follow

PREVIEW INTER - TOTTENHAM

Crede cineva în miracole? Da, nici eu. În orice caz, returul cu Tottenham se anunţă suficient de interesant încât să fie transmis de două posturi, Digi Sport 2 şi Dolce Sport 2, de la ora 20.



-Dacă există printre noi cineva care speră într-o răsturnare spectaculoasă de situaţie, i-aş recomanda să-şi ţină în frâu optimismul. Din mai multe motive.

-În primul rând, exceptându-l pe Bale, suspendat, londonezii vor folosi o echipă foarte apropiată de cea care nu a lăsat nicio şansă nerazzurrilor în tur. „Vom folosi o echipă puternică, pentru a fi siguri că mergem mai departe. Tratăm acest joc foarte serios”, a anunţat Andre Villas Boas.

-În al doilea rând, opţiunile lui Stramaccioni sunt din nou limitate, din cauza accidentărilor şi a nevoii de turnover. În plus, Pereira este suspendat, astfel că Zanetti va trece fundaş stânga, în timp ce Jonathan va juca din primul minut pe partea dreaptă. Cum Ranocchia va fi probabil menajat, Chivu şi Juan Jesus vor forma tandemul din centrul defensivei. Este de aşteptat ca puştii Kovacic şi Benassi şi fie titulari la mijloc, tutelaţi de Cambiasso, iar Guarin şi Alvarez îl vor susţine în ofensivă pe Palacio. Există posibilitatea ca tehnicianul nerazzurrilor să forţeze de la început cu Cassano, însă mai probabilă este introducerea sa pe teren în partea a doua. Ori în locul lui Palacio, ori alături de el, în funcţie de rezultatul primelor 45 de minute.

-În al treilea rând, din nouă situaţii în care echipele italiene au pierdut cu 3-0 prima manşă în Europa, doar Bologna şi Parma au reuşit să meargă mai departe. Bologna în ediţia 1990/91 a Cupei UEFA, cu Admira Wacker, iar Parma în Cupa Cupelor, sezonul 1995/96, cu Halmstad.

-La fel de adevărat este şi că Inter are o istorie frumoasă a revenirilor cu adversare din Anglia. A fost mai întâi celebra dublă cu Liverpool din semifinalele Cupei Campionilor, ediţia 1964/65, când nerazzurri au câştigat cu 3-0 la Milano după ce pierduseră în deplasare cu 3-1, apoi cea cu Aston Villa din Cupa UEFA, în sezonul 1990/91, cu băieţii lui Trapattoni întorcând acel 0-2 de la Birmingham printr-un 3-0 de poveste pe Meazza. Ca o curiozitate, Inter avea să câştige de fiecare dată trofeul.

-Momentul traversat acum de Inter şi diferenţa de valoare developată de partida de pe White Hart Lane face improbabil un scenariu precum cele de mai sus. Şi atunci, ce sperăm de la returul cu Tottenham? A răspuns Stramaccioni: „Trebuie să facem un joc bun şi să câştigăm în faţa propriilor fani. Dar pentru a ne califica, avem nevoie şi de puţin noroc”.

-Forza INTER!

LOTUL PENTRU MECIUL CU TOTTENHAM

Portari: Samir Handanovic, Vid Belec, Raffaele Di Gennaro

Fundaşi: Andrea Ranocchia, Cristian Chivu, Simone Pasa, Ibrahima Mbaye, Juan Jesus, Jonathan

Mijlocaşi: Javier Zanetti, Ricky Alvarez, Fredy Guarin, Esteban Cambiasso, Walter Gargano, Marco Benassi, Mateo Kovacic

Atacanţi:
Rodrigo Palacio, Antonio Cassano, Matteo Colombi, Niccolo Belloni

Echipa probabilă: Handanovic - Jonathan, Chivu, Juan Jesus, Zanetti - Benassi, Cambiasso, Kovacic - Guarin, Alvarez - Palacio

By Ionut Tataru with 76 comentarii

76 comentarii:

  • WTF says:

    ... sper sa nu luam iar bataie la scor ... de o intoarcere a rezultatului nici nu se poate pune problema ...

    FORZA INTER !

