follow

MILAN - INTER, ECHIPE OFICIALE: PANDEV TITULAR ÎN 4-2-3-1

football formations

Leo şi băieţii săi ies la atac în această seară. În cele din urmă, Pandev a câştigat duelul pentru titularizare cu Stankovic, unul dintre specialiştii derbyului, astfel că Inter va evolua în această seară într-un 4-2-3-1 ofensiv. Deki va lua loc pe bancă, acolo unde revine, după o lungă absenţă, şi Principele Milito.

În rest, nicio surpriză în primul 11. Maicon, Ranocchia, Chivu şi Zanetti fosrmează linia defensivă, Thiago Motta şi Cambiasso vor fi, sperăm noi, stăpânii mijlocului, iar trioul Pandev-Sneijder-Eto'o îl vor susţine pe Pazzini, aflat la prima sa apariţie în derby. FORZA INTER!!!

Milan: Abbiati - Abate, Nesta, Thiago Silva, Zambrotta - Gattuso, Van Bommel, Seedorf - Boateng - Robinho, Pato.

By Ionut Tataru with 103 comentarii

103 comentarii:

  • alex21 says:

    pana la urma Leo alege formula ofensiva...asta era de obicei meciul lui Deki parca imi pare k nu e titular dar nu prea a fost in forma in ultima vreme...in mod normal ar tb sa stapanim mijlocul fiindk aia au numai rupatori iar Eto'o si/sau Pazzini cred k vor marca...app ce slabi aia de la Real i-au distrus recordul lui Mourinho...

  • alex21 says:

    aaa e si Seedorf(nu e rupator) la ei dar nush cat o sa mai poata el sa alerge alminteri un jucator de calitate dar batran...

  • Nicu34 says:

    salut nerrazurilor!
    eu sunt un rossoner si nu am venit aici ca sa va injur de mama, echipa, am venit doar sa va spun sa avem un derby frumos cu goluri si faze nu ca in tur
    maine e ziua mea, deci stiti ce imi doresc? :)

  • Ionut says:

    Păi ce să spun? Bine ai venit, La mulţi ani, tot ce-ţi doreşti şi să te bucuri doar de cadourile pe care le vei primi după 12 noaptea! :D

  • Nicu34 says:

    http://veetle.com/index.php/channel/view#4c39c2fd04b46
    cei care nu au digi, e piccinini :)

  • WooZie says:

    Nicu in 21 Noiembrie e ziua mea. Stii ce imi doresc nu? :P
    P.S. La multi ani, dar forza Inter :P

  • alex21 says:

    sa mor io ce dreak face Chivu pe teren toate fazele le rezolva Zanetti si Rannochia...e nevoie de Deki..Motta altu care nu a atins mingea...avem niste gauri la mijlocul terenului ceva de groaza...dar revenim avem calitate in atac numai ca trebuie sa avem mai multe faze

  • Casillas says:

    Bun deci e clar cred ca mi`a explodat o vena de nervi... nu se poate sa gresesti in halul asta intr`un meci asa de important.

  • tibi says:

    vai samoilã :))) ce-a facut, incredibil. las ca da 2 dupa pauza. si pazzo se revanseaza. scor final 1-3 :)))) inter are numai meciuri de pus la pariuri pauza/final 1/2 sau 2/1 :)))

  • seby says:

    destul de usor pt milan repriza asta desi au avut mare noroc la ratarea lui sammy. Pare ca are pregatite d'astea numa' cu numele mari si dureroase. Baeti din centru apararii expusi rau de tot, cam multe 1-1nuri iar lateralii nu prea ajuta, mai ales maicon care are un meci cam nasol de naspa. Un singur om mi-a placut pana acum - Sneijder. Motta foarte relaxat, cuchu nesigur, pandev ie pandev, pazzini inafara jocului. Solutii? habar n-am, poate Leo!

  • Ionut says:

    Din punctul meu de vedere, suntem rupţi la mijloc. Oricât ar părea de aiurea, eu aş schimba Pandev-Deki.

    Altfel, un 11 metri nedat pentru ei, iar la faza cu Eto'o din corner, mie mi s-a părut ca a trecut linia. Per total, mai bună Milan.

