follow

SONDAJ LA 105 ANI DE INTER

Image and video hosting by TinyPic

Sâmbătă suntem în sărbătoare, pentru că se împlinesc 105 ani de la naşterea celei mai frumoase echipe din lume. Şi pentru că sunt convins că avem cu toţii anumite preferinţe şi dezamăgiri într-o istorie atât de bogată, m-am gândit să fac un altfel de sondaj. Jucători, antrenori, momente plăcute sau mai puţin plăcute, echipa ideală ş.a.m.d.

Voi începe eu, însă aştept şi răspunsurile voastre şi, dacă voi aduna suficient material, sâmbătă voi trage linie şi vom vedea care sunt superlativele istoriei nerazzurre.

Aşadar, să începem...

5 jucători preferaţi: Zanetti (by default), Facchetti (simbolul clubului), Matthaus (din acest motiv), Meazza (nu l-am văzut jucând, dar am fost mereu fascinat de el), Milito (pur şi simplu)

Cel mai mare: Mi-a fost greu să mă decid dintre Meazza şi Zanetti, dar voi vota pentru Peppino.

Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: Maradona

Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter - Barcelona 3-1 (cu tot respectul pentru Bayern, momentul în care am câştigat cu adevărat Liga Campionilor)

Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter - Milan 6-5 (1949)

Cel mai bun antrenor: "Magul" Herrera

Cea mai mare dezamăgire: 5 mai 2002

Cel mai frumos gol: Maicon vs. Juventus

Declaraţia preferată: „După ce dau mâna cu un milanist, mă spăl. După ce dau mâna cu un juventin, îmi număr degetele” (Prisco)

Echipa ideală: Zenga - Zanetti, Bergomi, Burgnich, Facchetti - Matthaus, Oriali, Berti - Meazza, Milito, Mazzola

P.S. O rugăminte: fără comentarii off-topic.

Sursa foto: lareginadelcalciogiovanile.it

By Ionut Tataru with 32 comentarii

32 comentarii:

  • deki says:

    5 jucatori preferati: Zanetti - Cel mai important jucator din istoria Interului
    Ronaldo - Jucatorul care m-a indrumat catre iubirea pentru Inter
    Milito - Pentru ce a facut in anul 2010 si nu numai
    Facchetti - Pentru tot ce a facut la Inter,pentru ca a fost un om deosebit.
    Julio Cesar - Om deosebit,caracter deosebit,jucator senzational,daca eram copil si ma apucam de fotbal,portar ma faceam datorita lui.

    Cel mai mare: Dumnezeul fotbalului - ZANETTI!

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: Zidane

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Sunt multe care imi trec prin minte dar aleg INTER - Sampdoria 3-2

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter - Siena 4-3(2010)

    Cel mai bun antrenor: JOSE MOURINHO

    Cea mai mare dezamăgire: 5 mai 2002

    Cel mai frumos gol: Maicon vs. Juventus(2010)

    Declaraţia preferată: O gramada imi trec prin minte si majoritatea sunt ale lui Mou si Peppino. O aleg pe cea a lui Peppino:„Delle Alpi e gol? Poţi cumpăra meciuri, dar nu poţi cumpăra fani adevăraţi”

    Echipa ideală: Julio Cesar - Zanetti Facchetti Materazzi Bergomi - Cambiasso Matthaus Oriali Sneijder - Milito Ronaldo

  • nerazzurr says:

    5 jucatori preferati: Zanetti ,Bergomi,Ronaldo,Recoba,Milito

    Cel mai.mare :JAVIER ZANETTI IL CAPITANO

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l vad la Inter:Cristiano Ronaldo

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Finala UCL

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter - Barcelona 3 1

    Cel mai bun antrenor: Jose Mourinho

    Cea mai mare dezamagire:5 mai 2002

    Cel mai frumos gol: Stankovic cu Shalke

    Declaraţia preferată :" După ce dau mâna cu un milanist, mă spăl. După ce dau mâna cu un juventin, îmi număr degetele”

