follow

ŞI PAULINHO NU MAI VINE...

Aşteptat ca un salvatore della patria la Inter, Paulinho rămâne la Corinthians cel puţin până în iunie. Un anunţ picat cu trei zile înainte de finalul perioadei de transferuri şi care lasă puţin spaţiu de manevră unei conduceri ce pare pe zi ce trece tot mai incompetentă.

Image and video hosting by TinyPic

La acest moment, transferul lui Paulinho nu se poate realiza. Dintr-un anumit punct de vedere, este o operaţiune care se poate face mai uşor în iunie. Motivele nu sunt economice, ci ţin mai mult de situaţia jucătorului şi de angajamentul pe care îl are în Brazilia”, a fost declaraţia prin care Massimo Moratti a pus capăt unei telenovele care s-a prelungit oricum prea mult.

Preşedintele a explicat situaţia în termenii obişnuiţi în discuţiile cu presa. Noi, ca şi fani, avem toate motivele să ne simţim frustraţi şi dezamăgiţi. Inter i-a sacrificat pe Sneijder şi Coutinho pentru nimic şi a aşteptat până aproape de finalul perioadei de mercato un jucător care cu siguranţă nu s-a decis astăzi să rămână alături de actualul său club. Un amatorism pe care ne aşteptam să-l întâlnim la o echipă din Lega Pro, nu la una care, acum mai puţin de trei ani, domnia fotbalul mondial.

În plus, din punctul meu de vedere, mi se pare extrem de deranjant ca un club de talia Interului să aştepte la nesfârşit un răspuns afirmativ din partea unui jucător indecis, care oricum nu poate fi considerat un fuoriclasse. Amintiţi-vă că Paulinho şi-a amânat venirea la Milano pentru a evolua alături de Corinthians în Copa Libertadores, apoi la Mondialul cluburilor şi, acum, din nou în Libertadores. Nu aş fi surprins ca la vară să aflăm că îşi doreşte să rămână în Brazilia pentru a fi mai aproape de echipa naţională, în vederea Cupei Mondiale din 2014.

Evident, nu voi judeca acum întregul mercato, mai ales din perspectiva ratării unui singur jucător. Nu pentru că aş avea speranţe să se întâmple ceva spectaculos în ultimele zile rămase până la închiderea perioadei de transferuri, ci pentru că este corect să tragem concluzii la final (o aluzie şi la cei care se grăbesc să spună că Stramaccioni nu este de Inter). Devine însă tot mai clar că lucrurile merg în direcţia greşită, iar viitorul, în sensul de a doua jumătate a sezonului, pentru că nu am curaj să mă gândesc mai departe, se anunţă dificil.

În final, pentru că suntem totuşi interişti, iar simţul ironiei şi, mai ales, al autoironiei nu ni-l pot vinde nici doi de Branca, să admirăm 11-le nostru tip.


Sursa foto: goal.com

By Ionut Tataru with 46 comentarii

46 comentarii:

  • deki says:

    Mario Balotelli al Milan: è fatta. Lo ha annunciato Milan Channel: il giocatore domani sosterrà le visite e firmerà il contratto fino al 2017. L'accordo con il Manchester City è stato raggiunto per circa 22 milioni di euro, da pagare in quattro rate.

    Hai sa il luam pe Schelotto sa le dam peste nas verisorilor,oh Doamne...

  • Cosmin07 says:

    NU MAI ARE BANI, SAU NU MAI ARE DE DAT BANI PENTRU FOTBAL....ce reconstructie.cum sa te bati cu real, barca, premier league sau bundes liga. NU AI CUM..nu ai cu ce contracarezi decat cu bani.bani bani si iar BANI!!

  • mirifiq says:

    patria inter nu se poate salva in momentul asta cu un jucator...oricare ar fi el! cu atat mai putin paulinho :)...si intr-adevar le am dat demult peste nas cu rocchi ... e dezamagitor ce se intampla...

  • Gigi says:

    incompetenta e un cuvant mult prea dulce in comparatie cu ceea ce ar merita stimata noastra conducere sa fie catalogata...am ajuns rusinea Italiei...pana si bologna e in stare sa vanda jucatori mai bine decat noi(ramirez ala cu 15 mil) si sunt echipe si mai mici care isi permit sa cumpere jucatori mai scumpi decat noi,sau cel putin jucatori capabili sa joace fotbal la un nivel mediu pe cand noi luam inapti gen jonathan,gargano,perreira,silvestre sau oameni intorsi din drumul spre azilul de batrani gen rocchi. cum dracu sa vanzi pe sneijder si coutinho(de care bolovanul ala de branca mai si declara ca este un talent extraordinar-dar totusi il vinde,desi nu banii au contat?!? ce sa mai intelegi de la conducerea noastra?pana si berbecul de becali are mai multa logica si pare mai capabil sa conduca o echipa de fotbal decat conducerea noastra...
    Forza Inter!!!

