follow

PREVIEW INTER - FIORENTINA

Un alt pas în procesul de creştere al echipei”. Astfel a caracterizat Walter Mazzarri meciul de astăzi cu Fiorentina (ora 21:45, în direct la Digi Sport 1 şi Dolce Sport 2).



-Parcursul bun din debutul sezonului, care a culminat cu victoria de la Reggio Emilia din weekendul trecut, a dat startul discuţiilor despre şansele Interului la titlu. Din fericire, euforia este ţinută în frâu în tabăra nerazzurrilor. „Este prea devreme ca să vorbim despre Scudetto. Suntem mulţumiţi de startul bun. Atmosfera este bună, iar antrenorul şi-a dovedit valoarea. Sunt jucători care şi-au arătat talentul şi alţii care au oferit momente de strălucire. Este foarte plăcut, dar, evident, vrem să ne îmbunătăţim jocul în fiecare meci”, a spus Massimo Moratti.

-Pe aceeaşi linie merge şi Walter Mazzarri, care consideră că „un bilanţ parţial se poate face abia la sfârşitul turului, după ce am jucat împotriva tuturor echipelor”.

-Printre jucătorii care „şi-au arătat talentul” în primele meciuri ale sezonului se numără şi Ricky Alvarez, probabil cel mai lăudat interist în această perioadă. Dar şi în ceea ce-l priveşte pe argentinian, Mazzarri aşteaptă confirmări ulterioare. „Dacă va continua aşa, nu vor exista epitete pentru el”, a spus antrenorul nerazzurrilor.

-Echipa câştigătoare nu se schimbă. Un principiu care şi-a mai pierdut din valoare în fotbalul actual, dar pe care Mazzarri îşi permite să-l urmeze, în condiţiile în care Inter nu joacă în Europa. Deci, cu Fiorentina vom vedea aceiaşi titulari din partidele cu Juventus şi Sassuolo. Mai probabil să avem parte de un mic turnover în weekend, cu Cagliari.

-Fiorentina vine la Milano având cel mai bun start de sezon din sezonul 2005/06, dar fără câteva piese importante. Mario Gomez, Cuadrado şi Ilicic sunt accidentaţi, în timp ce Pizarro este suspendat. Cu toate acestea, formaţia viola are suficiente argumente pentru a încerca să obţină un rezultat bun pe Meazza, unde nu a mai câştigat din 2000. Cel mai important, Giuseppe Rossi, renăscut după absenţa de doi ani şi care a marcat de cinci ori în cele şase apariţii până acum.

Image and video hosting by TinyPic

-Nu putem trece peste debutul fulminant ca titular al lui Diego Laxalt în Serie A. Uruguayanul împrumutat de Inter la Bologna a marcat o dublă în meciul de miercuri cu Milan, încheiat 3-3. Abate şi-a făcut un nou "prieten" interist, iar noi nu putem decât să sperăm că, după Icardi, care vede bianconero şi înscrie, nerazzurri au descoperit un naş şi pentru "verişori".

-Forza INTER!

LOTUL PENTRU MECIUL CU FIORENTINA

Portari: Samir Handanovic, Luca Castellazzi, Luca Maniero

Fundaşi: Jonathan, Juan Jesus, Marco Andreolli, Hugo Campagnaro, Wallace, Andrea Ranocchia, Walter Samuel, Alvaro Pereira, Rolando, Yuto Nagatomo

Mijlocaşi: Mateo Kovacic, Ricky Alvarez, Fredy Guarin, Zdravko Kuzmanovic, Esteban Cambiasso, Saphir Taider

Atacanţi: Ishak Belfodil, Rodrigo Palacio, Diego Milito, Mauro Icardi

Echipa probabilă: Handanovic - Campagnaro, Ranocchia, Juan Jesus - Jonathan, Guarin, Cambiasso, Taider, Nagatomo - Alvarez - Palacio

Sursa foto: gazzetta.it

By Ionut Tataru with 121 comentarii

121 comentarii:

  • Eu vad meciul de azi ca o razbunare la ceea ce am patit sezonul trecut cand formatia viola ne-a cam dat cu terenul in cap asa ca sper intr-o rabufnire de orgoliu din partea noastra si sa facem o partida buna in care sa si luam cele 3 puncte. Dai raggazzi!

  • Ionut says:

    Ăştia ie băeţii...

