follow

PENTRU REVANŞĂ ŞI SEMIFINALE

Este dezamăgitor să pierzi un meci, cu atât mai mult dacă este un derby. Starea de după înfrângere este normală, dar asta nu ne face să ne pierdem concentrarea pentru următoarea partidă, cea de mâine. Această echipă a arătat că este capabilă să se adune, să revină pe drumul cel bun, şi sunt sigur că şi acum se va întâmpla la fel” (Leonardo)



Am lăsat derbyul în urmă, acum de gândim doar la partida de mâine seară. Vrem să dăm totul, la fel cum facem mereu, mai ales acum după o înfrângere. Ne dorim să facem un meci mare, dar nu pentru a demonstra ceva, pentru că nu avem nimic de demonstrat nimănui, ci pentru că există această ambiţie de a rămâne protagonişti” (Diego Milito)



După ce a pierdut în derby, la care atmosfera a fost extrem de intimidantă, Inter va fi foarte motivată să se revanşeze” (Ralf Rangnick, antrenor Schalke)

Dacă cineva îşi imaginează că atunci când vorbesc de revanşă mă gândesc la finala de Cupa UEFA pierdută în faţa lui Schalke în 1997, atunci a intuit greşit. Asta s-a rezolvat un an mai târziu, în sferturile de finală ale aceleiaşi cpmpetiţii. Şi chiar dacă nu s-ar fi întâmplat asta, ar fi fost nepotrivit să aducem aşa ceva în discuţie, în condiţiile în care singurul element comun dintre acele confruntări şi cea de acum este Zanetti.

Nu, atunci când spun revanşă mă refer la faptul că Leo şi băieţii săi ne-au rămas datori sâmbătă seara. Iar o evoluţie bună şi un rezultat pe măsură ne-ar mai face să uităm de amărăciunea provocată de derby.

Image and video hosting by TinyPic

Sunt conştient că dubla cu Schalke nu va fi nici pe departe un „walk in the park”, chiar şi în condiţiile în care nemţii vin pe Meazza fără Kluge, Gavranovic şi Huntelaar, iar Metzelder este incert. Însă acolo continuă să fie Raul, care a dovedit că ştie încă să marcheze şi în altă parte decât la Real Madrid. Lucru remarcat şi de Sneijder într-un interviu pentru site-ul oficial al UEFA. Dar tot Wes spunea că visează să-l întâlnească în finala de pe Wembley pe Jose Mourinho. Pentru asta, un pas greşit mâine este de neimaginat.

LOTUL PENTRU MECIUL CU SCHALKE

Portari: Julio Cesar, Luca Castellazzi, Paolo Orlandoni

Fundaşi: Ivan Cordoba, Javier Zanetti, Maicon, Andrea Ranocchia, Marco Materazzi, Cristian Chivu, Yuto Nagatomo

Mijlocaşi: Dejan Stankovic, Thiago Motta, Wesley Sneijder, Houssine Kharja, MacDonald Mariga, Esteban Cambiasso, Joel Obi, Philippe Coutinho

Atacanţi: Samuel Eto'o, Diego Milito, Goran Pandev.

Echipa probabilă: Julio Cesar - Maicon, Ranocchia, Chivu, Zanetti - Stankovic, Thiago Motta, Cambiasso - Sneijder - Eto'o, Milito.

By Ionut Tataru with 146 comentarii

146 comentarii:

  • deki says:

    Stadionul full in seara asta...vom face un meci mare. DAAAAAI PRINCIPE DAAAAI RAGAZZIII !!!

  • Ionut says:

    Nici Inter-Schalke, nici Barca-Sahtior în această seară. Doar Real-Tottenham pe TVR, noi pe Dolce sau pe net

  • WooZie says:

    pardon. Real - Totten vroiam sa zic... deci nici un post: pro tv, tvr, digi, gsp nu transmite mecu. Pe net atunci ostasii mei :)

  • Ionut says:

    Înapoi la romb, cu Deki şi Milito titulari

    Inter: 1 Julio Cesar; 13 Maicon, 15 Ranocchia, 26 Chivu, 4 Zanetti; 5 Stankovic, 8 Thiago Motta, 19 Cambiasso; 10 Sneijder; 9 Eto'o, 22 Milito.

    Schalke 04: 1 Neuer; 22 Uchida, 4 Howedes, 14 Papadoulos , 2 Sarpei; 17 Farfan, 32 Matip, 11 Baumjohann, 18 Jurado; 7 Raul, 9 Edu.

    Haidi băieţii!!!

