follow

INTER BRIEFING

Pentru că după meciul cu Sampdoria a fost cam linişte, haideţi să trecem în revistă câteva evenimente.

Image and video hosting by TinyPic

-Luc Castaignos a fost la Milano, unde a susţinut vizita medicală şi a parafat contractul cu Inter. Apoi a fost luat la întrebări de Gazzetta dello Sport: „Sneijder m-a întâmpinat. O nebunie, nu-mi venea să cred! Mi-a spus că mă aşteaptă în iunie. M-am îndrăgostit de fotbal când l-am văzut pe Ronaldo jucând. Atunci am ales să nu urmez baschetul, aşa cum a făcut tatăl meu. Am început ca fundaş, dar când nu am mai ştiut să mă apăr am fost trecut mijlocaş. Apoi, când am început să dau goluri, am devenit atacant. Sunt rapid, îmi place să dau goluri şi să ofer pase decisive. Cu dreptul sunt de 8, cu stândul de 5,5, cu capul de 6. Am ales Inter pentru că este cea mai bună echipă din lume. Inter poate câştiga la Munchen, derbyul şi apoi Scudetto. De Serie A ştiu că este un campionat dificil. Mi-ar plăcea să-l am coechipier pe Van Persie”. Noul talent al nerazzurrilor s-a prezentat şi a arătat că ştie să se facă plăcut şi să folosească vorbele. Îl aşteptăm la fel de dezinvolt şi acolo unde contează, pe teren.

-Golul lui Alibec a calificat-o pe Inter Primavera în sferturile de finală ale tradiţionalului turneu de la Viareggio, acolo unde nerazzurri mici vor înfrunta campioana Italiei la această categorie de vârstă, Genoa. Atacantul român a cochetat destul de des cu echipa mare de-a lungul actualului sezon şi chiar a debutat în tur, în momentul în care Rafa Benitez nu mai avea alternative ofensive. Ştiu că paralela este forţată, dar şi Balotelli a venit la seniori după ce a rupt norii la Carnevale Cup. Denis trebuie să continue la fel ca până acum la tineret şi, cine ştie, poate va avea din nou şansă să arate ce ştie alături de Zanetti&co.

-„Nu cred că victoria Milanului este decisivă. Abia acum începe să devină campionatul interesant”, a spus Moratti după victoria rossonerilor cu Napoli. Mi se pare că Il Presidente a aşteptat acest moment, ca toate echipele din faţa Interului să cadă una câte una, pentru ca apoi să se ajungă tot la Derby della Madonnina pentru Scudetto. Un alt fel de a spune: „Poate anul viitor. Deocamdată, lăsaţi lucrurile serioase pentru băieţii mari!”

-Eto'o nu a fost atent unde parchează şi s-a trezit amendat cu „uriaşa” sumă de 50 de euro. În ciuda rugăminţilor fierbinţi şi chiar a intervenţiei unui binevoitor, camerunezul nu a reuşit de niciun fel să o înduplece pe doamna serioasă care îşi făcea datoria. Eu sunt curios dacă Sammy este zgârcit sau pur şi simplu nu a fost de acord cu decizia din principiu.

-Federaţia braziliană a anunţat oficial că amicalul cu România din 7 iunie, de la Sao Paolo, va fi meciul de retragere al lui Ronaldo. Un eveniment care ne priveşte atât pentru că probabil în Selecao vor fi şi nişte interişti, dar şi pentru că nerazzurrii vor fi reprezentaţi şi de cealaltă parte, Chivu fiind căpitanul tricolorilor. Nu ne rămâne decât să sperăm că ai noştri compatrioţi se vor ridica la înălţimea momentului.

By Ionut Tataru with 4 comentarii

4 comentarii:

  • Ibrahim says:

    Bayern Munich 0 - 1 Schalke 04 . Astfel golul lui Raul califica Schalke in finala. Alt esec pe teren propriu al bavarezilor.

Leave a Reply