follow

STRAMA OUT, WALTER IN: MAZZARRI ESTE NOUL ANTRENOR AL INTERULUI

FC Internazionale anunţă că Walter Mazzarri este noul antrenor principal al echipei.

FC Internazionale doreşte să-i mulţumească lui Andrea Stramaccioni pentru angajamentul şi profesionalismul arătate într-un sezon dificil.

Walter Mazzarri a semnat un contract valabil pe doi ani.


Image and video hosting by TinyPic

Ceea ce devenise previzibil în ultimele zile, a fost oficializat în această seară. La fel de sec ca de obicei şi devenind parcă o obişnuinţă în ultimii trei ani. Inter a ajuns la al şaselea antrenor după plecarea lui Mourinho, semn că situaţia echipei a fost gestionată defectuos după cel mai mare succes din istoria clubului.

Moratti se desparte de pariul său şi nici măcar nu a făcut-o elegant. Preşedintele nu a avut o discuţie între patru ochi cu Stramaccioni, vestea demiterii sale fiindu-i dată telefonic de Marco Branca încă de ieri.

Asta, să nu uităm!, în condiţiile în care, în ultimele luni, Moratti şi-a declarat încrederea necondiţionată în tânărul tehnician, iar clubul a început deja să pregătească viitorul sezon prin transferul a cinci fotbalişti compatibili cu ideile lui Stramaccioni.

Acum, toată programarea iniţială trebui regândită. Mazzarri vine cu propria filosofie, aceeaşi dintotdeauna, cu proprii colaboratori şi cu propriile solicitări. Dar faptul că fostul antrenor al lui Napoli are o înţelegere pe doar doi ani arată că nu vorbim de un proiect pe termen lung.

Ceea ce mă face să mă gândesc fie că Moratti nu este convins de această alegere, deşi a declarat exact contrariul, iar Benitez, Gasperini şi Ranieri ştiu cel mai bine ce se întâmplă într-o astfel de situaţie, fie obiectivul lui Mazzarri este să producă rezultate imediate.

Oricum ar fi, schimbarea lui Stramaccioni nu trebuie să fie singura produsă în această vară. Plecarea tânărului tehnician nu va anula trei ani de greşeli ale conducerii şi nici nu va rezolva de la sine problemele din ultimul sezon.

Vom avea timp să discutăm mai mult în zilele următoare. Până atunci, grazie Strama şi in bocca al lupo Mazzarri!

Sursa foto: europacalcio.it 

By Ionut Tataru with 42 comentarii

42 comentarii:

  • nerazzurr says:

    Lucrurile se vor schimba in bine...Mazzari se va impune in fata jucatorilor...cred ca asta a fost o problema mare a lui Strama...aici a contat si varsta.Benvenuto Walter!

  • Marius Buzuc says:

    de cand am auzit zvonuri legate de mazzari m-am rugat zi si noapte sa scap de strama si sa vina napoletanul. orice ar fi va fi progres, nu poate termina pe locul 9

  • raz says:

    Ce dracu sa zic....Forza INTER si Mazzarri
    Cat despre Strama si-a semnat singur demiterea prin actiunile lui :

    - nu a promovat tineri (pe bennassi l-am vazut cand chiar nu mai avea pe cine sa bage)iar el exact pt asta era adus :(
    - a adus toate petardele (ex: schelotto a fost adus la cererea lui expresa la fel ca si mudingay)
    - cu riscul de a ma repeta si a enerva dar omul asta a chinuit echipa in toate formulele fara nici o idee concreta !!!!! :(

    Acum sa speram ca Mazzarri o sa aiba tupeu sa dea afara petardele si unii veterani pt ca echipa eu cred ca se poate plia pe ce vrea el :)

  • WTF says:

    ... nu cred ca Mazzari este cea mai buna solutie dar odata pus in fata faptului implinit nu.mi ramane decat sa.i tin pumnii stransi si sa sper ca ne duce pe un loc de CHAMPIONS LEAGUE la anul ...