  • Geo says:

    daaaaaaaaaa.....chivu a fost cel mai slab!!!!=))=))=))=))...doa......
    prb e ca nu avem mijloc...
    tre sa intre deki si milito

  • Ibrahim says:

    Echipa e foarte adormita, parca sunt sedati, sau foarte obositi... Cambiasso - prea nesigur, pase gresite, interventii stangace, Motta - nu prea a atins mingea, Maicon - a primit numai pase prea in spate, Pandev - nu are vlaga , Sneijderman - a jucat bine, dar iar e extrem de nervos (poate de data asta e de inteles de ce), Pazzini - jucat prea putin, Eto'o - super dublat, ba la unele faze chiar 3 jucatori il urmaresc indeaproape.
    Prea multe centrari de pe flancul drept al Milanului, mai multa atentie la Pato si cel mai important, mai multa DETERMINARE!
    Astept sa-l vad pe Milito in teren.

  • Ionut says:

    Ibrahim a zis chestia cu Chivu ca o ironie. Nu mai săriţi aiurea pe băiat.

    Seby, Ranocchia nu ţi-a plăcut? :P

  • cristi says:

    revenim,nu se poate sa pierdem.ne trebuie mai multa consistenta,mai putine greseli cand avem mingea.daca nu marcam pana in minutul 60-65 milito in locul lui pandev si ii asediem ca pe palermo

  • deki says:

    Mai buna milan? Pai milan a avut 2 ocazii in toata repriza si alea intamnplatoare..golul si bara unde a deviat-o chivu. I-am calarit din min 20 pana la pauza ..ei au jucat doar pe contraatac...chivu si ranocchia au jucat cel mai bine...pandev lemn...sa ai pe deki pe banca care o baga in atze de fiecare data in derbyuri si tu il bagi pe pandev...nu mai e altceva de zis. Intoarcem rezultatul daca continuam asa...FORZA INTER!!

    PS:Gol valabil al lui motta!

  • seby says:

    nush ce sa zic, cei 2 din centru mi-au placut si nu prea. mi-e mila asa de ei. au fost reusite dar si ezitari

  • seby says:

    sper sa-i vad pe principe si pe deki cat mai curand in joc ... pare ca nu-i nimic schimbat dupa pauza

  • cristi says:

    E dureros de privit dar asa e viata.Anul trecut noi zburdam si castigam clar,anul asta s-a intors roata.Asta-i viata de suporter...

  • Ionut says:

    Cristy, după cum spuneam şi în avancronică, din punctul meu de vedere, dacă bate Milan, campionatul e cam gata. Motivele o să le discutăm altădată.

    Acum, vă rog să nu văd comentarii cu leo care e încă milanist şi alte tâmpenii de genul ăsta. De asemenea, nu vreau morţi, răniţi, puli şi pizde. Dacă sunteţi nervoşi, şi eu sunt, mai bine aşteptaţi să vă treacă, decât să spuneţi tot felul de prostii.

    În fine, băiatul/băieţii care au mult "curaj" şi tot comentează sub anonimat, vă mulţumesc de vizită şi de timpul preţios pe care vi-l ocupaţi pentru a comenta, dar în afară de mine, nimeni altcineva nu vă vede "vorbele de duh" :)

  • Ionut says:

    Să mai şi zâmbim, zic. Una bucată chestie funny de pe Twitter.

    A câştigat şi Inter un meci azi: Julio Cesar - Robinho 3-0 :)

  • Slayer says:

    Ionut , am jucat asa slab azi ? nu am vazut meciul , chiar sunt curios ce s-a intamplat.

  • radurizan says:

    baieti stati calmi milan no sa faca tripla niciodata.Ok neau dat acu 2 sezonu viitor nu cred sunt sigur le dam 5 pt ca moratti o sa bage bani serios pt reconstructia echipei motivele sunt urmatoare cambiasso deki luci samuel cordoba materazzi sunt jucatori in varsta ultimi doi numai putand sa joace la cea mai mare performanta.Oricum asta e bravo lor mai sunt 6 etape nu se stie nimic .

