follow

PREVIEW TOTTENHAM - INTER

Inter revine în această seară pe White Hart Lane (ora 22:00, în direct la Digi Sport 2 şi Dolce Sport 2), un teren pe care, acum doi ani şi jumătate, pierdea fără drept de apel din postura de campioană a Europei. Dacă ne gândim la actualul context, nici acum şansele nerazzurrilor de a obţine un rezultat bun în Anglia nu sunt foarte mari.



-În toamna lui 2010, Gareth Bale se anunţa Europei cu un hattrick de senzaţie pe Meazza. De atunci, galezul a continuat să crească şi a devenit unul dintre jucătorii importanţi de pe continent, iar în prezent este liderul unei echipe aflate într-o formă extraordinară şi care are un moral excelent după ce, în weekend, a câştigat derbyul nordului Londrei în faţa lui Arsenal.

-Tentaţia de a o considera pe Tottenham o echipă dependentă de un singur jucător, în speţă Bale, este mare. Dar şi greşită. Londonezii nu au ajuns întâmplător pe podium în Premier League, Andre Villas Boas, fost secund al lui Mourinho la Inter, construind o formaţie extrem de puternică, în care Vertonghen, unul dintre transferurile sezonului în Anglia, Dembele, Lennon sau Defoe sunt la fel de importanţi.

-Şi aşa ajungem la Villas Boas. În perioada petrecută la Inter, portughezul era cel care se ocupa cu cititrea adversarilor pentru Mourinho şi o făcea excelent. De altfel, după câştigarea titlului din 2009, Jose a ţinut să amintească de aportul important al secundului său în obţinerea acelui succes. Între timp, actualul tehnician al lui Spurs a trecut printr-un sezon fabulos pe banca lui Porto şi printr-un eşec dureros la Chelsea, însă cariera sa a fost relansată pe White Hart Lane. Şi, cu siguranţă, Villas Boas nu a uitat cum să citească un adversar. Mai ales unul ca Inter, care are multe puncte slabe.

-Dubla dintre Inter şi Tottenham se anunţă fascinantă şi pentru că va fi o confruntare între doi dintre cei mai tineri şi mai promiţători antrenori de pe continent. Stramaccioni (37 de ani) şi Villas Boas (35 de ani) s-au complimentat reciproc înaintea meciului de diseară, deşi italianul este abia la începutul carierei la nivel înalt, în timp ce omologul său are deja un palmares important, mai ales dacă ne raportăm la vârsta sa.

-Absenţe importante în ambele tabere. Gazdele din această seară nu se pot baza pe Sandro, Dempsey şi Adebayor, în timp ce lista indisponibililor de la Inter este mult mai mare: Milito, Samuel, Mudingayi, Nagatomo şi Silvestre, la care se adaugă Schelotto şi Kuzmanovic, care nu au putut fi trecuţi pe lista UEFA.

-În aceste condiţii, Stramaccioni, cu gândul mai mult la campionat („Respectăm Europa League, dar obiectivul nostru rămâne calificarea în Liga Campionilor”), trebuie să se descurce cu variante limitate. Este de aşteptat ca Palacio şi Cassano să joace fiecare câte o repriză, argentinianul fiind foarte probabil titular, în timp ce Guarin va fi aproape sigur menajat, mai ales că a părăsit terenul accidentat la Catania. După două meciuri consecutive în care nu a fost folosit, Kovacic va reveni în primul 11, iar Juan Jesus va fi folosit ca fundaş stânga, pentru ca Pereira să fie avansat la mijloc.

-Cu Bale beneficiind de o libertate foarte mare, este greu de stabilit o tactică anume de a-l opri, însă probabil că greul va cădea pe umerii tandemului Zanetti-Alvarez de pe dreapta, susţinut de Cambiasso, favorit în faţa lui Benassi, şi Gargano. Atenţie însă şi la islandezul Sigurdsson, autorul unei prestaţii foarte bune cu Arsenal, şi Lennon, jucător despre care s-a vorbit în vară ca ar fi dorit de nerazzurri şi care a renăscut sub comanda lui Villas Boas.