    ... prima intrebare care imi vine in minte ... o sa jucam cu 3 fundasi ?

  • Jerry says:

    Stramaccioni trebuia demis. Asta e clar. Nu poti ramane antrenor la Inter dupa un asemenea sezon. Indiferent de circumstante. Sa nu uitam ca jocul lui Inter scartaia inca de prin noiembrie, nicicum doar in ultima perioada.

    Nu stiu daca e sau nu talentat, dar Stramaccioni si-a aratat neexperienta. Nu a reusit sa se impuna in fata conducerii, iar la Inter e nevoie de cineva care s-o faca. Asa cum a reusit Moratti. In plus de asta, a cerut niste jucatori incredibil de slabi, de care acum ne chinuim sa scapam.

    Pe langa lipsa de autoritate (pe undeva normala avand varsta frageda si ca era primul lui mare angajament), Stramaccioni a gresit grav si cu schimbarea constanta a sistemului de joc. Cand a fost adus ni s-a prezentat ca un adept al unui 4-2-3-1, dar ce-a urmat... O sa spuneti ca nu i-au fost adus jucatori de 4-2-3-1 si poate asa e, dar aici revenim la prima problema...

    Acum si ceva despre Mazzarri. Nu mi-a placut niciodata. Nu stiu de ce, poate din cauza sistemului cu 3 fundasi, pe care eu-l vad invechit si necastigator de trofee importante. Sper sa ma insel.

    Dar... Mazzarri e un antrenor care se poate impune si caruia ii vor fi adusi cu siguranta jucatorii doriti. Mai ales acum, dupa aproape patru ani foarte buni la Napoli, Mazzarri si-a castigat un respect si nu cred ca exista riscul sa asistam la lipsa de respect a jucatorilor fata de el.

    Un alt punct forte pentru Mazzarri e ca se bate pentru echipa lui. Il aseman aici cu Lucescu. Se vaita intruna, se lupta cu toti pentru echipa lui. E plangacios, dar avem nevoie de unul care sa se bata cu toti pentru a-i lui si sa nu lase capul jos.

    transferuri:

    Am pomenit ceva mai sus de transferuri. Ei bine, degeaba l-ai adus pe Mazzarri daca nu-i pui la dispozitie si niste jucatori de calitate. Nu ma astept la super-vedete, pentru ca nu e posibil cand doi ani stai in afara Ligii Campionilor. Dar e nevoie de jucatori buni si un mercato bine gandit si fara greseli. Ca cel din 2009...

    Foarte probabil, Mazzarri va juca un 3-5-2, ceea ce inseamna ca ne trebuie jucatori puternici si dispusi la efort in benzi. Se vorbeste de Zuniga, un jucator foarte bun. Sper sa ajunga la noi. Pe langa columbian, eu zic ca am avea nevoie de inca un mijlocas de calitate, dar si ceva in atac, pentru ca Icardi e totusi tanar si nu ne putem pune toate sperantele in el.

    In incheiere. Bun, l-ai dat afara pe Stramaccioni, dar in niciun caz nu trebuie sa fie el gasit unicul vinovat. In niciun caz nu putem sa ramanem la fel ca-n sezonul viitor la nivel de conducere. E nevoie de un om important, e nevoie de un om cu glas si puternic. Nu zic sa-l concediem pe Branca, eu unul inca am incredere in el, dar avem nevoie de un manager dur si razboinic.

  • Jerry says:

    cateva greseli: Mourinho, nu Moratti si ai nu a-i.

    Mda, si mie mi-e frica de asta. Mi-e teama ca s-a apelat la solutia cea mai simpla. Il gasim vinovat pe antrenor si trecem mai departe... Plus de asta e incredibil ca Moratti n-a retinut nimic din ce i-au cerut suporterii tot anul: SA VORBEASCA IN PLM CLAR. Am stat o saptamana ca prostii sa spuna el ceea ce presa anunta inca de sambata!

    Mie imi place Zuniga si sper sa-l vad la Inter. E bataios, rezistent si tehnic. Intre el si Basta, variantele vehiculate acum, il prefer pe columbian. Isla mi-e greu sa cred ca are sanse sa ajunga la noi.

