follow

PREVIEW PARMA - INTER

Pentru a doua etapă la rând, Inter are şansa de a reduce distanţa care o separă de liderul Juventus, însă în această seară, de la ora 22 (în direct la Digi Sport 2), nerazzurri vor avea parte de o deplasare pe unul dintre cele mai dificile terenuri din Serie A.

Image and video hosting by TinyPic

-Pentru a vă face idee despre dificultatea partidei de astăzi, o să apelez la câteva cifre. Parma este neînvinsă acasă în acest sezon, ultimul eşec pe teren propriu al emilianilor fiind înregistrat pe 17 martie, 0-2 cu Milan. De atunci, echipa lui Donadoni a jucat de 11 ori pe Ennio Tardini şi s-a impus în opt rânduri.

-Nici istoria nu este de partea nerazzurrilor. Din 1990, atunci când Parma a promovat în premieră în Serie A, Inter a câştigat doar de trei ori pe Tardini, ultimul dintre aceste succese, cel din 2008, fiind şi cel mai important.

-De parcă toate acestea nu ar fi fost suficiente, Inter vine şi după cea mai dificilă perioadă din mandatul lui Stramaccioni, nerazzurri nereuşind să mai câştige din 8 noiembrie, 3-1 la Belgrad, cu Partizan, în Europa League. De atunci au urmat înfrângerea de la Bergamo, egalul de acasă cu Cagliari şi eşecul la scor de la Kazan.

-Pentru a încheia cu "întristarea", Parma este echipa în faţa căreia Stramaccioni a pierdut primul său meci ca antrenor al Interului, o înfrângere care a pus practic capăt speranţelor nerazzurrilor de a se califica în Liga Campionilor în sezonul trecut.

-Deşi iniţial fusese suspendat pentru duelul de azi, în urma eliminării din partida cu Cagliari, Stramaccioni se va afla astăzi pe bancă. Nu la fel de norocos a fost Cassano, a cărui pedepasă de două etape a fost confirmată. Uitaţi de toate absenţele cauzate de accidentări, pierderea lui FantAntonio este cel mai greu de gestionat.

-În absenţa lui Cassano şi a lui Wes (Strama a luat asupra sa "vina" pentru "terorizarea psihică" a olandezului), este de aşteptat ca brazilianul Coutinho să înceapă ca titular, într-un sistem 3-4-1-2, care a funcţionat foarte bine în meciul cu Fiorentina de la Milano. Atenţie însă la eventualele surprize, fiind posibil ca tehnicianul nerazzurrilor să prefere în cele din urmă o linie de cinci mijlocaşi, cu Alvarez sau chiar Duncan pe teren din primul minut.

-Declaraţia zilei: „Cred că unul dintre cele mai plăcute lucruri pe care le văd acum la Inter este că toţi suntem cu adevărat uniţi. Preşedintele, directorii, antrenorul, echipa, fanii. Suntem un grup apropiat”. În felul ăsta, perioada dificilă poate fi lăsată uşor în urmă.

-Ca să nu mă acuzaţi de pesimism exagerat sau că dau doar cifre negre, dacă aş paria, aş miza pe faptul că Palacio marchează. Nu doar pentru că este golgheterul echipei în acest sezon, dar şi pentru că, în şapte meciuri împotriva Parmei, argentinianul a reuşit 6 goluri, victima sa preferată din Italia.

-Forza INTER! 

