follow

PREVIEW AC MILAN - INTER

Fără îndoială, meciul din această seară (ora 21:45, în direct la Digi Sport 2) este cel mai sărac Derby din ultimii ani. Dar o confruntare Milan - Inter rămâne la fel de fascinantă, indiferent de condiţiile în care se desfăşoară.



-Cel mai probabil, Inter va intra pe teren cu acelaşi prim 11 din meciul cu Fiorentina de săptămâna trecută, adică un 3-4-1-2 în care Coutinho îi va susţine în ofensivă pe Cassano şi Milito, dar va avea şi rolul de a-l bloca pe Montolivo atunci când Milan va începe construcţia.

-„Indiferent de rezultat, sezonul nostru nu se va schimba”, a declarat Stramaccioni la conferinţa de presă de ieri. De acord, dar o victorie ar adânci problemele Milanului şi ar reprezenta o adevărată injecţie de moral pentru Inter.

-Stramaccioni vs. Allegri, Cassano vs. Pazzini, Coutinho vs. El Shaarawy, trei dueluri aşteptate de toată lumea şi care ar putea decide rezultatul final.

-Zanetti va stabili un nou record în această seară. Il Capitano va juca al 45-lea Derby al carierei, cu unul mai mult decât Bergomi. Liderul absolut rămâne însă Paolo Maldini, care are 54 de apariţii în marele duel al oraşului Milano.

-Walter Samuel a jucat de nouă ori în Derby în campionat. A câştigat de fiecare dată.

-Ştie cineva dacă există o cotă pentru un gol marcat de Milito după o greşeală a lui Abate?

-Ieri, pe Twitter, am încercat un Top 3 personal al Derbyurilor. Aştept şi preferinţele voastre.













































































-Ti te dominet Milan! Forza INTER!

LOTUL PENTRU MECIUL CU MILAN

Portari: Samir Handanovic, Luca Castellazzi, Vid Belec

Fundaşi: Javier Zanetti, Matias Silvestre, Andrea Ranocchia, Walter Samuel, Juan Jesus, Jonathan, Matteo Bianchetti, Yuto Nagatomo

Mijlocaşi: Fredy Guarin, Gabi Mudingayi, Esteban Cambiasso, Joel Obi, Walter Gargano, Alvaro Pereira, Alfred Duncan

Atacanţi: Philippe Coutinho, Rodrigo Palacio, Diego Milito, Marko Livaja, Antonio Cassano

Echipa probabilă: Handanovic - Ranocchia, Samuel, Juan Jesus - Zanetti, Cambiasso, Gargano, Nagatomo - Coutinho - Cassano, Milito

By Ionut Tataru with 103 comentarii

103 comentarii:

  • Derby-urile mele all time:

    Locul 3: Inter - Milan 4-2, 2012
    http://www.youtube.com/watch?v=tfRfRj-mKpQ&feature=player_embedded

    Locul 2: Inter Milan 3-2, 11.12.2005
    http://www.youtube.com/watch?v=C-FHjpxcua4

    Locul 1: Milan Inter 0-4, 29/08/09
    http://www.youtube.com/watch?v=PHYxHiaCZas

  • Ionut says:

    Ohooooo, 4-0 ăla! Debutul lui Wes şi celebrul "Mister, vuole il recupero?" :)))))))))

    http://www.youtube.com/watch?v=D9uqeg5tcYM

  • alex21 says:

    ,,Meciul pe care l-am fi pierdut doar în 6" (Mourinho):)))...bai vere da parca si uitasem cum jucam pe vremea aia...in 7-8 secunde dupa recuperare eram la poarta adversa
    Zanetti 45 de derbyuri!Fabulos

  • WTF says:

    " Ştie cineva dacă există o cotă pentru un gol marcat de Milito după o greşeală a lui Abate? " ... ha ha ha ... buna asta ! =)) ...

    ... trebuie sa recunosc ca i.am spionat putin pe cei de la milan pe site.ul lor ... sa le vad starea de spirit ... :) ... unii erau increzatori datorita faptului ca au avut o zi in plus de odihna ... unii erau de parere ca este cel mai slab derby din ultimii 30 ani ... unii erau de parere ca am TRISAT ca am jucat cu rezervele in meciul cu Neftci (da.da.ati vazut bine) ... :)) ...

    ... in fine ... eu abia astept sa vad coregrafiile ... la capitolul asta sunt sigur ca le dam clasa ...

    ... cat despre un Top 3 personal al derbyurilor ... hmm ... este defapt un Top 2 : ...

