follow

PREVIEW INTER - VERONA

Cursa pentru trofeul de casă al nerazzurrilor în istoria recentă (4 victorii din 6 finale în ultimii şapte ani) începe în această seară, de la ora 22 (în direct la Digi Sport 2).

Image and video hosting by TinyPic

-Zece ani de invincibilitate pe teren propriu în Cupa Italiei, nicio victorie pentru Verona la Milano, 15 ani fără gol marcat de Hellas pe Meazza. Principalele cifre ale duelului de diseară, care arată diferenţa clară dintre cele două adversare şi face inacceptabil un eşec.

-Împotriva adversarului din această seară, Inter a reuşit una dintre cele mai spectaculoase reveniri din istoria sa în Cupa Italiei. În sezonul 1984/85, cel în care Hellas a obţinut surprinzător singurul său Scudetto, în sferturile de finală ale competiţiei, nerazzurri au pierdut cu 3-0 turul de la Verona, pentru a se impune în manşa secundă cu 5-1, după prelungiri. Rummenigge, de două ori, Altobelli, Causio şi Brady au marcat atunci pentru Inter.

-Două reveniri diseară pe Meazza. Chivu este refăcut şi aproape sigur va fi titular în centrul apărării nerazurre, în timp ce Andrea Mandorlini va fi pentru prima oară adversarul echipei la care a petrecut cea mai frumoasă perioadă a carierei de jucător din postura de antrenor.

-Ultraşii Interului şi cei ai Veronei au fost pentru mult timp înfrăţiţi, dar prietenia s-a rupt în urmă cu un deceniu. Mai mult decât atât, s-a transformat într-o periculoasă rivalitate. În condiţiile în care pe Meazza sunt aşteptaţi peste 8.000 de fani veronezi, meciul are un grad ridicat de risc.

-Turnover, dar cu măsură. De asta se pare că vom avea parte diseară. Mai mult ca sigur, Samuel şi Milito vor fi menajaţi, în timp ce Handanovic şi Cambiasso nici măcar n-au fost convocaţi. De asemenea, lui Sneijder şi Coutinho li s-a permis să plece mai devreme în vacanţă, iar Ranocchia, Zanetti şi poate chiar Cassano ar putea rămâne pe bancă.

-Echipa probabilă de mai jos se bazează mai mult pe feelingul meu, decât pe ceea ce am văzut în presa italiană. Oricum, probabil că mă înşel şi eu, şi ei.

-Meciul va fi arbitrat de "prietenul" Gianluca Rocchi. Cum comentaţi?

-Forza INTER!

LOTUL PENTRU MECIUL CU VERONA

Portari: Luca Castellazzi, Vid Belec, Raffaele Di Gennaro

Fundaşi: Javier Zanetti, Matias Silvestre, Andrea Ranocchia, Walter Samuel, Cristian Chivu, Alvaro Pereira, Ibrahima Mbaye, Juan Jesus, Jonathan, Yuto Nagatomo

Mijlocaşi: Ricardo Alvarez, Fredy Guarin, MacDonald Mariga, Walter Gargano, Alfred Duncan

Atacanţi: Rodrigo Palacio, Diego Milito, Antonio Cassano, Daniel Bessa, Marko Livaja

Echipa probabilă: Belec - Ranocchia, Chivu, Juan Jesus - Zanetti, Duncan, Mariga, Nagatomo - Guarin - Palacio, Livaja

By Ionut Tataru with 91 comentarii

91 comentarii:

  • seby says:

    DUNCAAAAAAAAAAN!
    BESSAAAAAAAAAAA!
    :P

    la ce naiba i-au dat lui Coutinho liber deja? putea sa-l joace azi :|

  • seby says:

    cum ba sa fi fotbalist cunoscut(era sa zic celebru) azi si sa te'nsori la 20 de ani? e buna macar? ca de prostit pujtiu' vad ca nu i-a luat mult :))

  • Ionut says:

    Vreau să vă spun doar atât: DUNCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! :D

    Inter: 12 Castellazzi; 6 Silvestre, 26 Chivu, 40 Juan Jesus; 42 Jonathan, 41 Duncan, 17 Mariga, 55 Nagatomo; 11 Alvarez, 8 Palacio, 99 Cassano.

    A disposizione: 27 Belec, 77 Di Gennaro, 4 Zanetti, 14 Guarin, 21 Gargano, 22 Milito, 23 Ranocchia, 25 Samuel, 31 Pereira, 33 Mbaye, 82 Bessa, 88 Livaja.