LOTUL PENTRU MECIUL CU PARMA

Portari: Handanovic, Castellazzi, Belec

Fundaşi: Zanetti, Silvestre, Ranocchia, Samuel, Pereira, Juan Jesus, Jonathan, Nagatomo

Mijlocaşi: Alvarez, Guarin, Mariga, Cambiasso, Benassi, Duncan, Romano

Atacanţi: Coutinho, Palacio, Milito, Livaja

Echipa probabilă: Handanovic - Ranocchia, Samuel, Juan Jesus - Zanetti, Guarin, Cambiasso, Nagatomo - Coutinho - Palacio, Milito

By Ionut Tataru with 103 comentarii

103 comentarii:

  • seby says:

    Stiam ca la astia e greuceanu da' sa castigam in doar 3 deplasari din 20 si ceva e de-a dreptul ireal!!! Nu stiam statistica si ma simt de parca tocmai am citit un SF de proasta calitate! pai si la jube cred c-am castigat mai des :)))

  • Sergiu says:

    greu....dar ar fi excelent daca am luat 3puncte.


    off=topic - care e treaba Ioane cu Andrei Niculescu? scap de el si la digi sau doar de la gsp? :)) duca-se la barca sa mature camp nou-ul dupa meciuri :D

  • deki says:

    Cum sa ma oftic ma cand bate Inter? Sper sa joace cel mai bine in fiecare meci si sa imi dea peste nas :)

  • deki says:

    Sa mor eu daca ma descurc,nu stiu unde sa dau sa dau drumul la radio. Da-mi pe mess daca merge ala sa il bag in winamp :D

  • WTF says:

    ... cam de acum 40 minute ... :)) ...

    ... nah ca are si atentie distributiva IONUT ...

    ... BATEM LA SCOR ... FORZA INTER !!!

  • Ionut says:

    BOOM! Ricky titular în 3-5-2 :)

    Parma: 83 Mirante; 87 Rosi, 5 Zaccardo, 29 Paletta, 18 Gobbi; 32 Marchionni, 10 Valdes, 20 Acquah; 21 Sansone, 11 Amauri, 7 Biabiany

    A disposizione: 1 Pavarini, 6 Lucarelli, 13 Santacroce, 23 Arteaga, 28 Benalouane, 39 Fideleff, 4 Morrone, 19 Musacci, 77 Ninis, 17 Palladino, 9 Belfodil, 91 Pavol

    Allenatore: Donadoni


    Inter: 1 Handanovic; 23 Ranocchia, 25 Samuel, 40 Juan Jesus; 4 Zanetti, 14 Guarin, 19 Cambiasso, 11 Alvarez, 55 Nagatomo; 8 Palacio, 22 Milito

    A disposizione: 12 Castellazzi, 27 Belec, 6 Silvestre, 42 Jonathan, 31 Pereira, 17 Mariga, 24 Benassi, 52 Romano', 41 Duncan, 7 Coutinho, 88 Livaja.

    Allenatore: Stramaccioni

    Haidi ragazzi!!!

  • WooZie says:

    Uf ce banca de rezerve slaba. In afara de Coutinho nimeni nu imi inspira incredere ( si nici el nu foarte mare ) . Sper totusi sa castigam la scor si sa ii vedem in teren pe Benassi Romano sau Duncan

  • WooZie says:

    IONUT fara suparare dar e cineva in joc? :)

    Cam timorati dar se poate. dupa cum a spus si seby, de lovituri periculoase si corenere sa ne ferim. Nu ca altfel am fi impenetrabil. Ce viteza are Biabiany ala. Daca ar fi stiut si un pic mai mult cu mingea...

  • Ibrahim says:

    Doar Nagatomo mi s-a parut cat de cat conectat la joc.
    Din alt film Palacio in prima repriza. Ma asteptam la mai mult de la Alvarez, Guarin, Milito.

  • Ionut says:

    Ups! Deki şi Mirifiq, sorry, mi-a alunecat mouse-ul şi v-am şters commenturile :))

    Oricum, nu e ca şi cum aţi fi citat ceva din Kant sau Freud :P

  • mirifiq says:

    da ms... spuneam ca nu e de criticat aspru juan ca nu e usor sa l tii pe ala...iar meciu asta il poate castiga strama...vreau sa i vad geniul de antrenor :D

  • WooZie says:

    "Oricum, nu e ca şi cum aţi fi citat ceva din Kant sau Freud :P"

    Asta a fost sub centura =)))))))))

  • WTF says:

    ... te.ai astepta la mai multa determinare de la jucatorii lui INTER stiind ca Rube a luat bataie ...