  • Ionut says:

    Am luat gol în minutul 1, primul sfert de oră nu am existat, am ratat vreo 2-3 ocazii, una dintre ele incredibil prin Eto'o. Apoi, Milan a început mai bine şi repriza a doua, Chivu a luat roşu, Pato a făcut 2-0 şi de atunci, totul s-a rupt

  • Ionut says:

    Ca să răspund la întrebare, am văzut şi meciuri mai slabe, dar care nu s-au încheiat aşa trist. Oricum, Milan clar mai bună

  • Slayer says:

    Incredibil , ce sa mai ... as spune ca e ceva suspect dar avand in vedere ca nu am vazut meciul , nu ma pot pronunta.

  • Casillas says:

    Ar trebui felicitat arbitru... ar trebui sa primeasca un trofeu... el a decis meciul Calciopolli lives on .

  • Slayer says:

    sa inteleg ca chivu a fost petarda meciului :)) .. e clar sper ca contractul lui sa nu-i fie prelungit.

  • Ionut says:

    Nu, Chivu a fost departe de a fi petarda meciului. În prima repriză chiar a jucat bine.

    E aiurea să vorbim de arbitraj. Cel puţin eu aşa cred

  • alex21 says:

    aia e...da-l in plm de scudetto poate luam liga de 2 ori la rand...scudetto l-am luat in ultimii ani in draci...poate ca anu asta e al lui milan nicio problema nu poti sa castigi la nesfarsit...pe de alta parte niciodata sa nu zici niciodata...ink nu s-a terminat...ce vreau eu sa zic: sa nu ne suparam daca nu luam titlul...sa ne bucuram daca il luam...Pazza Inter

  • Casillas says:

    Nu stiu cu cat l`a platit Berlusconi pe arbitru , rosu direct la chivu (inventat), golul 2 din offside ...

  • andrei says:

    @ionut

    n-are nimeni nimic cu leo ca e milanist (daca e).. sa tina cu milan daca asta vrea.. dar sa castige tot cu inter. nu vreau ca antrenorul echipei sa fie si suporterul ei. vreau sa fie invingator.. din pacate leo nu prea e inca antrenor. sa speram ca invata repede si aduce campionatul. prost meci azi btw.

  • cristy says:

    dupa meciul cu brescia in care am facut 1-1 ziceam ca s-au dus sansele l-a campionat,dar acum sunt mai optimist ca niciodata....

  • deki says:

    Chivu este acelasi si ca fundas central si stanga si in poarta si atacant si in ziua de zi cu zi...prelungirea contractului ar fi o caterinca. Pandev execrabil..Wes cel mai slab meci de cand a venit la inter..cambiasso nimic...maicon dezastruos...deki o pasa nu a dat la noi de cand a intrat...eto'o ne-a scos din rahat de atatea ori nu ai ce sa iy reprosezi dar hai ca nu e posibil asa ceva...acolo s-a jucat meciul. Julio stratosferic!


    -5 Non e finita!

  • alex21 says:

    Chivu a jucat bn doar in a2a parte a primei reprize...enervant e faptul ca am luat gol la prima faza(acolo cred ca vina e impartita intre Chivu si Maicon)...naspa derbyurile sezonu asta...park as vrea ca maine sa bata Napoli si Udinese sa puna presiune pe milan...aia cred ca se cred deja campioni...nu e asa mai sunt 7 etape...

  • radurizan says:

    slayer si ei siau luato cu 4-0 asta e :)) eu nu o iau ca o umilinta.Umiliti trebuie sa se simta ei cand noi am facut tripla istorica si ei frecaum menta pe la petrecerile lui berlusconi si se bucurau ca italia nu pierde locu 4 pt ucl

  • Ionut says:

    Alex, bună aia cu să nu fim trişti dacă pierdem, să fim bucuroşi dacă îl luăm. :D De fapt, dacă e să nu câştigăm Scudetto anul ăsta, e pentru că am avut o primă jumătate de sezon catastrofală.

    Casillas, nu a fost offside la 2-0. Cu Chivu sunt de acord, nici mie nu mi s-a părut că trebuia eliminat. Pe lângă faptul că Pato a forţat, oricum deja îşi dăduse mingea în lateral. Dar, repet, nu arbitrul a fost problema. Adu-ţi aminte de henţul lui Maicon din prima repriză.