  • Geo says:

    Un jucator de talia acestui brazilian este Kuzmanovic,si nici nu este scump..personal imi place f mult...
    Daca nu ma insel este in ultimele 6 luni de contract...

    Forza Inter!

  • Casillas says:

    Nu am urmarit acest jucator , dar cu siguranta daca ar semana ca stil de joc cu Guaro ar fi un avantaj si din ce m-am documentat ar avea un stil asemanator. Avand in vedere dezastrul din aparare si lipsa de inspiratie la mijloc e clar ca avem nevoie de inca un fundas central si un mijlocas de creatie.

    Ca un bonus fratii nostrii din Roma (Lazio) au trecut de Rubentus ! :)

  • crisan says:

    cand ne vom enerva si vom vrea sa injuram pe astia care sunt panarame vom avea de scris o multime de jucatori si vad ca numarul lor continua sa creasca,cat de mult ne-am bucurat in 2010..... da in urmatorii ani am tot platit tribut la acele bucurii si vad ca vom mai plati in continuare prin suferinta si ciuda pe alte cluburi mult mai bine organizate

  • nerazzurr says:

    Eu treaba asta ca nu putem nimic pe piata transferurilor o spun de mult iar ce e cel mai grav e ca nu mai atragem jucatori...sa stai o luna sa nu misti nimic doar cu gandul la Paulinho si cu doua zile inainte sa iti arate degetul mijlociu e MARE amatorism....nu mai zic ce jucatori am pierdut pentru el..milan cu balotelli chiar s a intarit..sunt sigur ca va juca bine..a plecat Pato si a venit in schimb un atacant de clasa...si cu plata in rate se pare ca la ei sunt oameni care gandesc...sa dea D-zeu ca Schelotto sa ma contrazica dar nu vad ce mare fotbalist ar fi ..Cel mai mult m-ar bucura sa il vad oe Longo inapoi..si acest Belomo m ar incanta dar nu cred ca avem puterea sa il luam de Kuzmanovic vad ca nu mai zic nimic...trist...

  • deki says:

    Zarate va alla Dinamo
    Accordo per 10 milioni

    Deci Wes 7,5 iar Zarate pleaca la rusi pe 10 mil bun :)))))

    GdS - Schelotto firma oggi: l'ha voluto Strama

    Deci daca mister l-a vrut pe asta e clar si asta o sa joace la fel ca si ceilalti pe care i-a vrut

    Paulinho sicuro: "Se l'Inter farà un'offerta a luglio..."

    Lasa,stai in mortii ma-tii acolo,asa facea si Afellay ca el nu vrea la Inter ca doar pentru Barca vrea sa joace,s-a dus acolo,a jucat 5 meciuri si s-au pisat aia pe el,acum nici google nu stie unde mai joaca.

    Schelotto,Kuzmanovic,Icardi? Cine urmeaza? Sa ne uitam mai atenti in curtea Sienei sau al lui Genoa niciodata nu stii ce baloane de aur detin granzii din Italia. Am ajuns sa avem orgasm cand vorbim de Icardi care dupa un meci cu Pescara e vazut ca cel mai mare,tipic Steaua,joaca unul un meci bun si dupaia sare Becali cu banii,cel putin a venit Reghe si l-a desteptat,nici aia nu mai fac treaba asta.

    AVANTI INTER MA NO COSI!

  • nerazzurr says:

    L’inseguimento a Schelotto, che non è nemmeno titolare nell’Atalanta (però frequenta le discoteche milanesi), :)))

  • alex21 says:

    vrei sa zici ca Icardi nu e bun de Inter? stai linistit ca oricum nu o sa-l luam...la varsta lui sigur o sa ceara aia o caruta de bani...eu parca totusi l-as prefera pe el decat pe Rocchi...adica as prefera sa transferam un jucator de viitor de la o echipa mica decat rebuturile altora (vezi Gargano) sau batranei care acum ar tb sa-si petreaca timpul cu nepoteii in tribune nu pe terenul de fotbal(Rocchi)

  • deki says:

    Pai daca Icardi e bun de Inter,inseamna ca Longo si Destro trebuiau sa fie capitan si vice capitan la Inter.

    Reconstructia la Inter e diferita fata de celelalte milioane de echipe,la Inter reconstructie inseamna sa injumatatesti salariile,sa iti bati joc de unii jucatori,sa vinzi fara cap,sa cumperi rebuturi cu salarii de nimic si sa te doara in pl de echipa.

