follow

CE AŞTEPTĂRI AVEM DE LA 2013

Vă invitam în primul post din acest an să spuneţi care vă sunt aşteptările pentru 2013, promiţând că voi reveni cu un articol pe acest subiect, bazat pe comentariile voastre. Iar cuvântul dat trebuie respectat.

Image and video hosting by TinyPic

Am observat că, în mare parte, gândim la fel. Poate tocmai din acest motiv am şi reuşit să creăm aici o comunitate puternică. Din punctul meu de vedere, următorul pas este să o punem de un fan club oficial, mai ales că blogul va împlini în vară cinci ani de existenţă şi ar fi un mod frumos de a sărbători evenimentul. Asta este una dintre dorinţele mele în 2013 şi sper să detaliem subiectul când ne vom întâlni la Cluj, pentru meciul cu CFR. Poate acum nu ne mai strângem pe fugă şi vom putea discuta mai mult.

În ceea ce priveşte partea cu fotbalul, m-am bucurat să văd că majoritatea dintre voi aşteaptă un trofeu, fie el şi Cupa Italiei, mai ales că acesta pare, la prima vedere, cel mai accesibil. Într-o perioadă în care banii din Liga Campionilor au devenit vitali şi în care se sacrifică celelalte obiective pentru un loc în această competiţie, este bine să nu uităm că faima unui club ca Inter s-a clădit şi pe trofee.

Atunci când vine vorba despre campionat, aproape nimeni nu a îndrăznit să se gândească la Scudetto. Poate doar Tibi, dar cu jumătate de gură. Aşa că obiectivul trasat de voi a fost clasarea pe podium, ceea ce ar permite nerazzurrilor să fie prezenţi în viitoarea ediţie a Ligii Campionilor, o competiţie care, cel puţin pentru mine, parcă nu mai e la fel de specială fără participarea alor mei.

Aşa cum era de aşteptat, aşteptările legate de mercato au avut locul lor bine stabilit. Majoritatea dintre ele cer mişcări mai inteligente din partea lui Branca&co, marele of fiind achiziţionarea unui mijlocaş central valoros şi care să se poată impune imediat ca titular.

Tot la acest capitol poate fi încadrată dorinţa de a se face puţină curăţenie în lot, prin plecarea unor jucători prea bătrâni sau care n-au reuşit să confirme (aici, fiecare e cu "preferaţii" săi), precum şi speranţa că se va insista mai mult cu tinerii talentaţi de la Primavera. Aşa cum v-am obişnuit, primul nume care-mi vine în minte este cel al lui Duncan, dar aş fi curios ce se va întâmpla şi în cazul în care Longo va reveni de la Espanyol în această iarnă.

De asemenea, oarecum legate de mercato, trei dorinţe legate între ele. Un fel de cerc vicios. Găsirea unor solutii pentru îmbunătăţirea situaţiei financiare a clubului (Seby), aspect care poate fi rezolvat într-o anumită măsură de un anunţ privind construţia unui nou stadion (Mishu), ceea ce ar putea să-l determine pe Moratti să investească din nou serios (Deki). Însă asta este o chestie care ţine mai curând de un plan pe termen lung, decât de 2013.

În rest, fiecare cu propiile speranţe, unele mai uşor realizabile, precum cea a lui Raz, care îşi doreşte ca Stramaccioni să se oprească în cele din urmă asupra unui sistem de joc, altele mai puţin probabile (Să plece Branca şi să revină Oriali - Intermilano.ru) sau de-a dreptul imposibile (Revenirea lui Mourinho - Da, aţi ghicit! Ăsta e Deki). În orice caz, nimeni nu ne opreşte să visăm. Şi, la fel ca la începutul lui 2012, îmi doresc şi acum un Inter care să mă poată face să visez, chiar dacă nu va fi un Inter câştigător.

Sursa foto: livejournal.it

By Ionut Tataru with 10 comentarii

10 comentarii:

  • WTF says:

    ... auzi si tu Mishu ... HMM ... puteam sa jur ca am fost cel mai vehement la faza cu stadionul ... :)) ...

  • ovi jeco says:

    Doamne au trecut deja 5 ani?
    ce repede trece timpul parca ieri scriai de Ibra si ne dadeam cu parerea care e cea mai spectaculoasa coregrafie.Mai ti minte?
    da-i bice cu fanclubu si cand vrei sa vorbim de deplasarea la cluj

  • Speedy says:

    Wow. Chiar 5 ani? Ionut...you are doing a great job! Tine o tot asa...Atata informatii, stiri, de toate postezi zilnic.
    Astept propuneri pentru fanclub. Si ce astept de la Inter in noul an?
    Ne trebuie un mijlocas de creatie in locul lui Sneijder neaparat, minim un trofeu pe sezonul asta, Strama sa ramana si sa-si cladeasca echipa de CL si sezonul urmator Campionatul.
    Pazza INTER

  • WTF says:

    IONUT ... ma poti lamuri si pe mn. ce presupune infiintarea unui fanclub ? ... nu neaparat acum ... poate in zilele urmatoare ...

    ... am cautat pe net putin dar nu m.am lamurit pe deplin ... gasisem ceva cum ca ar trebui indeplinite niste CONDITII:

    - Numărul minim al membrilor unui fanclub este 25;

    - Desemnarea de către membrii fanclubului a unui responsabil de comunicarea cu FC INTER şi a unui adjunct al acestuia (ambii trebuie să fie majori), ale căror date de contact vor fi publicate în anuarul clubului şi pe site-ul oficial;

    - Completarea unui formular tipizat cu numele fiecărui membru al fanclubului, datele de naştere, adresele şi numerele de telefon;

    - Numele fanclubului nu trebuie să depăşească 34 de caractere;


    ... BLA BLA BLA ... pe site.ul unde am gasit eu asta cred ca era vb. despre infiintarea unui fanclub al lui Bayern dar ce mai conteaza ...

  • Mishu says:

    WTF iti las tie stadionul:))
    Oricum eu ma refeream la partea birocratica..adica sa aiba Moratti unda verde la constructia unui stadion din partea oficialitatilor italiene si a primariei Milanului. Ma indoiesc ca o sa inceapa constructia in 2013.


    Pana una alta ce facem maine la Udine ca tot e inceput de 2013. Imim doresc o prima victorie:D
    Forza inter!

  • tibi says:

    in 2013 as vrea asa:
    -sa transferam jucatori sub 25 de ani.se poate si fara zeci de milioane, sunt sigur de asta.
    -sa ramana stramaccioni (stiu, in vara il voiam pe guardiola. acum nu-l mai vreau)
    -sa se construiasca un nou stadion. in acelasi timp sa ramana si moratti. sper ca inceperea stadionului sa nu coincida cu plecarea lui.
    -un trofeu. de preferat un scudetto ca imi e foarte, foarte dor.

  • zsolt says:

    f buna ideea cu fanclub-ul...eu sunt din cj si abia astept sa vina INTER la cluj...ar fii bine ca sa ne adunam toti interisti la cj...

  • KongMing says:

    Recent am tot citit o gramada despre eventualele transferuri pe care Inter ar fi dispusa sa le faca.Se pare ca unul s-a confirmat.In profilul lui Ezequiel Schelotto este dat jucatorul Interului,pe wikpedia ma refer.Sper sa fie asa.Forzza Inter!!!va astept cu mare drag la Cluj!

  • Mdaa repede trece timpul... Intermilano.ru in vara tot v-a implini 5 ani))) poate venim si din RM la Cluj... Vedem pe 9 ianuarie pe cit timp imi deschid viza autoritatile romane )))

Leave a Reply