  • Ionut says:

    http://calciolive1.blogspot.com/ Link bun pentru meci

    Mai multe http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=111513&part=sports

  • WooZie says:

    Pazzini are cota 6 sa dea gol... Sariti cu totii.. e o super ocazie sa va imbogatiti :| Pana mea de incompetenti :|

  • Edinho says:

    Inter - Shalke 40 azi nemtii or sa-si schimbe putin numele

    Dai Ragazii Dai !!!! Pazza Inter !!!

  • cristi says:

    Ce ti-e si cu viata asta,azi incepem noi de la 1-0 :)Deki a dat si pe sezonul asta un gol de la mijlocul terenului,si-a facut norma :)

  • WooZie says:

    pff ce a fost acolo... Sper sa batem 4-1 sa nu prea conteze golu asta. Altfel... e nasol

  • Slayer says:

    In sfarsit , poate asa chiar jucam fotbal in loc sa-i lasam pe ei sa faca non-stop pressing.

  • seby says:

    iar ii expune pe amaratii aia 2, toata lumea urca mai putin ei. insa ocazii canci, nu rupem offsideu ala deloc

  • seby says:

    incredibil!!! ce fac aia 3 din fata strica mijlocu' (mai ales) si apararea! nu se poate continua asa, ne aparam ca dinamo :(

  • Casillas says:

    Ce am vazut eu in aceasta prima repriza, cu momentele bune si cele mai putin bune:Golul magnific a lu' Deki a fost anulat practic de greseala lui de marcaj la primul gol primit si interventiile bune a lui Chivu au fost la fel anulate de grejeala de la golul 2 primit (greseala lui a fost ca a lasat practic prea mult spatiu adversarului, s-a apropiat prea mult de Ranocchia.)Sa speram ca repriza secunda va aduce mai multe bune decat rele.

  • Slayer says:

    Multi il blestema pe Mourinho pentru stilul sau defensiv , dar tare mi-as dori un antrenor care sa faca ceva cu apararea aia ca ne da batai de cap mari.

  • seby says:

    nush despre da' eo's cam dezamagit de interu asta de curtera scolii pe care ni-l infatiseaza leonardo. cum ma 2 goluri?!? nici acum nu-mi vine sa cred!

    MILITO si ZANETTI = ZEI!!!

  • deki says:

    Pai cu Chivu si Kharja vrei sa mearga jocul frate? Trebuia in locul lui Deki bagat Nagatomo si Zanetti trecut la mijloc. Meciul asta se termina 5-3 6-4 9-7. Bine dreaq ca nu joaca Farfan in retur... daca si cu astia am inceput sa am emotii e clara treba.

  • Ionut says:

    Hai cu 3-2 şi în retur e mai bine, că nu joacă Farfan :))))

    Acum pe bune, e un pic horror ce se întâmplă în apărarea noastră. Tre' făcut ceva cu Jurado ăla, că e mare pericoleu cu el şi aştept să se ridice şi Sammy la înălţimea lui Milito şi sigur mai dăm două. :)

  • alex21 says:

    bai frate nu pot sa cred k am ratat golul lui lui Deki mmasii de net...orikum din ce am vz apararea e praf...n-am prins nici primu gol al lui Schalke dar in ceea ce priveste golul 2 nu se poate frate gresesti o data k nu il inchizi pe ala te scoate Julione si apoi tot adversarul ajunge primu...sa mai dam cateva k pe aparare nu te poti baza deloc

  • Slayer says:

    Hai sa nu exageram , e clar ca apararea e cam slabuta , dar de la criticat pe Leonardo e cale lunga. Ce sa faca el daca Chivu e varza si nu il are nici pe Samuel sau Lucio. Asta , cu Lucio in retur apararea sper sa nu avem probleme asa mari.

  • Slayer says:

    Poate repriza asta o sa mearga si linkurile astea mai bine ca se intrerupe fix cand mi-e lumea mai drag...

  • Manowar says:

    sper ca nu-mi trageti teapa la pariuri :)))
    oricum, nu cred ca aveti cum sa pierdeti calificarea, ii bateti si pe astia in Germania.

  • cristy says:

    http://www.livescorehunter.tv/index1.php?option=com_lsh&view=lsh&event_id=44170&tid=57666&channel=0&tmpl=component&layout=popup

  • radurizan says:

    http://veetle.com/index.php/widget#FCF9EC22A7AB560C829C9D33134B928E/true/16:10 un link super bun

  • Slayer says:

    Seby , mijlocul s-a miscat decent , dar cand il pui pe Chivu in pozitia lui " preferata " si greseste cum a gresit e clar ca e lemn. Nu vreau acuma sa fiu carcotas dar tare mi-as dori inca un fundas central acuma..