    Pana sa dea 4 goluri cu Sampdoria nu am auzit pe unul sa zica ceva de Icardi asta dar na,gandim pozitim,daca Rocchi baga si el 3 in atze cu Siena poate il vede o echipa mai mare si il ia.

  • deki says:

    Si nu am zis ca il prefer pe Rocchi,dar ca Icardi avem si noi jucatori pe la primavera sau imprumutati. :)

  • mirifiq says:

    Cu sumele astea de transfer mai putem lua 5, 6... ca astia niciunu n a costat mai mult de 3 milioane...si iar ne pacalesc.. au vandut de 20 si cva si cumpara de 7 8 :))

  • Jerry says:

    Ar fi cea mai mare stupizenie sa-l iei pe Icardi in momentul asta, cand tocmai a dat doua goluri cu Juve si patru cu Pescara. Pretul e umflat acum cu pompa.

    Altfel, Scheletto nu ma convinge deloc, in timp ce Kuzmanovici imi place. Pretul e unul excelent si sarbii sunt jucatori seriosi.

  • Cristy says:

    Sper sa se intoarca Longo si sa il bage sa joace,are nevoie de meciuri pentru a creste nu de banca de rezerve.

  • crisan says:

    acum ce sa zicem la cat de putin am dat pe kuzmanovici nu prea avem ce pierde si poate o fi mai bun decat mediocrii aia de gargano si mudy

  • Geo says:

    Nu exista termen de comparatie intre Kuzmanovic si Gargano s au Mudy,hai sa fim seriosi...aia 2 in afara sa dea pase stanga dreapta de 1m,altceva nu mai stiu...

    Kuzmanovic are sut de la distanta,trage cu am2 picioarele,pasa lunga,iti poate bate si o lovitura libera...pana mea,io zic ca e mai bun:P..il vad titular la mijloc,alaturi de Guarin;)

  • Jerry says:

    Kuzmanovici e un transfer asemanator cu cel al lui Nocerino, de la Palermo la AC Milan. Pana si jucatorii se aseamana la stil de joc.

    Cum am mai spus, sarbul e bun si asta e un transfer inteligent. Dar acum sa nu ne asteptam sa fie un salvator, mai ales ca sezonul asta nu a fost jucat prea mult, tocmai pentru ca a refuzat sa-si prelungeasca angajamentul ce expira in vara.

    Pe de alta parte, Scheletto imi pare un jucator haotic. Ma gandesc cu groaza la un "11" cu el pe dreapta, iar pe stanga un alt bezmetic - Pereira. Sper sa ma insel, mai ales ca nu l-am urmarit asa mult.

  • seby says:

    Oh noooooooooo, astia chiar vor sa-l ia pe Valdes!!11
    are 32 de ani in plm
    32
    ASA NU


    cre' ca baga Branca la 3 telefoane deodata
    nici nu vreau sa stiu cat a fumat azi

  • deki says:

    Sa zicem,Samuel accidentat,Ranocchia si Guarin suspendati,Cassano cu febra - cum va arata Interul? Faceti voi echipa :))))))

    Plm eu sunt nostalgic ma joc fm 2010.

  • seby says:

    Aseara am luat CL cu Inter la fm2013 :P
    era 2016

    Handa-Silvestre,Chivu,Juan-Schelotto,Zanetti,Cambiasso,Kuzmanovic,Naga- Palacio,Milito
    :))

    Altfel, cine plm e Laxalt?!?!?!

  • Ionut says:

    Sper că echipa aia e răspuns la întrebarea lu' Deki, nu aia cu care ai luat tu Liga :))))))) Că altfel, eu îl sun pe Moratti să-l dea afară pe Strama şi să te pună pe tine antrenor :D

    Altfel, eu am luat-o de joc la FM. Întâi Grasshoppers, apoi Basel, apoi Fiorentina şi, la finalul turului 2018/19 ofertă de la Inter. Vai mama lor, locul 7, plin de puşcării, da' cu Wes, Guarin, Rano, Cou, plus Bardi, Caldirola sau Mbaye. Am terminat pe 2 şi l-am făcut pe... Wait for it... Acquafresca golgheterul Seriei A :D

    Laxalat ăla cică e un uruguayan, unii zic as, alţii regista :)), care ar fi făcut senzaţie la Copa America U-20. Deci habar n-am despre cine vorbim :P

  • deki says:

    Daca tot am deschis subiectul FM,eu in 2010 am intrat direct in paine,l-am dat afara pe batjocura de Jose si s-a vazut,eliminat in optimile CL :))))) dar am facut eventul.

