follow

INTER - PALERMO DIN TRECUT

Dacă înaintea meciului de la Parma mi-a fost greu să găsesc ceva în arhivă, din cauza rarelor victorii interiste pe Tardini, la fel au stat lucrurile şi acum, însă din alte motive. Inter şi Palermo s-au întâlnit prima oară în Serie A în ianuarie 1933, iar de atunci, sicilienii nu au câştigat niciodată la Milano. Din mulţimea de succese, unele cu adevărat memorabile, precum acel 5-3 din 2009 sau revenirea senzaţională de la 0-2 din 2011, m-am oprit în cele din urmă la o victorie din perioada Marelui Inter al lui Herrera. Poate pentru că mi-a plăcut foarte mult reuşita lui Mazzola.

By Ionut Tataru with 4 comentarii

4 comentarii:

  • Mishu says:

    Au mai fost care nu au mai castigat niciodata pe Meazza pana sezonul asta. Sper sa nu repetam 'performanta'. Palermo nu vad sa emita pretentii, mai ales fara Micoli, suspendat. Insa imi e frica sa nu ne batem singuri, cum de fapt am mai facut-o sezonul asta de cateva ori. Milito o baga de 2 ori in ata meciula asta.


    Forza inter!

  • deki says:

    Wes neconvocat :)))))) plm,mai ai de tras la antrenamente ca sa joci in fata lui Cou maine. Grande mister!

Leave a Reply