  • Marius Buzuc says:

    jerry, la mazzari mie intotdeauna mi s-a parut mai mult un 3-4-3 decat un 3-5-2. eu am auzit ca tinte de zuniga, nainngolan si ceva doar in vise realizabil Ș hamsik. de stramaccioni mie nu-mi pare rau. daca ma uit acum la inter eu nu vad nimic sa fi lasat in urma

  • Ionut says:

    Moratti: "Demiterile sunt urâte". Vă daţi seama cam ce era la Inter dacă le considera frumoase? :)

  • Jerry says:

    Marius, e un 3-5-2 flexibil. Dar uite aici un articol foarte interesant despre tactica favorita a noului nostru antrenor:

    http://forzaitalianfootball.com/2012/11/tactics-playing-the-napoli-way-walter-mazzarris-3-5-2/

    Handanovic - Campagnaro, Ranocchia, Juan - Nagatomo, Guarin, Gargano, Kovacic, Pereira - Palacio, Icardi.

    Cam asa ar arata sistemul lui Mazzarri la Inter in acest moment. Bineinteles ca vor fi adusi jucatori. Din ce se vorbeste prin presa italiana, Mazzarri ar vrea sa se ajunga la o echipa de genul:

    Handanovic - Campagnaro, Ranocchia, Juan - Zuniga, Guarin, Paulinho, Kovacic, Pereira - Palacio, un atacant cu nume.

    Asadar, pare ca se cauta un jucator de banda dreapta (Zuniga, Basta, Isla - numele din acest moment), mijlocas central (Paulinho, Naingolan, Fernando) si un atacant de clasa (aici inca n-au aparut nume).

  • seby says:

    eeeeeeee, cum Zuniga!!! nu tati, mai bun Pereira :)) Haide ma, ce dracu!! Zuniga > Nagatomo > Maggio > Pereira imo, omul a crescut cu fiecare sezon, jucator de banda solid, indeosebi pe faza ofensiva. Eu as da OKu' pt el, inteleg ca mai are doar un an de contract acolo.

    Altfel, de acord cu Jerry, daca m-as apuca sa astern ceva as pleca de la aceleasi idei. Una mica totusi. Sper ca Montella, Simeone si Spalletti sa fi fost inabordabili cumva, sa fi fost foarte greu spre imposibil de adus. M-ar deranja sa stiu ca n-a fost asa, si mai rau sa stiu ca n-au fost in planurile conducerii.

    Jenant modul in care l-au demis pe Stramaccioni.

    Benvenuto Walter Mazzarri! munca grea aci beibi, numa' un antrenor grande ar scoate'o cu succes la capat. Si vezi ca ne-au placut ultimii antrenori cu "M", nu ne dezamagi :))

  • Jerry says:

    Ahh, Spalletti... Eu cred ca s-a cam saturat de Rusia si s-ar fi intors, dar cine stie. Poate s-a temut Moratti sa n-o piarda pe Milly :d Chelu' e dat dreq si are precedente pe la Roma :d

  • WooZie says:

    Am terminat vodka si am dat-o pe palinca. E prea grav sa comentez acuma :)))
    Maine la mahmureala promit :P

  • tibi says:

    Ne batem la locul 3 cu stresatu asta. Eu nu-l suport. Sper sa-mi dea peste nas si sa devenim campioni :))

    @JERRY: ai scris un roman acolo ;p

  • Jerry says:

    Inca ceva pe seara asta. Poate sunt eu mai paranoic, dar eu cred ca Moratti a luat de mult decizia cu Mazzarri. Am mai spus-o de cateva ori aici si acum vin si cu niste dovezi:

    - campagnaro (titular de drept la Napoli)
    - icardi (dorit insistent de Mazzarri cand era la Napoli)
    - botta (jucator ce se aseamana cu lavezzi)
    - andreolli (jucator dorit in mai multe randuri de Mazzarri la Napoli)

    Din februarie incoace, mie imi pare ca totul s-a indreptat spre aducerea lui Mazzari.

