follow

UN NUMĂR 10 DE NOTA ZECE

Într-o perioadă în care numărul 10 pare să fie tot mai puţin important în fotbal, Inter îl are probabil pe cel mai bun din lume în acest moment. Şi nu mă refer aici la jucătorii care poartă numărul 10, ci la cei care reprezintă poziţia clasică a unui decar. Revenit ca titular după două luni împotriva Romei, Wes le-a dat o palmă celor care l-au lăsat în afara podiumului pentru Balonul de Aur în 2010. Iar pe noi ne-a încântat cu o evoluţie de nota zece.

By Ionut Tataru with 42 comentarii

42 comentarii:

  • nerazzurr says:

    Wes a dat aseara recital,incredibil a contribuit la toate golurile si a si inscris.Daca e sanatos si va juca constant avem un atac de neoprit.

  • tibi says:

    da da, ca oamenii sunt incantati de barselona ca dau 4 goluri pe meci. inter da 1 la 3 meciuri. crezi ca ii intereseaza de sneijder? :))

  • nerazzurr says:

    radurizan ti-a placut ce le-am scris? :))) Ionut smecheria e ca ii mai intarat putin..:D

  • nerazzurr says:

    IONUT nici mie nu mi se pare nimic spectaculos...vroiam doar sa iau starea de spirit..cum ai zis si tu fiecare face ce il taie capu..

  • Ionut says:

    Din cate am auzit, sunt slabe sanse.

    Eu cred ca situatia lui Milito trebuie gestionata foarte atent. }n primul rand, trebuie lucrat la aspectul psihic. Ar fi bine ca Moratti si restul din club sa vorbeasca cu Milito si sa-l faca sa inteleaga ca inca este o piesa importanta si sa nu i se grabeasca revenirea. Ar fi pacat sa i se termine cariera la Inter in felul asta. Pentru ce a facut sezonul trecut, Principele merita contract pe viata, din punctul meu de vedere :)

  • seby says:

    cate etape si-a luat Aquilani? deci zero :|
    http://www.youtube.com/watch?v=TeDzduIlBnQ
    obvious shit is obvious

  • radu says:

    @tibi - nu mai compara Interul cu Barca, pentru ca in momentul asta nu exista comparatie, daca s-ar intalni s-ar termina de la 2,3-0 in sus pt. Barca, cu apararea asta super fragila. Interul s-ar putea compara cu Real, dar numai daca si-ar regla apararea, insa in momentul asta si realii sunt mai buni...

    cat despre milan ... eu zic ca merita respectat si depasit :), si abia apoi vorbit, sau poate nici macar atunci.

  • Ionut says:

    Nu mi se pare ca Tibi ca a facut vreo comparatie cu Barcelona, ci ca s-a referit mai mult la Sneijder, vis-a-vis de ceea ce am scris eu, ca le-a dat o palma celor care l-au lasat in afara podiumului pentru Balonul Aur. Chestie de interpretare ;)

    Cred ca totusi, la jocul ofensiv pe care il are acum Inter, un meci cu Barca nu s-ar termina chiar la 0. Cred ca am reusi si noi sa dam macar un gol.

    cat despre respectul pentru Milan... epic fail! Pot recunoaste valoarea unor de acolo, le respect legendele, dar pe ei, ca intreg, ca si club, nu ma lasa sufletul.

  • radu says:

    Posibil ... sa dea un gol, dar diferenta pe tabela ar fi tot maricica.

    Milanul lui Gulit si Van Basten e una dintre cele mai mari ehipe din istorie, nu ai cum sa nu il respecti... ca entitate e o echipa cu spirit invingator, nu ai cum sa nu o respecti, chiar si generatiile mai putin reusite gen Sheva sau Kaka au scos cate un mic rezultat. Faptul ca au existat niste pete negre in istorie, nu poti sa le atribui clubului, ci numai unor indivizi dubiosi care au trecut pe acolo. Asa cum nu poti sa nu mai respecti Craiova, doar pt. ca are un mititel la conducere, e doar o chestie de conjunctura.