-Stramaccioni a avut deja o experienţă cu Tottenham. E adevărat, pe când antrena încă echipa Primavera şi nu foarte plăcută, micii nerazzurri pierzând la Londra cu 7-1, în NextGen Series. „O amintire urâtă, dar şi frumoasă în acelaşi timp, pentru că am trecut peste acel rezultat negativ şi apoi am câştigat trofeul”, a spus tehnicianul interist la conferinţa de presă de ieri. Acum contextul este cu totul şi cu totul altul, dar poate că va fi începutul unei noi poveşti frumoase. Pentru Strama şi pentru Inter.

-Forza INTER!

LOTUL PENTRU MECIUL CU TOTTENHAM

Portari: Samir Handanovic, Vid Belec, Raffaele Di Gennaro

Fundaşi: Andrea Ranocchia, Cristian Chivu, Simone Pasa, Alvaro Pereira, Ibrahima Mbaye, Juan Jesus, Jonathan

Mijlocaşi: Javier Zanetti, Ricky Alvarez, Fredy Guarin, Esteban Cambiasso, Walter Gargano, Marco Benassi, Mateo Kovacic, Niccolò Belloni

Atacanţi: Rodrigo Palacio, Antonio Cassano, Matteo Colombi

Echipa probabilă: Handanovic - Zanetti, Ranocchia, Chivu, Juan Jesus - Kovacic, Cambiasso, Gargano - Alvarez, Palacio, Pereira

By Ionut Tataru with 97 comentarii

97 comentarii:

  • deki says:

    Cred ca Guarin va juca titular iar Bale mai mult ca sigur va juca in spatele varfurilor,in ultimele meciuri acolo a fost bagat.

    Sunt de parere ca orice infrangere la limita cu gol marcat in deplasare e un rezultat foarte bun

    DAAAAI RAGAZZI !!!

  • deki says:

    MIRIFIQ@ Ce-i interesant e ca pe Chivu l-ai trecut cu litera mare si pe Bale cu litera mica :)))

    Fan al lui Chivu care esti :)))

  • WTF says:

    ... un egal ar fi de vis (mai ales unul cu gol marcat) dar sincer nu prea vad cum am realiza asta ... Tottenham este pur si simplu muuuult peste INTER in momentul actual ... Doamne cat as vrea sa ma contrazica baietii nostri peste cateva ore ...

    FORZA INTER !

  • tibi says:

    Din ce ai scris in preview ma astept la o infringere usturatoare sau... Pazza Inter? :D

  • Jerry says:

    Eu nu numai ca zic ca Tottenham e peste Inter la ora asta, dar ii vad pe londonezi favoriti la castigarea trofeului.

    Nu cred intr-o victorie la Londra, dar nici nu cred ca englezii ne vor invinge asa usor.

  • Ionut says:

    Ha, Cassano e titular, iar Palacio a rămas pe bancă...

    Tottenham: 24 Friedel; 28 Walker, 13 Gallas, 5 Vertonghen, 32 Assou-Ekotto; 19 Dembele, 8 Parker; 7 Lennon, 11 Bale, 22 Sigurdsson; 18 Defoe

    A disposizione: 25 Lloris, 20 Dawson, 33 Caulker, 46 Carroll, 14 Holtby, 29 Livermore, 16 Naughton

    Allenatore: Andrè Villas Boas

    Inter: 1 Handanovic; 4 Zanetti, 23 Ranocchia, 26 Chivu, 40 Juan Jesus; 21 Gargano, 19 Cambiasso; 11 Alvarez, 29 Kovacic, 31 Pereira; 99 Cassano

    A disposizione: 27 Belec, 28 Pasa, 33 Mbaye, 42 Jonathan, 14 Guarin, 24 Benassi, 8 Palacio

    Allenatore: Andrea Stramaccioni

    Arbitro: Antonio Matheu Lahoz (ESP)

  • mirifiq says:

    Deki termina cu intepaturile astea caaa a scris tel asa :))) mai bine te ai uita peste echipa care a trimis o asta in teren.

  • Am o inchipuire ca toata echipa se antreneaza separat((( Nu pot lega 2 pase...

    Si pe linga toate astea englezii joaca in regim de economisire a energiei(((

  • Jerry says:

    Abia acum am terminat cu Steaua si am comutat la Inter. N-o sa intreb cum am jucat, dar ceva de Kovacic? Cum s-a miscat pustiul?

  • bartuletz says:

    Parca ma uit la un film de demult cu o echipa romaneasca care se apara prost in fata unei mari puteri a fotbalului european!

  • Mishu says:

    Praf complet. Cred ca Tottenham daca ar juca doar cu dembele si bale si tot ne-ar bate. Daca scapam doar cu 2-0 e mare minune.


