follow

INTER - GENOA DIN TRECUT

Pentru că e început sezon, să începem într-un ton optimist şi să urmărim imagini de la un succes cu 6-0 în faţa grifonilor, obţinut în etapa a 25-a din sezonul 1962/63. Inter era pe cale să cucerească primul său Scudetto cu "Magul" Herrera, începutul unei epopei care i-a dus pe nerazzurri în vârful Europei şi al lumii. O echipă genoveză aflată într-un declin accentuat nu putea rezista în faţa unei maşinării perfecte ce tocmai îşi începuse drumul spre glorie. Eroul partidei a fost Luis Suarez, autorul unui spectaculos hattrick, în timp ce Corso, Maschio şi Mazzola au completat lista marcatorilor.

By Ionut Tataru with 13 comentarii

13 comentarii:

  • Ionut says:

    Fantasy de Serie A serviţi? :)))))))))

    Ăsta e site-ul cu pricina http://www.fantasyseriea.com/en/index.php

    Ăsta e codul pentru a intra în liga pe care am creat-o AqJ6Sw400tdq

    Let the games begin, cum ar veni! :)

  • alex21 says:

    gata echipa :))... ai vreo regula anume pt liga pe care ai creat-o? cv de genu fara milanisti sau juventini?

  • KongMing says:

    si cum e acolo?cum facem puncte,cum se joaca?
    Am facut si eu o echipa,uitati-va si ziceti daca va place :)

  • deki says:

    Ba vere,jocul asta e defect. Mirifiqu' a primit 6p cu Chiellini iar eu 5,cum plm vine asta?

  • WooZie says:

    M-am bagat si eu dar nu stiu unde... nu m-a intrebat niciunde sa bag codul ala :))

    Ca orice fan interist, nu am bagat nici un jubentil sau bilanist.. am pus pe acolo destul de random

  • seby says:

    mergi la Leagues, iar la League Code treci aia carnatukl ala de l-a scris Ionut in primu' comment. Apoi Join ovcors :)

Leave a Reply