follow

DEPLASARE CFR CLUJ - INTER

















Dacă mai e cineva care nu a aflat, CFR Cluj a anunţat ieri preţul biletelor pentru returul cu Inter, de pe 21 februarie. Vânzarea acestora va începe pe 28 ianuarie, deci luni, astfel că e cazul să ne mişcăm repede şi să fim ceva mai organizaţi decât la meciul cu FC Vaslui de la Piatra Neamţ.

Am vorbit astăzi cu Ovi, unul dintre prietenii noştri din Cluj, şi am stabilit că sarcina de a achiziţiona bilete pentru toată lumea cade asupra lui. El este cel care a propus să stăm în sectorul 37 sau 38 de la Tribuna II, în apropierea locului în care se vor afla fanii veniţi din Italia, respectiv sectorul 28.

Rugămintea lui Ovi, şi a mea, este ca până vineri la prânz sau după-amiază să ştim exact numărul celor care merg la Cluj. Nu mi-aş dori să se repete situaţia de la Piatra Neamţ, când ne-am trezit mai puţini decât credeam iniţial că vom fi.

În orice caz, de data asta lucrurile vor merge puţin altfel. În sensul că Ovi va deschide un cont în care noi să-i trimitem banii pentru bilete (costă 100 de lei în zona propusă de el), la timp pentru ca luni să poată fi în prima linie atunci când începe vânzarea.

Aşadar, să începem să facem lista, iar eu voi ţine legătura cu Ovi pentru orice probleme şi pentru a afla unde putem trimite banii. Dar întâi să ne adunăm.

By Ionut Tataru with 46 comentarii

46 comentarii:

  • ovi jeco says:

    nu este permis accesul pe stadion cu bate,topoare si pistoale nici macar cu seminte daca se juca pe stadionul lui U era permis accesul numai insotiti de bate,topoare etc....Meciul se joaca in partea mai civilizata a orasului

  • WooZie says:

    Eu inca nu stiu daca o sa pot fugi de la lucru. Dar daca pe cand o sa aflu o sa fie prea tarziu pentru voi, ma descurc eu tinand cont ca Clujul e ca a doua casa pentru mine.

  • myth1908 says:

    Ionut, eu mai am un bilet rezervat din cele 5. Daca esti za real Ionut, stii ca am intrat fara probleme cu CN si la piatra neamt. am numarul de telefon al unuia dintre baieti si am vb cu el la telefon. eu ma voi vedea cu cativa italieni care vin cu o zi inainte de meci si mi-au zis ca-mi dau biletele de atunci. am fost inspirat ca m-am dus si le-am luat niste beri dupa partia, ca n-au vrut sa-mi ia bani pe biletele date acolo.

    plm, siguranta 90%. Eu nu iau in calcul varianta sa stau in alta parte a stadionului.

  • Ionut says:

    Sunt za real :)))))

    Uite, zicea Lukas Art mai sus că e interesat să stea cu băieţii, vedeţi cum luaţi legătura, dacă zici că mai ai un bilet.

    Şi mie mi-ar plăcea să stau cu italienii, da' vreau întâi să mă asigur că intru la meci. Apoi, dacă se poate face ceva, nu zic nu. oricum, mai vorbim :)

  • myth1908 says:

    ne vedem acolo oricum. eu vin cu doua zile inainte de meci ca am multi prieteni in cj si plec a doua zi dimineata, ca mai stau cu baietii la o bere.

    o sa faci ca mine la PN: am dat 200 de lei pe bilete (doua) si, dupa ce am facut rost de bilete cu CN, le-am dat pe ambele cu 40 de lei. mai mult fortat:D.

    italienii au 300 de bilete, toate vor fi la cei care vin din italia, iar ei vin cam 100-150. restu sunt disponibile. greutatea e sa ajungi la cel care le are (din cauza politiei). noroc cu meciu de la neamt. acu nu mai am emotii. si nici microbuzu in camp nu mai are cum sa se strice, ca astia au tren :::=D. sa vad daca mai gasesc postarea mea de dupa meci sa dau un copy-paste.

  • myth1908 says:

    Asa. Am plecat spre Piatra Neam cu o zi inainte de meci, deoarece atunci am aflat ca o sa am bilet. M-a sunat un baiat de aici de pe blog, ovidiubraescu, caruia ii multumesc din nou pentru bilete, si m-am dus la primul tren. Cu stationare in iasi, unde am foarte, foarte multi prieteni facuti din perioada in care eram gamer.

