follow

SONDAJ: TREBUIE DEMIS STRAMACCIONI?

La sugestia lui Seby, vă provoc la o discuţie privind soarta pe care ar trebui să o aibă Stramaccioni. Sondajul de mai jos este valabil până pe 30 martie, data la care se va juca meciul cu Juventus, cel de care depinde, în mare parte, viitorul actualului tehnician al nerazzurrilor, potrivit unei părţi a presei italiene.

Image and video hosting by TinyPic

În mod normal, nu aş fi abordat un astfel de subiect bazat doar pe opiniile unor fani care cer insistent plecarea lui Strama. În pare parte, ştiu care vor fi rezultatele sondajului,  concluziile nu mă vor surprinde. A contat însă şi faptul că, ieri, Massimo Moratti l-a pus pentru prima oară în discuţie pe omul de pe bancă. Nu doar pe el, ci şi pe Marco Branca, responsabilul de mercato.

Este posibil să continuăm alături de ei, însă doar dacă rezultatele se vor schimba. În orice caz, eu sunt cel care decide”, a spus Il Presidente. Majoritatea dintre noi ţine cu Inter de suficient timp încât să ştie că aceste cuvinte sunt aproape un verdict. O schimbare radicală faţă de precedentele ieşiri ale numărului 1 nerazzurro, în care acesta şi-a susţinut antrenorul şi a dat asigurări că proiectul clubului, oricare ar fi acesta, va continua cu actualul tehnician.

Aşadar, trebuie demis Stramaccioni?



Se naşte apoi o altă întrebare: pe cine aducem în locul său? Gazzetta dello Sport a scris în ediţia sa de astăzi despre faptul că tandemul Figo-Beppe Baresi este pregătit să conducă echipa până la finalul sezonului. O soluţie gândită nu de acum, ci încă de după înfrângerea de la Firenze, doar calificarea obţinută în faţa CFR-ului în Europa League salvându-l pe Stramaccioni de la o eventuală demitere.

Discuţia importantă are legătură cu numele celui care ar urma să preia banca nerazzurrilor din vară. Tot cotidianul roz a avansat variantele Walter Mazzarri, despre care oricum se vorbeşte de mai mult timp, Walter Zenga, Laurent Blanc sau Marcelo Bielsa, fără a uita despre zvonurile ce au început să circule despre un contact între Moratti şi Mircea Lucescu.

Tot Seby era curios care ar fi lista de cinci antrenori dintre care l-aţi alege pe următorul Mister. Evident, este un subiect care merită dezbătut mai pe larg şi o vom face atunci când va fi cazul (dacă va fi cazul). Deocamdată, în condiţiile în care Andre Villas Boas mi se pare de neclintit de la Tottenham, singurul nume care îmi vine minte şi care ar putea reprezenta o soluţie este cel al lui Montella.

Rămân însă la părerea că indiferent cine va urma după Stramaccioni, este nevoie şi de o regândire a strategiei clubului, în special în ceea ce priveşte transferurile. Schimbarea de dragul schimbării şi scoaterea unui ţap ispăşitor nu vor rezolva nimic.

Altfel, aşa cum probabil aţi aflat, io sto con Strama!

Sursa foto: calcioweb.eu

By Ionut Tataru with 16 comentarii

16 comentarii:

  • Cosmin07 says:

    de acord cu varianta montella, care a confirmat la cele doua echipe, la care a activat..jocul fiind unul dinamic si unde se observa o idee clara de joc (am simtit o pe pielea noastra).lucescu insa este mult peste el.

  • nerazzurr says:

    Ce argumente aveti ?? probabil schimbarile din timpul meciurilor,schimbari de formatie la fiecare meci,Pereira atacant el fiind fundas..si nestiind sa dea o pasa,aducerea celebrilor jucatori care imbraca tricoul acestei echipe in frunte cu Rochi despre care inca astept explicatii...cedarea lui Livaja la schimb cu Scheloto plus bani...o mare idiotenie si deja ne demonstreaza asta....rezultate nedemne de INTER...haideti sa privim lucrurile cu realism
    MAINE l-as vrea pe Zenga in locul lui fara probleme.deci eu as vrea sa stiu DE CE ar ramane....

