follow

PODCAST SERIE A LA RADIO GSP (3)

Emisiunea săptămânală de la Radio GSP dedicată Seriei A a ajuns la a treia ediţie. Recapitularea etapei din weekend, evoluţiile italienelor în Europa, câteva statistici, ultimele scandaluri din Cizmă, echipa rundei a 4-a şi un scurt preview al derbyului Fiorentina - Juventus s-au numărat printre subiectele pe care le-am abordat alături de Florin Dincă. Enjoy!

P.S. 1: Îmi cer scuze pentru că primele 15-16 minute lipsesc din înregistrare. Oricum, atunci am discutat în special despre Juventus, deci sunt sigur că nu veţi suferi prea mult.

P.S. 2: În cel mai pur stil Ilie Dumitrescu, care l-a botezat pe Pedro "Pedros", am reuşit să transform numele columbianului Quinetro de la Pescara în "Quinteros". Încă o dată, îmi cer scuze!

Dacă aţi remarcat alte greşeli sau aveţi alte observaţii, simţiţi-vă liberi! 

By Ionut Tataru with 5 comentarii

5 comentarii:

  • deki says:

    Al dreaq "cititor" nici macar numele nu ai putut sa mi-l zici :( si vorba aia,am copilarit dreaq impreuna.

  • Geo says:

    Nu vreau sa supar pe cineva,dar pana acum mi se par cam plictisitoare aceste 3 editii..probabil va incalziti mai greu:P

  • seby says:

    imi place de Geo! nu in genu' buttsex ovcors ...

    O sugestie pt emisiune aveti dom' Geo? antiplictiseala gen? o rubrica speciala de elogii aduse lui Chivu va surade?!? :P

Leave a Reply