    Drumul a fost absolut infect. Aproximativ 50 de grade in vagon, aerul conditionat nu functiona, perdele nu erau. Nu existau nici vagoane de clasa 1, asa ca am fost nevoit sa stau cu picioarele in gat pe juma de metru patrat si cu laptopul in brate. Totul la pretul de 100 de lei. Intarzierea de 30 de minute pentru 355 de kilometri care trebuia facuti in 7 ore a fost inclusa in pretul biletului, nu m-au taxat in plus. In fine, am avut si niste probleme din cauza caldurii, a alcoolului si a nesimtirii unui cacat de controlor cu 7 clase. Dupa o scurta coborare in barlad si o reurcare dupa 2 minute, am ajuns si la iasi, cum spuneam, cu intarziere. Aici m-am pus cu un prieten pe baut si ne-am culcat spre dimineata.

    In ziua meciului, m-am trezit pe la 9 - 9.30. Pariuri live, bere si plecare spre Piatra Neamt cu un autocar (nu exista tren direct din Iasi; varianta era sa iau trenul pana in bacau, un personal, iar din bacau un alt tren. Faceam cam 5 ore. Am preferat sa iau microbuz din ala, desi am zis ca nu mai merg in viata mea dupa o experienta neplacuta in urma cu ceva ani). In fine, luat autocar la 14.30, platit 28 de lei si plecat spre Piatra. Toate bune si frumoase pana la cativa kiloemtri dupa Targu Frumos, cand s-a simtit un puternic miros de fum. I-am si zis celui cu care eram: gata, al 2lea drum cu microbuzu pentru mine, a doua oara cand raman in camp. A parut sa ma contrazica, a mai mers vreo 4 kilometri, dupa care a murit pe o panta de 2% care n-ar primi categorie in ciclism.

    Am sarit instant din microbuzu vietii, desi erau o caruta de fete simpatice si as fi putut avea ce face, si m-am apucat sa fac cu mana la masini, oarecum disperat. Soferu` a venit si ne-a zis ca a plecat masina din iasi si ca ajunge repede, in 45 de minute, dupa care a inceput sa mearga spre o curba de care trecusem si era cam la 500 de metri mai jos. Nu i-am dat atentie.

  • myth1908 says:

    Dupa vreo 40 de minute de facut cu mana, au oprit doar 3 masini. Toti mergeau numa pana in Roman. Ultimu m-a si speriat. Mi-a zis ca cine merge in piatra neamt nu o ia pe aici, ca mai e un drum mai bun, mai frumos, mai scurt, mai drept, mai mortii lui. Aproape plangeam de nervi. Am sesizat ca soferu dus a fost si nu cred ca s-a mai intors acolo. S-a pus furtuna, ploua de rupea. Pana la urma li s-a facut mila unora cu un matiz. Doi in fata, una in spate, iar eu cu prietenul meu, amandoi fiind destul de mari, am facut-o poster pe aia in spate.

    Nasol drumu cu matizu. Aia doi din fata erau preoti, iar aia din spate era cam dusa cu capu. Mi-am dat seama dupa ten ca e ceva in neregula cu ea, dar ce plm sa fac. Mi-am dat seama si ca sunt popi dupa icoanele din masina, dupa barbi si dupa cum vorbeau. Am ajuns pan la urma si in Piatra Neamt. Acolo, dupa niste beri si o masa de pranz, am luat biletele de la ovidiubraescu si am plecat sa caut interisti, deoarece aveam intentia clara sa stau in galeria oaspetilor.

    Am gasit cativa si toti mi-au zis ca mai sunt bilete, dar sa ma duc sa caut liderii, ca la ei sunt. In timp ce ii cautam, toti fanii lu Inter au trecut pe langa mine... intr-un microbuz, flancati de mascati. Fugi la stadion, ocoleste stadionu. Ce mai, mi-am dat sufletu. Ajung si in zona oaspetilor, dar acoloe era un gard, cam la 100 de metri de ei. Binenteles, jandarmi la gard.

    Aveam schema: sa le arat biletu, aveam fular la gat cu inter si sa nu zic nimic. M-am gandit ca asa o sa se gandeasca la faptul ca sunt italian si ca m-au fraierit la casa de bilete si o sa ma lase sa intru. In cazu in care urmau sa-mi arate sa ma intorc, eu trebuia sa gesticulez nervos. Plm, planul era perfect! Pan` la urma, cati jandarmi care sa stie bine limba romana s-au vazut?! Care erau sansele sa fie pe acolo unu care sa stie italiana?:D Si n-a fost nici unu, dar ai dracu nici nu m-au lasat sa trec. Am gesticulat, am incercat sa intru, nimic! Pana la urma am cedat nervos si am inceput sa le explic in romana ca vreau sa merg intre italieni. Au ramas masca=)) Si acu tin minte momentele alea de liniste, vreo 10 secunde in care se uitau unu la altu ca prostii.

