follow

MAZZARRI: ÎNCERC SĂ VALORIZEZ CEEA CE AM

Walter Mazzarri a discutat cu Gazzetta dello Sport după primul test cu adevărat important din această vară, declarându-se mulţumit de evoluţia nerazzurrilor, în aşteptarea amicalelor din turneul american, care vor oferi mai multe răspunsuri şi care vor fi folosite pentru punerea la punct a altor detalii.

Image and video hosting by TinyPic

Tehnicianul toscan a evitat un răspuns clar în privinţa mult aşteptatului jucător pentru banda dreaptă, dar a lăsat de înţeles că este mai degrabă nemulţumit de faptul că Branca şi Ausilio nu au reuşit încă să rezolve această problemă. „Eu încerc să valorizez ceea ce am”, a spus Mazzarri. O frază care ar trebui să-i pună pe gânduri pe oficialii nerazzurri şi să accelereze completarea lotului.

Fostul antrenor al lui Napoli a refuzat să compare actuala situaţie a Interului cu cea a lui Juventus din 2011, mai ales că, în urmă cu doi ani, echipa lui Conte s-a întărit cu nume ca Pirlo, Vidal sau Vucinic, un mercato evident mai spectaculos decât cel făcut de Inter în această vară.

Deocamdată, cu greu ne putem imagina ca ceva cu adevărat spectaculos să se întâmple în mercato, în condiţiile în care negocierile dintre Moratti şi Thohir pentru preluarea clubului sunt în desfăşurare. Chiar dacă tratativele se vor încheia în perioada imediat următoare (şanse foarte mici, oricum), va mai rămâne prea puţin timp la dispoziţie pentru ca noua conducere să-i ofere lui Mazzarri câteva transferuri prin care Inter să ajungă la acelaşi nivel cu Juventus, Napoli sau Fiorentina, cele trei echipe care, la acest moment, se anunţă a fi protagonistele sezonului ce stă să înceapă.

Deşi am spus în mai multe rânduri că nu sunt fanul lui Mazzarri, tehnicianul de 51 de ani pare principalul nostru atu în lupta pentru podium. E mai mult decât nimic.

Cele mai importante declaraţii ale lui Mazzarri

Amicalul cu Hamburg - „Mi-au plăcut multe lucruri din punct de vedere tactic. Am absorbit bine oboseala de la Pinzolo şi am reuşit să facem pressing sus. O eroare precum cea a lui Andreolli de la golul de 1-1 poate fi înţeleasă, mai ales că, după aceea, s-a descurcat bine. L-am folosit în centru pentru că Samuel şi Chivu nu se simţeau bine, iar Ranocchia a avut o problemă intestinală

Turneul din SUA - „Vom întâlni câteva dintre marile cluburi ale Europei, vor fi nişte teste utile, iar împotriva lui Chelsea vom ridica ştacheta. Cu cât adversarul va fi mai dificil, cu atât există un risc mai mare să avem dificultăţi, dar amicalele ne ajută să corectăm erorile, pentru a da o identitate echipei şi pentru a verifica dacă jucătorii au asimilat ideile antrenorului. Sunt încrezător, văd că echipa creşte de la o zi la alta

Inter 2013 la fel ca Juventus 2011? - „Nu vreau să fac comparaţii cu alte echipe, vreau să vorbesc doar despre noi. Acel Juventus şi acest Inter au în comun doar faptul că vin după două sezoane dezamăgitoare, pentru că bianconerri au făcut un altfel de mercato atunci

Jucătorul pentru banda dreaptă - „Niciodată nu am fost mai liniştit ca în acest an. Vorbesc des cu Moratti şi ne înţelegem reciproc. Dorinţa clubului este să completeze cât mai bine lotul. Eu încerc să valorizez ceea ce am, clubul face ceea ce poate

Primul gol al lui Icardi - „Golul marcat cu Hamburg îi face bine, pentru un atacant este foarte important să înscrie. Continuă să crească, îmi place cum munceşte pentru echipă

Sursa foto: inter.it

By Ionut Tataru with 9 comentarii

9 comentarii:

  • WooZie says:

    In sfarsit o sageata la adresa conducerii. Sper sa se miste mai repede ca pe oricine aduce deja e cam tarziu.

    Isla deja m-am saturat de telenovela si aparent bubentus trage de timp, Zuniga e out of the question ca e prea bun, Van der Wiel cam greu, Kolarov cica nu e de vanzare... cine mai ramane pe banda dreapta?