    ... degeaba jucam cu 5 la mijloc ...

    ... putine faze create ...

    ... Alvarez ... mana moarta ... pana si coleg. evita sa.i paseze ...

    ... hai cu ala mic ... Coutinho ...

    FORZA INTER !

  • WooZie says:

    Juve face egal, noi pierdem
    Juve pierde, pierdem si noi
    Un pic mai multa determinare chiar nu ar strica.

  • WTF says:

    ... NTZ NTZ NTZ ...
    ... NTZ NTZ NTZ NTZ NTZ ...
    ... NTZ NTZ NTZ NTZ NTZ ...
    ... NTZ NTZ NTZ NTZ NTZ ...

    ... nu au invatat nimic baietii astia de saptamana trecuta ...

    :( :( :(

  • Edinho says:

    ii belea cu piticii astia de la parma cae ne creeaza probleme ....sezonul trecut giovinco , acum sansone , eu nu mai inteleg nimik

  • nerazzurr says:

    Nu meritam nimic...urat meci am facut nu ne cream ocazii deloc..Parma e o echipa bataioasa daca nu profiti la putinele ocazii..la revedere

  • Edinho says:

    sa presupunem ca nu sar fi gresit impotriva ecipelor cu care a jucat juve ....so what ?!?!, noi oricum nu avem aliura de lideri

  • Edinho says:

    is cu nervii la pamant , mai ales ca a pierdut si iasu azi derbiul moldovei ....dar zic si eu asa la nervi ...toata luna august nimeni nu sa sesizat ca sneijderman are 6 mil pe an si ii cam mut , brusc ia luminat cineva de halloween , si gata nu mai joaca pana nu isi reduce contractul ...ma lesi astea cam imi miroase a greseli din interior , si incontinoare toti vb de noul proiect , da nici ei nu stiu ce vor

  • Mishu says:

    sa ne fie rusine.....nu am avut un pic de determinare in noi...nici cei de pe teren..nici cei de pe margine....

  • mirifiq says:

    ce sa mai zic ma...astept geniu lu strama si el il tine pe alvarez in teren 70 de minute...asa noroc ce au unii fotbalisti n am vzt...pisamas pe samsone...

  • Ibrahim says:

    Duncan avut o intrare urata, atata tot.
    Eu nu am vazut nimic bun in meciul asta. Echipa cu mai multe maini moarte ramane fara schimbari pana in minutul 72. Foarte bine, asa se face. Lipsa de reactie din partea tuturor. Doar Handanovic si Nagatomo au jucat azi. Restul parca dormeau pe ei. La propriu.

  • Edinho says:

    si cu asta am incheiat ....daca il aduceai si pe mourinho de la madrid , azi in timp meciului prin min 65 si il puneai sa faca o schimbare , cred ca se lasa si el batut

  • seby says:

    m-a omorat sefu' cu Duncan al lui :|

    bai, daca o mai dati cu scudetto si d'astea sf o iau personal! eh, glumesc si eu in amaraciunea mea

    sunt foarte dezamagit, foarte, foarte, foarte

  • deki says:

    Cat de cretini sa fim sa il avem pe Sneijder la dizpozitie si sa nu il bagam in plm ca nu isi prelungeste contractul si tu sa ai o banca de rezerve ca aia,probabil cea mai slaba din istoria Interului.

    Sa faci schimbarile alea in ultimele 5 min sa zici ca schimbi ceva cand mai bine le faceai in min 60 sau nu le faceai deloc.

    Ranocchia imperial azi,Nagatomo foarte bun,Guarin,Milito,Palacio dezastru.