    Mai imi ramasese o singura sansa sa intru: sa chem un italian pana la gard si sa-i zic ce vreau. Am sarit, le-am facut cu mana, am strigat, dar nu m-a vazut nimeni. Noroc ca i s-a facut unuia foame si a venit la gard sa intrebe unde sunt magazine. Eu nici nu-l vazusem, eram cu spatele atunci, dar a vazut el fularu si a venit sa vada care-i treaba. I-am explicat scurt si a zis sa astept. Sincer, nu credeam ca mai revine, dar s-a dus si i-a zis unuia dintre lideri. A venit ala si m-a intrebat daca vreau sa stau cu ei. Am zis da si mi-a zis si el sa astept, fara sa-mi explice.

    Mi-a fost ca e teapa, jandarmii deja evacuau lumea de acolo care se stransese sa se uite la ei de peste gard. Am fost surprins sa vad ca el a ramas si chiar le-a zis jandarmilor ca eu si inca 3 baieti (prietenul meu +2 din Neamt), sunt cu el si ca nu am avut cand sa ne vedem ca sa ne dea biletele noastre. Cat asteptam ne-a explicat ca biletele sunt la unu care discuta cu jandarmii despre baneru cu CUrva NOrd. A iesit ala din sedinta si a venit si ne-a dat bilete. Nu au vrut bani. Nu mi-a venit sa cred cat sunt de amabili si saritori baietii. Ma asteptam sa fie ori figuranti, ori sa se pise pe noi si sa nu-i intereseze. Asta mi-a si dat cel mai placut sentiment la Piatra Neamt. Odata intrati, ne-am apucat de cateva poze, dupa care ne-am pozitionat in galerie. Undeva deasupra grupului, deoarece nu stiam cantece in italiana. Ne-au facut semn de cateva ori sa venim intre ei, dar am ramas cu 2-3 randuri deasupra (pana in a doua repriza).

  • myth1908 says:

    Ce sa mai zic, tricoul dat jos ca si ei, cantat si caterinca. Au fost faze superbe, mai ales cand incercau moldovenii sa faca valuri. Imediat dupa s-a dat golu de 2-0 si s-au linistit si am inceput noi. Dupa meci eu am fost translator intre ei si garda. I-am convins pe jandarmi sa ne lase liberi in centrul orasului, cu promisiunea ca nu vom tine insemne cu inter la vedere. Am mers la un bar, le-am luat cate o bere pentru faza cu biletele si i-am lasat. Mi-e lene sa mai scriu, e prea devreme ptr mine.

    URA!

    PS: AAAA, sa nu uit. M-am interesat la ei care e treaba cu biletele. Well, pentru deplasari se pot obtine doar printr-un card, iar acest card se poate obtine doar pentru cetatenii rezidenti in italia. Acest card ajuta si la meciurile de pe teren propriu, in sensul ca ai prioritate (nu ma refer la abonament). Din acest motiv, cei doi lideri si inca 2-3 baieti mi-au lasat mailurile lor si mi-au zis ca oricand vreau sa vin la meci si am nevoie de bilet sa-i anunt. Iar m-au lasat masca! Chiar prea de treaba.

  • Speedy says:

    Daca vrea cineva din Tg-Mures sau din apropiere sa vina la meci, eu o sa ma duc foarte probabil in ziua meciului catre Cluj, cu masina proprie si mai am loc. Speedy

  • Ionut says:

    RO71BPOS13302949321RON02

    Ragazzi, ăsta e contul Banc Post la care livraţi caşcavalul. Să nu uitaţi să păstraţi chitanţa, să faceţi dovada că aţi plătit :P

  • myth1908 says:

    un pic de grija la clujeni. mai sunt cretini care ies la vanatoare de suporteri adversi ca sa se laude pe site-urile ultra de profil cu capturi de fulare, batai samd.

  • Vlad Pîrvu says:

    Distracţie faină, băieţi! Mi-aş fi dorit tare mult să merg şi de data asta, dar nu se poate din păcate. :-)

    Să curgă pozele şi golurile în poarta Clujului! Forza Inter!

  • Lukas Art says:

    eu l-am rugat pe paolo Santambrogio, unii dintre voi il stiu, daca ne poate face rost de bilete in sectorul lor si m-a intrebat cate am nevoie...daca e cineva interesat sa ma anunte

  • Lukas Art says:

    si inca ceva...suntem 3 pers care vom pleca din pl cu o masina in ziua meciului, daca se mai gaseste si a 4-a ar fi f bine dar va rog sa ma anuntati cat mai curand

  • mirifiq says:

    si eu un bilet... si din bucuresti cu trenu care vine ma? :) ca vad ca visati numai sa stati cu curva nord numai masiniiii..avioanee...