  • nerazzurr says:

    Nu se poate...Chivu afara ca nu ai ce sa cauti aici... e prima oara cand il critic

  • Slayer says:

    Mai dam si autogoluri ... ar treb sa punem in rama meciul asta , ce aparare mirobolanta

  • mirifiq says:

    ce vorbesti ma.. maicon ingrasa porcu in ajun... il lasa pala singur sa fuga dpaia isi rupe ficatii cat alearga dupa el vezi doamne il prinde...ranochia o baga singur nu e de ajus ce meci a faqt... iar chivu nu are rost sa l mai comentez :)) ca omuu este inutil... asta e batem in retur

  • Slayer says:

    asta e clar meciul de pensionare a lui Chivu , nu se poate asa cv , gresesti la 2 goluri si mai lasi echipa si in 10.

  • deki says:

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) doamne e incredibil deci chivule ne-ai scos din campionat ne-ai scos si din CL urmeaza cupa...deci deabi ma abtin....asa ceva nu se poate asa ceva nu am vazut in viata mea la inter...cel mai retardat jucator posibil...unde esti tu rivas sau burdisso?

  • Ibraian says:

    Mourinho ar fi stiut ce trebuie facut acum...cu toate ca el n-ar fi ajuns in situatia asta

  • Slayer says:

    Nu , nu avea ce face Mourinho cum nici Leonardo nu are ce face acum , cand ratezi fata in fata cu portarul si 2 de ori , cand fundasii tai joaca ca niste cizme ... nu e vina antrenorului.

  • radurizan says:

    eu nu vreau sa zic ce cred de leonardo dar ionut stie ce parere am ca mia cenzurat mesajele de cand a venit

  • Slayer says:

    Nu e doar cea mai slab cotata , e si cea mai slaba echipa. Dar astazi ne-am facut-o cu mana noastra. Moratti .. cumpara niste fundasi decenti ca e jale.

  • cristy says:

    nu mai are rost sa visam la calificare...in retur nu batem la mai mult de 2 goluri diferente....daca batem

  • Mishu says:

    Cu tot respectul pt Leo dar a comis-o grosolan si meciul asta.. era spatii pe centru' le vedeai din avion...Sa conduci de 2 ori si s anu reusesti s ainchizi jocul un pic....Tactica asta iar ne face zile negre...Nu-i fotbal pe plaja!!!

  • pako says:

    oare i-or fi prelungit contractu' lu' Chivu?
    sper ca ultimele meciuri sa-l fi convins pe moratti

  • seby says:

    cred ca asta doare mai rau decat alta crunta dezamagire, ala cu arsenal, 1-5. nici n-am cum sa-mi exprim dezamagirea, nici macar nu's nervos, am o stare destul de ciudata ...

  • Sergiu says:

    putem invinge,nimic nu e imposibil si noi am demonstrat-o de-a lungul timpului.....e adevarat ca e ff.greu,dar eu cred cu adevarat in noi in continuare...
    cat despre ce o sa castigam, pai macar Scudetto si Coppa Italia ;)

  • cristy says:

    din vara cred ca vom avea un nou antrenor....paote vinde guardiola daca pleaca de la barcelona

  • Ibrahim says:

    Cred ca era mai ok daca nu ne prezentam, pierdeam 3-0. Sanse mai mari in retur.

    @ radurizan

    S-a mai discutat aspectul asta.(au fost cateva propuneri), Subotici, daca vrei opinia mea personala. In niciun caz nu poti merge mai departe cu Materazzi, Chivu, Cordoba.

  • Cosmin07 says:

    DURERE LA PATRAT,8 GOLURI PRIMITE IN 4 ZILE,TOTUL DISTRUS IN ACESTE 4 ZILE PLUS FAPTUL CA AM VAZUT MECIUL PE SAT 1 SI PARK IMI BAGA COMENTATORUL ALA NEMTALAU CUTITUL IN FICAT LA FIECARE GOL.ANUL ASTA....ESTE F GREU SA MAI LUAM CEVA.IAR CU CHIVU DE DOUA ORI ELIMINAT IN 4 ZILE,COINCIDENTA SA FIE OARE,PARK A FOST FILMUL HORROR DE SAMBATA

  • Ionut says:

    Diferenţa dintre Interul de anul trecut şi cel de anul ăsta. În 2010, în trei zile, băteam Juve şi Barca. Acum pierdem cu Milan şi Schalke

  • seby says:

    @Ionut : bai nush, e harababura mare in mintea mea acum, acu' vreo 5 minute il injuram si pe Moratti crunt, sunt istovit