    Echipa ideala: Zenga-Zanetti Bergomi Samuel Fachetti-Cambiasso Zamorano Recoba-Ronaldo Crespo Milito




  • ovi jeco says:

    sa ma bag si eu in seama,cu o mica remarca voi scrie doar despre jucatorii pe care eu i-am vazut . Cel mai mare; IL DIO ZANETTI, jucatorul care mi-ar placea sa-l vad la inter:Gareth Bale, meciul pe care nu-l voi uita niciodata;INTER-SAMP 3-2(ultimele 6 minute), eciul pe care mi-ar fi placut sa-l vad INTER-BARCA 3-1, antrenor JOSEEEEEEEEE Mourinho, dezamagire idem Deki(e ultima data cand am plans,pe bune), cel mai frumos gol DJORKAEFF cu Roma, declaratie; IN MILANO SUNT DOUA ECHIPE DE FOTBAL INTER SI PRIMAVERA LUI INTER (acelasi Peppino), echipa preferata; ZENGA-MAICON,BERGOMI,MATERAZZI,ZANETTI-CAMBIASSO,BERTI,MATHAUS,DJORKAEFF-,MILITO,RUBEN SOSA. (4-4-2) si imi permit si doua rezerve febletea mea HANDANOVIC si RONALDO.

  • ovi jeco says:

    completare cu scuzele de rigoare era vb de 5 jucatori eu am scris doar ZANETTI deci coplectez;ZENGA,BERTI,DJORKAEFF si RUBEN SOSA

  • Marius says:

    5 jucători preferaţi: Zanetti (nu cred ca sunt necesare explicatiile), Ronaldo (in mare parte, datorita lui tin cu Inter), Djorkaeff (mereu mi-a placut francezul), R. Baggio (unul din fotbalistii mei preferati si unul din cei mai buni din istoria fotbalului), Milito (in special pentru 2010)

    Cel mai mare: Zanetti

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: La fel ca Deki zic si eu , Zidane

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter - Barcelona 3-1

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter - Sampdoria 3-2

    Cel mai bun antrenor: Mourinho

    Cea mai mare dezamăgire: 5 mai 2002

    Cel mai frumos gol: Deki vs Schalke sau Deki vs Genoa.

    Declaraţia preferată: "Am fi pierdut acest meci doar daca ramaneam in sase jucatori" (Mourinho)

    Echipa ideală: Julio Cesar - Zanetti, Bergomi, Cordoba, Facchetti - Djorkaeff, Simeone, Cambiasso - Adriano, Milito, Ronaldo

  • WTF says:

    IN SFARSIT ... PRIMUL SONDAJ PE 2013 ... SARU'MANA ! :)

    ... serios ... sa alegem 5 jucatori ... decat 5 ??? ... pff ... grea treaba dar hai ca incerc ... o sa ma rezum decat la jucatori pe care i.am vazut jucand ... adica din 1999 - 2013 ...

    deci :

    5 FOTBALISTI preferati (jucatori sunt multi) ... in ordinea asta ... ZANETTI . MILITO . CORDOBA . ETO.O . RONALDO ... hai ca nu ma pot abtine ... + al 6-lea ZAMORANO ... primul meu tricou cu INTER a fost cu numele lui ... nu avea cum sa lipseasca din top :P:P:P ...

    ... cel mai mare jucator ? ... ma mira putin dilema si alegerea lui IONUT ... Meazza sau Zanetti ? ... sa fim seriosi ... ZANETTI ... pt. simplul fapt ca Meazza a jucat si la Milan ... chiar daca f. putin ...

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: ROBBEN ...

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: cel care l.am trait cu cea mai mare emotie ... FINALA CHAMPIONS LEAGUE . CLAR ... in afara de FINALA ... aceasta ar fi : Inter - Sampdoria 3-2 ...

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: in returul sezonului 2010/11 INTER - Genoa 5-2 printre putinele care mi.au scapat in multi multi multi ani ...

