iti multumesc ca existi si ca ai ales sa joci fotbal si sa ne faci pe toti sa ne indragostim de jocul tau fenomenal!

  • WooZie says:

    Fara dubiu este unul din cei mai mari daca nu chiar cel mai mare atacant din istoria fotbalului. Numarul 9 perfect. Era complet. Putea juca si ca varf doar in careul advers, dar daca trebuia venea pana in propria jumatate si pleca de acolo cu mingea si nu se oprea decat in poarta.

  • Ibrahim says:

    Cu siguranta un jucator unic. Daca nu avea problemele cu accidentarile putea sa fie cel mai bun fotbalist al tuturor timpurilor. Oricum e unul dintre cei mai buni.
    Tin minte momentul cand a plecat la Real...una dintre cele mai triste zile din viata mea de suporter al Interului (cel putin la momentul ala asa am intrepretat). Cat de mult am inceput sa-l urasc pentru mutarea aia...dar...in timp a trecut.

    @ deki - si eu un dosar cu articole, poze, postere cu el. Cu ocazia asta l-am scos de la "naftalina"...si mi-am amintit cu placere.

  • deki says:

    :)

    Mai am si o caseta video cu el :D

    Stiti cumva...a inceput lucescu sa vorbeasca de ronaldo acum cand a aflat ca se retrage??? Copilul lui....el l-a facut cel mai mare jucator din lume...datorita lui a luat balonul de aur...sunt convins ca asta va spune.

  • rzastavros says:

    cel mai "original" numar 9 pe care l-am intalnit in lumea fotbalului.Am si eu amintiri frumoase din copilarie cu Ronaldo,in fiecare echipa de pe terenul cartierului exista cate`unul,un Toldo,un Figo...eu eram Recoba (chiar daca singurul meu tricou cu Inter este cu Ronaldo nr. 10) si prietenul meu cel mai bun era Shevchenko (il iert :) ). Astia care au implinit macar 20 de ani (eu am 24,dracu sa ma ia),avem un noroc imens,in perioada noastra cum nu existau in fiecare familie calculatoare,o ardeam pe afara la fiecare ocazie,cu prietenii la fotbal si fetite.Nu am prins nici comunismul si am intarziat cu obsesia pentru calculatoare...rar vezi copiii prin parcuri.Poate un domn isi mai invata copilul de 5-6 ani sa traga in minge,dar in rest...toti "fotbalistii" sunt trecuti de tinerete.Nu mai exista niciun Ronaldo de 9 anisori pe strada.Chiar imi pare rau pentru tineret`! Fara telefon mobil si calculator nu ar exista viata pentru unii...
    Din cand in cand ma uitam pe Youtube la golurile lui din prezent,cum fac si la Recoba (PS. saptamana trecuta a marcat din penalty 1-0 pentru Danubio,scor final).
    Momentul accidentarii lui cu Lazio...mama,ce sentiment grozanic.
    Meciul Fc Brasov - Inter nu se uita!!!
    Apropo de calculatoare si PlayStation,nu inteleg in FIFA 99-02-01
    de ce era trecut "Number 9" in loc de Ronaldo,atat la Inter cat si la nationala Braziliei...
    Si sa fiu un pic rautacios,nu regret ca Ronaldo Day a fost stricat de Recoba,asa mi-am gasit jucatorul preferat,dupa o lunga perioada cu Jurgen Klinsmann.

    Grazie Ronaldo !!!

  • pako says:

    Nu o sa uit niciodata ziua aia din toamna lu' 2001, cand m-am dus la Brasov sa-l vad.Nu a contat ploaia sau ca mi-a inghetat curu' pe acolo prin tribuna. Cand l-a trimis la incalzire am sarit ca ars de pa scaun direct la gard. Ce show facea impreuna cu Adriano(care era atunci, daca nu ma'nsel pe la primele meciuri la Inter)!!!SUPER FOTBALIST!!! Pacat ca a jucat doar atat pt Inter (ca de "stat" a stat un pic :))

  • Edinho says:

    lol deki .....lasal pe lucescu sa se pregateasca de liga campionilor ....nu am citit eu dar mi-a zis un prieten ca se gandeste ca va juca finala pe Wemblei :))))))

  • seby says:

    @pako : ma indoiesc ca cei 2 au jucat impreuna la Inter.

    Imi aduc aminte ca si cum ar fi fost ieri de accidentarea cu lazio, parca pe tvr 2 era meciu' transmis, a coincis cu prima mea criza de rinichi :( . Putea sa dea mai mult interului! Imi mai amintesc cum ma gandeam pe atunci ca n-are ce sa fie mai jmecher pe lume decat un atac Ronaldo-Vieri, cre' ca MM gandea aidoma mie. A durut plecarea lui, m-am mai consolat cu Crespo, m-am enervat iar cand a fost vandut si asta, blablabla

  • deki says:

    Tehnicianul român a explicat cum a reuşit să adapteze tehnica jucătorilor brazilienilor în campionatul din Ucraina. "Am decis că avem nevoie să creăm un nucleu de jucători foarte tehnici. Fotbalul din Ucraina este mult mai agresiv, mai fizic, rapid. Dar pentru că jucătorii brazilieni au excelente calităţi tehnice, am reuşit să construim restul. Cred că în acest moment Şahtior este echipa cea mai braziliană a Europei", a spus Mircea Lucescu.

    Urmeaza Ronaldo sunt sigur...

Leave a Reply