  • crisan says:

    ce lot avem,nu exista o extrema in lotu asta ori cum ati vrea sa le zicem mijlocasi stanga si dreapta ca alvarez si schelotto nu fac doi lei

  • deki says:

    De ce incepi cu Juan fundas stanga si Pereira mijlocas stanga,extrema? De ce nu il bagi pe buzatul ala fundas si pe Juan in centru in locul lui Chivu? De ce toti mijlocasii joaca in linie? Cu Kovacic pe 16m? De ce Cassano joaca varf? De ce nu joaca Palacio? De ce?

    Cambiasso a gresit la ambele goluri
    Pereira e blana,nu stie pe ce planeta e
    Gargano acelasi dobitoc
    Ricky nu o baga pe aia cu stangul,ce pretentii sa mai am sa dea cu dreptul
    Cassano cum ma asteptam,izolat

  • crisan says:

    ce lot avem,sa nu ai tu o extrema ori mijlocasi laterali de doamne ajuta ca de alvarez si schelotto nu poti sa zici decat ca valoreaza 2 lei impreuna

  • seby says:

    mmmmmmaaaaama cum se ne aparam azi! fabulos de dezastros! anul 0 continua sa fie violat agresiv ...

  • Cosmin07 says:

    totusi strama ar cam trebui sa plece,este depasit total.SUNTEM I N T E R ..da o in masa de treaba.nu t poti prezenta asa.

  • Ibrahim says:

    Superb Chivu. Imperial. Magnific.Ramai mut cand vezi ce super fundas central e. La fel de magnifica si abordarea partidei de catre antrenor. Cuvintele sunt de prisos. Rezultatul se vede pe tabela si mai ales in joc.

  • deki says:

    Trebuie sa fi fanul altei echipe sa il vrei in continuare pe ala pe banca si totusi eu sunt convins ca se poate mai rau de atat...martie pa europa,aprilie pa cupa,mai pa loc 3.

  • Jerry says:

    Nu putem s-o tinem in halul asta. Eu n-am trait umilinte ca astea de cand tin cu Inter. Practic nu existam. Nu avem nicio idee tactica, nimic. Si nu e doar meciul asta, deja sunt luni de zile de cand jucam in halul asta de execrabil.

  • Edinho says:

    Am trait sa o vad si pe asta .... Neputinza ... Sa dea Dumnezeu sa luam locul 3 ... E Grav , e Grav

  • Jerry says:

    Incredibil! Nu se poate asa ceva! Deci iese Alvarez si intra Jonathan?!!!???!!!!? WTF ????!!!???

    Benassi, Pasa raman rezerve si intra Jonathan, un fundas in locul unui mijlocas ofensiv, la 3-0 pentru Tottenham. Da-o dreq de treaba, ca asta e bataie de joc.

    Traiasca Samir, ca altfel faceau astia scor cu noi!

  • Cosmin07 says:

    inter asa slab ca anul asta nu....cred ca nici anul trecut nu a fost asa...NU MERGE ABSOLUT NIMIK NIMIK NIMIK.n am cuvinte

  • Fan Juve says:

    Eu chiar sunt juventin si mi se pare trist ce se intampla cu voi.
    Adica ma bucur ca sunteti varza in campionat si ca nu puneti presiune pe noi dar parca e prea urat un 3-0 cu tottenham.
    Pacat ca nu v-ati impacat cu Sneijder...v-ar fi ajutat mult...pentru 7 mil si un salariu de 200 de mii eu zic ca nu trebuia vandut...Rezultatul asta costa mult mai mult.

  • tibi says:

    Ati vazut cadrele cu suporterii interisti? Saracii, aveau fetele mai triste decit evreii din lagare :(

    Inca una, despre Chivu: i-a dat ala mingea printre picioare, n-a schitat nimic. Daca era un jalon, se oprea mingea in el. A mai si ramas pe loc, de obicei fugea, il pierdea atacantul pe drum. Am crezut ca atunci cind lua rosu era cel mai grav, uite ca la faza aia s-a putut si mai rau de atat, umilinta totala.

  • deki says:

    Nu plec ba,doar ca imi e scarba sa mai zic ceva legat de ce se intampla,rusini mai mari ca astea nu le-am trait niciodata,mai vine si drog pe capul nostru.