    1. Inter - Milan 4-2 ... (2012) ... datorita rasturnarii de scor ... datorita faptului ca am jucat contra arbitrajului ... (ei au egalat dintr.un penalty inexistent iar noi am mai avut 2 penaltyuri neacordate)

    2. Milan - Inter 0-4 ... parca in 2009 ... cand a luat Gattuso al 2-lea cartonas galben inainte sa apuce sa fie schimbat =)) ... 2009 era nu ?

    ... hai cu o victorie deseara ... FORZA INTER !!!

  • nerazzurr says:

    DAAIIIII RAGAZZZI!! Favoritul meu e cel din 2010 2-0 cu Mou..
    WTF cota Milito-Abatema e 1.20:))))

  • boboin says:

    presimt ca vom castiga cu 3-1
    jucatorul meciului va fi din nou coutinho
    mi se pare cel mai bun jucator din ultimii 20 de ani la varsta lui.
    nu stiu cum s-ar fi descurcat mesi in Italia la 19 ani. sau cum s-ar descurca neymar, dar coutinho o face bine. :) si a facut-o excelent si in spania
    viteza are, tehnica nu mai vorbim ii trebuie mai mult tupeu si incredere.
    FORZZA INTER

  • Ionut says:

    În timp ce mă încărcam cu energie pentru Derby, am dat de asta

    http://youtu.be/mo5B_NG7qqg

    Remember? Fucking brilliant!!!

  • Ionut says:

    Ăştia suntem, ragazzi! Nicio surpriză la noi, la ei a fost scos Abate :))

    Milan: 32 Abbiati; 25 Bonera, 76 Yepes, 5 Mexes, 2 De Sciglio; 34 De Jong, 18 Montolivo; 28 Emanuelson, 10 Boateng, 92 El Shaarawy; 22 Bojan.

    A disposizione: 1 Amelia, 59 Gabriel, 7 Robinho, 8 Nocerino, 11 Pazzini, 13 Acerbi, 16 Flamini, 17 Zapata, 20 Abate, 21 Costant, 23 Ambrosini, 77 Antonini.

    Allenatore: Massimiliano Allegri.


    Inter: 1 Handanovic; 23 Ranocchia, 25 Samuel, 40 Juan Jesus; 4 Zanetti, 21 Gargano, 19 Cambiasso, 55 Nagatomo; 7 Coutinho; 99 Cassano, 22 Milito.

    A disposizione: 12 Castellazzi, 27 Belec, 6 Silvestre, 8 Palacio, 14 Guarin, 16 Mudingayi, 20 Obi, 31 Pereira, 41 Duncan, 42 Jonathan, 44 Bianchetti, 88 Livaja.

    Allenatore: Andrea Stramaccioni.

    DAAAAAAAAAAAI!!!

  • nerazzurr says:

    Nu facem presing si nu mi place cum ne aparam..o sa primim gol asa..de la ratarea lii Milito nu am jucat nimic

  • Ibrahim says:

    Foarte discret Coutinho. Ma asteptam la mai mult de la Cassano si Gargano. Incredibila ratarea lui Milito.
    Ceva trebuie sa se schimbe la puaza.

  • seby says:

    Bun scor, jocul nu neaparat :P, cel putin in atac unde cei 3 nu-si pun amprenta, cel putin nu pozitiv (Cassano prezent dar inexact, Coutinho invizibil iar Milito, ooofff Milito... ). Eu l-as schimba pe Cou cu Guarin, presimt ca daca continuam sa le lasam mingea asa usor o sa pice egalizatoru'.

    cam sucariti verisorii despre Valeri nu? :))

  • tibi says:

    milito saracul nu e in apele lui. la ratare parca l-am vazut pe dica, 7 atingeri de balon, avansat 2 metri.
    parerea mea: milito out, livaja sau palacio in locul lui. gargano out, guarin sau obi, in.
    sper sa il caute baietii si pe coutinho cu pasele ca el stie dar din pacate tot mingi pe cassano sau bubuite pe milito am vazut.
    forza baietii! pe astia ii batem.

  • seby says:

    @deki : da, da, si mai e cocoselu' din capu la Mexes. Numa' barbati vero la astia, hipsterii plii mele ...

  • Slayer says:

    O repriza in care sincer , singurul lucru bun a fost golul. Am jucat destul de slab , pierdem baloane prea rapid si nu ca Milan ar juca exceptional. Trebuie neaparat sa ne revenim in repriza a 2-a.

  • WooZie says:

    Bagamiash picioru acuma am ajuns acasa ... am facut aproape 5 ore de la predeal la bucuresti bara in bara... Am pierdut ceva?

    Un link pls

  • Ibrahim says:

    @ WooZie

    Un gol al lui Samuel, o ratare incredibila a lui Milito venita dintr-o greseala prosteasca a lui Abiatti si un joc slab al nostru.

