follow

GOLURI MEMORABILE (112): DEJAN STANKOVIC VS. AJAX

Înaintea meciului de campionat cu Genoa din weekendul trecut, Dejan Stankovic şi-a salutat fanii care l-au adulat un deceniu. O despărţire dificilă, pentru că oricărui interist îi vor lipsi determinarea şi răutatea sa pozitivă. Dar nu ne vor lipsi doar aceste lucruri, ci şi golurile sale spectaculoase. Mai ales cele din Derby. Astăzi ne vom aminti însă de o execuţie dintr-un duel cu Ajax din Liga Campionilor.

14 martie 2006, returul optimilor de finală. Nerazzurri remizaseră la Amsterdam în prima manşă, scor 2-2, după ce au fost conduşi cu 2-0. Deki dăduse semnalul revenirii în Olanda, înainte ca Julio Cruz să egaleze. Meciul de la Milano nu a fost deloc uşor, deşi "lăncierii" parcă nu mai aveau o echipă atât de plină de talent ca în anii precedenţi. Adriano, intrat deja pe panta descendentă a carierei, a ratat un penalty în prima repriză, astfel că suspansul s-a prelungit. Doar până în minutul 12 al părţii secunde, atunci când Stankovic a luat din nou prim-planul şi a rezolvat calificarea cu una dintre celebrele sale execuţii.


By Ionut Tataru with 5 comentarii

5 comentarii:

  • Jerry says:

    Iar au inceput cu zvonuri despre un schimb Kuzmanovic - Nocerino cu verisorii. Schimb mai tampit ca asta nici ca s-a vazut - pentru ambele parti.

    Altfel, se pare ca vom avea un final de mercato foarte linistit. Ca de altfel toata perioada asta...

  • nerazzurr says:

    De Schelotto am scapat maine Kuzmanovic si Pereira...Jhoni a inceput sa si revina :)))

  • WooZie says:

    Nici mie nu imi place Pereira, dar daca pleaca ce facem? Ramanem doar cu Nagatomo pe partea aia? Obi imi place dar nu il vad ca si winger

  • tibi says:

    M-am uitat la meciurile Stelei si au aia de la Legia un jucator bataios pe partea stanga. E vorba de Kosecki, are 23 de ani, costa 2 milioane pe transfermarket si l-am vazut ca face si faza defensiva destul de bine. Din pacate nu e de ajuns ca l-am vazut eu, bine ca il vad altii pe Pereira si dau 11 milioane pe el.

Leave a Reply