follow

GOLURI MEMORABILE (80): LAURENT BLANC VS. NAPOLI

Laurent Blanc este exemplul că şi jucătorii trecuţi bine de 30 de ani pot reprezenta transferuri reuşite. Venit la Inter în 1999, la 34 de ani, francezul a jucat două sezoane la Milano, având evoluţii apreciate, înainte de a-şi încheia cariera tot la nivel înalt, în tricoul lui Manchester United. Deşi perioada petrecută în Italia a fost lipsită de rezultate alături de echipă, Blanc a rămas unul dintre cei mai apreciaţi fotbalişti care au îmbrăcat tricoul Interului. Şi mulţi încă îşi amintesc golul marcat lui Napoli, în etapa a 2-a din stagiunea 2000/01, la capătul unei acţiuni pe care a început-o la 35 de metri de propria poartă.

By Ionut Tataru with 10 comentarii

10 comentarii:

  • raz says:

    clasa mondiala :x

    Din pacate nu prea se mai fac modele deastea de fotbalisti...sau oricum Inter nu si-i mai permite :(

  • Sergiu says:

    off-topic : Aston Villa a oferit 10milioane pentru Coutinho iar noi am refuzat :|

    BRANCA OUT !!!

  • raz says:

    Ei isi inchipuie ca mai scot fotbalist din el...aia e. Calitati are, dar eu cred ca e perfect pt camp. Spaniei. In rest, nu da randament, iar in anglia e cea mai proasta varianta.


    Daca ma intrebati pe mine ar trebui dati toti cei trei mijl ofensivi : sneijder, alvarez si coutinho si adus G. Ramirez (rezerva Bessa).
    Oricum Inter in sist cu 3 fundasi nu prea se potriveste un mijl ofensiv central.

    Eu inca mai sper la Nuri Sahin...(vise taica...)

  • alex21 says:

    Coutinho in Premier League?:)))))))aia de la Villa sunt disperati rau de tot sa mai salveze cv daca se gandesc la asta

  • nerazzurr says:

    Raz tu ai punctat bine cu Cou si eu cred ca ar merge bine in Spania...legat de apararea in 3 daca am avea si un mijloc mai bun iar in atac ar veni de exemplu Dzeco care mie imi place f mult si care e un adevarat marcator la capitolul la care syferim acum pt ca eu zic ca la Inter in momentul asta principala problema e omul de gol marcam f putin si greu...am fi alta echipa..ne trebuie si un mijlocas central de valoare

  • Cosmin07 says:

    sneijder mananca shaorma..sa vedem pe cine luam..o idee ar fi ----nush, unul batran, depasit , mijlocas sa fie,(experminetat) la fel ca ultima achizitie.

Leave a Reply