    Allenatore: Andrea Stramaccioni

    Hellas Verona: 1 Rafael; 3 Albertazzi, 8 Cacia, 9 Grossi, 10 Hallfredsson, 13 Abbate, 18 Moras, 19 Jorginho, 20 Maietta, 21 Gomez, 24 Bacinovic.

    A disposizione: 33 Berardi, 12 Andrade, 2 Houston, 5 Ceccarelli, 17 Carrozza, 23 Cocco, 25 Crespo, 30 Bojinov, 31 Owusu, 32 Calvetti.

    Allenatore: Andrea Mandorlini

    Arbitro: Gianluca Rocchi (sez. arbitrale di Firenze)

  • seby says:

    SILVESTREEEE + CHIIIVUUUU + JONATHAAAAAAAN = suicide machine

    chiar sper la un meci bun al lui Chivu

  • WooZie says:

    Eu la un lucru ma tot gandesc... cum am ajuns de la aripi gen Killy Gonzales, flavio conceicao, Solari ( si inca multi altii chiar mai buni dar nu stiu de ce astia m-au prins acuma) la fundasi defensivi avansati pe posturi de mijlocasi laterali gen Nagatomo, Yonatan, Perreira si altii.. Eu inteleg ca campionatul italian e in regres dar nici chiar asa...

  • WooZie says:

    ma rog ai inteles tu.. alcoolu asta imi rupe sinapsele :)))
    pana mea, mai usor iei un mijlocasi lateral care stie cu mingea si il inveti sa se si apere dacat sa iei un Yonatan care ( sa zicem ca stie faza defensiva ) si sa il inveti cu mingea

    Intre timp comentatorii digi sport " Chivu vrea sa isi incheie cariera la Inter si ar putea sa joace pana la 38-39 de ani daca nu l-ar chinui accidentarile" ... esti nebun :))

  • deki says:

    Avem meci greu,sper sa nu se ajunga in prelungiri totusi prevad un 1-0 tras de par.

    Naspa ca jucam in deplasare azi...

  • Ionut says:

    Excepţional Guarin. Cu cinci secunde mai devreme era cu 50 de metri mai în spate, apoi a recuperat acolo :)

    Cam offside la Cassano :P

  • WTF says:

    GOOOOOL Cassanoooooooo !!!!!!!!!

    ... hai cu inca 1 gol ca imi este frica de prelungiri ... :P ...

    ... FORZA INTER !

  • seby says:

    hahaha, cand am vazut ca nu i-o lasa Cassano lui palacio mi-am pus mainile'n cap pt ca era clar offside! ce plm arbitreaza astia in cizma frateee

  • Casillas says:

    Ce lovitura libera

    @ seby aceeasi sentiment am avut si eu .... am avut impresia ca e offside si cred ca a fost milimetric.... Palacio sigur era in pozitie regulamentara

  • deki says:

    Oare de ce nu l-a scos pe Castelazzi? Oare de ce-a facut toate schimbarile? Chiar avea nevoie de alea 15 min Pereira

  • Casillas says:

    A zis si comentatorul .... Duncan seamana cu Oba Martins ... Acelasi lucru l-am sesizat si eu :))

  • WooZie says:

    baaaaaaah eu de 30 min mor ca nu mai merge soapcast... ce vorbiti de portar chivu/palacio ce interventie... WTF :))

  • WooZie says:

    "deki says:
    18 decembrie 2012, 23:59
    WooZie,urmeaza prelungiri,e 2-2 dupa 90 minute"

    Poate sa moara SoapCast ca tot am livescore :P

  • Edinho says:

    oricum tiai facut o obsesie cu Duncan , sper sa fii la fel de inspirat ca si cu Sneijder si Destro(vb despre jucator nu si despre transfer desigur)

  • Ionut says:

    Lăsaţi amănuntele astea pline de răutăcisme. E careva care mă contrazice când zic că a jucat bine? :)

    Ah, şi de Ricky vă mai amintiţi când a jucat ultima oară 90 de minute atât de bine? Eu aş merge până la celebrul 4-1 cu Lecce de anul trecut, cu patru bare în prima repriză :))))

  • seby says:

    Ricky a jucat bine si la Udine tot cu strama pe banca. Stai sa insire 3 meciuri bune si dup'aia vorbim, eu raman sceptic. Da ba, Duncan e bun, peste Mariga si Gargano cred, daca are cojones mister il baga titular cu Genoa.

  • Ionut says:

    Ah, da! Uitasem de meciul ăla.

    Da, Genoa e un adversar potrivit să-şi facă rodajul şi în A. Mai ales că o să fim fără Guarin

Leave a Reply