follow

INTERIŞTII AU FOST ŞI LA CLUJ. ŞI LE-A PLĂCUT

Image and video hosting by TinyPic

Iniţial, credeam că grupul de Cluj va fi mult mai puţin numeros decât cel care s-a deplasat la Piatra Neamţ, dar în cele din urmă ne-am strâns aproape tot atâţia interişti ca şi la precedenta vizită a nerazzurrilor în România. Diferenţa a fost că, de această dată, nu am stat chiar toţi în acelaşi loc.

În orice caz, celor din grupul nostru li s-au adăugat alţi fani interişti în diferite zone ale stadionului, fără a-i uita pe suporterii veniţi din Italia sau Ungaria. În total, cred că nerazzurri au fost mai bine reprezentaţi decât la Piatra Neamţ, lucru confirmat şi de faptul că, în multe momente, fondul sonor a fost dominat de scadările pro Inter. Şi da, am participat şi noi, în special la urările de bine pentru "verişori" şi Balotelli.

Din punctul meu de vedere, a fost o deplasare mai reuşită decât cea de la Piatra Neamţ. Poate şi datorită rezultatului, poate şi pentru că acum majoritatea deja ne cunoşteam, poate şi pentru că am apucat să bem împreună nişte beri şi să stăm ceva mai mult la taclale. Sau poate şi pentru că am fost solicitat să fac o poză cu vreo trei clujeni, care mă considerau italian. Le-am făcut plăcerea, apoi le-am distrus distracţia explicându-le cum stă de fapt treaba.

Ne-am întâlnit şi de această dată cu prietenul Paolo Santambrogio, pe care îl cunoscusem la Piatra Neamţ, iar acum, nereuşind să se inflitreze printre italieni, a văzut meciul alături de noi. Nu singur, ci cu alţi doi conaţionali, rătăciţi în tribuna a II-a a arenei din Gruia, care, ca o paranteză, mi-a lăsat o impresie foarte bună.

Eu cam atât am avut de spus. Sunt convins că fiecare va avea câte ceva de adăugat la comentarii, aşa că vă las cu ceva poze, majoritatea, adică cele mai reuşite, fiind făcute de Bodoni Attila, a.k.a. Speedy.

Altfel, pentru cunoscători, nu uitaţi că batem în Derby cu 2-0, iar Balotelli ratează penalty, da?












































By Ionut Tataru with 14 comentarii

14 comentarii:

  • Cătălin says:

    Frumos, fără discuţie, dar iar n-aţi reuşit să faceţi rost de bilete în sectorul galeriei? Aceeaşi problemă aţi avut-o şi cu Vasluiul, parcă. Aţi plecat acasă după meci sau aţi stat o zi acolo?

    Altfel, aşa, ca orgoliu gratuit ;): noi am fost mai mulţi la Cluj şi am bătut mai clar.

  • Ionut says:

    Haha, era meci de Liga Campionilor! :P

    Nu, n-am reuşit cu biletele şi nici nu ne-am înţeles cu jandarmii să ne lase în sectorul italienilor. Oricum, am stat practic lângă ei, în ultimul sector de la tribuna a II-a. Ba chiar le-am dat tonul la "Chi non salta rossonero e" :)

  • moonlight says:

    Fu fain. Nu m-a injurat nimeni cand am urlat la goluri sau cand strigam dupa Ricky sa paseze naibii mingea. Ba chiar m-au amuzat clujenii langa care stateam, ca se rugau de ai lor sa dea si ei macar un gol.

  • Mai mult decat un fleac...nu i-am ciuruit, i-am bombardat pur si simplu fara a ne rupe cu firea. Absolut nici o emotie n-am avut la acest meci impotriva unei echipe ce 'a jucat foarte bine' impotriva nóastra. Sunt fericit ca ambele mele echipe favorite s-au calificat mai departe in EL. FORZA INTER! FORTZA STEAUA!

  • WTF says:

    ... aceste poze ma fac sa.mi para si mai rau ca de data asta nu am putut ajunge la meci ...

    ... as zice NEXT TIME ... dar NU ... nu vreau sa mai jucam in Romania ... asta ar insemna sa jucam in EL nu ? ... poate facem o excursie pe Meazza ...

    ... ce mai tura-vura ... BRAVO ... stiam ca o sa fim bine reprezentati daca sunteti voi acolo ...

    ... i.am recunoscut pe bodyky . seby . speedy . ovi si IONUT bineinTeles :) ...

    ... hai cu mai multe poze ... poate si un clip ceva ...