  • WooZie says:

    De schimbat ar trebui dar din vara, insa exact cum ai spus si tu, nu doar de dragul schimbarii ci trebuie schimbata toata strategia asta de cacao care a fost adoptata pana acum. Si sa o lase mai moale MM cu fair-playul ala ca noi suntem singurii care credem in asa ceva.

  • Slayer says:

    Stramaccioni trebuie sa ramana macar pana la finalul sezonului. Nu cred ca se rezolva ceva daca va fi schimbat. Sa fim seriosi , din lista aia poate Laurent Blanc ar suna bine , in rest .. nu cred ca ar aduce vreun plus ceilalti. Sper doar ca din vara sa mai scapam din jucatori precum Jonathan "Maicon" , Silvestre , Gargano , Rocchi. Pe langa asta mi-as dori in sfarsit sa se faca ceva cu intinerirea lotului. Pe atat de mult pe cat mi-a placut Strama la inceputul sezonului cand i-a dat credit lui Coutinho , Jesus pe atat de mult il dispretuiesc acum cand foloseste acei 4 expirati pe care i-am mentionat mai sus. Mi-as dori de asemenea sa-l vad si pe pustiul ala Kovacic in cateva meciuri pana la sfarsitul sezonului ca sa se invete cat mai bine cu Seria A pentru anul viitor. Stiu , am multe dorinte , dar sper ca macar partea cu plecatul "magilor" pe care i-am mentionat mai sus si folosirea mai des a jucatorilor tineri din lot nu e chiar ceva de domeniul SF. Daca tot nu avem bani de transferuri rasunatoare , macar sa folosim ce avem tanar din curtea noastra.

  • nerazzurr says:

    Si mie sincer imi pare rau de el dar mai rau de Inter...nu mi inspira nici o incredere ca ar putea face ceva pe viitor...ma asteptam sa ia jumatate din primavera la echipa si el il aduce pe Rocchi ...probabil ca daca nu era Obi accidentat il dadea la schimb cu vreo alta"vedeta"....

  • Anonim says:

    strama trebuie demis dar nu acum ci la sfarsitul sezonului,parerea mea e ca acest sezon e deja compromis champions league nu mai pupam,de alt experiment nu am nervi anul acesta;poate baresi cu zanetti.in acest context nici cupa uefa nu reprezinta ceva sustenabil viabil ptr urmatorul sezon.Trebuie concentrat pe campionat cu jucatori cu salarii mici dar care simt nerro azuro,demarat proiectul cu noul stadion.
    tutti66

  • Ibrahim says:

    Da, trebuie demis, dar la finalul sezonului. Inca nu stiu daca ar trebui schimbat si Branca, desi eu proprotie de 60% sunt pentru.

    E greu de "analizat" o lista de 5 nume potrivite pentru Inter din vara, in momentul de fata. Nu se stie niciodata ce surprize pot sa apara pana in vara, asa ca ma voi abtine...de data asta.

  • Jerry says:

    Da, trebuie demis. Cand? acum o luna sau poate chiar doua!

    Cine vine in locul lui? Pana in vara i-as da o sansa lui Baresi. Avem nevoie de o schimbare, de alte idei, de alt concept, de orice altceva in afara de Stramaccioni.

    Din vara? Simeone (si-a prelungit contractul cu Atletico, dar Inter e Inter), Prandelli (o utopie, dar poate nu chiar), Blanc (liber), Guidolin (vrei echipa tanara, atunci this is the man) si Spalletti (sigur vrea sa plece din Rusia si Zenit nu cred ca i-ar pune piedici). Nu Bielsa, nu Mazzarri, nu Montela!

    Dar mai important e cel care ii va lua locul lui Branca. Sper sa fie Leonardo. Nu Bigon sau altii, ci Leonardo. Brazilianul are un ochi fabulos pentru jucatori.

  • Jerry says:

    Si mai am doua variante :D Solutii sunt, numai vointa nu e! La fel ca si in transferurile lui Branca! Cand punea mana si avea orizonturile deschise in toate campioanatele, gasea jucatori geniali. Acum de cand s-a culcat pe ureche si face afaceri doar cu Genoa si Porto vorbim de demiterea lui... Cum e viata! In 2010 esti considerat cel mai bun director sportiv din lume, acum 90% din suporteri te vor concediat.