    Slayer, lipsa motivaţiei a fost una dintre probleme. O alta, din punctul meu de vedere, a fost faptul că am pierdut mijlocul din start, iar Leo nu a mişcat nimic din punctul ăsta de vedere. Şi nu, să pierzi 3-0 cu Milan nu e o umilinţă, e dureros. Umilinţe erau lucrurile din anii '90. Nu ştiu de când ţii tu cu Inter, dar eu îmi amintesc bine anii ăia :)

    Andrei, de acord că Leo mai are de învăţat, mult chiar. Dar cred că şi-a câştigat dreptul să avem răbdare cu el.

  • cristi says:

    Campionatul e gata,evident.N-a fost seara noastra,nu e doar vina lui leo,n-a gandit meciul cu "sufletul sau de milanist",doar ca n-a fost seara noastra.Cand incepi de la 0-1 un derby e foarte greu sa joci ce ti-ai propus initial.Jucatorii sunt totusi oameni,psihicul lor nu e impenetrabil.Apoi daca Eto'o egala altfel cred ca era rezultatul,dar iar,n-a fost sa fie pentru noi.Cel mai dureros e ca in 4 derby-uri sezonul asta n-am dat niciun gol si am pierdut 3 dintre ele.In aceste conditii nu prea te poti gandi serios la campionat.Ce nu mi-a placut in seara asta a fost atitudinea unor jucatori,in special Maicon.Cred ca s-a saturat de Inter.E de inteles ca n-are chef sa joace cu echipele mici,dar daca nici un derby nu te mai motiveaza e clar ca mintea iti e in alta parte.Pe Wes,Eto'o,Zanetti sau Julio(care a mentinut un scor cat de cat rezonabil) nu pot fi suparat pentru ca mereu se vede ca evolueaza cu pasiune,se zbat,incearca chiar daca nu reusesc mereu.Despre Maicon nu mai pot spune la fel.Decat asa mai bine fara.Inter nu sta intr-un singur jucator si dragoste cu sila nu se poate.La vara cred ca ar trebui sa ne despartim de el,acum cat mai are inca o cota importanta(20-25 mil).Trebuie sa mergem mai departe,sa ridicam capul din pamant si sa batem saptamana viitoare in CL.Au fost ani intregi plini de deziluzii si de momente grele si n-am incetat sa credem in aceasta echipa.La fel trebuie sa facem si acum,mai ales ca nu am pierdut totul.PAZZA INTER!

  • alex21 says:

    @andrei nu uita unde era Inter in clasament knd a venit Leo...la urma-urmei cu el am revenit in lupta pt titlu si cu el am mers mai departe in UCL...nu a nimerit tactica meciu asta se intampla dar a avut si ghinion...ca sa dai gol dupa 45 de secunde tre sa ai si noroc...aa si sa ai tu lovitura de inceput:P

  • Ibrahim says:

    Sunt nevoit sa ma repet (din pacate), mereu Chivu e de vina. (e ironie, ca sa nu-mi sara lumea iar in cap)

    Lasand gluma la o parte, boul meciului - Cassano.(fara alte discutii pe tema asta)

    Zanetti nu s-a simtit bine in banda stanga. Cred ca e clar faptul ca avem nevoie de un fundas stanga, pe langa un alt fundas central. Cu tot respectul pentru tot ce Cordoba si Materazzi au facut pentru Inter, nu cred ca mai sunt solutii viabile pentru centrul apararii noastre.
    Cuplul Cambiasso-Motta, foarte slab azi. Pazzini, aproape inexistent.

    Chivu, a facut ce era necesar in faza la care a luat cartonasul rosu.
    Fundasii centrali in multe faze au fost lasati in dueluri 1 la 1, ceea ce in opinia mea e inadmisibil.
    Julio Cesar, e un portar mare, foarte mare. Interventii excelente in situatii 1 la 1. Fabulos. Nici o vina la goluri.