    Inter: Handanovic; Campagnaro, Ranocchia, Juan Jesus; Nagatomo, Taider, Cambiasso, Guarin, Jonathan; Alvarez; Palacio

    A disposizione: Castellazzi, Maniero, Andreolli, Belfodil, Icardi, Kovacic, Kuzmanovic, Wallace, Milito, Samuel, Pereira, Rolando

    Allenatore: Walter Mazzarri

    Fiorentina: Neto, Gonzalo, Aquilani, Fernandez, Savic, Joaquin, Borja Valero, Ambrosini, Pasqual, Tomovic, G. Rossi

    A disposizione: Munua, Lupatelli, Marcos, Roncaglia, Compper, Bakic, Rebic, Vecino, Wolski, Matos, Vargas, Ilicic

    Allenatore: Vincenzo Montella

    Arbitro: Valeri (Roma)

    Assistenti: Bianchi, Domosz

    Quarto uomo: Padovan

    Assistenti addizionali: Banti, Damato

  • seby says:

    Forza baietii, tre' batuti astia azi cu ale lor 3 absente majore, mai ales ca jucam acasa.

    FORZA INTER!

  • Slayer says:

    Catalin are dreptate. Ar fi timpul pentru o revansa. Anul trecut ne-am luat-o in freza puternic de la formatia viola.

  • seby says:

    Inteleg, fiorentina, echipa tehnica, mai combinativa decat se obisnuieste in cizma insa tot imi pare ca stam prea jos si nu vad cu ochi buni treaba Cred ca e nevoie de Kova

  • seby says:

    JJ? pt recuperari si sprinturi spre atac ca in aparare e departe de perfectiune pana acum. Parerea mea :)

  • Ibrahim says:

    Nagatomo sa fie probelma? Pe flancul drept acolo ce se intampla? Daca Nagatomo nu are ce cauta la Inter, atunci alte lepre nici n-ar trebui sa isi treaca in CV perioada de la Inter. Nagatomo e un jucator decent si muncitor, dar are limite. Toti au.
    Juan Jesus, Campagnaro si Alvarez s-au miscat bine. Nu mi-a placut Guarin. Deloc. Jonathan nu intra in discutie pentru ca...si ma abtin.

  • seby says:

    bai baieti, voi va ocupati de Jonathan, jucator de la care am -1 asteptari iar eu il iau la poola pe Guarin care ma dispera in exces si are aport negativ in jocul nostru azi. Un al 2lea varf in locul lui, nimic?

  • deki says:

    NU SE POATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NU SE POATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • seby says:

    Eu sunt pe deplin multumit despre ce a facut Jonathan pana acu' sezonul asta. Sa mor de glumesc. Liber la ocara :)

  • seby says:

    Pfiuuu vericilor, i-am facut desi nu ma mai asteptam! N-am jucat grozav azi, pe alocuri chiar prost insa mi se rupe momentan.

  • deki says:

    Ce orgoliu,ce spirit,ce forta,ce incredere,asta e mentalitatea Interului,asta e Interul meu.

    Am batut Fiorentina,am facut egal cu Giuve,am trecut 2 teste grele si suntem acolo,cu echipele mici nu avem nici o problema,cu echipele mari avem forta,locul 3 pare un obiectiv prea mic. FORZA RAGAZZI !!!!

  • MishuB says:

    Am avut poate cel mai greu meci de pana acum, mai greu si decat cel cu Juve.

    Jocul a scartait dar mi-a placut ca Mazzari a corectat din mers si imediat a reactionat cu schimbari. M-a impresionat taria de caracter a tuturor si felul cum a reactionat, lucru care i-a lipsit ceva timp lui Inter

    Una peste alta e o victorie si suntem o echipa. si mai ales aparare, daca nu insel cea mai buna din Sria A pana acum. Hugo 'Boss' e tata lor. La gol eu l-am vazut pe Maicon acolo :))) dar trebuie sa recunoastem ca n-e dat peste bot Jonathan :))))

    Pe viitor poate Kovacic un pic incercat la mijloc cu Cambiasso si Taider, la inchidere. cred ca ar combina bine cu Alvarez.

    Ca sa inchei..game ball - Handanovic

    P.S. Sa e uite si hotii sa vada cum se castiga un meci...nu cum au facut ei aseara. Jigodiile!!!


    Forza inter!