    Cel mai bun antrenor: THE SPECIAL ONE ... JOSE MOURINHO ...

    Cea mai mare dezamăgire: 5 mai 2002

    Cel mai frumos gol ... Stankovic ... INTER - Schalke 04 ... CL ...

    Echipa ideală: imi este greu sa ma hotarasc acum acum acum dar oricum nu ar lipsi din ea ... JULIO CESAR . ZANETTI . CORDOBA . MAICON . FIGO . SNEIJDER . ZAMORANO . RONALDO . ETO.O ... cand ma hotarasc si la celalalt fundas central si mijlocas ... va anunt ... :) ...

    ... am citit acum cateva saptamani echipa ideala all time a INTER.ului in opinia lui Zanetti dar nu gasesc articolul ... oricum nu lipseau daca imi aduc aminte bine ... Vieira . Baggio . Roberto Carlos ... daca gaseste cineva articolul sa.l puna aici ... merci anticipat ! :P

    LA MULTI ANI INTER !

  • Edinho says:

    5 jucători preferaţi: Zanetti , Ronaldo , Adriano , Fachetti , Militto
    Cel mai mare: Zanetti(fara doar si poate , il urasc pe ala de nu la luat la WC2010 )
    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: Ballack
    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter - Barcelona 3-1
    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter - Bayern 2-0 22mai 2010
    Cel mai bun antrenor: Jose Mourinho (omul pt care din simpatizant barca , subliniez SIMPATIZANT , am devenit simpatizant real)
    Cea mai mare dezamăgire: 13 mai 2003 Inter - Milan 1-1(un unchi deal meu mia promis ca mergem la meci daca inter va juca in finala)
    Cel mai frumos gol: Maicon vs. Juventus
    Declaraţia preferată:După ce dau mâna cu un milanist, mă spăl. După ce dau mâna cu un juventin, îmi număr degetele”
    Echipa ideală: Julio Cezar - Maicon , Materazzi, Bergomi ,Fachetti - Zanetti, Cambiasso ,Sneijder - Adriano , Militto , Ronaldo

  • vidrascud says:

    5 jucători preferaţi: Toldo (primul); Martins (nu cededa niciodata); Recoba (imi dadea sperantze prezentza lui); Adriano (am crezut in el - dar ma dezamagit; oricum), Zanetti (nu se discuta).

    Cel mai mare: pentru mine e Zanetti, indubitabil e cel mai bun din ultimele generatii. O fi fost altii si mai buni insa nu i-am "cunoscut" ca pe Zanetti.

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: Carew :)) ... nuj.. poate Zidane

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Barcelona - Inter 1:0 (adrenalina si sadomasochism)

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter - Juventus 5:0 (30 martie 2013)

    Cel mai bun antrenor: Mourinho

    Cea mai mare dezamăgire:

    Cel mai frumos gol: Recoba vs. Sampdoria 3:2

    Declaraţia preferată: "Prostituzione intellettuale” (Mourinho)

    Echipa ideală: Toldo - Zanetti, Samuel, Materazzi, Facchetti - Veron, Figo, Cambiasso - Recoba, Ronaldo, Adriano,

  • Jerry says:

    - 5 jucatori preferati (o sa-i pun doar pe cei care i-am vazut live):

    Zanetti, Materazzi, Eto'o, Sneijder, Maicon


    - Cel mai mare (tot asa, doar dintre cei pe care i-am vazut live):

    Eto'o


    - Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter:

    Raffael van der Vaart


    - Meciul pe care nu-l voi uita niciodată:

    Inter - Bayern Munchen 2-0


    - Meciul pe care mi-ar fi placut sa-l vad:

    Inter - Real Madrid 3-1 (27 mai 1964)


    - Cel mai bun antrenor:

    Jose Mourinho


    - Cea mai mare dezamagire:

    5 mai 2002, De fapt, asta a fost punctul culminant al anilor aia plini de furturi.


    - Cel mai frumos gol:

    Diego Milito, minutul 70, pe Santiago Bernabeu. In acel moment pluteam!


