follow

INTER - TRAPANI 3-2. CRONICA MECIULUI

Inter s-a calificat în optimile de finală ale Cupei Italiei, fază a competiţiei în care va întâlni pe Udinese, dar victoria în faţa celor de la Trapani a venit la capătul unei reprezentanţii jenante a nerazzurilor.



Există un motiv pentru care unora li se spune titulari, iar altora rezerve. În condiţiile în care, în actualul lot al Interului, nici primii nu sunt grozavi, ce pretenţii am putea avea de la linia a doua? În principiu, ne-am lămurit aseară.

Dezamăgitor nu este faptul că evoluţia lor a fost execrabilă, ci că nici măcar nu au încercat să salveze această imagine. În naivitatea mea, am crezut că jucătorii care au puţine ocazii de a se afla pe teren, mulţi dintre ei veniţi oricum după un sezon slab, vor încerca să impresioneze şi vor da totul, oricât de puţin înseamnă asta. Nu mă aşteptam la un scor precum cel din meciul cu Sassuolo, dar nici ca Inter să fie aproape de a intra în prelungiri cu un adversar care a promovat în premieră în istoria sa în Serie B vara trecută.

De această dată, nici Mazzarri nu poate scăpa fără a fi criticat mai dur. Ştiţi deja că nu sunt adeptul delirului ofensiv propovăduit de alţii, dar mi se pare inacceptabil ca şi împotriva unui adversar evident inferior să joci cu un singur vârf. Care, fie vorba între noi, nici nu prea e vârf, de fapt. Totul se explică prin echilibrul de care are nevoie echipa, dar această obtuzitate tactică nu poate fi motivată mereu la fel. Nu şi când întâlneşti o echipă de liga a doua care intră pe teren cu doi oameni ofensivi.

Este adevărat că Mazzarri nu poate fi considerat vinovat pentru accidentările lui Milito sau Icardi, pentru un mercato (din nou) incomplet sau pentru limitele evidente ale multora dintre cei pe care îi antrenează. Dar e deranjant că nici măcar nu dă senzaţia că ar fi dispus să încerce altceva. Măcar atunci când adversarul o permite.

În plus, îmi e din ce în ce mai clar că fostul tehnician al lui Napoli nu gestionează corect situaţia lui Kovacic. Aseară, toate acţiunile periculoase ale nerazzurrilor, atâtea câte au fost, au plecat de la croat. Singurul care pare capabil să verticalizeze, să aibă idei, să dea o pasă care să aerisească jocul. Au fost însă doar frânturi din ceea ce poate oferi, pentru că nici acum nu a evoluat acolo unde se simte cel mai bine şi, probabil, de duminică, va reveni pe bancă. Să ai un astfel de talent la dispoziţie şi să nu ştii să-l valorizezi, argumentând că aştepţi de la el să fie la fel de productiv în ambele faze; asta spune multe despre limitele omului de pe bancă.

Image and video hosting by TinyPic

Dacă rămânem cu ceva pozitiv după acest meci, acel ceva îl reprezintă debutul oficial al lui Federico Bonazzoli, unul din marile talente crescute în academia Interului. La 16 ani, 6 luni şi 14 zile, atacantul de la Primavera a devenit al doilea cel mai tânăr debutant din istoria nerazzurrilor (recordul absolut îi aparţine lui Beppe Bergomi, care a debutat la 16 ani, o lună şi 8 zile, tot în Cupa Italiei, în 1980, într-un meci cu Juventus încheiat 0-0) şi chiar a fost aproape de a înscrie. Un gol al său ne-ar fi scutit de momentele jenante din ultimele minute, când sicilienii, susţinuţi admirabil de cei 2.500 de fani care i-au însoţit, au asediat pur şi simplu poarta lui Carrizo. Doar că şi această satisfacţie trebuie temperată, dacă ne amintim de exemplele recente de debutanţi precoce.

În cele din urmă, nu ne rămâne decât să fim cinici (doar suntem fanii unei echipe italiene) şi să ne spunem că obiectivul, calificarea adică, a fost atins. Foarte puţin! Dar, deocamdată, să ne mulţumim cu asta, deşi nu ştiu dacă e cea mai fericită formulare. În aşteptarea unor vremuri mai bune.