  • seby says:

    am ras de Milan, s-a dovedit ca am ras degeaba
    am ras de Napoli, iar am ras degeaba
    mai bine stam in banca nastra si ne lingem ranile timizi ca stem apa de ploaie

  • Ionut says:

    Joc oribil, nimic de comentat. Dar golurile au venit, toate, după greşeli de apărare elementare, nu din superexecuţii. Iar noi am ratat două ocazii de singur cu portarul.

    Hai, puteţi vorbi şi despre jucător, nu doar despre ăla de bancă!

  • jrubertu says:

    Eu am si inchis televizorul cand l-am vazut pe "Maicon". L-am aprins din nou, poate dam un gol. N-ar fi un rezultat rau 3-1, am avea sanse. Inteleg ca nu avem un lot foarte bun, dar nici Strama nu prea a promovat jucatori. Daca juca Benassi cate meciuri are gargano, poate ne bazam pe el meciu asta. Si Juan cu Kovacic stau pe banca, iar chivu si gargano raman in teren.

  • Cosmin07 says:

    o alta enigma in aceasta seara.cum sa tii cu rubentus=))))) m a mai inviat asta cu sfatul lui....ba bine ca ai lasat comm.

  • Ibrahim says:

    Si totusi, unde sunt sustinatorii vehementi ai lui Chivu? Oare se uita la meci? Sau la meciuri in general?
    Lasand gluma la o parte (care oricum a devenit proasta) - te doare mintea la ce a facut antrenorul din meciul asta. Asta pe langa indolenta si neputinta (in mod special) a unora dintre jucatorii nostri.

  • seby says:

    iar pe Bale asta, un caracter mai cacacios decat Ronaldo, o singura chestie ii salveaza mamicuta de a fi dorita pt efectuarea de chestii delicate, faptul ca ar fi chiar mai urata decat el

  • Jerry says:

    @fan juve: Am luat noi 3-1 de la Siena, 4-1 de la Fiorentina, un 3-0 de la Tottenham, in conditiile in care suntem, e pe genul "am scapat usor". Asa am ajuns...

  • Jerry says:

    @ionut: Pai despre cine sa vorbim:

    - despre Chivu? "cine l-a numit element cheie si a facut presiuni sa-i fie prelungit contractul?"

    - despre Juan? "e de mai bine de un an la noi, dar pana la meciul asta nu l-am vazut fundas stanga"

    - despre Zanetti si Cambiasso? "sa dau in doi monstri sacri ai Interului pentru a-l mai proteja pe pustiulica ala de pe banca?"

    - despre Ranocchia? "a jucat slab, dar il vad in continuare fundasul cu care construim o echipa"

  • seby says:

    CE PLM AU JUCAT JUAN SI KOVACIC?!?!? un cacat, cam asta. imo Benassi>Kovacic

    avem asa
    Handa, Capitano, Cassano, Palacio
    ATAT
    alti cativa, prea putini pot creste pe viitor. sau nu
    restul nu conteaza

  • tibi says:

    Alta data, in alti ani, cind jucam prost, macar intra aia a lui Ricky sau a lui Palacio, dar acum nu mai merge nimic..

  • Ionut says:

    Ooo, da' Juan a mai jucat de câteva ori fundaş stânga.

    Dacă îi critici pe Zanetti şi pe Cambiasso, critică normală, nu într-un stil nasol, nu se cheamă că loveşti în ei :)

  • Sorinexe says:

    ne-au ciuruit...

    echipa e in vrie si ne bazam doar pe minuni (asa cum a fost in weekend la Catania).

    cu un lot subtire, un antrenor care si-a demonstrat limitele in acest sezon si fara bani de transferuri, perspectivele sunt sumbre.

    ...oricum in momentul asta nu mai speriem pe nimeni...

  • WTF says:

    ... nu vreau in CHAMPIONS LEAGUE ... nu cu echipa asta ... iata ce se intampla cand jucam cu echipe de CHAMPIONS LEAGUE ... DAUNA TOTALA !!!

    ... rau am ajuns ... au trecut 2 sa nu zic 3 ani si nimic ... nici 1 transfer de Doamne ajuta ... nimic ... ba mai mult ... parca suntem si mai slabi de la an la an ... fara inventitii masive nu prindem nici Europa League la anul ...

    :(

  • Jerry says:

    @ionut: hai sa lasam criticile si sa vorbim de solutii. care vezi tu solutia in momentul asta? sa lasam capul plecat si sa acceptam situatia?