    - Declaraţia preferată:

    Mourinho: "Zeru tituli"


    - Echipa ideala (tot asa, doar ce-am vazut):

    Pagliuca - Maicon, Bergomi, Materazzi, Zanetti - Figo, Cambiasso, Sneijder - Ronaldo, Ibrahimovic, Eto'o.

  • gumitza says:

    5 jucători
    preferaţi:Zanetti,Ronaldo,Recoba,Matterazzi,Fachetti,Ibrahimovic
    Cel mai mare:Fachetti
    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter:Pirlo(a jucat la inter dar prea putin)
    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată:Inter-Bayer 2-0
    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd:multe..multe..cel din perioada hererra
    Cel mai bun antrenor:Mourinho
    Cea mai mare dezamăgire:lazio-inter 4-2
    Cel mai frumos gol:Ibra versus bologna senzational
    Declaraţia preferată:După ce dau mâna cu un milanist, mă spăl. După ce dau mâna cu un juventin, îmi număr degetele”
    Echipa ideală:Julione-brehme ,samuel,matterazzi,zanetti-cambiasso ,djorkaeff,veron,sneijder-ronaldo ibrahimovic

  • WTF says:

    haideti fratilor nu gaseste nimeni echipa aia ideala in opinia lui Zanetti ? ... parca si Veron era in ea ... OFFFFF ...

  • seby says:

    5 jucători preferaţi : greu tati, voi trece doar din cei pe care i-am prins jucand in nerazzurro

    ZANETTI, JULIO CESAR, CAMBIASSO, VIERI, CRESPO

    Cel mai mare: asta va fi by default pt toata lumea - IL CAPITANO ZANETTI

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter : Nesta

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: returul din 2010 de pe Camp Nou!! cea mai dulce infragere ever! eram la milmetrii de ecran si cu inima cat o bacterie, insa la final, oooooh la final

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: pfffffuuuuuuu, cred ca supercupa din 26 august 2006 cu Roma, castigata in prelungiri cu 4-3 dupa 0-3

    Cel mai bun antrenor: Jose Mourinho

    Cea mai mare dezamăgire : accidentarile lui Ronaldo

    Cel mai frumos gol : multe, nush, n-am unul stabil, sa zicem ca cel al lu Motta cu Milan - http://www.youtube.com/watch?v=CLVuNthAxWo

    Declaraţia preferată : s-a tot zis :))

    Echipa ideală : Zenga - Maicon, Bergomi, Samuel, Brehme - Zanetti, Cambiasso, Matthaus, Recoba - Ronaldo, Crespo


    se poate sa fi uitat chestii :)

  • deki says:

    WTF@ Zanetti: "Julio Cesar, Maicon, Bergomi, Cordoba, R. Carlos, Veron, Vieira, Figo, Baggio, Zamorano, Ronaldo."

    Dar el nu a facut echipa asta all time ci echipa cu jucatorii cu care a jucat.

  • nerazzurr says:

    Deki daca la ei te referi Recoba nu a fost atacant iar Zamorano mai juca si in spate nu a fost varf autentic... :P

  • moonlight says:

    5 jucători preferaţi: Doar 5? Să zicem Roby Baggio, Zanetti, Materazzi, Recoba, Ronaldo

    Cel mai mare: Zanetti

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: Van Basten

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter-Bayer 2-0

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter - Milan 6-5 (1949)

    Cel mai bun antrenor: Mourinho

    Cea mai mare dezamăgire: Lazio-Inter 4-2. Ţin minte replica pe care am dat-o la toată lumea... "măcar e bine că Inter nu face blat" =))

    Cel mai frumos gol: Zamorano vs Roma (1999)

    Declaraţia preferată: A Milano Ci Sono Due Squadre : L'Inter e La primavera dell'inter.