  • Speedy says:

    Eu zic sa-l demitem tata. Nu numai ca nu mai pupam locul trei, dar in acest ritm nu mai prindem nici Europa League. Am fi de rasul lumii daca ramanem in afara Europei. Combinatia Baresi-Figo nu suna asa rau, dar ma tem si de ei doi. Nu stiu ce noutatea am putea vedea de la ei. Iar din vara io mi-as pune votul pe Bielsa ori un Simeone de ce nu, cu Zanetti secund! Ce bine suna, principali argentinieni :D

  • Sorinexe says:

    dupa parerea mea, Stramaccioni trebuie schimbat cat mai repede.
    echipa este in degringolada iar el nu pare omul care sa gaseasca solutii pentru iesirea din criza, probabil din lipsa de experienta


    in ceea ce priveste numele eventualului viitor antrenor Interist, dintre cei enumerati mai sus, Montella si Mazzarri mi se par variante cat de cat interesante.
    o varianta la care visez de mult este Cappello, iar o alta pentru un buget cat de cat scazut ar fi Spalletti (pe faras la Zenit)

    PS: din inima ii doresc si lui Branca, drum bun si sa ne lase cat mai repede

  • Gigi says:

    Fratilor dar cand devine activ fair-play-ul asta financiar,ca am impresia ca doar presedintele nostru crede in el,avand impresia ca ii da vreo medalie sau ceva de genu platini. Eu am votat prima varianta pt k sunt mult mai numeroase motivele pt care strama trebuie sa plece. Cu siguranta se gasesc printre fanii de pe meazza niste 'fotbalisti' mai buni decat gloabele aduse de mister al nostru.

  • GxG says:

    interul nu are nevoie de antrenor italian, zic . daca e adevarat ca Blanc e pe lista in momentul asta, aducerea lui ar fi o mare lovitura. Forza inter si trebuie sa mentionez faptul ca in acel parcurs foarte bun al nostru care s a oprit acum cca 4 luni, strama chiar avea stofa de antrenor...ok, veti rade, si veti spune "normal ca zici asta , din moment ce castigam continuu" , dar nu e doar asta...jucatorii jucau pe posturile lor, juca cine trebuia si unde trebuia si cand trebuia (asta e parerea mea ) .... inclusiv cu atalanta cand am pierdut, inclusiv cu cagliari cand am remizat...strama facea totul cum trebuia,cand trebuia si cu cine trebuia. eu l am vazut cu stofa de om inteligent sincer... parerea mea din momentul de fata este ca nu e de inter,dar ca poate mult..nu o zis ca un jargon, dar trebuie sa mearga la o echipa mai mica...mie nu mi inspira faptul ca e un antrenor influent...si avand defectul asta, face multe chestii pe dos, pentru a demonstra ca e influent .... deci acum, zic ca echipa la care va fi strama pe viitor,va avea de castigat MULT, dar pe mine ma intereseaza interul si nu sunt cu strama, din pacate :( ... hai cu locul 3 ca se poate , chiar se poate, dar e nevoie de schimbare si asta, URGENT ( acum:P ) ..forza inter!

  • boboin says:

    daca este dat afara si vine cineva gen gasperini........trebuie schimbat totul la inter
    IN PRIMUL RAND MENTALITATEA LUI MM CU FAIR PLAY
    ce draq pe calciomercato se vorbeste ca juve il vrea pe zlatan si noi ne gandim sa vindem ce mai avem
    eu zic ca oricum sezonul este ratat fara nici un obiectiv realizabil asa ca sa bage jucatori tineri si sa renunte la gargano,pereira,scheloto, ca sezonul viitor sa speram si noi la un loc trei...

  • bartuletz says:

    MAZZARRI: 30%

    STRAMACCIONI: 20%

    BLANC: 15%

    SIMEONE: 10%

    MIHAJLOVIC: 10%

    LUCESCU: 10%

    ZENGA: 5%

    Conform Mediaset, cica astea ar fi sansele la banca tehnica.
    Lucescu azi chiar a declarat la un radio italian, ca din luna mai cand ii expira contractul la Shaktar, orice e posibil, ca a avut performante in peninsula si ca daca vor exista oferte, le va lua in calcul.

Leave a Reply