  • Ionut says:

    N-am zis asta. Dar nici să ne îndreptăm toată ura/frustrarea împotriva unui singur om. Care evident că are partea lui vină, da' nici pe departe cea mai mare. Ba aş spune că nu intră nici în top 3 :)

    Sau poate sunt/am rămas doar eu :)

  • Sorinexe says:

    am iesit si din UEL.
    nu pot sa spun ca imi pare rau, pentru ca in momentul de fata, daca vrem sa jucam la anul in UCL,ar trebui sa ne concentram doar pe campionat.

    totusi, ne va fi foarte greu sa prindem locul 3, luand in considerare ce jucam in ultima vreme.
    as spune ca tine de latura fantastica...

    iar la vara, curatenie totala in lot si in club, in general. si scosi bani din piatra seaca pentru transferuri.

    daca nu...ne asteapta cativa ani foarte grei, mai ales pentru noi suporterii

  • deki says:

    Multumesc Stramalzone pentru cadoul de ziua mea! Speram la o minune ca plecam cu infrangere la limita insa nu m-ai dezamagit nici de data asta.

    Hai,noapte buna! Ma duc sa ma sinucid.

  • Sorinexe says:

    uite una buna si calda:

    Pereira: “Lo 0-3? Possiamo ribaltarlo a San Siro”

    du-te ba si te antreneaza mai bine ca si asa esti pamant de flori

  • bartuletz says:

    @Sorinexe: "nu pot sa spun ca imi pare rau, pentru ca in momentul de fata, daca vrem sa jucam la anul in UCL,ar trebui sa ne concentram doar pe campionat."

    Ce sa "jucam" sezonul viitor in UCL si de ce, ca sa ne facem si mai tare de ras? Poate doar sa jucam in UCL ca sa luam banii pt intrarea in grupe si sa nu uitam ca vom jucam preliminare si play-off de pe locul 3, deci s-ar putea in cel mai bun caz sa vedem tot UEL.
    Dar mai bine vedem UEL, ca poate mai vad iarasi pe Inter in Romania, altfel...
    Forza INTER!!!

  • nerazzurr says:

    Am ajuns rusinea Europei asta seara ..mi-a fost rusine si nu de scor care trebuia sa fie 7-2 ci de faptul ca avem in echipa jucatori care nu stiu sa loveasca o.minge ..sa dea o centrare...ca avem pe banca un "antrenor" care la 3 0 scoate un mijlocas ofensiv si baga un fundas de care comentatorii au facut misto mereu si care nu a mai jucat de nu stiu cand..mi e rusine cand ma gandesc ca Steaua a batut Chelsea care a avut doar un sut pe poarta iar noi asteptam acest meci cu gandul ca daca pierdem la un gol diferenta e perfect ....aici a ajuns INTER ..de ce??
    Cred ca trebuie sa raspunda cineva ..Cum sa joci cu Pereira aproape atacant cand el e FUNDAS si singurul atacant Palacio sa il tii rezerva...cum sa joci cu Cassano varf daca el e omul cu ultima pasa..cum ba cap patrat tu esti retardat????Cassano e omul din spatele varfurilor.punct. ....ai adus o caruta de prosti ..lai adus si pe Rocchi..era sa vina si Carew din vacanta....Moratti tu nu vezi ce mascarici au ajuns la Inter..l-ati gonit pe Oriali sa vina astia..la locul 3 nu avem nici o sansa ...noapte buna!!

  • SaintSylveszter says:

    He he, sunteti funny, macar m-am distrat la comentarii dupa meciul "minunat" facut de "tanara" echipa in reconstructie a tandemului de profesionisti pur-sange MM-Strama.

    @Ionut
    Cred ca Strama trebuie tinut pana la sf sezonului, dar dupa parerea mea are lacune mari:
    1. din cate inteleg, la cererea lui expresa au fost adusi gargano, pereira, rocchi (???), plus pastrati (si jucati!!!) d-alde chivu, jonathan. Pai atunci cum fuck martinez sa zici ca numa' jucatorii is pamant de flori? pai nu tu i-ai cerut si-i forjezi in echipa?
    2. da-o dreaku', noi prima repriza o jucam invariabil execrabil, dupa care in 10% din cazuri ne revenim in a doua ca sa zica lumea: ce geniu frate, ai vazut ce schimbari a facut de si-a revenit echipa!