  • Ionut says:

    N-am chef sa intru iar intr-o discutie despre Barcelona, pentru ca tu cunosti "iubirea" noastra vis-a-vis de aceasta echipa, iar noi deja ne-am prins ca esti mai mult "catalan" decat interist.

    Am crezut ca s-a inteles ironia mea cu "dam macar un gol". Probabil ca daca vom juca acum cu Barcelona o sa fie un meci cam cel cu Roma, in care chiar cred ca putem castiga. La fel cum se poate termina 6-4 pentru Barcelona. Dar deocamdata, nu avem parte de un astfel de meci, asa ca sincer, nu-mi pasa.

    Pana una alta, nu eu tre' sa-mi fac griji din cauza Barcelonei, ci invers. Pentru ca Inter este campioana Europei, dupa ce a eliminat (si) "invincibila" echipa a lui Guardiola.

  • tibi says:

    draga radu, intr-un meci disputat acum intre inter si bacelona as da ca invingatoare pe inter. si in dubla mansa la fel. poate oi fi eu prea interist. dar daca s-a putut anul trecut de ce nu s-ar putea si acum? mai la inceputul sezonului ziceam ca vreau sa ii scoatem din nou din liga. abia astept!

  • radu says:

    V-am mai zis prea treceti dintr-o extrema intr-alta ... parca baturam pe Manchester sau Real, nu pe amarata de Roma in 10 oameni, si cu un pic de emotii pe deasupra. De meciul slab cu Bari ce mai ziceti, sau de infrangerea cu Udinese ..... sau de faptul ca atunci cand Barca joaca mediocru bate pe Atletico cu 3-0, iar Interul pierde supercupa Europei in fata aceleiasi echipe cu 2-0. Sau credeti ca Barca poate fi sub Udinese?

    Binenteles ar exista o sansa, daca ar erupe din nou vulcanul sa stea 2 zile Barca pe drum cu autocarul pana la Milano, arbitrul sa valideze un gol din offside clar Interului, si sefii de la Uefa sa ii oblige sa joace meciul cu Pielimovic in echipa neaparat, renaturalizat un meci de la Milan, ca sa le mai distruga nitel relatiile de joc...

    Serios vorbind, sper sa nu avem surprize cu Juve, si sa o dati in extrema cealalta duminica.

  • nerazzurr says:

    IONUT cu Milito ai dreptate ar trebui sa se discute cu el ,anul asta nu a mai reusit nimic si lumea era obisnuita sa marcheze mereu sa fie omul care o baga in plasa...joaca 2 meciuri si sta o luna si nu e chiar batran normal ar mai trebui sa joace vreo 2 ani la un nivelul la care a jucat anul trecu.Eu zic ca e o pierdere pt meciul cu Bayern era foarte important a prezenta lui in atac.Sper lumea sa nu uite ca a fost cel mai important om la toate succesele de anul trecut...vizavi de Barcelona radu i-am mai batut si putem sa o facem iar doar avem cu ce,prima oara trebuie sa trecem de Bayern si daca om da de ei om vedea.. oricum tu esti cam fan Barca se pare :D FORZA INTER!!!

  • radu says:

    esti un mare las daca mi-ai cenzurat comentariul si daca vrei sa ai numai comentarii pro inter,fara sa vezi defectele, pe blogul asta esti si un mare prost!

  • Ionut says:

    Prietene Radu, dupa cum bine vezi nu am cenzurat nimic. Nici acum, nici alta data, atunci cand a fost vorba despre tine. Faptul ca nu sunt mereu la calculator nu inseamna ca vreu doar comentarii pro Inter. In caz ca n-ai observat, la meciul cu Roma am comentet live desfasurarea partidei chiar cu un fan al Romei. Si nici el nu a avut niciun comentariu cenzurat. Ba din contra, Deki a ramas cu buza umflata de vreo doua ori pentru ca eu am considerat ca a sarit calul.

    Acestea fiind zise, imi pare bine ca ti-ai deranjat din pretiosul timp sa vizitezi acest blog, dar pentru ceea ce ai spus ultima oara poti sa ne lipsesti de valoroasa ta prezenta. Nu de alta, dar de acum inainte chiar ca nu iti va mai intra niciun comentariu.

    O zi buna!

