follow

POATE ICARDI SĂ FACĂ IMEDIAT DIFERENŢA LA INTER?

Miercuri seară a sosit la Milano, iar astăzi, ziua prezentării a lui Walter Mazzarri, va efectua vizita medicală. Nu este încă oficial, dar, dacă nu se întâmplă ceva neprevăzut, îl putem considera pe Mauro Icardi noul atacant al Interului. Un lucru pe care, fie vorba între noi, îl ştiam oricum de câteva luni.

Image and video hosting by TinyPic

Inter a cheltuit o sumă importantă pentru jucătorul de 20 de ani, crescut de celebra La Masia a Barcelonei, dar care a explodat în Italia, la Sampdoria, semn că nerazzurri îşi pun mari speranţe în el. Nu e nicio surpriză. Nu-mi amintesc de ultimul fotbalist atât de tânăr care să termine primul său sezon în Serie A cu un număr de goluri format din două cifre.

Icardi a marcat de 10 ori în stagiunea recent încheiată, highlights-urile fiind cele trei goluri înscrise lui Juventus, două dintre ele la Torino, într-una din marile surprize ale campionatului, şi "pokerul" reuşit împotriva Pescarei, într-o victorie entuziasmantă cu 6-0, o contribuţie importantă la salvarea de la retrogradare a Sampdoriei. Cu siguranţă, vorbim despre un jucător special.

Calităţile sale sunt indiscutabile şi au fost evidente încă de la o vârstă fragedă. „Sunt puternic, şutez bine şi am un joc aerian bun”, s-a caracterizat Icardi în câteva cuvinte. „Mereu am spus că semăn cu Batistuta”, continuă argentinianul, într-o comparaţie pe care unii probabil că o consideră exagerată.

Totuşi, întrebarea este dacă Maurito poate să facă imediat diferenţa la Inter, dacă un puşti de 20 de ani are tot ce-i trebuie pentru a fi terminalul ofensiv al nerazzurrilor, în condiţiile în care Milito va trebui să mai aştepte câteva luni ca să revină pe teren şi are o vârstă înaintată.

Mulţi aduc în discuţie explozia lui Cavani la Napoli sub conducerea lui Walter Mazzarri, noul tehnician al nerazzurrilor. Dubiile vin din faptul că, spre deosebire de Icardi, uruguayanul avea deja o experienţă importantă în Serie A, adunând peste 100 de meciuri şi 34 de goluri pentru Palermo. Simone Nicoletti crede că argentinianul nu are încă experienţa, maturitatea şi continuitatea necesare pentru a deveni un Cavani al Interului.

Pe de altă parte, nerazzurri vin după un sezon falimentar, în care greul atacului a fost dus de Palacio, iar finalul stagiunii i-a găsit cu Rocchi titular indiscutabil în ofensivă. Din acest punct de vedere, sosirea lui Icardi este un upgrade important, iar momentul este ideal pentru intrarea în scenă a argentinianului.

De asemenea, nu trebuie uitat că Mazzarri a încercat să-l transfere pe Icardi la Napoli, în ianuarie, însă acesta era deja promis Interului, şi în baza dorinţei sale de a veni la Milano. O decizie luată, se pare, şi cu inima. Spune legenda că, la returul semifinalei de Liga Campionilor dintre Inter şi Barcelona din 2010, argentinianul, pe atunci jucător la echipa secundă a catalanilor, s-a aflat în tribunele de pe Camp Nou, suferind şi bucurându-se pentru nerazzurri. Trei ani mai târziu, iată-l sosit la Milano.

Presiunea asupra sa va fi uriaşă, dar părerea mea este că Inter pariază pe o carte câştigătoare, la fel ca în cazurile lui Juan Jesus sau Kovacic. Icardi a primit un assist, iar ultimul an ne-a arătat că ştie ce să facă în asemenea situaţii. De acum, depinde doar de el. Şi, evident, de Mazzarri.