    In plus, s-a ramolit neica MM rau de tot! pai el vrea in CL cu jucatori free??? doar sa ia banii aia din grupe si sa fie ciuca batailor? Da' lasa frate, ca noi suntem fair-play (financiar). Bun ashea. Tine-o MM ashea, ca-i bene bene.

  • Speedy says:

    De ce ma temeam nu am scapat. Ne-au umilit, caci modul in care am pierdut aseara este o umilinta si jocul pe care l-am prestat. Degeaba cele doua ocazii mari al lui Alvarez si Palacio, ca ne mai dadea Tottenham cateva.
    NU am intelese schimbarea lui Alvarez cu Jonathan. Cum sa faci asa schimbare? Ti-a fost frica de umilinta mai mare? Sau ce? Baga-l pe Benassi ba, macar incearca-l, da-i o sansa, lasa-l sa creasca.
    Kovacic inexistent, nici nu l-am vazut pe teren, Perreira...hai mars de la INTER daca nu poti da o centrare ca lumea. Greseli mari in aparare. Nu stiu cu ce ne alegem la finalul sezonului, dar vad ca si locul 3 l-am scapat.

  • crisan says:

    am gasit scuze repede pt meciul de aseara ca ne concentram la locul 3 in campionat,daca fortau aia cu noi ne dadeau lejer vreo 5 asa in juaca,eu zic sa nu ne facem sperante la locul 3 pt. noi asta e imposibil... Adevarul este ca o fi el Strama varza cu antrenoratul da sa fim sinceri nu avem lot nici de 2 lei,avem pt uefa un singur mijlocas lateral ori extrema cum vreti sai zicem si ala e prapaditul de Alvarez iar pt campionat mai apare Schelotto care il stiti... MORATTI SI PARASUTA AIA DE BRANCA SUNT DE O MIE DE ORI MAI VINOVATI DECAT STRAMA DE ACTUALUL INTER CARE A DEVENIT O GLUMA PROASTA

  • boboin says:

    @ deki
    pe 14 martie este ziua mea. Tare imi este teama ca primesc la fel.
    In rest..... Ce vremuri frate -- Ronaldo-Vieri, Eto,-Milito, imi este dor de Cruz, Crespo, acum am jucat cu pereira varf. Pai si eu cand joc la sala tot asa dau in minge, sa sparg neoanele. Dar macar eu nu am suporteri. Aveam la mijoc pe Matthaus, Scifo, Djorkaef, Sneider, .. acum este gargano, kovacic, kuzmanovici, care sincer sunt jucatori de Siena sau pescara. Materazzi, Cordoba, Lucio, Maicon, acum ce draq spunem ca ne lipseste Nagatomo sau jucam cu Jonathan. Tin minte cat il injuram pe Cauet, dar acum era geniul de la mijloc daca juca. Macar un jucator ca Hakan Sukur sa fi avut si noi in fata, Emre la mijloc si tot nu ne miscam asa. Aseara buzatu a jucat pe postul pe care juca de obicei Recoba. Imi este dor de BOBO care fugea cu trei oameni in spate...de Materazzi care nu ierta nimic...IMI ESTE DOR DE INTER....macar un Georgatos, un Karagunis, Dalmat sa fi avut. S-al ia draqu de fair play ca PSG ia liga fara fair play....Juve in 5 ani din B a devenitcampioana..noi in 5 ani din regina europei o sa fim in B....forza adevaratul INTER MILANO

  • Ionut says:

    Unde draq mergeau 3 direct, mă? De ce n-a jucat Udinese anu' ăsta în Ligă? Exact, pentru că a fost scoasă de Braga în playoff

  • boboin says:

    si Doria a fost scoasa in preliminari. Si cu echipa asta daca terminam printr-o minune pe trei o sa ne scoata iar Helsinborg sau doamne fereste sa dam tot de totenham si sa zica mm ca pentru inter conteaza campionatul sa prindem locul 17.

  • WTF says:

    ... si ce ma mai bucuram ca nu joaca Bale in retur ... păi la scorul asta oricum nu il mai bagau ...

    ... rau am ajuns ... ma batjocoreau astia ai mei ... faceau ... "cat e Gabi scorul ca nu am ochelarii la mn." ...

    ... locul 3 ? ... ma rog sa joace echipele din fata noastra mai prost ... că noi sigur nu o sa jucam mai bine ... trist ...

Leave a Reply