follow

PATRU ÎNTREBĂRI DESPRE MERCATO

Adevăratul mercato este departe de a fi început, aşa că încă putem discuta pe zvonuri. De la 1 iulie voi încerca să scriu câte un post în fiecare zi vizavi de acest subiect, dar, până atunci, vă provoc să răspundeţi la patru întrebări legate de transferuri. Plecări, sosiri, tineri şi vânzarea unui jucător important. Sunt curios să vă aflu părerile.

La primele două sondaje aveţi posibilitatea de a alege trei variante de răspuns. La al treilea, două. La al patrulea, un singur răspuns. La fiecare întrebare am adăugat şi posibilitatea de a adăuga un răspuns care nu se găseşte în listă. Start!







By Ionut Tataru with 24 comentarii

24 comentarii:

  • alex21 says:

    la primul sondaj e foarte greu sa alegi doar 3...parca simt ca le-am facut o nedreptate celor pe care nu i-am ales

  • deki says:

    Prima intrebare te enerveaza mai mult,te gandesti ca pe ceilalti ii vrei la Inter ,am votat Chivu,Schelotto,Gargano,am incercat sa bag si al 4 lea(Silvestre) in chenar dar nu a mers.

    A doua intrebare Osvaldo,Zuniga,Paulinho.

    A 3 a intrebare Longo si Duncan.

    A 4 a intrebare Niciunul.

  • Jerry says:

    Avem nevoie de jucatori care sa faca diferenta. Intr-un 3-5-2 forta ofensiva e redusa si de aceea ai nevoie ca aia 2 sau 3 (cu cel care ii ajuta) sa fie de mare valoare.

    Pe cine vreau dintre ce-ai enumerat tu? Osvaldo si Paulinho. Sunt jucatori capabili sa faca diferenta. Osvaldo ar putea sa-i blocheze ascensiunea lui Icardi, ce-i drept, dar eu cred ca am risca enorm sa ramanem in fata doar cu ex-dorianul, pe umerii caruia sa punem atata responsabilite.

    La plecat ar trebui sa enumar vreo 15-20. Am votat Silvestre, Gargano si Scheletto, dar Chivu, Mundingayi sau Jonathan ar putea oricand sa le ia locul.

    Nu stiu daca asta e sezonul sa riscam cu Longo sau Duncan. E mai bine sa-i imprumutam, sa prinda meciuri. Ganditi-va ce-ar insemna sa avem o serie de rezultate proate cu ei in teren... Imediat i-am executa! Ne asteapta un sezon al dreq de greu, pe care trebuie sa-l abordam cu jucatori puternici mental.

    N-as vrea sa plece vreunul dintre cei trei, dar cred ca vom vinde macar unul. E nevoie de bani pentru transferuri, cum din alta pare nu vin....

  • Anonim says:

    Eu am votat scheloto , Gargano si Silvestre , care conform presei is ca si plecati , nu cred ca Mai are cineva vreo sansa , imi pare rau ca nu am votat alti 3 .

    Ne trebuie unu acolo in mij langa Kovacic , paulinho pare omul perfect , Cuchu nu Mai poate 100% a cam apus ( a nu se intelege ca il vreau plecat ) . Ne trebuie si un lateral cel Putin , pe dreapta isla nu ar fi rau si pe stanga kolarov , stiu visez dar mas multumi si cu primu.

    As fi deacord cu cedarea lui Handa pt 30 , doar daca am Pune mana pe unu din asta nascut golgheter Sanchez , ala de la st etienne , sau bony de la Arnhem . De cand sunt interist noi am avut ochi la portari si am incredere in cei de acolo ca vor face alegerea buna . Paliuca , Toldo , J Cezar , Handa toti unu si unu , e adevarat ca un sezon l-am avut si pe Frei , dar nu a fost chiar Asa rau .

    Edinho

  • Anonim says:

    Facem pariu ca guarin va pleca ?
    Prevad un mercato low cost.
    Aprox 7-8 jucatori nu au ce cauta la echipa nici sa care echipamentu
    Osvaldo nu va veni,oricum eu un caracter dificil si branca nu-l vrea.

    tutti66

  • zaru says:

    1. Chivu, Silvestre si Rocchi - am dat cu banu ... si nu vreau sa castige Schelotto detasat ca nu e cu nimic mai prost ca restu
    2. Rami, Nainggolan si Osvaldo - cate unu pt fiecare pozitie
    3. Duncan si Benassi - Imi pare rau pt Longo dar astia doi au demonstrat de ce sunt in stare
    4. Ranocchia - ceilalti doi sunt la cu totul alt nivel

  • deki says:

    Daca pastram scheletul echipei Handanovic - Ranocchia Juan - Kovacic Guarin - Palacio iar langa ei niste transferuri facute cu cap inseamna ca Moratti e baiat destept si putem face un sezon bun. Daca vindem din jucatorii ai buni si transferam iar plombe suntem niste idioti.

