follow

DON RODRIGO

Am văzut probabil cel mai slab Derby della Madonnina de când mă uit la fotbal, încă o dovadă a declinului fotbalului italian, în general, şi al celui milanez, în special. Dar chiar şi acest meci va rămâne în istorie, datorită golului care i-a decis deznodământul. „A fost cel mai important gol al carierei mele”, a spus Palacio, la finalul întâlnirii. Pentru că ultima impresie contează (dar nu doar pentru acest motiv), mai mult ca sigur, a fost şi golul care îi asigură lui RodriGOL titlul de jucătorul anului şi cel de golul anului în sondajele pe care vi le voi propune în zilele următoare. Până atunci, tot respectul din lume pentru un fotbalist de o inteligenţă rară, nevoit să muncească meci de meci de unul singur în atac  şi datorită căruia încă ne putem face planuri în a doua jumătate a sezonului. Milano siamo noi, iar Palacio e Donul din oraşul Domului.

By Ionut Tataru with 5 comentarii

5 comentarii:

  • deki says:

    Palacio si Kovacic fac parte din alta categorie de fotbalisti fata de colegii lor,dar Guarin e incredibil cum tine tot mijlocul. Nu degeaba a jucat in toate meciurile,inclusiv meciul cu parlitii de la Trapani.

    Rossi golgheter din 11m,Palacio fara niciun penalty :)

    #AMALA!

  • nerazzurr says:

    Guarin e un mijlocas de clasa nu degeaba il vrea Mou...eu ma repet nu stiu de ce il vindem daca vrem sa facem o echipa puternica..sunt curios ce achizitii vom face in ianuarie.Kovacic nu are cum sa nu fie titular daca i se da incredere va juca si mai bine ..m a surprins si Rolando cat d bn joaca de la un timp..de Palacio spun ce am spus si de Milito...pacat ca nu a ajuns cu cativa ani mai devreme la noi..daca nu ar juca atat de izolat ar inscrie mult mai mult...acest sistem al lui W M e f ciudat..ai impresia ca joci ofensiv dar de fapt ai doar un atacant care se zbate singur...

  • N-am fost pe blog aseara la meci, am preferat sa sufar singur in fata TV-ului, sa-l aud pe Gradinescu cum delireaza, dar cu atat mai dulce a fost victoria noastra. Daca mister juca macar de la inceputul reprizei a 2-a cu Kova si Icardi scorul ar fi fost mai mare. Cu tot respectul (unul urias) pe care il port lui Capitano, cred ca ar trebui sa-si puna ghetele in cui si sa fie alaturi de baieti de pe marginea terenului, pentru ca in teren nu prea ii mai poate ajuta cum o facea pana nu demult. Kovacic+Palacio+Ricky=un trio letal pentru orice aparare. Hai Erick TohiS (cum ii zicea mamutul de Gradinescu) cu cateva transferuri inteligente in iarna si poate reusim un loc de UCL. Forza raggazzi!

  • WTF says:

    deseara . la radio . sau sunt sarbatorile . Craciunul . bla bla bla . si.mi zici sa fac eu emisiunea ? :))))))

Leave a Reply