    Esti nemultumit ca are ala salariu astronomic si vrei sa i-l micsorezi dar nu il bagi,iti ia banii stand pe bara. Rad si amatorii de noi dreaq.

  • Ibrahim says:

    Pot cei de la Juventus sa piarda meciuri linistiti. Oricum nu vrem sa profitam de sansele pe care le avem. Nu e nimeni motivat in niciun fel. Imi mentin parerea exprimata dupa meciul din Rusia. Jucam jalnic.

  • Cosmin07 says:

    cel mai urat meci al lu strama de cand este la Inter...n ai ce alege bun din meciul asta.jucam in min 90 de park am conduce cu 2-0 si avem doua suturi pe poarta tot meciul.pe de alta parte la ce rezerve avem ce sa i ceri si antrenorului.PRAF!! si un egal era bun.macar eram la 3 puncte, asa nici pe 2 nu mai suntem.noapte buna

  • Ibrahim says:

    Si cam de ce trebuia asteptat pana dupa minutul 65 cand era destul de clar inca din prima repriza ca sunt jucatori pe teren care dorm pe ei?

  • Ionut says:

    Seby, lasă-mă, bre! Am şi eu o slăbiciune :)) Ai văzut tacklingul ăla din ultimele secunde? A evitat o situaţie de unu contra unu cu Handa :P

    V-aţi făcut speranţe prea mari şi prea devreme, ragazzi! Eu am încercat să vă temperez, da' voi Batman-Batman. Avem prim 11, când sunt toţi valizi, da' n-avem bancă, mai ales când sunt accidentaţi căcălău şi suspendaţi.

    Hai, calmaţi-vă! Nu uitaţi că n-am fi Inter dacă nu ne-am pune piedică singuri. Mergem înainte, indiferent ce o însemna asta :)

  • Mishu says:

    Ionut , imi pare rau dar la meciul asta gresesti cu scuza asta ca ne-am facut aluzii.... A tinut de mentalitate si noi nu am fost convinsi si deloc determinati sa catigam. Am jucat ca o echipa de pluton...fara reactie dupa golul primit. E singura chestie care cred ca ne-a deranjat pe toti. Cel putin asa cred eu.

  • seby says:

    inafara lui Cassano cine a lipsit din acel prim 11 de centauri? ca deja Wes e istorie

    plm, ne lasa astia initiativa, gen "Ia ba, ete posesia, hai!" si raman ai nostri toti : "Si acu'? mister, p'asta n-o stim!"

  • deki says:

    A castigat toate duelurile,nu a trecut nimeni o data de el,a pasat exact,a alergat si a recuperat. Daca Inter a facut un meci slab nu inseamna ca Ranocchia a fost in media echipei.

    http://www.fcinter1908.it/?action=read&idnotizia=68144

  • Ionut says:

    Sunt zile şi zile. Mai ales la o echipă pe jumătate nouă. Cu puţine excepţii, sezonul ăsta nu s-a mai văzut o plictiseală generală precum cea de azi. E normal să existe inconstanţa asta...

    Referitor la Wes, dacă juca şi era nervos (cum probabil era normal să fie, nu a-ţi fi spus că de ce e folosit dacă e nervos?

    Stramaccioni: "La scelta su Sneijder è mia ma non è una punizione: io scelgo sulla base di quello che vedo sul campo"

  • Ionut says:

    Dacă e ceva care nu-mi place e că Strama a început cu vina dată pe EL. Mai ales după un meci pierdut clar şi în care am jucat cu linia a doua şi rezervele... Aşa nu!

  • Ionut says:

    Bă, da' supărăcios eşti! :)) Arată-mi unde am spus că a jucat slab sau în nota echipei. Ce draq, nu mai ştim ce înseamnă imperial? :))

  • WTF says:

    ... daca terminam pe 3 este SUPER ... as semna oricand pentru asta daca mi.ar garanta cineva locul 3 ...

