follow

OBSERVAŢI DIFERENŢELE

De la Inter, cel mai mult îmi lipseşte Moratti şi familia care este acest club şi care continuă să fie, după câte mi-a spus toată lumea, inclusiv Leonardo. Il presidente este una dintre cele mai importante persoane din viaţa mea. Mă bucur că l-am găsit într-o formă excelentă, se vede că victoriile din ultima vreme au un efect foarte bun asupra lui. Milan mi-a oferit o şansă într-un moment în care aveam nevoie de o provocare. Berlusconi a fost cel care m-a convins să-mi las părul să crească, îmi spunea că mă face mai tânăr şi mai frumos. Păcat însă că m-am accidentat din nou, dar în scurta perioadă petrecută acolo a fost distractiv

Am jucat cu Leonardo la Cupa Mondială din 1998 şi de atunci suntem prieteni. Un milanist ca el a spus da Interului din acelaşi motic pentru care eu am mers la Milan: avea nevoie de o provocare şi nu îi lipseşte curajul de a face o alegere altfel dificilă. Este foarte fericit pentru că a acceptat. Este o persoană simplă, foarte inteligentă şi un maestru la nivelul relaţiilor personale. Ştie cum să vorbească cu oamenii, cu jucătorii, iar la final cu siguranţă va ieşi învingător. Eu pot judeca ce se întâmplă la club numai din exterior, din ceea ce mi s-a spus. Înţeleg că în timpul lui Benitez echipa şi-a pierdut fericirea şi încrederea, iar leonardo a reuşit să le readucă. Restul o arată rezultatele

Ibra sau Eto'o? Din instinct, aş spune Ibrahimovic, pentru că are mai multă imaginaţie şi este mult mai imprevizibil. Dar nimeni nu este precum Eto'o, nimeni nu ştie cum să câştige meciurile care contează la fel cum o face el

Cel mai frumos derby a fost cel câştigat cu 3-0 în tricoul Interului, când am înscris cu un lob peste Sebastiano Rossi din pasa lui Moriero. Am marcat un gol frumos şi pentru Milan, dar atunci am pierdut, iar pentru mine asta nu înseamnă niciodată un meci bun



Cred că Inter va câştiga derbyul. Şi-au regăsit jocul şi, mai ales, încrederea. Din afară, se vede că nerazzurri au mai multă încredere, iar asta ar putea conta. Ştiţi cum spune Leonardo, victoriile aduc victorii. Cred că dacă vor învinge pe Milan vor lua şi campionatul. Nu îi văd oprindu-se tocmai acum

Ronaldo, într-un interviu pentru Gazzetta dello Sport care prefaţează Derby della Madonnina

By Ionut Tataru with 5 comentarii

5 comentarii:

  • cristi says:

    Vorbeste aproape la fel de bine cum obisnuia sa joace pe vremuri :)A fost copilul lui Moratti,dar a ales sa plece de acasa la Real si apoi s-a intors la vecinul rival.Oricum e cel mai bun atacant pe care l-am vazut si ii multumesc ca m-a ajutat sa descopar Interul.Chiar daca ne-a tradat o sa imi aduc mereu aminte cu placere de el,cum de altfel cred ca o s-o faca fiecare dintre noi,inclusiv Moratti.

  • deki says:

    Berlusconi a fost cel care m-a convins să-mi las părul să crească, îmi spunea că mă face mai tânăr şi mai frumos.


    Caterinca maxima :)))))

  • WooZie says:

    Ati vazut cine a dat golul Italiei vs Slovenia?
    Hint : E brazilian si joaca la Inter :P

  • vale_axente says:

    http://www.youtube.com/watch?v=T6RZK46x5oU
    @ WooZie: numa' de-ar da asha plasat si pe jos si pt noi, cum a dat si cu Bologna in primavara ambele;)))...si sa nu tot incerce sa rupa plasa sau sa dea sub transversala si sa se duca peste:P

  • vale_axente says:

    cum sa nu ma gandesc la golul lui Il Cuchu cu Chelsea, in poarta lui Cech? cam aceeasi pozitie...avem nevoie de cat mai multe de astfel de momente;)))

Leave a Reply