  • Anonim says:

    eu chiar de aceea ma uit ptr ca sansele de calificare sunt egale cu ZERO,pot fi relaxat.sper sa vad mult tineret pe teren si chiar daca pierd sa vad ca au muncit pe teren.
    tutti66

  • WTF says:

    @ COSMIN07 ... m.ai pierdut zau ... cum sa nu te uiti ... ce esti fan de weekend . de sezon ?

    ... apuca.te si tine cu Varzelona !

  • WTF says:

    ... Tottenham este favorita la castigarea competitiei dp. parerea mea ... prea puternica pt. noi in momentul asta ...

    ... la ce ma astept de la meciul din seara asta ? ... o imbunatatire a jocului nostru ... ceva care sa.mi permita sa sper in continuare la un loc de Champions League ... (cred ca avem sanse mai mici de 10-15 % si cand zic asta ma gandesc la Napoli nicidecum sa o ajungem pe Bilan)

  • Ionut says:

    Ok, deci intrăm cu Palacio şi Cassano. Benassi şi Alvarez rămân pe bancă

    Inter: 1 Handanovic; 4 Zanetti, 26 Chivu, 40 Juan Jesus, 42 Jonathan; 19 Cambiasso, 29 Kovacic, 21 Gargano; 14 Guarin, 8 Palacio, 99 Cassano.

    A disposizione: 27 Belec, 11 Alvarez, 23 Ranocchia, 24 Benassi, 28 Pasa, 47 Colombi, 60 Belloni.

    Allenatore: Andrea Stramacccioni

    Tottenham: 24 Friedel; 28 Walker, 13 Gallas, 5 Vertonghen, 16 Naughton; 22 Sigurdsson, 19 Dembelè, 29 Livermore, 8 Parker; 18 Defoe, 10 Adebayor.

    A disposizione: 25 Lloris, 6 Huddlestone 7 Lennon, 14 Holtby, 32 Assou-Ekotto, 33 Caulker, 46 Carroll.

    Allenatore: Andrè Villas-Boas

    Arbitro: Ivan Bebek (Cro)

  • Edinho says:

    Dar pentru a ne califica, avem nevoie şi de puţin noroc”. Serios vb de Putin noroc , Pai asta in loc ca dreaga situatia el Mai rau ii face.
    Hai sa va spun si eu ce sanse avem ....cred ca eu am Mai multe sanse sa ma culc cu jenifer ariston decat inter sa se califice.
    Cuvantul ala putin nu avea ce cauta in declaratia respectiva.

  • Casillas says:

    Gol... facem minunea de la Milano ? :)) Daca o baga si Cassano in ate mai devreme ....

  • WTF says:

    ... sa fim seriosi nu a fost penalty !

    ... hai ca si.a luat revansa Cassano ... FORZA INTER !

  • crisan says:

    acum de dam seama cat de mult a contat incredibila ratare a lui alvarez cand a scapat singur in tur,macar un gol daca am fi dat si noi atunci

  • seby says:

    fir-as al dracu daca nu cred cateodata ca Guarin are nevoie de un psiholog numa' al lui, special

  • seby says:

    Kova frustrat ca n-are cui s-o dea
    normal, la Inter se ataca cu max 4 oameni dintre care doar palacio se demarca

  • nerazzurr says:

    Penibilllli totenham au venit sa traga de timp
    ....pacatt mare pacat ca ratam asa ..asezarea lor ne invita sa dam gol si nu dam......

  • WTF says:

    ... mi.a placut ce am vazut in prima repriza ... exceptie face Guarin care mi.se pare superficial ... omul este deconectat de la meci ... clar ...

  • Casillas says:

    Ce joaca Kovacic.... cred ca e cel mai bun meci al sau... chiar daca am pierde calificarea am castiga un jucator foarte bun

  • Jerry says:

    Intr-adevar, Kovacic arata de ce s-au cheltuit 13 milioane de euro pe el. Totusi, imi pare cam fricos de indata ce depaseste centrul terenului.

  • Marius says:

    Incredibil ca o echipa ca Tottenham, dupa un 3-0, vine pe Meazza ca sa traga de timp. Chiar jenant, as spune eu.

  • seby says:

    trebuie sa iasa Guarin, zici ca i-a capturat careva jucariile si nu mai are chef de altele

  • tibi says:

    ,BAAAAAA. acum am ajuns acasa. e 2-0 si intra alvarez. ce meci frumos cred ca a fost, sau?