    ... dupa meciul din seara asta :

    ... m.am convins ca nu ne putem lupta pentru SCUDETTO ... (DA . DA . DA ... speram ... asa sunt eu optimist) ...

    ... o sa incep sa numar punctele si sa tin degetele incrucisate echipelor din spatele nostru ...

    ... infrangerea asta ma face sa.mi aduc aminte iar de cazul Sneijder ... AMATORI cei din conducere ... AMATORI ... AMATORI ... AMATORI ... AMATORI ... AMATORI ... AMATORIII AMATORILOR ... INCREDIBIL ... imi vine sa.mi dau palme cu piciorul ...

    ... IONUT ai si tu o bila neagra ca ai cobit ! :)

  • shadower says:

    Deja sunt 2 ani si jumatate, iar noi n-am reusit sa ne gasim inca o identitate clara. Trist.
    Poate reusim sa construim si noi o echipa in 10 ani.

  • Jerry says:


    Inter are nevoie de antrenor puternic, cu un caracter dominant, care sa se impuna, sa le taie din autoritate lui Moratti si Branca. Asa cum a facut Mourinho. Ei bine, din pacate, Stramaccioni nu e.

    Nu poti sa-i canti in struna conducerii si sa iesi in fata presei si sa zici ca, de fapt, tu ai decis sa nu-l convoci pe Sneijder. Sa spunem ca ar fi asa, pai de ce ai hotarat asta? Cati jucatori nu poarta negocieri de prelungire a contractului in timpul sezonului si sunt folositi meci de meci....

    De asemenea, Milito de vreo 4-5 meciuri e mort, dar continua sa joace titular. Lasa-l, tata, pe banca, arunca-l pe Palacio varf impins, fa schimbari, ca nu merge in halul asta. Am ajuns sa avem meciuri in care nu avem nicio ocazie mare de gol!

    O sa spuneti ca a venit si prostu' asta sa vorbeasca acum la infrangeri, dar sistemul 3-4-3 nu-ti castiga cupe. E un sistem depasit, un sistem de echipe mici. Poate doar daca te numesti Juventus si pe langa sistem mai ai si arbitri.

  • deki says:

    "nter are nevoie de antrenor puternic, cu un caracter dominant, care sa se impuna, sa le taie din autoritate lui Moratti si Branca. Asa cum a facut Mourinho. Ei bine, din pacate, Stramaccioni nu e.

    Nu poti sa-i canti in struna conducerii si sa iesi in fata presei si sa zici ca, de fapt, tu ai decis sa nu-l convoci pe Sneijder. Sa spunem ca ar fi asa, pai de ce ai hotarat asta? Cati jucatori nu poarta negocieri de prelungire a contractului in timpul sezonului si sunt folositi meci de meci...."

    Asta am vrut si eu sa zic dar m-am abtinut,oricum nu stiu cine este de vina pentru idiotenia asta pe care nu am mai intalnit-o vreodata si nu imi vine sa cred ca se intampla. Dar cel care a avut ideea e un mare cretin si cred cu tarie ca poate mai mult de atat,nu o sa joace nici cu Palermo.

  • WooZie says:

    Nu zic ca nu aveti dreptate, dar mai calmi un pic.

    La inceputul sezonului speram sa prindem un loc de liga campionilor. Intradevar e mai dureros cand cazi de mai sus, dar dupa o perioada buna vine si una mai slaba. Nu realizati ca chiar nu are pe cine sa bage chiar daca il scoate pe Milito si il baga pe Palacio varf impins. Nu v-ati lamurit cu Riky inca? Campionatul din pacate cred ca e jucat. Campionatul se castiga cu echipele mici. Nu poti sa pierzi cu Atalanta, Parma, si alte echipe mai de josul clasamentului cu care am pierdut. Uitati-va la Juventus. Poate sa piarda toate derbyurile, atata timp cat castiga tot in rest sunt campioni lejer. Asta ne arata ca ne trebe banca de rezerve.
    Normal ca si eu imi doresc sa castigam campionatul dar eu zic sa o lasam mai moale.