    Asa e cel mai frumos sa incepi de jos cu echipe slabe dar problema la mine e ca nu am rabdare :D

  • nerazzurr says:

    Eu il vad pe acest Icardi un atacant de mare viitor..are 19 ani si deja si a facut un nume...

  • alex21 says:

    ma io nu ziceam sa-l luam acu pe Icardi si sa platim ca disperatii oricat ne-ar cere aia...vorbeam asa ca idee si il comparam cu ce am adus in ultima vreme...alminteri e foarte logic: de ce dracu' daca ai nevoie de atacant sa nu-l tii pe Longo la echipa si sa aduci un elefant?...
    transferul lui Kuzmanovic fara sa fie vreo mare lumina e totusi surprinzator de bun in comparatie cu altele...si eu cred ca e peste Mudingay iar despre Gargano nici nu mai vbim...

  • Marius says:

    Ca deschideti subiectul FM, am inceput si eu cu Inter (FM 2013). Primul sezon am terminat pe 2, la 17 pct de Juve, au jucat aia mai ceva ca Barcelona, am luat Europa League si am pierdut finala Cupei Italiei (tot contra hotilor). Am scapat de Chivu si Stankovic in vara, mijlocasii inutili (Gargano si Gaby) s-au reintors la echipele lor, marele fundas Silvestre a fost luat de Milan :)). Echipa arata acum asa:

    Handanovic - Nagatomo, Munoz (6 mil), Ranocchia, Pereira - Guarin, Benassi - Ibarbo (6 mil, transfer facut de Branca), Sneijder, Gaitan (10 mil, era transfer listed) - Milito.

    Locul 1 in campionat, la 5 pct de Torino si 7 de Juventus, calificat in optimile Ligii, unde joc (probabil si pierd) cu Real si in semifinalele Cupei, unde ma asteapta Napoli.

    Problema e ca n-am fost atent la finante si acum am -14 milioane la balance, in ianuarie 2014. :))

  • seby says:

    Aquafresca?!?!? bwahahahahahaha

    Bre, pa mine m-a scos Maribor in turu' preliminar Europa League in primul sezon :)))
    Dup'aia am vandut greu, micsorat contracte, Moratti nu mi-a dat un ban primele 2 sezoane insa a venit Toldone dupa si s-au rezolvat din problemele financiare.

    Am luat liga cu : Handa-unu' Enrietti,Rano,Bochetti,Jose Angel-Crisetig-Cirigliano,De Bruyne-Coutinho(Insigne),Torje-Destro. 4-1-2-2-1 counter

  • Marius says:

    @tibi:

    L-am luat impreuna cu 2 colegi de la lucru, a venit cam 40 de lei pe persoana. Unul din noi (de obicei eu) joaca pe online, iar ceilalti doi pe offline mode si trec pe online doar pentru update-uri.

    @Seby:

    Si la mine a venit Toldone presedinte, mi-a dat bani, dar am cheltuit cam mult si acum sunt "in deep shit", cum s-ar spune.

  • seby says:

    @tibi:
    da :P
    plm, sunt maniac oarecum, il joc de pe vremea cand ii zicea Championship Manager :)

    @Marius:
    io's diliu si calculat cand vine vorba de finante, sunt in stare sa joc cu primavera numa' sa ajung cumva pe profit. Acu' sunt mega-super ok, lesina Moratti daca vede :))

  • mirifiq says:

    gataaa maahh l am prinss pe un sarb smeker rau de tot... cine nu a auzit de el sa l intrebe pe deki ca omu e in tema bine ... :P

  • tibi says:

    Mersi pentru raspunsurile prompte.
    Eu am inceput cu Premier Manager 98. Imi aduc aminte cum ne adunam cate 10 prieteni la cineva acasa si ne luam 10 echipe si ui' asa trecea noaptea. Poti deveni addicted de la jocul asta, nu e de gluma cu el :))) Apoi am avut computer si am trecut la Championship Manager care era cel mai bun pe vremea aia, prin 2000-01-02-03 (parca). Era unul, nu mai stiu cum ii zicea, era foarte comic. Ma inseala memoaria, poate era chiar Championship Manager. Avea stiri "socante" :))) Si acum imi aduc aminte ca mi-a venit stire ca Vieri s-a batut aseara in club, si-a rupt piciorul si ca e gata cariera lui profesionala :))))) S-au dadeau declaratii prin presa, foste legende ale clubului, cum ca nu imi agreaza stilul de joc. Iti aduci aminte de jocul asta seby?

Leave a Reply