follow

BUON COMPLEANNO JOSE! TOP 10 MOURINHO LA INTER

Jose Mourinho împlineşte astăzi 50 de ani. Doi dintre ei i-a petrecut ca antrenor la Inter, unde a lăsat multe regrete, dar şi mai multe momente memorabile. Am încercat să alcătuiesc un Top 10 al acestora din urmă, conştient fiind de faptul că altele au rămas pe dinafară, aşa că simţiţi-vă liberi să-l completaţi în comentarii.

Consider că este ndrept să fac un clasament propriu-zis, aşa că am aranjat cele 10 momente cronologic. Dar, dacă se întreabă cineva, conferinţa de presă din primăvara lui 2009, cea în care Jose i-a lovit pe toţi în plin şi a lansat celebrul „Zeru tituli", rămâne preferata mea.

1.Jose se prezintă Italiei. Şi stabileşte încă de la început că nu e un „pirla”.


2.Celebra conferinţă de care am amintit mai sus. Dacă aş lucra la Inter, acele imagini ar rula non-stop pe un ecran în muzeul clubului.


3.Cum se transformă un banal meci cu Siena într-un moment memorabil? Simplu, se sărbătoreşte un nou Scudetto. Iar Mourinho devine ultras pentru câteva secunde.


4.Kiev, toamna-iarna lui 2009. Sneijder înscrie în ultimul minut şi Inter evită o eliminare prematură din Liga Campionilor. Iar Mourinho se alătură nebuniei generale. Probabil ziua care i-a lansat pe nerazzurri spre Tripla istorică din 2010.


5.Cu cât Inter se apropia mai mult de îndeplinirea obiectivelor sale, cu atât e auzea mai tare „Il rumore dei nemici”.


6.Meciul cu Milan de la începutul lui 2010 a fost unul dintre cele mai intense derbyuri din perioada recentă. Mourinho s-a comportat în consecinţă.


7.Rămânem la acelaşi meci. Victoria era aproape, dar portughezul nebun de pe bancă a simţit nevoia să devină şi lider de galerie şi să incite publicul. Momentul în care Mourinho chiar le-a făcut pe toate la Inter.


8.Iar după meci, show-ul cu jurnaliştii care aveau impresia că le ştiu pe toate. Plus o altă declaraţie celebră: „Am fi pierdut doar dacă jucam în şase”.


9.Camp Nou. Încă sunt de părere că aceea a fost seara în care Inter a câştigat Liga Campionilor.


10.Finalul nu putea fi decât unul dureros, dar spectaculos în acelaşi timp.

By Ionut Tataru with 4 comentarii

4 comentarii:

  • mirifiq says:

    Doamnee ce antrenor am avutt :((... perfecctt !!! DAAAAAIIII JOSEE !!!!! MULTUMIM !

    conferinta aia cred ca o stiu pe derost :))) de cate ori am vzt o...

  • deki says:

    Mai sunt o gramada de filmulete care merita vazute.

    Imi aduc aminte ca dupa fiecare meci apara culorile Interului si jucatorii ca leoaicele cum isi apara puii. A fost antrenorul care a schimbat fotbalul italian in bine si care a maturat cu toti jegosii pe jos. Face parte din istoria Interului, si in inima tuturor interistilor pentru totdeauna.

    Imi doresc macar 1 sezon sa il mai vad antrenor pe banca Interului.


    BUON COMPLEANNO JOSE,SEI IL MIGLIORE!

  • Edinho says:

    nr 6 ii preferata mea .....doamne cum am mai trait meciul ala ....is foarte curios ce ia zis lui beckamp acolo ?

  • mirifiq says:

    "O sa tin cu ei toata viata, cine stie, poate o sa revin candva! Nu este exclus! N-am avut nicio oferta de la Milan, nu s-a pus problema sa merg acolo si nici nu se va pune vreodata. Eu o sa fac parte mereu din familia Interului". Te iubesc Jose !

Leave a Reply