  • WooZie says:

    Si la ce a spus Jerry, ce caracter dominannt sa aiba Strama? Nu ai cum sa te impui in fata patronului cand tu inca nu ai demonstrat nimic. Mou cand a venit la Inter a venit din postura de castigator a CL si a campionatului Angliei. Reputatia l-a tinut. Strama in schimb nu cred ca isi permite sa faca mofturi. INCA. Ii va veni si lui vremea, pana atunci rabdare. Prefer un antrenor gen Strama, care chiar daca nu e cel mai bun, stii ca inca are multe de invatat. Vrei mai degraba un Ranieri, Zeman care au fost antrenori toata viata si tot nu stiu nimic? Si pe langa toate astea Strama are caracter si e de-al nostru ;)

  • Jerry says:


    Eu n-am nimic cu Strama, imi place. Sau mai bine spus, imi placea in sezonul trecut. Acum face front comun cu Branca si Moratti, iar asta nu aduce niciun folos echipei. Moratti a crescut fata de acum 20 de ani, dar daca e lasat sa decida dupa capul lui nu mai vedem trofee.

    Acum eu nu stiu cine a luat decizia aia in cazul Sneijder, Branca sau Moratti, dar asa ceva e incredibil. De ce nu s-a facut pasul asta in vara? Sau de ce nu in ianuarie? Care e logica sa-l platesti cu 6 milioane pe an (500 mii euro/luna) si sa nu-l joci? Cine are de castigat din asta?

    Nervos, egoist sau cum o mai fi el, Sneijder nu trebuie sa lipseasca din primul 11 al lui Inter.

    Il apreciez pe Branca, dar daca nu ne trezeam cu alde Jonathan, Alvarez, Silvestre etc., jucatori care n-au adus nimic, acum aveam bani sa ne platim vedetele.

  • Ionut says:

    Aştept încă primul comentariu despre faptul că Sneijder ar fi refuzat să discute face-to-face cu Moratti. Pentru că dacă e adevărat, e cam nasol.

    Are Presidente multe, multe păcate, da' cu siguranţă o astfel de discuţie rezolva deja problema şi nu am mai fi vorbit despre asta :)

  • WooZie says:

    Sneijder a refuzat sa vorbeasca face to face cu Moratti?

    Eh oricum. Situatia e clara. Sneijder pleaca. Intr-un fel il si inteleg. Are 28 de ani a castigat tot ce se putea la Inter vrea o schimbare. O schimbare care sa ii aduca mai multi ani normal. Nu e tanar sau sa aiba vre-un caracter de nota 10. Se stie ca are si el figurile sale si vrea bani mai multi. Nici sa il tii nu poti. Adica nu poti de 2 ani sa canti intr-una ca nu mai dam salarii mari, dai jucatori ca Maicon, Julio ca sa scapi de salarii mari si il pastrezi pe Sneijder. Strica vestiarul.
    Nu ii iau deloc apararea lui Branca / MM, dar totusi. MM si Branca au gresit ca au facut acum acest lucru. Puteau linistiti sa il faca mai demult in vara sau sa astepte pana in iarna

  • WTF says:

    @ WooZie ... "La inceputul sezonului speram sa prindem un loc de liga campionilor" ... vorbesti de parca locul 3 ar fi asigurat ...