  • Ibrahim says:

    Treaba e aiurea. Nu e nevoie doar de fundas central, e nevoie si de cineva in bamda stanga, e nevoie si de un mijlocas bun, e nevoie si de o extrema. Dar in niciun caz nu cred ca o sa bage 100 de milioane Moratti pentru ce propuneri tot facem noi.
    Imi pare rau pentru Leo. Inca nu vreau sa-l critic, dar in anumite momente pare lipsit de idei. Ii inteleg "filozofia" fotbalistica, dar nu inteleg cum nu si-a dat seama(de exemplu) de faptul ca Zanetti nu se simte bine in banda stanga.
    Imi pare rau si pentru Chivu. Imi pare rau ca a jucat prost, si a facut niste greseli de nivelul centralilor lui Dinamo(si asta in zilele lor proaste).

    Nu stiu, dar, starea aia ciudata o am si eu. Nu pot defini ce simt acum, dar parca m-am intros in periaoda 2000-2005.

  • deki says:

    Dupa meciul asta am coborat cu picioarele pe pamant...0 tituli anul asta. Cand ma uit la Chivu imi aduc aminte de Rivas sau Burdisso dar sincer parca aia mai faceau ceva...nu stiu poate ma insel dar gandindu-ma acum nu stiu daca am avut vre-un fundas mai slab ca aceasta caricatura. Ne-a distrus...de tot!!! Cea mai mare greseala a lui Moratti ar fi sa iy prelugneasca contractul acestui mascarici...nu e demn de o echipa de primele 10 din Serie A dar de INTER....nu mai e nimic de zis. Chiar ca trebuie sa fi bolnav mintal sa spui de Chivu ca este jucator de fotbal.
    Banca de rezerve mai saraca ca asta nu am avut in ultimii 20-30 ani...Leonardo tati numai cu sufletul nu se poate sa fi antrenor..m-am convins si de tine. Bomberul eto'o se gandea la balon de aur? Pai fratele meu cand vrei balonul de aur bago in atze prin CL in fazele eliminatorii cu milan cu juve nu cu cesena citadella si siena. Maicon realul te asteapta du-te tati si tu tareeee cat vezi cu ochii...sezonul viitor pe 8 sa terminam cu alibec natalino obi si altii dar sa vad determinare si dorinta de a juca. Nu stiu daca am trait umilinta mai mare ca asta...6-0 ala cu milan e minciuna pe langa ce simt acum. Nu ramane decat sa ne uitam la filmuletele cu trofeul CL de anul trecut.

  • Edinho says:

    se pare ca un sezon inceput prost se termina si mai prost ....am sa dai o bere lui ionut pt plagiat ....Legea lui Murphy

  • nerazzurr says:

    Din cea mai buna aparare am devenit cea mai slaba,organizare 0,presing 0,tatonam la 4 5 m de om in loc sa aglomeram jocu si sa nu i lasam sa joace..e incredibil ce se intampla,cred ca e vina lui Leonardo pt ca nu pune deloc accent pe aparare,asa a facut si cu milan a inceput super ofensiv si am luat 3.Inter nu e echipa sa joace precum Barcelona pt ca nu e construita sa joace acest stil.Champions l-am castigat aparandune si prinzandu-i pe toti pe contratac absolut in toate meciurile pe care le-am jucat.Am avut 2 ocazii CLARE la inceputul repr a doua daca marcam era altceva,Chivu ne-a terminat din nou,sper sa nu prelungeasca contractul,avem nevoie in aparare si la mijloc de 3 4 jucatori noi.Mergem inainte chiar daca dezamagirea e mare,pacat de lumea care a fost la meci si a plecat trista...

  • Slayer says:

    Inteleg frustrarea si deprimarea multora de aici , intr-adevar e o seara trista cum de mult nu am mai prins la Inter. Intr-adevar infrangerea de azi ma doare mai tare decat orice alta infrangere suferita cu vreo rivala gen Juventus sau Milan. M-au intrebat 2 membrii mai sus ce am vazut pozitiv pana acum in mandatului lui Leonardo. Pai baieti , voi chiar n-ati vazut nimic ? Voi chiar credeti ca am ajuns totusi pe locul 2 din inertie? Ati uitat unde eram cand a ajuns Benitez? Mai tineti minte cum ne chinuiam sa inscriem un gol si la ce defensiva aveam care la fiecare minge care ajungea la noi , era gol ? Mai tineti minte accidentarile in lant ? Poate daca te-ai uitat la macar 5 meciuri de-ale lui Inter din sezonu asta ti-ai da seama ce am scris aici.
    In continuare , sunt de acord ca defensiva ne-a facut praf meciul asta. Pentru mine singurul vinovat e Chivu , pana sa primim golul 2 am fost la conducerea jocului am jucat cat se poate de bine si puteam sa mai inscriem cu siguranta macar 1 gol. Dupa greseala lui Chivu , parca s-a rupt si meciul. Si daca nu ma credeti , ganditi-va ca dupa pauza am avut 2 mari ocazii de gol si apoi a venit iar o greseala de-a romanasului nostru si a omorat jocul. Bine corect si Ranocchia a gresit la un gol si nu s-a ridicat azi la asteptari , dar el are nevoie de rabdare si in plus nu a jucat cu Lucio. Cand spuneam la pauza meciului cat de mult ne lipseste Lucio.. Cu lucio si Ranocchia in centru si Chivu pe stanga sau in afara terenului si Nagatomo in locul sau cred ca faceam o figura mai frumoasa in seara asta.
    Cat despre mercato-ul din vara , hai sa fim seriosi .. avem nevoie de multi jucatori pe mai multe posturi dar cu siguranta se vor cumpara 1 maxim 2 care sa fie buni gen Montolivo si Sanchez poate. Eu unu sper ca Moratti sau Branca sa reuseasca achizitionarea unui fundas de calitate in vara neaparat si eventual un fundas stanga desi CRED ca as fi multumit daca l-am pastra pe Nagatomo decat sa-l mai vad pe Chivu care in seara asta mi-a mancat toti nervii.
    Sanse inca mai avem , cel putin la campionat si la cupa , sper ca Leo sa reuseasca totusi sa-i motiveze pe jucatori si sunt sigur ca va reusi. Nu uitati totusi ca ne-a scos odata din rahat am increderea ca va reusi din nou.

  • Slayer says:

    Tare mi-as dori sa facem un 4-0 in retur printr-un miracol si sa inchidem gura la toti **** care la o infrangere pe toate forumurile ii gasesti ca vorbesc aiurea.

  • Ionut says:

    Marele duşman al lui Leo în acest moment este răbdarea, care nu prea există în Italia. Iar Leo, cu toate lucrurile bune pe care le-a făcut, a eşuat lamentabil în cel mai important punct al sezonului. Sunt de acord că nu e doar vina lui, dar faptul că în ultimele patru zile Inter a dat senzaţia că se întoarce în perioada de dinainte de acest ciclu câştigător l-ar putea face şi pe Moratti să revină tot acolo.

    Eu cred aşa, şi promit să revin cu un articol pe tema asta: Inter nu are jucători pentru filosofia fotbalistică a lui Leonardo. Iar când vrei să joci aşa, jucători de viteză ca Nagatomo şi Cordoba, da, n-am greşit, Cordoba, n-au voie să lipsească din primul 11.

  • Ionut says:

    Slayer, sper că steluţele alea nu se referă la nimeni de pe aici, că nu-mi plac jignirile la adresa altora pe blogul ăsta.

    Altfel, mi-ar plăcea să se întâmple ceea ce speri, dar să fim realişti, şansele sunt foarte mici. În primul rând, pentru că un 0 în dreptul golurilor primite de Inter este doar un vis frumos în acest moment :)

  • Slayer says:

    Eu inca sper ca Moratti sa nu fie nebun si sa faca o greseala , tind sa cred ca nu s-ar merita acum o schimbare de antrenor , merita sa-si duca munca pana la capat , a esuat in 2 meciuri dar sansele cel putin la campionat nu s-au pierdut.
    S-a avut o groaza de rabdare cu Benitez care a distrus echipa asta. Nu spun acuma ca sunt total de acord cu Leonardo , a gresit si poate incearca filosofia lui desi mie nu imi pare ca jucam atat de diferit de cum jucam in meciurile cu Mourinho. Doar apararea e ceea ce nu avem si faptul ca atacantii nostrii gen Milito si Eto'o rateaza din fata portii. Mi-e teama totusi de Eto'o , nu stiu ce-i cu el dar nici in derby si nici azi nu a stralucit deloc.

  • Slayer says:

    Nu Ionut , se refera la " desteptii " care i-am vazut pe diferite ziare care vorbeau aiurea.

  • seby says:

    bre, mi-e simpatic leo, insa meciurile astea 2 pe mana lui le-am pierdut ... no doubt about it, at least not for me. Sa vedem ce face pana la finalul campionatului, MM n-are cum sa-l schimbe acum, ar fi nasol.

Leave a Reply