    ... @ IONUT ... Balotelli penalty ratat ? ... ar fi primul nu ? :)

    FORZA INTER !!!

  • Marius says:

    "Milanista pezzo di merda!" \o/

    O fo` fain la Cluj, noi, din pacate, am ajuns tarziu (soferul nostru a lucrat pana pe la 4 si de-abia la 5 am plecat din Mures) si n-am apucat sa venim si noi la bere cu voi, inca aveam (cred) numarul lui Ovi_jeco si dadeam cumva de voi. Initial planuiam sa venim mai devreme, eu fiind liber si colegul celalalt fiind in concediu, da` nu ne-a iesit planul. Asta e, ne vedem in sferturi, cand jucam cu Steaua. :))

    De meci, cum am zis si la celalalt articol, n-am ce sa zic. Victorie clara. Ma bucur ca am vazut atatia interisti, cred ca numai in jurul meu erau vreo 5-6 care aveau cate ceva cu Inter (fular, tricou, geaca). V-am depistat si pe voi, dupa deja celebrul banner al lui Paolo. Cel mai tare moment a fost cand au venit 2 italieni (probabil stabiliti in Romania, ca vorbeau o romana decenta) si m-au intrebat ce rand e asta, iar cand le-am zis, unul din ei mi-a spus "Io tiffo Juve". `Tu`ti Juve-n c*r, bine ca imi zici dupa ce te ajut. :)) In fine, dupa meci n-a mai zis nimic, doar ca ei o sa ia campionatul, la care eu i-am raspuns ca peste 5 ani oricum o sa ni le dea iar noua. Cu "fanii" CFR-isti n-am avut nicio problema, nu m-a intrebat nimeni daca "imi plashe bataia" :)) , am reactionat normal la goluri, nu m-a bagat nimeni in seama, oarecum plictisitor.

    O sa incerc sa pun si eu niste poze zilele urmatoare.

  • Speedy says:

    Care dintre voi a vorbit cu Marcu Silviu de la Inter Club Bucuresti? Eu l-am intrebat care e modalitatea sa ne inscriem in fan club. Pare ceva serios. Mi-a zis ca trebuie nume, prenume, data nasterii si adresa. I-am zis ca suntem mai multi. A zis ca am putea face o lista si sa-i trimitem. Ce parere aveti? Ionut, io zic sa iei legatura cu el.

    Pentru cei care nu au fost la meci...este vorba de un Fan Club INTER din Bucuresti infiintat in 2012 de un anume Marcu Silviu si care a reusit sa intre cu italienii in sectorul rezervat oaspetilor, avand si un banner mare cu Fan Clubul INTER din Bucuresti.

  • ovi jeco says:

    a fost foarte frumos,ma bucur ca ne-am reintalnit din nou si de asemenea ma bucurca va placut clujul.Dupa meci ne-am fixat o noua intalnire la bucuresti in semifinale (ionut a ras caci am vorbit inainte de a incepe steaua cu ajax dar niciodata sa nu spui niciodata).Cel mai mult m-au impresionat cei 2 tineri frati din Resita care au batut atat amar de drum ca sa o vada pe inter.

  • ovi jeco says:

    si sa nu uit diseara 2-0 pt inter si rateaza cioroiu penalty dupa cum ne-am inteles si dupa cum ne-a zis si copilul ala care a ghicit si rezultatul de la cfr-inter

  • bartuletz says:

    @ovi jeco
    Numai cei de la Resita te-au impresionat? Daca-ti zic ca eu am venit 7 ore de la Iasi, 420 km ca sa vad pe Inter, nu te impresionez? :P
    La intoarcere a doua zi dupa-amiaza, am facut 9 ore, deoarece am prins ploaie, ninsoare, ceata si polei pe carosabil...

    Am stat la tribuna I, chiar deasupra bancii interiste, iar deasupra putin in lateral in loja VIP, a stat Bedy Moratti, numai cu telefonul in mana, de parca ii relata lui Massimo, tot ce se petrecea la Cluj.
    Fix deasupra mea, dar tot in spatele geamurilor a stat familia Paszkany, tatal mai mult decat fiul, iar alaturi (opusul lui Bedy) statea in loja Iuliu Muresan si Bogdan Mara.
    Am fotografii, inclusiv cu Chivu care ne-a salutat si care de tribuna I n-a fost huiduit, dar si cu Figo, Cordoba si Strama, jucatori la antrenament sau la cateva faze fixe din meci, inceput si final, etc si sper sa le impartasesc cu voi cumva...

Leave a Reply