follow

AMINTIRI DIN EPOCA DE AUR

Nu vă speriaţi de titlu, nu este vorba despre acea epocă de aur, ci despre anii '80 din fotbalul italian. Un deceniu în care Serie A s-a transformat definitiv şi nu a mai privit niciodată înapoi.

La recomandarea lui Alex am economisit nişte bănuţi şi am comandat un almanah foto al fotbalului italian din anii '80. Zău că nu regret deloc! Vă las şi pe voi cu câteva chestii din el, pe care cu siguranţă nu le-aţi mai văzut până acum. Enjoy!

P.S. Click pe imagini pentru mărire

Fraţii Baresi în tricoul naţionalei

Altobelli prostindu-se în Japonia

Un Milan de Serie B şi un Inter care a câştigat Cupa Italiei

Mazzola şi Hansi Muller pe o terasă în Milano

Liam Brady, un irlandez în Italia

Karl-Heinz face reclamă la radio

Altobelli sărbătoreşte un gol în poarta lui Besiktas

Madjer, interist pentru o zi

Zenga şi Serena sărbătoresc un Scudetto de legendă

By Ionut Tataru with 11 comentarii

11 comentarii:

  • deki says:

    Dupa ce ca e Baresi urat imi si mai zici sa dau click pe imagine pentru marire :)))))

  • deki says:

    http://www.corrieredellosport.it/calcio/serie_a/inter/2011/03/23-162460/Derby%2C+quanti+duelli!+Che+sfida+fra+Maicon+e+Abate


    =)))))))))))))))))) Aahahahahahahahaha compara mercedesul nostru cu dacia 1300 a lor =)))))))))

    2-0!

  • deki says:

    http://www.corrieredellosport.it/calcio/serie_a/milan/2011/03/24-162684/Nesta+contro+Ranocchia%2C+generazioni+a+confronto


    Unul la sfarsitul carierei altul la inceputul carierei...desi cred ca Ranocchia are un + fatza de elefantzelul milanului voi pune egal aici. Ramane 2-0 :D

  • Inter says:

    Am vazut si eu astazi cartea in librarie si mi-am adus aminte ca am mai vazut eu undeva "franturi" din ea. :D Nu iti zic ca am pierdut cel putin o ora si jumatate rasfoind cateva carti bune cu Inter. Si sincer iti ca nu am bani sa ii cumpar cartea lui Eto'o dar ma voi duce sa o citesc acolo, ascuns pe la colturi. :))

    P.S. Tu ai comandat almanahul de pe amazon?

  • Inter says:

    P.P.S. Ti-ai mai comandat si cartea lui Tim Parks - A season with Verona? Ca postasesi ceva pe twitter, postasem si eu un reply, but you never answered back. :(

  • Ionut says:

    Pfff, bine că mi-ai adus aminte. Am tot amânat până am uitat :))))) Iar acum nu mai am bani. Aştept salariul :D

Leave a Reply