  • KongMing says:

    Profit de ocazia asta,si in calitate de fan interist va cer o favoare.Care sunteti din Cj sau sunteti studenti acolo?Am nevoie de putin ajutor in legatura cu un camin,chirie ceva...rog seriozitate!:)

  • tibi says:

    Auzi ca l-o scos ca sa nu faca vreo nefacuta =)))))) tare asta
    Ba Ionatane, bravo tie, ai dat-o ca maicon cu juventus(cel putin driblingul a fost identic). Mi-a placut reactia echipei la 1-1!
    Ba voi l-ati vast pe Usain Pereira Bolt?
    Guarin s-a saturat de Inter?
    Palacio sters, faulutri aiurea, ma asteptam mai mult de la el dar, nu mai conteaza acum, ne scoate el in alte meciuri.
    Suntem pe drumul cel bun!

  • WTF says:

    @seby ... daca nici Palacio nu a fost in meci ... :|

    ... nu am vazut in viata mea la Inter jucator mai slab ca Jonathan ... nush cat o sa mai putem pacali fotbalul cu un astfel de jucator ...

    ... nota 10 Campagnaro ... omul ma uimeste de la meci la meci ... este incredibil ... acum cel mai mare regret al meu este ca nu are 25 ani :) ...

    ... 10 si Handanovic ....

  • Anonim says:

    Fiorentina mi-sa parut mai buna,Montella foarte bun antrenor;dar si noi avem ANTRENOR.
    Am castigat ca am jucat din elan,si am vrut mai mult victoria,in rest avem jucatori f limitati tehnic,iar fio fara mentalitate de invingator asa nu prind nici uefa.
    In continuare am aceeasi urare de bine ptr guarin sa fie fericit in nordul londrei sau oriunde vrea el.

    tutti66

  • Cosmin07 says:

    dupa golu alora nu credeam in veci ca putem egala macar :)))) imi pare rau de guarin.cred in continuare in el si calitatile lui.psihicul este in contrast cu calitatile lui fizice.BRAVOOOOO BAIETIIII!!!

  • tibi says:

    Kovacic mi se pare genial, un jucator fantastic! Are explozie in dribling,mingea lipita de picior si se intoarce intr-o sutime cu fata la poarta.

    M#&E Rubentus!

  • KongMing says:

    Ovi Jeco si Vidrascud am nevoie de putin ajutor din partea voastra daca se poate,lasati o adresa sau un numar ceva si va contactez eu.mersi!:)

  • deki says:

    IONUT@ La comm-ul asta te refereai?

    droncr says:
    26 septembrie 2013, 23:56

    deci strama ist the best

    =))))))

  • seby says:

    steti cu capu' frate :)))

    ala aduce victoria, gol de 3 puncte gen si tot ii dati inainte de parca v-a futut femeia sau ceva. Daca nici in momentul asta nu-i ok atunci cand, fereasca, ia un rosu, comite un 11m, baga assist la atacant advers ce plm o sa citesc nici nu vreau sa ma gandesc. Asta macar o sa lase capul in pamant cand va fi fluierat dupa un meci infect.

    da WTF, si in calitate de fan al lui Palacio iti spun ca n-a fost in meci azi. Fa-ma sa ma indoiesc si nu ma voi feri sa-ti dau dreptate :)

  • Jerry says:

    Imi place si mie Kovacic. Nu prea are cum sa nu-ti placa, dar cred ca a sosit timpul sa fie mai decisiv. Degeaba intorci 10 jucatori, faci 5 driblinguri, daca pasa pleaca in spate! Cam e timpul sa vedem pase decisive si chiar goluri din partea lui.

    Altfel, urata reactia suporterilor la adresa lui Guarin, dar si mai urat gestul columbianului... Totusi, eu il vad in continuare un titular cert.

    Da, n-am jucat stralucit, dar uite ca si asa castigam. Suntem o echipa si tot ce conteaza dupa acest meci sunt cele 3 puncte.

    In incheiere, Montela merita toate fericitarile pt ce-a facut la Fiorentina, cu niste jucatori considerati morti de multi.

  • Ionut says:

    Ştiu că a fost o ironie. Inclusiv la adresa mea, pentru că eu am fost şi încă sunt marele lui suporter. Da, a făcut greşeli, multe şi greu de înţeles, dar, în acelaşi timp, a avut ghinioane peste ghinioane şi nici nu a fost susţinut atunci când avea mai multă nevoie. Mă rog, nu e cazul să reluăm vechile discuţii, da' nici să comentăm odată la trei luni şi să aruncăm cinci cuvinte la mişto... Părerea mea!

  • @ KongMing

    Te-ai trezit cam tarziu, saptamana viitoare incepe anul universitar...Iar preturile la chirii sunt absurde, si ce a fost bun s-a luat. Ce te-ar interesa?