  • Ionut says:

    Aşa, deci...

    Medicamente KLAXON! Moratti: "Inter va începe campionatul având ca obiectiv Scudetto" :))))))))

    Altfel, bine aţi revenit, domnu' Zaru! :P

  • Jerry says:

    Mi-a placut de el in seara asta. A surprins pe toata lumea cu prezenta acolo, iar discursul a fost savuros. De-ar iesi mai des asa in fata.

  • seby says:

    Io am zis asa:
    - Schelotto (las'o'n pitpalac de treaba), Rocchi (sa fim sobri), Silvestre (cea mai bomba cu ceas de fundas vazuta, nu cred ca are um meci cu acevarat bun la noi);
    - Zuniga (puternic precum un bivol, agil precum un ghepard, fara probleme fizice la Napoli, joaca in ambele benzi, alearga un meci intreg fara probleme), Nainggolan (mijlocas modern, face bine de toate, experienta in serie a, sta bine de tot fizic, agresiv si bataios, o sa-l iubim daca ajunge la noi), Paulinho (un mijlocas care marcheaza regulat, bunicel si defensiv, de prea mult timp imi doresc un astel de jucator, un Marchisio al nostru);
    - Duncan (ar fi precum Gargano la Napoli pt Mazzarri), Benassi (nu sunt convins insa s-ar putea sa ne aduca un plus la mijloc);
    - defensiva a mers cel mai prost sezonul trecut si o schimbare poate n-ar fi rea, l-am marcat pe Ranocchia da' nu m-as supara sa vina cei doi mijlocasi de mai sus si sa avem o oferta faina pt Guarin.

  • WooZie says:

    - Silvestre, Scheltto, Rocchi ( as mai fi pus dar nu puteam doar 3)
    - Zuniga, Paulinho, Osvaldo (In principal Paulinho dar sper sa ne miscam repede ca am inteles ca e aproape de Roma)
    - Duncan, Benassi (Benassi ca a demonstrat deja ca poate si Duncan ca sa se bucure Ionut)
    - Handanovic (Tot respectul pentru el, dar consider ca daca e neaparat sa scapam de unu, Handa is the one. Mai usor inlocuiesti un portar decat un fundas sau mij. Oricum ca sa il luam pe Paulinho sau alt jucator trebuie sa vindem ceva)

  • Jerry says:

    Vad ca Mertens e cu un picior la Napoli... Ce-mi place jucatorul asta, dar clar nu merge in sistemul lui Mazzarri.

    Altfel, vad ca iar a inceput telenovela Paulinho. Credeam ca am scapat in iarna, dar acum e mai intensa. Ultima vine de la Donetk, unde managerul general al lui Sahtior ar fi declarat: "L-am vrut pe Paulinho, dar are deja semnat un pre-contract cu Inter".

  • Jerry says:

    Pai daca Inter il vrea pe Nainngolan, Roma de ce n-ar intra si ea pe pista Paulinho, pentru a-i creste pretul.

    Asa e luna asta iunie pe piata transferurilor...

  • nerazzurr says:

    Parca vad ca din ce se discuta nu o sa luam nimic si pana la urma o sa ne petecim iar cu vreun lowcost..din ce vad eu Roma si Napoli stau mult mai bine ca noi la acest capitol...Lazio am vazut ca a luat inca o tinta dea noastra Biglia....

  • mirifiq says:

    păi nu prea e normal ce se întâmplă la prima întrebare...dar fie. rube îl ia pe tevez iar noi ne zbatem în rahat cu osvaldo...paulinho ăla dacă l pui lg kovacic ai cel mai tare mijloc din europa... isla ăsta tare îmi e că e trecut ca jucător.

  • nerazzurr says:

    Acum vad ca se discuta de Belfodil..cica l ar evalua Parma la 18mil...mi se pare mult pt un atacant care nu a confirmat mare lucru are vreo 5-6 goluri sezonul trecut daca nu ma insel....

  • seby says:

    Belfodil, desi un baiat d'asta cu probleme, basini si figuri, e un atacant interesant. Mie-mi place mult strict fotbalistic vorbind, ca si caracteristici si talent. Ah, pretul ala e o insulta.

Leave a Reply