follow

CE MAI ZIC ALŢII DESPRE INTER

Probabil articolul săptămânii în ceea ce priveşte Interul este cel al lui James Horncastle de pe whoscored.com. O să aflaţi de acolo câteva cifre interesante, care explică startul bun de sezon al nerazzurrilor.

Este săptămâna marelui meci cu Juventus, dar  Simone Nicoletti crede că este nevoie de ceva pentru ca rivalitatea dintre Inter şi bianconeri să revină la cotele din anii precedenţi. Sunt multe lucruri interesante şi adevărate în acest text, dar, din punctul meu de vedere, întâlnirea cu torinezii se trăieşte la fel de intens.

Pentru că tot am adus vorba de Derby d'Italia, poate vreţi să pariaţi. Puteţi câştiga şi un premiu. Succes!

O dovadă de echidistanţă din partea preşedintelui federaţiei italiene. Cu două zile înainte de meciul cu Juventus. În Tuttosport.

Gazzetta face o scurtă istorie a "prieteniei" care îi leagă pe Walter Mazzarri şi Antonio Conte.

Rămânem în febra meciului cu Juventus cu un articol în care, probabil, foarte mulţi dintre noi ne regăsim.

Goal Italia analizează situaţia ciudată în care se va afla sâmbătă Mauricio Isla, dar şi "îngheţul" din mercato dintre Inter şi Juventus din ultimii şapte ani.


By Ionut Tataru with 7 comentarii

7 comentarii:

  • tibi says:

    MA bucur ca ai revenit cu articol Ionut. M-am saturat de nationale. Cum ar fi sa batem? Am visa frumos, zic eu :D

  • salutare cum ai facut la sectiunea "GALERII FOTO" cele 3 subpagini "TINERET, SUBCATEGORY THREE SI SUBCATEGORY TWO"

    POTI SAMI SCRII pas cu pas cum ai facut? mersi

Leave a Reply