    Echipa ideală: Toldo - Zanetti, Materazzi, Cannavaro, Facchetti - Veron, Cambiasso, Simeone - Baggio, Recoba, Ronaldo

  • WTF says:

    ... poate nu m.am exprimat eu bine ... all time din cei care i.au fost coechipieri ... merci ... nu tineam minte care era al 2 lea fundas central langa Cordoba ... si daca era IBRA sau ZAMORANO in atac ...

    ... MERCI DEKI !

  • tibi says:

    5: Zanetti, Cambiasso, Fachetti, Bergomi, Mazzola.

    Cel mai mare: omul despre care le vom povesti stranepotilor: Zanetti.

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: Gerrard.

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: 3-1 cu barcelona.

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: 2-0 cu bilan, in 2010.

    Cel mai bun antrenor: Herrera.

    Cea mai mare dezamăgire: O dezamagire a privitorului de fotbal care ne-a vizat pe noi in mod direct. 1998, Torino, rubentus.

    Cel mai frumos gol: Djorkaeff cu roma.

    Declaraţia preferată: Nu e o declaratie, sunt niste versuri: Io non rubo il campionato ed in serie B non son mai stato!

    Echipa ideală: Zenga, Zanetti, Bergomi, Materazzi, Fachetti, Mazzola, Cambiasso, Suarez, Ronaldo, Nyers, Meazza!
    [mi-am imaginat cum ar arata un Inter cu jucatorii de mai sus, in perioada lor de virf. O echipa de exceptie(un cuvint prea mic)!!!]





  • Casillas says:

    5 jucători preferaţi: Recoba(mereu am avut o slabiciune pentru El Chino),Zanetti, Facchetti,Sandro Mazzola,Beppe Bergomi

    Cel mai mare: Daca ma intrebai pana in 2007 ti-as fi raspuns Bergomi , acum spun Zanetti

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: Hierro

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter-Lazio (2-4) 5 maggio 2002 si bineinteles primul meu ca interist Inter-Brescia 2-1 (sezonul 97/98) cu dubla lui El Chino

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter - Benfica 1-0 (1965), la Benfica evolua marele Eusebio.

    Cel mai bun antrenor:clar Helenio Herrera

    Cea mai mare dezamăgire: 5 mai 2002 :(

    Cel mai frumos gol: foarte multe goluri inscrise de interisti dar probabil acest gol din lovitura libera a lui el chino ('a la roberto carlos')http://www.youtube.com/watch?v=_BQZWafz63A

    Declaraţia preferată: „Zeru tituli” (Mourinho)

    Echipa ideală: Zenga - Zanetti, Bergomi, Picchi, Facchetti - Matthaus, Suarez, Oriali- Meazza, Corso, Mazzola

  • Anonim says:

    5 jucatori preferati:Altobelli,Berti,Serena,Carlos Gamarra,Cordoba.

    Cel mai mare: Fachetti

    Jucatorul pe care mi-ar fi placut sa-l vad la INTER:Michele Padovano

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodata:INTER-Bayern 2-0

    Meciul pe care mi-ar fi placut sa-l vad:INTER-bARCELONA 3-1(daca meciul dura 100 de minute bateam cu 4-1,110 minute era 5-1)

    Cel mai bun antrenor:Mourinho

    Cea mai mare dezamagire:5 mai(2 saptamani nu mi-am revenit)

    Cel mai frumos gol:ultimul gol al lui Sinisa Mihajlovici din cariera de jucator INTER-Roma 2-0 finala cupei,bineinteles lovitura libera.

    Declaratia preferata:Peppino Prisco Cand dau mana cu un milanist ma sterg,cand dau mana cu un juventin imi numar degetele.

    Echipa ideala:ZENGA-BERGOMI,FACHETTI,CORDOBA,MATERAZZI,-MATTHEUS,BERTI,CAMBIASSO,DJORKAEFF,-ALTOBELLI,MILITO


  • bodyky says:

    5 jucători preferaţi: Facchetti, Zanetti, Milito, Eto'o, Cambiasso

    Cel mai mare: Ronaldo.

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: Zinedine Zidane.

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter vs Barcelona 3-1.