  • Ibrahim says:

    Pana in ultima zi de mercato mai e destul timp. De ce sa intarim echipa de acum? De ce sa prinda noii jucatori pregatirea estivala cu noi? Nu e mai bine sa vina in ultima zi? Poate in felul asta economisim 1 milion de euro. Am adus antrenor, el trebuie sa rezolve totul. E foarte ok ce a declarat Mazzarri. Poate in felul asta se prind si cei din conducere ca trebuie sa actioneze. Poate sa vina oricine...fara jucatori buni(ca sa nu zicem jucatori de baza - in banda dreapta si la mijlocul terenului) pentru sistemul de joc pe care incearca sa il implementeze nu are ce sa faca. In conditiile in care antrenorul cere si nu i se da, sau macar nu se cauta alternative bune - nu carpeli, in cazul unui esec, mare parte din vina e a conducerii (la fel cum a fost si in sezoanele trecute). Ce am invatat din acele sezoane? Nu merge cu carpeli, nu poti obtine maximum cu minimum de investitii (sa nu spunem cu investitii facute doar ca sa nu spuna lumea ca nu s-a miscat nimic - sunt prea multe flop-uri, le stim cu totii). Insa, probabil ca eu sunt absurd...nu am destula rabdare. 3 ani e un timp prea scurt...

  • raz says:

    Bataie de joc....jucator de banda poate intr-un tar-iu il imprumutam pe van der wiel si ala vine la milano pt cluburi...

    Iar mijl central il aduce pe Nocerino si gata treaba. Descurca-te cu ce ai...:(

  • WooZie says:

    Cand l-a adus pe Mazzari se stia clar ca in tactica lui cei mai importanti sunt jucatorii de banda...

  • Jerry says:

    Cum bine zice Ibrahim, pentru cateva sute de mii economisite ca transferi pe ultima suta de metri risti ca un jucator sa se integreze abia prin luna noiembrie sau decembrie. Aiurea strategie, mai ales ca ai tot patit-o in ultimii ani.

    Eu unu' cred ca nu exista varianta de rezerva pentru Isla, de aceea si stam atat dupa el. Janmat, Wallace sau van der Wiel? Pai astia n-au jucat in viata lor intr-un 3-5-2. Risti sa-i aduci si sa fie paraleli in sistemul asta. Chilianul are in schimb experienta de la Udinese, plus ca si Conte la Juventus l-a pregatit si folosit in sistemul asta.

    In ceea ce priveste mijlocasul defensiv, vad ca in ultimele zile se avanseaza varianta Taider (Bologna). Eu pe asta il vad mai bun decat Nainggolan.

  • Pako says:

    Din amicalul cu Hamburg am iesit mai mult decat bine dupa parerea mea.Puteam chiar sa castigam pe final.
    Atitudinea pare buna, mi-au placut primele 15 min si mare parte si rep a 2-a, cand s-a facut presing sus, imediat cand se pierdea mingea.
    + Samir ne-a scos iar in prima rep;
    Campagnaro f bun, pare ca joaca la Inter de o viata si nici nu pare ca a trecut de 33 de ani;
    Guarin cred ca o sa faca un sez bun;
    Palacio probabil o sa fie cel mai bun atacant al Interului;
    - Ranocchia e clar ca locul lui nu e in centru'(f nesigur, gafeaza des). Probabil nici nu era in cea mai buna forma.Chiriches mi se pare mult mai potrivit acolo(daca as fi la Football Manager)
    Pereira e catastrofa in continuare(probabil nici Alvarez nu la ajutat destul). Cred ca mai bine juca cu Naga pe stg si Jonathan pe dr;
    Kuzmanovic nu cred ca e nici de banca de rezerve.Daca pacalim pe cineva cu el si luam si ceva bani e super;
    Belfodil -sper sa treaca mai repede Ramadanul(e singura scuza), da' daca se pastreaza evolutiile si dupa ....e grav.
    O scurta concluzie: pana acum e acelasi film de anu' trecut.Conducerea a mai adus un antrenor pe care sa arunce vina pt incompetenta lor.Omului chiar ii trebe jucatorii aia pe care de fapt i-a cerut din prima zi.
    FORZA INTER!!!!!!!!!!!


  • WooZie says:

    Cu Mazzarri conducerea nu o sa mai aiba nici o scuza. Stiau de la inceput ce jucatori ii trebuie si dupa declaratia din titlu Mazzarri nici nu e de acord ca sa pice toata vina pe el. Eu cred ca asta a fost problema lui Strama.. a fost prea gentleman si a picat de fraier. Nu a spus niciodata nimic de conducere nici macar o sageata ceva si atunci toate oalele s-au spart in capul sau.

Leave a Reply