follow

MOMENTUL DIN CARE DEPINDEM DOAR DE NOI

Nu cred că euforia de după meciul cu Bayern este o problemă. Ar fi fost ciudat dacă nu am fi savurat momentul puţin mai mult după o victorie precum cea de la Munchen. Cred însă că Inter este o echipă experimentată, a cărei principală caracteristică este concentrarea şi înţelegerea momentului şi ceea ce trebuie făcut. Cheia este să găsim un echilibru între euforie şi concentrare” (Leonardo)



Alţii şi-au făcut treaba. Sau nu şi-au făcut-o, depinde din ce unghi priveşti. Un lucru e sigur însă: nici măcar Mourinho nu putea să motiveze această echipă aşa cum au făcut-o ultimele zile. Dacă după o victorie precum cea cu Bayern şi înfrângerea Milanului la Palermo nu mâncăm terenul astăzi cu Lecce (16:00, în direct la DigiSport), înseamnă că nu merităm să fim campioni. Din acest moment, depindem doar de noi.

Image and video hosting by TinyPic

LOTUL PENTRU MECIUL CU LECCE

Portari: Julio Cesar, Luca Castellazzi, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Javier Zanetti, Lucio, Maicon, Marco Materazzi, Cristian Chivu, Yuto Nagatomo

Mijlocaşi: Dejan Stankovic, Thiago Motta, Wesley Sneijder, Houssine Kharja, MacDonald Mariga, Esteban Cambiasso, Joel Obi, Philippe Coutinho

Atacanţi: Giampaolo Pazzini, Samuel Eto'o, Goran Pandev.

Echipa probabilă: Julio Cesar - Maicon, Lucio, Chivu, Nagatomo - Stankovic, Cambiasso, Zanetti - Sneijder - Eto'o, Pazzini.

By Ionut Tataru with 66 comentarii

66 comentarii:

  • Ionut says:

    Deci ne ducem peste ei, iar se termină 5-2 sau ceva de genu' :))))))

    Avem echipele:

    Inter: 1 Julio Cesar; 13 Maicon, 6 Lucio, 26 Chivu, 4 Zanetti; 19 Cambiasso, 8 Thiago Motta; 10 Sneijder; 27 Pandev, 7 Pazzini, 9 Eto'o

    Lecce: 22 Rosati; 40 Tomovic, 13 Ferrario, 14 Fabiano, 28 Brivio; 10 Olivera, 20 Vives, 18 Giacomazzi 91 Bertolacci, 11 Mesbah; 9 Corvia.

  • Sergiu says:

    inca nu depindem numai de noi, dupa ce ii batem si pe BB si trecem pe primu loc abia de atunci va depinde numai de noi ;)

    FORZA INTEEEERRR!!!

  • WooZie says:

    Pana mea, am mai incercat sa imi fac cont acuma cateva luni dar nu prea inteleg nimic din ce e acolo . Cred ca pentru prima oara in viata mea chiar va trebui sa citesc un tutorial :))

  • ovi jeco says:

    forza inter,uite cum un meci cu lece a devenit cel mai importantdin acest campionat

  • Ionut says:

    Cum adică luptă mai mult decât ar trebui? Ţi se pare că au rupt picioare sau că au făcut vreun antijoc d-ală jegos? Că dacă răspunsul tău este da, atunci e clar că vedem alt meci.

    Ăştia au luptat "mai mult decât ar trebui" şi când au făcut egal cu Milan, şi când au bătut pe Juve.

  • Edinho says:

    stiu ca lecce nui barcelona sau real , dar mi se pare mie sau chivu al nostru se simpte in largul lui ca fundas central ....mie imi da impresia cai place mult acolo,foarte sigur azi

  • WooZie says:

    Mda. Un meci cum ma asteptam. Lecce nu are ce altceva sa faca decat sa se apere. Chivu intradevar joaca mult mai bine in centru dar sa nu uitam ca nici lecce nu ataca in valuri. Sper la o sclipire a lui Eto`o sau un sut a lui Sneijder sau a lui deki care trebe sa intre la pauza in locu lui Motta.

    P.S. ce draq e cu gazonul ca arata groaznic

  • cristy says:

    meciul asta seamana cu meciul milanului de saptamana trecuta......sper sa nu fie la fel si rezultatul final

  • deki says:

    IL PAZZO PAZZINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IL PAZZO PAZZINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

  • Ionut says:

    Acum, eu nu vreau să-l apăr pe Pandev, dar mai toată echipa a fost aiurită azi. Mi se pare incorect să ne luăm doar de un singur jucător

  • Slayer says:

    Nu ma deranjeaza nici sa batem cu 1-0 , dar sistemul asta cu Pazzini singur in fata nu da roade.

  • Ionut says:

    Mai cu transpiraţii, mai cu un joc nasol, iete ca am ajuns la -2 înainte de derby.

    Recunosc faptul că am jucat like shit azi, dar nu uitaţi că alţii când au jucat ca noi au furat-o grav sau au scos un egal cu chiu cu vai. Un campionat se câştigă şi cu victorii d-astea, nu doar cu 5-2 sau 4-0 :D

  • Ibrahim says:

    Ca tot se plangea lumea ca nu mai batem la 1-0.

    Important e ca am luat cele 3 puncte. Daca nu lua Lucio galbenul ala era perfect.

  • ovi jeco says:

    bine ca am batut,nu cred ca lipsa lui lucio va fi importanta din ce am citit a cazut la datorie si pato,deci raman robinho si cassano si aia mai mult de 60 de minute nu pot duce.Mi-e ca se vor apara ca lecce si le-om da greu gol dar le dam si trecem p[e 1

Leave a Reply