follow

BENTORNATO CAPITANO!

După ceva mai mult de şase luni, Javier Zanetti a revenit pe teren în meciul din weekend cu Livorno. Mai mult decât atât, Il Capitano nu a făcut simplu act de prezenţă, ci a contribuit decisiv la victoria cu 2-0 a nerazzurrilor. Am fost printre norocoşii care au putut vedea live reintrarea unui fotbalist fabulos, iar atmosfera de pe Meazza din momentul schimbării va rămâne unul dintre cele mai emoţionante pe care le-am trăit vreodată. Bentornato Capitano!

By Ionut Tataru with 4 comentarii

4 comentarii:

  • Felicitari Ionut pentru prezenta si pentru ca l-ai intimidat pe Bardi, s-a speriat omu cand te-a auzit strigand de sus "Ole ole ole, Inter,Inter. Sper ca toti de aici de pe blog sa apucam sa vizitam meazza sau cine stie noul INTER STADIUM.

  • KongMing says:

    Sa speram ca ajungem odata si odata toti pe Meazza,cine stie,poate pe viitor colaboram si mergem impreuna.Forzza Inter!!!!!!

  • boboin says:

    am fost la Brasov-Inter
    pe Meazza nu am ajuns niciodata dar este visul meu sa vad un derby sau un meci de liga

Leave a Reply