  • Mishu says:

    Trebuie sa mai invatam un pic de tactica .. Asta e singurul lucru care ne lipseste. SEzonul a fost compromis din timpul lui Benitez. Spuneti-mi ca sunt nebun dar eu inca sper... etape mia sunt de jucat.. DAr chiar daca am lua titlul ar fi un gust amar faptul ca am pierdut dubla cu milan.
    Meciul, pararea mea, a fost pierdut la mijloc. Sustin ca este inadmisibil sa lasi un jucator ca Stankovic pe banca intr-un derby.. Stiu Leo a avut incredere in Pandev dupa meciul cu Bayern, dar ulciorul nu merge de multe ori la apa....
    Una peste alta sunt multumit totusi de ce a realizat echipa in a doua jumatate de campionat... si in mare parte i s-a datorat lui Leo
    Forza inter!!

  • Geo says:

    ce umilinta frate?...umilitinta a fost cand Inter a batut cu 4-0 si la pauza era 3-0....
    in rep a 2a sa facut diferenta,mai ales dupa eliminarea lui chivu..
    prima rep a fost echilibrata...
    oricum titlu nu e jucat...
    am spus mai demult,campionatul l am tot luat pana acum,daca nu vom reusi anu asta nu e o tragedie..
    sa jucam o semifinala de c.l. si sa castigam cupa,ar fi un sezon bun,dar repet,personal mai sper la campionat...
    anun asta ne a batut Milanu tur-retur,dar tot noi vom lua campionatul...cine rade la urma rade mai bine...;)
    forzza Inter!!!

  • tibi says:

    3 lucruri:

    comentatori bilanisti la digisport, urlau la goluri mai tare ca atunci cand le-a nascut nevasta primul copil si la 2-0 de n-au folosit cuvantul umilinta de m-am saturat si am pus pe mute. oare ce ziceau la 3-0?


    indicatii de la margine pt zambrotta: rupere sau intimidare, in niciun caz fotbal.


    nu am avut determinare. asta s-a vazut din minutul 1 cand deki a ramas pe banca. ei au avut si au castigat.


    si asa de final, prea se bucurau bilanistii la sfarsit de parca au castigat campionatul. 21 de puncte nu sunt chiar nimic. ingrijorator e ca la fel am jucat si in tur si cu rubentus. in derbiuri, cu leo pe banca, nu suntem suficient de montati.

  • Slayer says:

    Intr-adevar Ionut , anii 90 au reprezentat o umilinta , dar pentru mine sincer , o infrangere la scor de neprezentare cu Milan mi se pare o umilinta. Nu stiu , din ce citesc pe aici , se pare ca nu a fost seara noastra , dar nu stiu cum se face ca la fel cu Juve care totusi nu era o echipa atat de puternica am facut un joc penibil si in seara asta se pare ca la fel. Lipseste totusi motivatia in meciurile astea pe care eu nu o inteleg. Poate o iau prea tare pe teoria conspiratiei dar e ciudat din punctul meu de vedere sa vad Interul penibil si in meciul cu Juve si in cel cu Milan si apoi in fata altor echipe mai puternice decat cele 2 sa jucam de sa mancam terenul.

  • Cosmin07 says:

    asta este...a fost meciul lor.au avut un antrenor mai inspirat atata tot,pt ca jucatorii lor sunt mult sub ai nostri.au fost mult mai buni tactic iar noi am ratat ca orbetii.nu credeam ca nu castigam meciul asta:(asta sa fie dezastrul cel mare...sa batem noi tot pana la final si castigam la 6 pct diferenta campionatul.FORZA INTERRR

  • alex21 says:

    mah baieti..asta-seara nu a fost umilinta...a fost un sir de conjucturi nefavorabile noua plus ca sa recunoastem milan a fost mai buna...poate anu trecut knd am batut noi cu 4-0 a fost umilinta fiindk meciu era terminat in min 40...0-6 a fost umilinta...sau meciu de anu trecut knd le-am dat 2-0 cu un arbitru care cred k l-a uimit pana si pe berlusconi cat a tras cu milan...asta e o infrangere dureroasa dar tot 3 puncte sunt...daca i-am fi batut eram 80% campioni asa cred eu

  • Ibrahim says:

    Desi tot analizam ce s-a intamplat, cred ca in seara asta, determinarea a facut diferenta...Inca de la inceput, jucatorii au parut ca joaca cu capul plecat.