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter vs Real Madrid 3-1 Finala Cupei Campionilor 1964.

    Cel mai bun antrenor: Jose Mourinho.

    Cea mai mare dezamăgire: Amatorismul de care a dat dovada conducerea dupa 22 Mai 2010.

    Cel mai frumos gol: Golul dat de Maicon lui Juventus pe San Siro.

    Declaraţia preferată: "Vedere Milan-Cavese 1-2 del 1982 in televisione, con i cugini in B è una cosa che fa molto bene a chi è malato." Peppino Prisco

    Echipa ideală: Julio Cesar - Zanetti, Samuel, Picchi, Facchetti - Matthaus, Cambiasso, Veron - Eto'o, Milito, Ronaldo

  • Mishu says:

    5 jucatori preferati : Pagliuca, Zanetti, Di Biaggio, Cordoba, Ronaldo

    Cel mai mare: Zanetti

    Care as fi vrut sa il vad la inter: Romario

    Meciul pe care nu-l voi uita nicioadata: Madrid

    Meciul pe care mi-ar fi placut sa il vad: Inter- milan 6-5(1949)

    Cel mai bun antrenor: Jose Mourinho;

    Cea mia mare dezamagire: Idem;


    Cel mia frumos gol: Stankovic ci shalke

    Declaratia preferate: Idem;

    Echipa ideala: Pagliuca- Zanetti, Cordoba, Bergomi, Maicon - Di Biaggio, Cambiasso, Matthaus, Eto'o, Recoba, Ronaldo

  • Zaru says:

    5 jucători preferaţi: Zlatan, Ronaldo, Baggio, Cassano, Bergkamp
    Cel mai mare: Ronaldo
    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: no idea .. Hazard cred
    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter - Milan 4-0
    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: cel putin un meci cu Klinsmann, Matthaus si Brehme
    Cel mai bun antrenor: Jose
    Cea mai mare dezamăgire: plecarile lui Zlatan si Ronaldo, Lippi vs Baggio
    Cel mai frumos gol: 1.Djorkaeff vs Roma, 2.Adriano vs Parma, 3.Zlatan vs Bologna
    Declaraţia preferată: ...multe
    Echipa ideală: Toldo - Maicon, Cordoba, Matterazzi, R.Carlos -Cambiasso, Stankovic, Zanetti - Baggio - Ronaldo, Zlatan

  • mirifiq says:

    5 jucători preferaţi : ZANETTI, DJORKAEF, RONALDO, LUIS SUAREZ, MAZZOLA.
    Cel mai mare: ZANETTI
    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: ma axez pe prezent si pe posibil: Ruben Botta.

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter - Barcelona 3-1 (cel cu Bayern nefiind mai prejos)

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: milan -Inter 0-3 in 97-98 ...de i-a omorat simeone cu ronaldo...

    Cel mai bun antrenor: Jose Mourinho
    Cea mai mare dezamăgire: 5 mai 2002. m-a batut tata ca plangeam ;)
    Cel mai frumos gol: Maicon cu juventus

    Declaraţia preferată: pana mea, de fiecare data cand deschidea gura peppino :)).
    Un pronostic pentru milan-Ascoli? habar n-am, nu urmaresc fotbalul din diviziile inferioare.
    Sa privesti la televizor milan-Cavese 1-2 si pe "verisorii" nostri in Serie B, este cel mai bun mod de a te insanatosi cand esti bolnav.
    milan a depasit un record personal de victorii consecutive? Nu-mi amintesc niciuna din ele, imi vin in minte doar meciurile in care milan pierde
    Un pronostic pentru milan-juventus? Sper sa piarda amandoua
    Inter a luat nastere din initiativa a doi asociati dezertori de la milan. Asta demonstreaza cat de departe poti ajunge, plecand de la nimic

    Echipa ideală: Julio Cesar - Zanetti, Bergomi, Lucio, Facchetti - Matthaus, Djorkaef, Berti - Luis Suarez, Ronaldo, Mazzola