  • WooZie says:

    Nu ma refer neaparat la faptul ca deja avem locul 3 asigurat pentru ca napoli si fiore sunt o nuca tare. Napoli cel putin cred ca o sa iasa pe locul 2. Ma refer la asteptarile noastre care au fost mult mai mici decat pana acum. Eu cel putin ma asteptam ca pauza de iarna sa ne prinda undeva pe locul 4-5. Si totusi, cu lotul care il avem eu zic ca Strama a facut minuni. Sa fim seriosi, l-am adus pe Gargano care in afara de 1-2 meciuri nu a facut multe. Perreira eu am fost foarte fericit cand a venit dar m-a dezamagit crunt. Mundi ala ca mi-e greu sa ii scriu numele la fel ca Gargano. Singurul care a facut ceva a fost Cassano ( si de el m-am indoit cel mai mult). Nu s-a facut nici o achizitie prin care sa zicem " Da mah uite, ne luptam la titlu".

  • Edinho says:

    vreu sa zic s eu aici ceva despre sneijder , chiar daca e la finalul articolului :

    ca o scurta paranteza eu locuiesc in chicago , tu stii , si de mai bine de 4 ani cumva iau si eu o firmitura din economia orasului, a tari si a lumii(poate) ,si anume is taximetrist si 70-80% din lucru stau pe Financial Streats din Downtown Chicago.
    Ce legatura are asta cu sneijder , eu personal am constatat ca lucrurile stau cam la fel in ziua de azi fata de cum erau la inceputut lunii august a.c. , si eu personal nu vad pozitia asta asa a conducerii fat de jucator , care mi se pare destul de contra.
    Erau multe situatii in care aceasta problema se putea astepta ,dupa cum am citit mai sus si mie mi se pre ca asteptarea lunii ian ii cea mai plauzibila.
    Eu unu invinuiesc conducerea nu numai pt faptul ca jucatorul e lasat deoparte , dar si pt ca in august , situtia lui sneijder vis-a-vis de salariul lui " exorbitant " a fost judecata gresit , asta daca a fost judecata , sau mai rau ca nu sa luat in discutie asa ceva in lunile iun , iulie , august , nu uitand faptul ca si olandeul a terminat turneul final dupa primele 2 jocuri , daca nu ma insel.
    De ce sunt suparat , simplu pt ca in ciuda fptului ca stam in 3 atacanti intrun sistem cu 3 atacanti (cu livaja nu te poti bate decat la locul 8-9 in jos , ii cam de milan asa ) tu ai un jucator ofensiv pe care nu il folosesti . Cu alte cuvinte nu ii de ajuns c ai comiso in vara , o mai comiti si 3 luni mai tarziu , cu 40 de ile inainte de a incepe perioada de transf (cam multisor) , dar mai ai la activ si 3 meciuri fara victorie , cam prost moment ales.
    Si o a treia greseala a conducerii si poate ce mai importanta , daca il jucai pe sneijder si " intro lume perfecta " iti castiga de unu singur 2-3 meciuri , ii mai crestea putin cota pe piata , sincer nas vrea sa stiu cum isi freaca mainile sau rade ironic tata ferguson, ultimul lucru care mi las dori de la mos craciun.

    Referitor la ultimul tau comment , da as crede asa ceva , dar daca cumva sneijder ar fi fost instiintat c i sar dori diminuarea salariului cu 20-25 % , eu personal mas uita si la partea goala a paharului , sunt jucatori care castiga dublu sau odata jumate ca el si nu merita nici macar cat el , primul ex care imi vine in minte e Tevez si mai sunt si altii si chiar foarte multi.

  • Edinho says:

    si inca un lucru si cu asta gata ...cred ca citesc blogul asta spre 100% , poate mai imi scapa un comment 2 , nus perfect ...dar nu am citit nicaieri ca Noi in anul triplei si e cel mai bun exemplu pe care pot sa vil dau , am avut jucatori platiti regeste , eto11, mou10 , sneijder cred ca se apropia de 7 ca din ce stiu i la mai redus o data , nu mai zic de chivu s.a.m.d. Cu o echipa cu sarii avg. de 2-3-4 mil , nu ca nar trebui sa visam la triple, si un sfert de finala de CL ar fi de vis ....pt ca astai realitatea, ca noi o putem schimba e o alta discutie

Leave a Reply