  • Cosmin07 says:

    trebuie sa fim optimisti:) gatuso,nesta de la anu pa.o sa incepem campionatul fara ciudatul ala ca nici nu mi mai vine sa-i rostesc numele(ala care nu-si schimba ciorapii ca cik are noroc).plus ca o sa luam unul ,doi jucatori.poate ca anul asta este al lor dar ganditi va cum le joaca in cap singurul neoron pe care-l mai au de fericire:)) am castigat 5 la rand oameni buni,momente unice,champions,cupe,super cupe si vecini deranjati:))))) am comis-o anul acesta (bineinteles ajutati de ochelarist) dar eu unul tot ai iubesc.AAA SI INCA CEVA NOI JUCAM LA MIJLOCUL SAPTAMANII,EI SE PREGATESC PT FIORENTINA SAU CU CINE OR JUCA ASA CA...

  • Slayer says:

    Pai si cine e de vina ca jucatorii nu au fost motivati , nu e primul meci in care am aratat ca nu suntem motivati deloc.

  • seby says:

    mie mi s-au parut mai motivati verisorii! si ma incapatanez sa cred c-am vazut bine pana la 2-0 cand am inchis taraba de nervi si frustrare. Ma intreb DE CE DRACU?!? de ce trebuie sa ma plang de motivatia jucatorilor Interului azi? e in regula? nici nu mi-a trecut prin cap ca putem pierde de maniera asta.

    din 12 puncte posibile cu milan si juventus ne-am ales cu 1. good fuckin' job! luam toate titlurile de acum incolo pana moare nemuritoru'

  • Slayer says:

    Sa nu ma inteleaga lumea gresit , am castigat foarte multe in cei 5 ani de dominatie in fotbalul italian dar meciul asta m-a lasat cu gust amar , am capotat in niste meciuri capitale in care sincer nu cred ca nu puteam face mai mult. Totusi sa joci in 4 derby-uri prost , fara nici un semn de motivatie e ciudat atata tot.. Imi doresc totusi un parcurs bun in europa si poate sa luam cupa , dar ce a fost in seara asta sper sa pot uita cat mai curand.

  • Ionut says:

    Sşayer, ne place sau nu, băieţii ăştia îmbătrânesc şi ei. Nu se mai pot concentra la fel, a intervenit un fel de rutină, poate unii s-au plictisit de Inter, intervine o automulţumire. E normal. Chiar dacă vom câştiga sau nu ceva la sfârşitul acestui sezon, Inter încheie un ciclu. Unul incredibil şi unic în istoria clubului.

    Important e cum vor gestiona Moratti şi ai lui perioada asta. Trebuie multă atenţie, pentru că vedeţi ce s-a întâmplat cu Juve şi chiar cu Milan în ultimii ani. Cred că asta e miza pentru noi. repet, indiferent dacă vom câştiga sau nu ceva anul ăsta.

  • Slayer says:

    Ai dreptate Ionut , poate m-a luat avantul dar oarecum sunt dezamagit pentru ca puteam mai multe in seara asta. Si intr-adevar mai sunt destule etape in care putem chiar sa intoarcem situatia.

  • Slayer says:

    Echipa asta e in stare de lucruri marete (cum a si demonstrat de multe ori ) dar uneori o poate da in bara cand iti e lumea mai draga.

  • alex21 says:

    exista si posibilitatea sa-si fi dorit prea mult victoria de unde si crisparea din multe momente ale jocului...nu poti sa sa stii ce e in sufletul unui jucator dar nu cred ca nu au incercat sa joace cat au putut ei de bn...insa nu le-a iesit...

  • seby says:

    pot accepta blazarea, lipsa de concentrare cu brescia sau chievo nu cu milan, intr-un meci de asemenea importanta. n-ai cum sa nu gasesti motivatie. si nu orice motivatie, vorbesc de motivatia AIA mare :)

    in fine, o sa dureze ceva dar o sa-mi treaca. avem si meci destul de repede

  • deki says:

    Sa stea linistiti bilanezii sa o lase mai usor cu orgasmul ca finalizeaza in palma. 1 la mana milan nu bate la fiorentina 2 la mana daca bate oricum nu castiga campionatul inter se da la o parte cu napoli daca nu mai are sanse. Umilinta sau nu am pierdut 3p importante...daca milan batea la palermo si faceam egal azi ramaneau tot 5p...nu se schimba absolut nimic. Cat mai sunt sanse...si ce sanse eu mai cred in scudetto...de obicei nu sunt optimist ba chiar foarte pesimist insa cand vine vorba de inter cred pana in ultima clipa.