  • Speedy says:

    5 jucători preferaţi (o sa scriu si eu numai jucatori pe care le-am vazut jucand): Zanetti, Milito, Recoba, Ronaldo, Roberto Baggio

    Cel mai mare: Este clar: Javier Zanetti

    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: David Beckham

    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter - Barcelona 3-1 (GxG stie, cu momentul golului anulat mi-au dat lacrimile)

    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: poate si eu Inter - Milan 6-5 (1949)

    Cel mai bun antrenor: departe Mourinho, unicul

    Cea mai mare dezamăgire: data nu-l stiu, Semifinala cu Bbilan, O-O si 1-1 acasa noi

    Cel mai frumos gol: Maicon vs. Juventus

    Declaraţia preferată: Toate date de Mourinho :D

    Echipa ideală: Julione Cesar - Zanetti, Bergomi, Cordoba, Facchetti - Matthaus, Recoba, Sneijder - Meazza, Milito, Ronaldo

  • Mishu says:

    Eu am sa pun si rezervele ideale: Julio Cesar, Materazzi, Stankovic, Simeone, Zamorano, Vieri

  • gxg says:

    si eu vreau să postez aici, sunt plin de emoţii când stau si mă concentrez asupra sondajului :)

  • gxg says:

    5 jucători : cannavaro, emre, cambiasso, recoba, crespo, milito( nu pot pune mai puţini de 6)- nu l am pus pe zanetti pt ca e una să ai jucători preferaţi si alta să respecţi întru totul un om pentru tot ceea ce face

    cel mai mare: javier

    jucătorul care mi ar fi plăcut la inter : voi pune 4, sper să nu va supăraţi: henry, fiore, nesta,mendieta

    meciul de neuitat : barca inter 1 0 ( de meciul asta zicea speedy :d)

    meciul pe care aş fi vrut să îl văd: vaslui inter ( restul consider ca le am văzut pe toate de văzut ţinând cont ca am văzut peste 80% din meciuri de 11 ani încoace

    cea mai mare dezamăgire: alvaro recoba si fabio cannavaro ( din motive diferite, desigur :) )

    cel mai bun antrenor: mou

    declaraţia preferată : mou " ar fi lipsa de respect sa spun ca sunt cel mai bun din lume, dar în acelaşi timp consider ca nimeni nu poate face treaba mai bine ca mine " :) ... ştiu pare ironie,comedie, pt mine e ceva foarte serios si de înţeles perfect

    echipa: 4 3 1 2 - toldo - javier,cannavaro,matrix,chivu - cambiasso,emre, veron - recoba- crespo,principe

    rezerve: julio,ronaldo,maicon,deki,lucio,cordoba,adriano

  • gxg says:

    foarte frumos să mă uit pe la voi toţi ce preferinţe aveţi :d .... mirifiq...ultima declaraţie care ai postat o a lui peppino, genială !

  • vale_axente says:

    5 jucători preferati: Zanetti, Eto'o, Maicon, Roberto Baggio, Ronaldo
    Il piu grande: Zanetti
    Cel mai mare: Zanetti
    Jucătorul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd la Inter: Maradona
    Meciul pe care nu-l voi uita niciodată: Inter - Barcelona 3-1
    Meciul pe care mi-ar fi plăcut să-l văd: Inter - Milan 6-5 (1949)
    Cel mai bun antrenor: Mourinho
    Cea mai mare dezamăgire: 05.05.2002
    Cel mai frumos gol: Djorkaeff cu Roma
    Declaraţii preferate: ''A Milano Ci Sono Due Squadre - L'Inter e La primavera dell'inter'' e ''Zero Titoli'';)
    Echipa ideală: Zenga - Zanetti, Bergomi, Lucio, Facchetti - Matthaus, Berti, Oriali - Baggio, Eto'o, Ronaldo, cu Toldo, Materazzi (stim de ce), Blanc, Brehme, Djorkaeff, Zamorano, Recoba rezerve

Leave a Reply