  • Ionut says:

    Mirificule, ne bucurăm că ni te alături :P Vedem, bă, cu ce mergem. Înţeleg că Vale, omul cu maşina, pleacă mai devreme, deci s-ar putea să merg şi eu cu trenul...

    Altfel, am uitat să precizez un mic amănunt importnt: luni şi marţi se vând bilete doar pentru abonaţii de la CFR :))

    Deci mai e timp să vă anunţaţi şi să-i umpleţi contul lui Ovi _P

  • mirifiq says:

    ms:P deci lamureste ma si pe mine te rog...pana cand trebuie sa trimit banii in contu ala, a trimis cineva pana acum? l ai scris bine sigur?:))

  • bodyky says:

    Eu ma duc de la Buc la Ploiesti si ma intalnesc cu Lukas Art, Seby si inca un baiat. O sa plecam de acolo cu masina spre Cluj.

  • Lukas Art says:

    fratilor, eu am vorbit cu Paolo Santambrogio, multi il stiti de la piatra neamt, m-a asigurat ca imi da un bilet, am stabilit si cand si cum sa ne vedem. nu cred ca ar fi atat de greu sa ne organizam putin si sa vb unul dintre noi cu el in numele tuturor. ne poate rezolva pe toti sa intram cu ei in sectorul de oaspeti, si scapam si de plata biletelor probabil.

    bodyky, noi momentan nu avem masina si in afara de asta suntem deja 4 pers, dar am putea face altfel...daca mai esti si tu si mirifiq, inchiriem toti un logan de 7 locuri, am gasit ceva cu 30 de euro deci nu e f complicat

  • ovi jeco says:

    fratilor eu zic ca ce e sigur e sigur luam bilete si stam linistiti.Daca paolo rezolva in galerie cu atat mai bine le dam biletele mai departe ca e foame mare de bilete la cluj.Ideea e sa fim cat mai multi si sa nu fim imprastiati in tot stadionul.De aceea am zis sa luam bilete in sectorul 38 sa fim aproape si sa stie toti si cei care isi iau bilete pe alte cai.MIRIFIQ contul e bun e al meu si au mai trimis bani si altii.Pt detalii ma gasesti pe FB.Eu nu stiu cine esti dupa numele asta dar cred ca suntem prieteni pe FB.

  • ovi jeco says:

    am primit bani pentru 14 bilete,marti seara sau miercuri le voi avea si o sa va anunt personal.Va rog sa nu mai trimiteti bani pe cont caci alta serie nu mai pot rezolva.Ne vedem la cluj

  • Marius says:

    Inca nu stiu sigur daca pot veni sau nu, asa ca nu am vrut sa il incurc pe Ovi cu biletul si banii. Oricum, daca vin, am numarul lui ovi jeco (daca nu cumva l-a schimbat), si ne intalnim la o bere si la o injuratura la adresa lui MM si Branca inainte de meci. :D

  • ovi jeco says:

    bogdan 123 cu doua bilete te rog sa iei legatura cu ionut.Biletele sunt cumparate si tre sa iau legatura cu tine

  • WTF says:

    @ deki ... scuze acum am vazut intrebarea ...

    ... nu stiu cum voi va puteti face planuri cu 3 sapt. inainte dar eu nu pot ... nu de data asta ... iti dai seama ca vreau sa merg dar pana cu cateva zile inainte de meci nu ma pot pronunta ... daca am liber o sa vin chit ca platesc dublu / triplu pe bilet ...

    ... michael0vic si nerazzurr ... gasca mea de la Piatra Neamt nu stiu nici ei daca au liber ... a ramas sa vb. atunci mai aproape ...

    ... pe scurt ... DACA AVEM LIBER TE ABORDAM CU CATEVA ZILE INAINTE ... :) ...

  • Alex S says:

    Salut,
    Mai aveti cumva bilete in sectorul in care veti sta voi? Sau ati cumparat doar atatea cati doritori au fost?
    Stiu ca e cam tarziu acum. Oricum, Forza Inter! :)

  • Giorgio says:

    Salutare!

    Un prieten m-a rugat sa va scriu ca are 2 bilete de vanzare in sectorul 37 tribuna II. Pret 130 lei negociabil.

    Il gasiti: www.facebook.com/gorgicze.sandor

  • ovi jeco says:

    bogdan 123 trebuie sa iau legatura cu tine.Ai 2 bilete si nu stiu cum sa ti le dau.Lasa-mi te rog un nr de tel pe mail la ionut sau o adresa de mail sau pe FB orice.

  • Marius says:

    Am primit si eu astazi biletele, din pacate sunt exact in partea opusa zonei unde stati voi, tribuna a II-a, sectorul 44. Asta e, poate ne intalnim undeva pe langa stadion inainte de meci, sa mai schimbam o vorba, oricum cred ca venim mai devreme in Cluj.

Leave a Reply