  • tibi says:

    siam' campioni di tutto olee :))
    parca nu pot fi suparat pe echipa, nu stiu cum sunteti voi dar am mai avut stari de astea in era benitez doar ca atunci radeam de situatie :))) eh, asta e. nu e inca finalul de sezon ;)

  • deki says:

    Legat de Eto'o ...am innebunit cand am vazut ratarea incredibila si evolutia foarte slaba insa momentul cu adevarat frumos a fost reactia curvei nord la ratearea lui Eto'o cu poarta goala cand i-au strigat numele minute in sir.

    Mergem inainte nu avem ce face...

  • Ionut says:

    Partea bună e că după corecţii d-astea, de obicei băieţii se revanşează. Ar fi bine să o facă cu Schalke, zic :)

  • alex21 says:

    faptul k in aprilie avem sanse (mai mici sau mai mari) in toate competitiile e ceva totusi mai ales dupa un sezon ca cel de anu trecut...sa fim realisti indiferent ce se va intampla reculul ar fi ptutu fi mult mai mare mai ales tinand cont de media de varsta a primului 11...dupa cum zice si Ionut urmeaza o perioada in care kiar daca nu vom castiga la fel de multe trofee avem ocazia sa construim o ekipa care in viitor sa repete performantele din ultima vreme

  • Geo says:

    pai ce am zis si io de anul trecut,si la fel in acest an...avem o echipa batrana...
    sunt cam multi jucatori care nu sunt de Inter,iar la unii a intervenit automultumirea,vb ta Ionut...defapt cand castigi tot ce se poate castiga,poate e normal,desi nu ar cam fi...
    pandev,milito,zanneti,samuel,kharja,nagatomo,materazzi,cordoba, sunt jucatori care nu ne mai pot ajuta in sezonul viitor...maicon ar putea trece si el pe lista,dar ramane totusi printre cei mai buni dreapta din europa,tre sa si regaseasca forma pe care a avut o anii trecuti...
    ne tre un fundas stanga,un mijlocas central si o extrema...3 jucatori care sa intre titulari...in afara de astia 2 sau 3 rezerve...
    sa speram ca schimbul de generatii se va face cu cap,si am incredere in Moratti si Branca,ca asa va fi...

  • Arcturus says:

    Un meci slab si un rezultat greu de digerat! Moratti anul viitor trebuie sa scap clar de Maicon(se vede ca nu ii sta capul la inter si vrea sa o "intinda" la real), chivu(a inceput binisor...chiar ma miram si eu ca nu mai e un simplu jalon, insa tot nu are ce cauta la inter), Pandev(noroc ca a venit gratis ca altfel...sper sa plece cat mai departe), Stankovic(unul din marii mijlocasi ai campionatului italian din ultimii 15 ani insa peste care timpul si-a lasat amprenta), Sneijder(mi se pare ca joaca ca si Maicon, adica asa...detasat total de ceea ce se intampla in teren...ii miroase si lui a aer nou), Milito(varsta si faptul ca sigur nu va mai fi atacantul din sezonul trecut). Sper sa vina Montolivo, Poli, Giovinco, G. Rossi, sper ca Santon sa se intoarca mai matur, plus niste jucatori de banda la mijloc pentru ca echipa nu mai are asa ceva si se vede! Capul sus pentru ca titlul nu e pierdut! Pun ramasag ca milan pana la fnal mai fac 2 egaluri si o infrangere! Acum depinde de noi daca ne revenim! Pare ciudat dar eu astept scudetto numarul 19! FORZA INTER!!!

  • radurizan says:

    arcturus doar cu montolivo sunt de acord... trebe jucator caliti obisnuiti cu presiunea si performanta ..ma rog branca stie mai bine ce are de facut a demonstrato

Leave a Reply