  • Ionut says:

    Iar pe ceilalti, va rog sa va abtineti de la comentarii vis-a-vis de discutia asta. E o rugaminte, nu un ordin :)))))

  • GxG says:

    @ionut: il vreau pe milito in forma maxima si daca revine peste 2 sezoane doar, e jucatorul meu preferat all time:P,,,bine aici il excludem pe zanetti,,,stii ce mi s-a parut sezonul asta la milito?...nu neaparat ca are o perioada in care pur si simplu nu ii iese nimic,,,,mi s a parut mai degraba ca fizic ceva nu e in ordine, pare cu o viteza in minus...sper foarte tare sa isi revina!

  • seby says:

    ok, e si de ordin fizic treaba insa blocaju' tot de sus vine! si desi toata suflarea interista e cu el, il incurajeaza in fel si chip, principele ramane inafara jocului. Mi-e drag tare insa nu prea-i mai gasesc alibiuri :(

  • Ionut says:

    Sigur, exista putine alibiuri pentru Milito. probabil asta este un sezon ratat. Dar e primul din cariera sa. Niciodata nu a jucat asa de prost, indiferent ce tricou a purtat, dar nici 5 accidentari musculare intr-un timp atat de scurt n-a avut. Refuz insa sa cred ca e terminat.

  • seby says:

    nope, nici eu nu cred ca e terminat. numa' ca ne cam termina el sezonul asta. cu milito cel de anu trecut, cel pe care contam, oare cam cum ne-am fi lafait acum?!? asta e, 'stem alaturi de el, mai are timp sa ne faca fericiti inca din sezonul asta!

  • deki says:

    Chiar ca iti trebuie mult tupeu si multa nesimtire sa vi pe blogul unei echipe din italia tu fiind un fan al unei echipe din spania si sa incepi sa il jignesti pe omul care detine blogul. Probabil frustrarile si supararile din sezonul trecut au mai ramas la tine dar nu e asta o problema dam iar de pamant cu voi si anul asta ca tot zice lumea ca sunteti invincibili,nu de alta dar si anul trecut erati invincibili iar cand ati plecat de la Milano ati plecat fara astronave,"extraterestrilor"!

  • deki says:

    Legat de Principe eu sunt de parere ca nu isi mai poate reveni si o spun cu durere.Omul asta ne-a adus cele mai mari bucurii de cand tinem cu INTER insa se vede ca nu mai poate sa joace...multe accidentari intr-un timp foarte scurt l-au distrus.
    Pacat ca nu a plecat la Real in vara poate nu se ajungea la situatia asta...el ar fi fost bine mersi acolo si noi cu un alt varf insa daca ar fi plecat asta vara am fi fost toti cu inima in lacrimi. Sper sa ma insel si sa redevina macar 70% din jucatorul din sezonul viitor. FORZA PRINCIPE!

  • nerazzurr says:

    Probabil de asta se si vehiculeaza prin presa de cateva zile ca inter vrea un atacant de clasa se aude de Drogba,Tevez ..mai vine si Castaignos din iunie

  • Geo says:

    Principe ne va ajuta MULT in liga campionilor,sunt sigur de asta...
    mai ales ca Pazzo nu poate evolua;)...

    Forzza Diego!

  • WooZie says:

    Doar o paranteza... Radu ziceai de meciul mediocru a lui Barca castigat contra lui Atl Madrid cu 3-0. Si dupa aia ziceai de meciul castigat a lui Inter vs Bari... nu uita ca si meciul ala la castigat Inter tot cu 3-0. Sa nu crezi ca sunt subiectiv ca, din spania tin cu Atl Madrid dar oricum. La fel cum Bari putea sa ne dea 2-3 goluri putea si Kun sa ii dea Barcei 2-3.

    In rest, asta cu Milito e un subiect greu. Omul merita contract pe viata ptr ce a facut la Inter. Insa sa nu uitam ca are o varsta si e greu sa iti revii la varsta lui. In leg cu transf.... desi drogra mi se pare de cativa ani incoace cel mai complet atacant... si el are o varsta. Prefer Pazzini oricand ptr drogba. Vb in cateva zile cand revin la TM

Leave a Reply