P.S. Lăsând modestia deoparte, mă mândresc cu faptul că probabil am fost primul care a scris despre Icardi, după ce Maurito a înscris la debutul său ca titular în Serie A, chiar în Derby della Lanterna.

Sursa foto: gianlucadimarzio.com

By Ionut Tataru with 18 comentarii

18 comentarii:

  • WooZie says:

    Frumoase ambele articole dar vezi ca in celalat ai gresit data nasterii :P

    Cat despre intrebarea din titlu, nu e normal sa ne bazam doar pe el. Mai trebuie adus minim un atacant decent

  • Jerry says:

    E, asta e o intrebare dificila.

    Eu unul zic ca Icardi ar trebui sa n-aiba atata responsabilitate inca de la 20 de ani si sa plece din postura de rezerva. Pe de alta parte, avand in vedere numarul mic de jocuri pe care il vom avea in sezonul ce urmeaza, riscam sa prinda doar cateva minute, ceea ce nu e bine.

    Probabil va conta mult evolutia sa din perioada de pregatire. Daca va da goluri si va fi in vana, atunci cred ca nu vom achizitiona altceva.

    Palacio, Icardi, Longo si cu Milito (prin august parca revine) ar trebui sa ne fie suficienti. Il mai avem si pe Botta, care foarte probabil va fi folosit ca al doilea atacant cand va reveni. Nu, n-am uitat de Cassano, dar cred ca ne vom desparti de el, o decizie luata inca de cand s-a certat cu Stramaccioni.

  • seby says:

    Palacio, Icardi si Longo nu cred ca's de ajuns pt aproape juma' de sezon la o tactica cu 2 varfuri. Iar ajung sa-l vad pe Guarin in atac si il injur pe jumatate aiurea. Nu, Cassano trebuie sa ramana si sa-si duca contractul pana la capat sau, daca nu, altcineva mai acatarii in locul lui Longo in care n-am incredere. Ah, spuneti-i presimtire, insa tare mi-e ca Botta si Mazzarri nu egal love :P

  • WTF says:

    @JERRY ... eu nu vad asa treaba asta cu responsabilitatea ... mai are 10 baieti cu el in teren ... nu joaca singur ... responsabilitatea nu estenumai a lui ...

    ... pe langa numeroasele calitati pe care le are ... cel mai mult imi place la el ... TUPEUL (in sensul bun.tupeul din timpul jocului) ... de aici si raspunsul meu la intrebarea: POATE ICARDI SĂ FACĂ IMEDIAT DIFERENŢA LA INTER?

    ... DAAAAAA ... as paria pe el ...

    ... abia astept sa.l vad in tricoul lui INTER ... abia astept amicalele din vara asta ...

    FORZA INTER !

  • Jerry says:

    Eu zic ca o sa aiba presiune la sistemul la care il joaca Mazzarri. Echipele lui mereu au avut cate un golgheter. Asa ca Icardi "nu-si permite" sa marcheze sub 15 goluri, daca el va ramane atacantul principal. Iar cand ai 20 de ani si trebuie sa marchezi minim 15 goluri in Serie A e o mare reponsabilitate si presiune.

    @seby: ar mai fi si milito. nu stiu exact cand revine, probabil prin august, daca imi aduc bine aminte ultimul articol citit despre el. Legat de Botta... Si eu imi fac aceleasi griji, pentru ca ar fi pacat la ce talentat e. Totusi, Botta se aseamana cu Lavezzi, iar Pocho era favoritul lui Mazzarri.

  • Ionut says:

    Dacă dai 10 cu Samp, la primul an de A, nu ar trebui să ai probleme să dai 15 la Inter. Zic şi eu. Mai ales când pe bancă e Mazzarri, care şi-a făcut un renume de antrenor care pune în valoare vârfurile, vezi Lucarelli (Livorno), Bianchi şi Amoruso (Reggina), Pazzini (Sampdoria) şi Cavani (Napoli) :)

  • Jerry says:

    Eu sper sa marcheze si 30, numai ca, dupa vreo 3-4 meciuri fara gol, tare mi-e ca o sa cedeze psihic din cauza presiuni. Si la Sampdoria a avut probleme in ultima perioada... Totusi, sa speram ca nu se ajunge acolo.