  • Marius says:

    @tibi

    N-a fost rau meciul, englezii au tras de timp din primul minut, noi imediat dupa primul gol am avut si o bara, ei n-au avut nimic in afara de un sut al lui Sigurdsson.

  • seby says:

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    CE PPPLLLLLLLMMMMMMMMM SE INTAAAAAAMPLAAAAAAAAAA

  • Mishu says:

    Bai omule incredibil!!! Pazza inter!!! De ce ma'sa nu jucam asa macar 65 % din meciuri!!!!!!!

    hai cu calificarea!!

  • crisan says:

    calificarea am pierdut-o in tur pt. ca nu am inscris deloc atunci,pacat ca nu a dat Cambiasso gol in ultimele momente,oricum meciul asta mai ne-a trezit spiritul de interisti adevarati....FORZA INTER

  • WTF says:

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL !!!!!!

    HAI BA CA AR FI PACAT SA PIERDEM DIN CAUZA GOLULUI MARCAT IN DEPLASARE DE TOTTENHAM ... AM JUCAT MAI BINE ... AM AVUT MAI MULTE OCAZII .. TOTTENHAM FARA BALE ESTE CU 30-35 % PE MINUS IN OFENSIVA !

    FORZA INTER !

  • jrubertu says:

    Nu-mi vine sa cred ca am pierdut calificarea. Chiar am avut ghinion. Daca dadeam un gol in tur sau daca intra bara astazi. Daca nu era Gargano in echipa:)). Felicitari baietilor, daca am juca tot timpu asa am termina fara probleme in primele 3.

  • WTF says:

    ... SHIT SHIT SHIT !!!

    ... este frustrant ... 4-4 la general ... Tottenham calificata nemeritat dp. un meci retur in care nu am recunoscut.o ...

    ... parca imi aduc aminte de semifinala cu Bilan din CL 0-0 1-1 ...

    ... mi.au facut seara frumoasa baietii ... frumos joc ... despre asta vorbeam cand ziceam ca vreau sa vad un joc al Interului care sa ma faca sa mai sper la un loc pe podium ...

    ... am iesit cu fruntea sus ...

    FORZA INTER !

  • ovi jeco says:

    pacat pacat pacat ce altceva mai poti spune dupa un astfel de meci.Acum imi doresc ca strama si casano sa se impace si sa continue amandoi sezonul viitor.Bravo Strama Bravo baieti (aproape toti).PAZZA INTER si noapte buna daca mai puteti dormi

  • WooZie says:

    WTF exact la asta ma gandeam si eu, meciul cu bilan din CL 0-0 ; 1-1

    Oricum am iesit cu capul sus, foarte frumos am jucat. Asta e Interul pe care il cunosc si pe care il iubesc

  • Cosmin07 says:

    ba daca muream si se calificau era ceva :))))asa nici n am murit, nici nu ne am calificat...pacat.totusi au avut atitudine

  • WTF says:

    @ COSMIN07 ... sa inteleg ca te.ai uitat pana la urma ? :))

    ... a fost o gluma sper ca nu pui la suflet ... :)

    ... parca imi era mie necaz ca nu te uiti ... te sunam daca aveam nr. tau :)) ...

    FORZA INTER !

  • Cosmin07 says:

    problema este ca pun prea mult la suflet si imi face rau :( stai calm ca nu ma supar.este un soc pentru toti cred.inter nu a avut perioada asa grea de cand tinem cu ei.sunt frustrat pentru ca am colegi si prieteni care nu se uita la meciuri, habar n au si imi zic lucruri de genul ca si steaua este mai buna decat noi sau mai stiu eu ce comparatii jalnice.cum au jucat aseara cu asa devotament si curaj niici ca te ai supara daca pierd :) FORTA INTER :) si cu varzaaaa, nooo way :))

  • boboin says:

    Scriu asa tarziu ca aseara eram in baute (a fost ziua mea de nastere). De la inceputul meciului le ziceam celorlalti ca este 3-0 :D. pana la urma asa a fost dar am pierdut calificarea in prelungiri. Pentru asemenea meciuri simti cu adevarat ca traiesti. Felicitari baieti. Pentru mine voi sunteti castigatorii.

Leave a Reply