    De ce nu s-a anuntat mai devreme? Cred ca Moratti n-a vrut sa-l supere pe DeLaurentis. Nu stiu insa de ce l-a aburit pe Stramaccioni, pentru ca sunt sigur ca decizia n-a fost luata dupa meciul cu Udinese, cum sustin unii prin Italia. Poate ca tine mult la el si n-a avut curaj sa-i zica...

  • Anonim says:

    Pentru Inter...

    ... Walter a sunat bine de-a lungul vremurilor. Hai sa vedem cum o sa sune Mazzarri.

    Aeso.

  • WooZie says:

    Degeaba il aduci pe Mazzari daca nu aduci jucatori asta e clar pentru toti. Moratti cand dracu iese in fata sa vorbeasca ceva? Asteapta sa reuseasca un transfer cat de cat reusit si atunci sa iasa in fata sa se dea mare? Am auzit niste zvonuri cum ca lui Mazzari nu ii place Handanovic, stiti ceva de asta? Pare cam aiurea intradevar ca nu ai ce sa nu iti placa la un portar, nu e ca si cum nu se potriveste stilului tau de joc. Oricum, bafta crizatule.

    Apropo, ce e cu deki? Inca e in silenzio stampa?

  • Anonim says:

    De mazzari se banuia/stia de f.mult,iar strama stia ca va fi schimbat de mult de aceea iau si cerut sa joace cu trei fundasi.
    Orice nou antrenor vine cu pretentiile de jucatori...probabil vor fi cateva achizitii prin iunie pe langa cele stiute campagnaro,andreolli,dar surprize pot aparea in august pe ultima suta de metri.Amvazut pareri pro si contra,sincer si eu sunt in dubiu,dar uitandu-ma bine vad ca conte a antrenat pe bari si atalanta,allegri pe cagliari,,romanii scimba antrenorii f des,deci tre sa-idam credit lui walter,(mi-ar fi placut si zeman si guidolin)


    tutti66

  • deki says:

    Ciao ragazzi!

    In sfarsit am scapat de calvar,sper sa putem scapa de intreaga conducere cat mai curand.

    Din pacate ne-am ales cu Mazzarri,o sa avem parte de circ pe banca si probabil la conferinte dar mai bine unul de sta cu gura pe adversari si pe arbitri mereu decat unul care nu zice nimic.

    Multi interisti sunt increzatori ca Mazzarri va face treaba buna,eu unul sunt pesimist si cred ca o sa avem un nou sezon rusinos dar sunt convins ca mai rau decat sezonul trecut nu se poate.
    Am vazut ca se spune ca odata cu venirea lui Dustin Hoffman, Schelotto si Gargano se evapora,bine,asta ar face-o orice antrenor intreg la minte dar e bine ca incepem asa promitator. Sper sa ma insel si sa avem parte numai de bucurii alaturi de Mazzarri.

    Forza Inter!

    Felicitari WTF pentru victoria de la prono!

    PS:Condoleante pentru baiatu' cu blogul :P

  • crisan says:

    sa ne tot saturam de jocul cu 3 fundasi cu asta antrenor,in italia poti juca si cu 2,5,8..fundasi da in europa asta e un stil falimentar,toate echipele mari din europa joaca 4-2-3-1,4-3-3 numai italienii joaca cu 3 fundasi si sunt varza cand joaca in cupele europene,moratti e dus cu capul si nu mai scapa...

  • nerazzurr says:

    Deki bine ai revenit :)....ma gandeam ca poate ai schimbat echipa de n-ai mai inttrat...intrebau toti d tine....:))

  • nerazzurr says:

    Daca nu se schimba cativa "jucatori" cu altiide valoare poate sa vina orice antrenor......noi am castigat trofee cu un atac format din Etoo Sneijder Milito...etc jucatori de super clasa plus super aparare...Mazzari nu poate face mare lucru fara achizitii....la Napoli a avut un super atacant Cavani care l a scos de N ori.....

