follow

SNEIJDER REVINE PRINTRE CONVOCAŢI. KHARJA, PREZENTAT OFICIAL. LEONARDO: AM FĂCUT UN MERCATO BUN

Image and video hosting by TinyPic

Pentru suflarea interistă, cea mai importantă veste a zilei este revenirea lui Wesley Sneijder printre convocaţii lui Leonardo. Olandezul ar putea juca primele minute ale sale în 2011 în meciul cu Bari de mâine seară (ora 21:45, în direct la DigiSport). O dicizie finală va fi luată însă abia înaintea partidei, a dezvăluit tehnicianul nerazzurrilor: „A petrecut o lună şi jumătate refăcându-se, ceea ce reprezintă o perioadă lungă. Vom vedea care e situaţia lui şi vom decide mâine dacă va evolua”.

Image and video hosting by TinyPic

Dacă înaintea meciului cu Palermo a fost prezentat Pazzini, de această dată a fost rândul lui Kharja, care şi-a făcut deja debutul la Inter. Unul apreciat de presă şi de fani. „Sunt fericit că am venit la actuala campioană mondială şi cea mai puternică echipă din Italia. Faţă de perioada petrecută la Roma am crescut mult. Am în spate zece ani în Italia şi cunosc foarte bine fotbalul de aici”, a spus franco-marocanul, care apoi a oferit un amănunt de culise din vremea în care era doar un junior în Franţa: „Mă bucur că îl reîntâlnesc pe Leonardo, eu eram doar un băieţel când el juca la PSG. Am avut chiar un şort de-al lui, pe care mi l-a oferit unul dintre magazioneri”.

Leonardo a prefaţat partida de mâine şi a ţinut să atragă atenţia asupra faptului că Bari nu trebuie subestimată. „Trebuie să rămânem concentraţi şi să nu facem greşeală să ne uităm la clasament, pentru că adversarii noştri nu-şi merită actuala poziţie. De asemenea, au adus câţiva jucători noi şi sunt foarte motivaţi. Venim după ce am jucat opt meciuri într-o lună şi suntem nevoiţi să găsim abordarea corectă, chiar dacă suntem puţin obosiţi”, a spus brazilianul, care a comentat şi cursa pentru Scudetto, o luptă care se poate aprinde după remiza de ieri a rossonerilor: „Ne uităm pe clasament, dar nu suntem îngrijoraţi. Mai sunt încă destule meciuri şi am văzut cât de dificil este să câştigi, nu doar pentru noi, ci şi pentru alţii. Vom vedea cum decurg lucrurile. Nu există o bătălie cu Milan, nu este doar o cursă în doi, sunt implicate multe echipe”.

În final, Leonardo a vorbit şi despre campania de achiziţii a nerazzurrilor în această iarnă: „Am găsit ceea ce căutam, exact cât ne trebuia. Am făcut o treabă bună”.

Îmi permit să-l contrazic pe Leo. Trebuie să ne uităm la clasament înainte de meciul de mâine şi să ne dăm seama că nu avem voie să călcăm strâmb în faţa ultimei clasate. Mai ales după rezultatul Milanului de aseară. Dacă Napoli învinge la Chievo şi Inter la Bari, primele poziţii din Serie A se vor strânge, iar rossonerii vor simţi o presiune din ce în ce mai mare. Şi, după ce am văzut în ultima vreme, Allegri şi băieţii săi nu arată ca şi cum ar şti să o gestioneze. Eşecul de la Udine i-a mai răcorit pe „verişori”, dar un eventual succes mâine i-ar face să transpire din nou.

Image and video hosting by TinyPic

LOTUL PENTRU MECIUL CU BARI

Portari: Julio Cesar, Paolo Orlandoni, Alberto Gallinetta

Fundaşi: Javier Zanetti, Maicon, Andrea Ranocchia, Marco Materazzi, Cristian Chivu, Simone Benedetti, Yuto Nagatomo, Felice Natalino

Mijlocaşi: Thiago Motta, Wesley Sneijder, Houssine Kharja, Esteban Cambiasso, Joel Obi, Philppe Coutinho, Lorenzo Crisetig

Atacanţi: Giampaolo Pazzini, Samuel Eto'o, Diego Milito, Goran Pandev.

Echipa probabilă: Julio Cesar - Maicon, Ranocchia, Chivu, Nagatomo - Zanetti, Thiago Motta, Kharja - Pandev - Pazzini, Eto'o.

By Ionut Tataru with 5 comentarii

5 comentarii:

  • deki says:

    In sfarsit Wes! :X:X:X:X:X

    Ioane, crezi ca Milito va fi rezerva maine si Pandev titular? Eu zic ca incepe cu toti 3 Pazzo-Eto'-Milito.
    Daca intotdeauna am sperat la scudetto si am avut incredere acum spun ca daca noi facem un pas gresit cu Bari sau Fio sansele noastre scad rau de tot in schimb daca castigam ambele meciuri avem sanse mari la titlu dar trebuie sa trecem cu bine si de Roma&Juve(minim4p)
    Legat de milan...ma bucura foarte mult reactiile lui Nasone cand greseste "ratzushca" care din sezonul viitor va zbura de la milan din cauza caracterului imputit al lui Nasone.


    PS: Care se baga la un pariu pe o bere ca etapa viitoare Genoa scoate cel putin 1 punct?

  • Ionut says:

    Eu cred ca sunt sanse mai mari sa fie Sneijder titular decat sa-i vedem pe Eto'o, Milito si Pazzo in acelasi timp din primul minut.

  • Ionut says:

    Un superarticol despre Nagatomo, acest Karate Kid al Interului :))))))

    http://blogs.thescore.com/footyblog/2011/02/01/bandini-nagatomos-rapid-rise/

  • Mishu says:

    Eu zic sa lasam calculele pt scudetto... Urmeaza 4 meciuri grele...din care 3 sunt deplasari: Bari maine, Juve si Fiorentina plus un meci acasa cu Roma..... Vorbim de scudetto dupa astea 4 meciuri.

  • ovi jeco says:

    chuchu e apt? asta e foarte bine,mai ales in perspectiva meciurilor cu roma si juventus.Sper sa revina si lucio cat de repede si sa nu mai avem probleme cu accidentarile caci restul vine de la sine.

Leave a Reply