follow

PODCAST SERIE A LA RADIO GSP (5)

Ediţia din această săptămână a emisiunii dedicate Seriei A la Radio GSP s-a concentrat în special pe meciul de duminică dintre Milan şi Inter. Derby della Madonnina nu a fost însă singurul subiect abordat de mine şi Florin Dincă, pentru că la Roma este un conflict între antrenorul Zdenek Zeman şi Daniele De Rossi, unul dintre simbolurile echipei, Fiorentina şi Montella îşi continuă parcursul bun, Juventus şi Napoli au câştigat chiar şi când au avut evoluţii mai puţin reuşite, iar săptămâna aceasta squadra azzurra revine în acţiune, în preliminariile Cupei Mondiale. Enjoy!

By Ionut Tataru with 10 comentarii

10 comentarii:

  • Ionut says:

    Făceţi-vă că n-aţi auzit când am spus că Torino a pierdut primul meci al sezonului acasă cu Cagliari! Am uitat tocmai de Inter :))))))))

  • bodyky says:

    Am pierdut cu Milan si cand a jucat Samuel.

    Era supercupa de anul trecut: http://www.soccerway.com/matches/2011/08/06/italy/super-cup/ac-milan/fc-internazionale-milano/1113372/

  • deki says:

    Bre,vezi ca Tottenham nu a pierdut la Panathinaikos,s-a terminat 1-1,ce mi-e Scorpie ce mi-e Tataru,tot dracu ala e.

  • Salut. Te-am ascultat cu plăcere în cele 5 emisiuni de până acum, extrem de plăcute, de altfel. M-am gândit de săptămâna trecută dacă este de bun augur să consideri oportună reamintirea anumitor figuri emblematice din istoria fotbalului italian, prin intermediul unor publicații, fie românești, respectiv italienești. Adică să cunoască ascultătorul fotbaliștii care au dat un farmec aparte primei divizii italiene sau Serie A cum este denumită în prezent. Personal îmi dau toată silința asupra unui material în care protagonist principal este un fotbalist din perioada interbelică ce aparținea de-o grupare din nordul Italiei. Îl voi publica cu o zi înainte de cea de-a 6-a emisiune dedicată Seriei A pe Radio GSP și după ce vei citi articolul rămâne decizia ta ''în picioare'' dacă dorești să aduci la cunoștință cariera respectivului individ. Fie vorba între noi, un mic ajutor venit din partea mea în privința dezvoltării emisiunii n-ar strica, mai ales că privilegiați de isprava mea vor fi 100% microbiștii. În rest, baftă în continuare.

Leave a Reply