  • alex21 says:

    nu se mai putea cu Strama e clar asta dar nu am nicio incredere in Mazzari...probabil vom termina pe un loc de EL...de 2 lucruri sunt sigur : vom avea circ dar poate asta a si vrut Moratti cand a angajat un clown si faptul ca vom juca cu 3 fundasi ceea ce ma enerveaza dar macar asta stie despre ce e vorba si nu cred ca o sa schimbe sistemul de la un meci la altul
    PS : imi pare sincer rau de Strama dar ce s-a intamplat returul asta nu-i ofera nicio scuza...mai jalnic de atat nu se putea

  • Pako says:

    In sfarsit se intampla ceva la Inter.
    De mult timp asteptam si eu un sezon incheiat cu un singur antrenor(chiar daca a fost dezastruos) la Inter. Dupa o perioada in care credeam ca i-a venit mintea la cap lui Moratti, in sensul ca a reactionat cu intelepciune si nu l-a demis pe Strama la primele rezultate negative, vine primul semn de senilitate ca sa ma contrazica. Il pune antrenor pe Mazzarri in conditiile in care il ai pe Mancini liber. Credeam ca si-a invatat lectia dupa experimntele tampite de dupa Jose. Daca nu se face curatenie generala(conducatori, jucatori) dupa sezonul asta, nu cred ca o sa mai vedem ceva trofee curand. Cat despre conducatori, cred ca au aruncat-o de mult in spatele fostului antrenor si s-ar putea sa ii vedem tot pe acolo. Deci nu m-ar mira sa ii cumpere si lui Mazzarri jucatori buni de orice sistem de joc mai putin oentru 3-5-2(singurul de altfel pe care il poate juca).
    Pe scurt cred ca avem pe cap un nou Gasperone. Probabail vor urma si alti Ranierii, Tardelli,.... Sper din tot sufletul meu de interist sa imi insele toate asteptarile. O singura statistica din dreptul lui imi da ceva sperante-cica nu a fost niciodata demis(e un inceput in toate imi veti zice probabil :)). Dar nici nu a fost la o echipa unde sa fie pusa presiune. Sa-i uram bafta atunci!!!

    Forza INTER!!!!!!!!!!!

    PS : “non ha vinto neppure la Coppa Toscana”
    evident ca este vorba despre noul nostru antrenor si evident ca a venit din parte lui JOSE.:))))

  • Ibrahim says:

    Optiuni erau multe, dar nu e totul atat de simplu incat sa sara Mancini sau oricine e liber ca un catelus flamand cand ii arunci un os. Uitam in ce situatie ne aflam -> lot slab, bani putini, politica defectuosa (de la declaratii de presa, directii de viitor pana la comercializarea propriilor produse) si in afara competitiilor continentale. E cam cenusiu cerul. Nu se arunca oricine.
    Suntem prea scceptici si traim prea mult in trecut. Toti antrenorii au avut jucatori care "i-au scos de n ori" (Ferguson a avut mai multi. Si ce?). E o varianta buna Mazzarri. Sunt alte vremuri acum, din pacate foarte grele, in primul rand din punct de vedere financiar.
    E nevoie de timp. Un loc de EL in sezonul urmator e un obiectiv realizabil - insa doar cu investitii. Pentru calificarea in UCL e nevoie de o revolutie in lot - aveam prea multi jucatori ineficienti care trebuie sa zboare si avem o banca de rezerve foarte slaba (problema veche, indelung discutata).
    Strambam din nas cand e vorba de Zuniga(asta in caz ca o sa vina), doar il avem pe Jonathan care face meciuri de 7 stele. Cine sa vina? Bale? Ca nu ma prind. Ne batem la titlu si ne gandim ca o sa ajungem pana in semifinalele UCL, avem bani si nevoie de jucatori pentru asta, sau cum?

    Observ ca s-a decis rezolvarea problemei celei mai putin suparatoare a clubului - antrenorul. Cu tot staff-ul lui Mazzarri, fara investitii seriose si fara un plan pe termen lung al conducerii o sa ne taram in continuare in mocirla mediocritatii. Si poate sa vina orice antrenor din lume (da, chiar si Mou) ca in haosul asta nu are cum sa se descurce.