  • Marius says:

    Guarin in locul lui Coutinho? Sa vedeti de-acum suturi de la distanta. In peluza verisorilor. :))

  • SaintSylveszter says:

    bah, comentatorii astia de pe RDS sunt mai dobitoci decat prevede legea, daca sparg tv-ul din cauza lor ii dau in judecata!

  • WooZie says:

    Acuma ca a ramas un singur varf nu ar cam trebui sa intre Livaja in locul lui Milito... ceva fresh acolo sa alerge ca nebunu ca banuiesc ca acuma toate mingile vor fi bubuite sus

  • deki says:

    E VOSTROOOOOO E VOSTROOOOOOO E VOSTROOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!

    STRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • Casillas says:

    Un meci interesant, parca imi aduc aminte de Interul lui Mourinho , de bine, de rau scopul scuza mijloacele , 3 puncte imense .

    Grazie Nerazzurri !

  • Ibrahim says:

    Am castigat! Foarte bine ne-am aparat in a2a repriza. Mi-au placut interventiile celor 3 din linia de fund, determinarea si efortul depus de Gargano(din repriza secunda, evident), jocul lui Cambiasso si paradele lui Handanovic. Dar mai mult decat orice, mi-a placut reactia lui Strama de la final.

  • mirifiq says:

    strama ii spune...un "terminat" ce sa i faci!toate ca toate dar milito am spus-o si o mai spun, trebuie sa se trezeasca...avem nevoie de el ca de aer ! nu e posibil ce a facut acolo :)...cassano e cel mai tare :))

  • nerazzurr says:

    Bine baaaaaa!!!!!!! 3 puncte cu bbiilanistiii ...daca mergea atacul si eram in 11 le mai dam

  • Slayer says:

    Meci slab , din multe puncte de vedere. Desi am castigat si sunt si parti bune , nu pot sa nu remarc faptu ca am reusit sa batem un Milan de-a dreptu penibil care nu mai e la fel ca altada. Imi doresc totusi sa vad cum ne descurcam cu echipe gen Napoli , Lazio si Juventus.

  • seby says:

    Grazie ragazzi! greu ba, prea greu, da' parca tot a fost de partea noastra, norocul, centralul, tot! Imens si eficient efortul defensivei cu ajutorul celor 4 mijlocasi din fata ei si desi atacul a ramas corijent s-a reusit victoria.

  • tibi says:

    reactia lui strama de la final, da, superba. dar mi-a placut si reactia ratoiului cand statea in fund prin min 93. l-ati vazut? :D a muncit mult si s-a bucurat ca un interist! mi-au mai placut mult cadrele cu strama intre minutele 80-87 cand se agita ca un nebun pe margine dar in acelasi timp avea un chip de copil necajit :))) in prima repriza nu mi-a placut deloc gargano dar in cea de-a doua a muncit ca un rob, omul. bravo lui!

    un meci urat, joc infect, de ambele parti. nu cred ca am mai vazut un bilan asa de slab....si asta ma bucura :))))

  • Cosmin07 says:

    N ai ce spune...au fost cu totii incredibili.sa tii o repriza piept in 10 in derby si la ei acasa este f f f f ok.cand castigi nu mai conteaza nici prostia lui nagatomo :))) greu anul asta ,DAR nu imposibil la titlu.insa de la anu incepe HEGEMONIAAAAA!!!

  • WTF says:

    ... mari ... mari emotii ... dar ce mai conteaza acum ? ... 3 puncte si atat ...

    ... isi merita etapele de suspendare tampitul de Nagatomo ... m.a facut sa imbatranesc 2 ani in seara asta ... batea inima in mine ca in pasarel ...

    ... Strama a fost inspirat ... BRAVO !!!

  • deki says:

    Suntem obisnuiti sa castigam cu eliminati insa meciul asta a semanat izbitor de mult cu cel in care ne-au batut ei cu 1-0 de a dat nas din 11m si ei cu om eliminat in repriza a doua iar noi nu am jucat nimic,nici o ocazie,era Rafa antrenor.

  • ovi jeco says:

    in fiecare meci pe care il castigam impotriva verisorilor avem un jucator la ei in echipa.A fost Dida de vreo 2 ori Abate tot de doua ori si a venit ramndul lui Abiati pacat ca l-a iertat milito a doua oara insa golul lui sami el l-a dat.Bun rezultat si o remarca avem in echipa un monstru care cred va va deveni cel mai bun portar din istoria interului si io is fan zenga caci el m-a facut interist si is constient ca daca am dus lipsa de ceva in echipa ala nu a fost portarul;SAMIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR HANDANOVIC

Leave a Reply