  • mirifiq says:

    hai sa nu exageram cu astea 10 goluri ca nu a dat 20, sunt doar 10 dintre care 6 in 2 meciuri...mare lucru nu e! cu siguranta ca trebuie adus un al atacant langa el si palacio...eu pe cassano nu as mai conta din sezonul viitor...apropo de botta, trebuie sa fii ori nebun ori idiot sa nu bagi in teren un asemenea jucator ca el... excluzand situatia in care sa spunem ca vom vedea un ricky 2.0 in botta... dar sunt de parere ca botta are cateva clase peste ricky iar talent peste toti jucatorii interului din acest moment. un alt atacant care as vrea sa l vad langa astia ar fi pustiu Rodrigo de la Benfica..care e fantastic :)) dar cred ca ma voi multumi cu Belfodil... :-j

  • Ionut says:

    Am scris şi în text, eu nu-mi amintesc de ultimul jucator sub 20 de ani cu 10 goluri marcate în primul an de A. Şi nici măcar n-a plecat ca titular. Şi a jucat la o nou-promovată.

    Dacă nu e big-deal, scoate-mă tu din ceaţă :)

  • mirifiq says:

    pai si de ce nu a plecat ca titular? :) eu nu vad o prea mare realizare asa cum o vezi tu in alea 10 goluri...nu intelege prin asta ca nu am incredere in pustiul asta... dar cu siguranta nu va trebui sa cada pe el responsabilitatea de a inscrie la inter...care este suma de transfer a astuia?

  • Ionut says:

    Pentru că, după mintea lu' Ferrara, trebuia să joace Eder sau maxi Lopez. La primul meci ca titular, în Derby, a marcat :)

    12,5-13 milioane. Pe acolo pe undeva

  • mirifiq says:

    cand te gandesti ca pe ai nostri 11 i a costa doar pereira... cand auzi de 13 mil pe icardi ai tinde sa spui ca big deal e un cuvant mult prea mic pentru afacerea asta...

  • Anonim says:

    eu zic ca mazzari e printre antrenori de top din italia,nu cred ca gaseam ceva mai bun(guidolin,zeman) iar icardi e o solutie ptr sezonul viitor sper eu buna.dar pe noi si mijlocul ne supara f.mult eu sincer sper sa plece "portoricanii" pereira(chix) si indolentul guarin,sa vina muncitori ca basta,inler,etc...

    tutti66

  • alex21 says:

    da poate...ce daca e tanar? tocmai asta e si ideea: e tanar, e bun si trebuie sa i se dea sanse sa arate ce stie si sa fie ajutat sa creasca...nu ma astept sa dea 20 de goluri si nici sa fie titular meci de meci dar trebuie sa i se arate ca e om de baza si asta inseamna sa joace multe meciuri...oricum are profesori buni Milito si Palacio asa ca eu am mari sperante

  • nerazzurr says:

    Promite a fi un mare atacant...si asta inainte de 20 de ani..nu avem nici un motiv sa fim pesimisti sau neincrezatori

  • WooZie says:

    Nu spun ca e slab baiatul dar intradevar aia cu 10 goluri intr-un sezon nu e mare lucru, chiar daca nu a fost titular si a jucat la o nou promovata. Totusi baiatul asta a marcat 6 din cele 10 goluri in 2 meciuri... ai prins si tu un meci bun in care ti-a iesit totul si adversarii au fost varza. Prefer 10 goluri marcate in 10 meciuri.. 1 pentru fiecare meci :)

    Nu ma intelege gresit Ionut, imi place baiatul si imi pun mari sperante in el si cred ca o sa ajunga mare. Ziceam doar de teoria cu 10 goluri

Leave a Reply