  • Ionut says:

    Guaro o cam dă de gard, da' e la prima abatere. Propun să-l iertăm de data asta :))))

    http://www.fcinternews.it/focus/guarin-vi-spiego-il-mio-gesto-non-volevo-offendere-128180

  • deki says:

    E idiot rau cateodata dar toata lumea stie cat iubeste Interul,nu m-ar mira sa fie cel mai bun la Cagliari :)

  • Ibrahim says:

    Ca a dat golul ala nu scuza deloc jocul slab, nu scuza faptul ca e veriga slaba (sau macar una dintre ele) - pase repetate inapoi, centrari aiurea sau deloc sau in cel mai bun caz deviate (devieri norocoase), plasamnet prost, numeroase ocazii ale adversarilor care vin de pe parea lui. Nu e de injurat. El atat poate.
    Poti sa-mi spui ca sunt cu capul, dar chiar nu e ce avem nevoie pe flancul drept, mai ales pentru sistemul lui Mazzarri. Si asta in conditiile in care nu suntem angrenati in competitii europene. Problema e inca din vara, se stia de ce e in stare. A fost adus un pusti care sa fie rezerva lui, nu un titular a carui rezerva sa fie Jonathan. Sper sa se rezolve problema in iarna.

  • Ibrahim says:

    PS.: Nu vreau sa incepem discutii despre bani - atat au avut la dispozitie, au facut bine ce au facut - au luat maximum de calitate cu banii pe care ii aveau la dispozitie, Branca nu a avut alternative, blablabla.
    Cu sau fara gol, cu sau fara pasa de gol, Jonathan e slab, limitele lui sunt evidente si de multe ori suparatoare, cel putin pentru astia ca mine care sunt cu capul :))
    Rosu, autogol, pasa de gol la adversari, etc...astea le vedem si la fotbalisti de 7 stele, la Jonathan chiar nu cred ca s-ar mira nimeni daca s-ar inampla ceva de genul...dar, sa speram ca nu o sa fie cazul.

  • tibi says:

    Ce faci deki, victoriile iti provoaca insomnii? Mai bine te-ai baga la somn si ai visa la scudetto, cum o sa fac eu acum :)))

  • ovi jeco says:

    @kong ming din pacate eu nu te pot ajuta caci stau la 50 km de Cluj insa Vidrascu e student sta la internat caci e de departe tare si cred ca te poate ajuta daca esti interist.

  • ovi jeco says:

    din pacate se intampla exact ce am simtit eu vazand fiecare meci de pana acum.Guarin inca nu a inceput sezonul,e singurul jucator care a dezamagit.Cred ca trebuie folosit mai mult Kovacic pe acelasi post mie mi se pare ca micul croat e pussa joace mai defensiv.Jonathan-cifrele sunt de partea lui insa defensif e varza dar sa nu uitam ca nici la Maicon defensiva nu era punctul lui forte.Batem si pe Cagliari si apoi incepem...

  • seby says:

    @IBRA & deki : Da bre baieti, de acord cu voi, ca doar ma cititi de ceva vreme pe aici, n-am de gand sa-mi atrag antipatii intentionat sau ceva, stiti ca nu e fanul meu nr 1, ca sunt constient de mediocritatea lui ca folbalist, insa cand o da ii dau ce-i al lui. Cand o comite, il fac de petrecanie in scris. Nu e vina lui ca e titular, ca avem optiuni mult prea limitate pe acel post. Adica e luat la peleu la patrat, imi pare ca mai degraba e admonestat pt o minge scapata in out decat laudat pt un gol sau assist si nu-i ok pt ca baiatu' chiar se strofoca sa faca treaba. Mi-a devenit oarecum simpatic ca personaj, pare baiat de comitet si am observat ca s-a raspandit printre interisti :). Jonachan Il Divino, the Sexy Beast :)))

    Fie iertat Guaro, nu-i usor sa accepti suturi in dos, sa puna osu' si capu' la contributie iar fanii, inclusiv sussemnatul, il vor aplauda de 2 ori mai feroce decat ar merita. Ete la Ricky exemplu, si-a luat portia si a raspuns pe teren, e omul nostru' nr 1 acum, n-as fi crezut ca se va intampla.

  • KongMing says:

    @alex_giurgi08
    Trec direct la subiect si zic pe romaneste,m-ar interesa un loc in camin,chiar si privat.Stiu ca preturile sunt cam de la 200 de euro,totusi cu chiria e foarte greu,ajung la costuri foarte mari pe care nu mi le permit.Daca ma poti ajuta cu vreo informatie sau ceva as fi tare recunoscator!:)

Leave a Reply