  • boboin says:

    ne trebuie jucatori nu8 caricaturi
    nici klopp nu era antrenor mare la dortmund dar a facut echipa.
    oricum dupa perioada Maradona, Mazzari a renascut pe Napoli.
    Sper sa faca acelasi lucru cu Inter.
    Botta kovacic un mijloc de creatie la Inter.
    Sa urmam exemplu Borusia si sa facem echipa nu vedete.

  • nerazzurr says:

    Sper sa fie adevarat zvonul cu Hernanes..ala da...Vucinic nu mi place din mai multe motive...varsta..trecutul iar atacanti de profilul lui avem....mai.bine il prefer pe Longo

  • Jerry says:

    Ce Vucinic? Ala inscrie mai rar ca un fundas...

    Daca e sa luam un atacant (si eu zic ca ar trebui sa luam), atunci sa alegem dintre astia:

    - Osvaldo (un marcator de clasa, plus ca s-a tot certat cu aia de la Roma si ar putea fi de vanzare)
    - Lukaku (cred ca am putea sa-l luam imprumut cu drept de cumparare. mi-e greu sa cred ca va primi sanse la Chelsea)
    - Benteke (un adevarat tanc)

  • seby says:

    Fantamercato toata ziua, nimic macar astia nu's atat de prosti. Tuttosport in plm!!!!!! Daca, luand'o prin absurd bineinteles, aia il trimit pe Vucinic la noi iar ei se scot cu Jovetic ramane stabilit sa'stem cei mai prosti din curtea scolii.

  • Ionut says:

    Osvaldo, daaaaaaaaaaaa! Şi vedem care dintre el şi Cassano îl bate primul pe Mazzarri :D

    Ai auzit de Osvaldo ce a făcut pe Twitter, da? A spus depsre Andreazzoli ăla că mai bine recunoaşte că e incapabil şi să se ducă să sărbătorească cu ăia de la Lazio. Apoi s-a abţinut cu greu să nu bage şi un vaffanculo! I-a scăpat doar un va... :)))))))))

  • seby says:

    Cum o fi sa ai talent direct proportional cu nivelul prostiei?!? ba, am mai spus-o, imi place Osvaldo chiar si mai smardoi asa, insa daca Moratti nu'l vrea nu-i bai.

  • Jerry says:

    Pe Andreazzoli ala l-ar injura si unu' de la juniori. Hai sa nu-l facem mare scandalagiu pe Osvaldo. Pana la Andreazzoli n-a avut niciun conflict... Oricum, mi-e tare greu sa cred ca-l vom lua.

  • Ionut says:

    1. Eu zic să te mai uiţi odată peste istoria lui Osvaldo. Nu e la prima ieşire.

    2. Oricât de slab ar fi Andreazzoli, un astfel de comportament din partea unui jucător profesionist mi se pare inacceptabil

  • alex21 says:

    Vucinic imi placea odata dar nu mai merge e prea batran...iar pe Osvaldo nu stiu pur si simplu nu-l halesc...de prima data de cand l-am vazut nu mi-a placut

  • Jerry says:

    presupun ca te referi la pumnul dat lui Lamela; in apararea lui pot sa spun: da, dar ia uite cum a jucat argentinianul dupa ce a incasat-o:d

    in continuare spun ca ar fi un transfer excelent si mi-ar placea sa-l vad la noi. nu cred insa ca se va intampla.

  • crisan says:

    cu stilul lui Mazzarri vom inebunii si noi si el ca la inter chiar nu va putea face nimic cu stilul lui falimentar,la napoli tot a avut jucatori care s-au pliat bine pe stilul lui da la inter va fi vai si amar. Moratti ar trebuii sa vanda clubul daca nu mai are bani pt ca creier nu a avut niciodata in materie de fotbal dupa atatia ani de investitii falimentare[adevarate tepe]

Leave a Reply