INTER - Trapani 3-2 (Guarin 4, Belfodil 40, Taider 44 pen / Caccetta 54, Madonia 90)

Inter: Carrizo - Andreolli, Ranocchia, Juan Jesus (Donkor 85) - Wallace, Guarin, Mudingayi, Taider, Pereira - Kovacic (Olsen 69) - Belfodil (Bonazzoli 83)

Trapani: Marcone - Dai, Martinelli, Terlizzi, Priola - Basso (Madonia 81), Caccetta, Vitale (Ciaramitaro 50), Pacilli - Iunco (Mancosu 64), Abate

CIFRELE MECIULUI (via Lega Serie A)

Posesie %: 66 - 34
Şuturi la/pe poartă: 17/5 - 11/6
Baloane jucate: 701 - 414
Pase reuşite %: 76,9 - 57,1
Faulturi comise: 17 - 5
Cornere: 11 - 6

Sursa foto
: gazzetta.it

By Ionut Tataru with 16 comentarii

16 comentarii:

  • O repriza a 2-a jenanta, mai mai sa adorm,daca jucam asa si cu Napoli si cu bilan ne putem lua adio de la un loc de UCL.
    Idee==>Ionut fa o rubrica in care toti sa postam echipa ideala care am ales-o pe site-ul celor de la UEFA.

  • deki says:

    Ranocchia nici cu astia nu e treaz,doarme pe el sezonul asta,greselile de le face sunt de liga 3 sau a 4 a. Banderola de a purtat-o aseara e a lui Zanetti,sa-i fie rusine pentru evolutie! Nu e demn sa poarte banderola,de fapt din cei 11 singurii care se salveaza sunt 2 copii,Kovacic si Juan Jesus.

    Pereira joaca la fel si cu Trapani si cu Barcelona sau Bayern,pentru el nu conteaza adversarii,pe faza defensiva e blana,pe faza ofensiva e blana la puterea 2. Daca AVB il ia la Tottenham ma jur ca o sa fiu AVB mult timp.

    De Taider ce poti sa mai zici,asta e nefolositor oricarei echipe din prima liga italiana,n-as avea nevoie de el nici sa-mi tunda iarba in curte.E nul! Avem un fotbalist pe banca care nu joaca(Olsen) si unul care e folosit pe toate posturile(Kovacic) doar sa i se faca loc cacatului asta. Mi-e greata cand il vad meci de meci titular,probabil Mazzarri gandeste ca conopida aia e cel mai important jucator,e indispensabil.

    M-am convins si de Guarin,probabil eram printre ultimii care nu era convins cat de idiot e,in vara stateam ca pe ace cand vedeam ca se vorbeste de vinderea lui si a lui Ranocchia,credeam ca astia o sa fie scheletul echipei care se formeaza,duca-se amandoi de mana unde doresc,din iarna din vara viitoare,ne-am saturat ca unul sa le comita la fiecare meci si altul sa fie cretin 80 de min din 90.

    Wallace....pai ce dracu ma,Jonathan are 10 clase peste asta.Ba,Jonathan! Nu stiu cum caricatura aia se poate numi fotbalist,ala nu are nici o calitate,pai Mou daca s-a uitat la meci aseara,la vara cand revine la Chelsea il scuipa.

    Mudingay spunea ca el o sa alerge pentru toata echipa dar el nu e in stare sa alerge pentru el,la 3-2 tragea de timp cu Trapani acasa de m-am bagat sub scaun de rusine.

    Belfodil dupa ce ca joaca o data la 30 de meciuri atunci cand e bagat nu profita,mai mult,ne ia la misto,are un chef de fotbal de zici ca e Anelka. Toate mingile le-a pierdut in fata alora de nici nu stiau sa se incalte in ghete.

    Andreolli,Wallace,Taider,Belfodil,astia 4 i-am transferat vara asta,ca sa va dati seama ce excremente de jucatori evolueaza in acelasi echipament cu jucatori ca Zanetti sau Cambiasso.

    In repriza a doua ne-a batut Trapani cu 2-0,acasa pe Meazza,echipa care a promovat in premiera in Div B. Al doilea gol l-au dat in 10 oameni,dupa gol,in 10 oameni atacau sa egaleze,asediu in ultimele minute la poarta lui Carizzo.

    Rusine mai mare ca aseara nu am mai trait,poate la meciurile Interului din sezonul trecut cand o luam de la toate echipele de la retrogradare si acasa si in deplasare la scor.

    Din iarna il luam pe Taider 2(Nainggolan) pe unul ca Acerbi sau pe Gilardino si credem ca putem prinde locul 3,atat de cretini suntem.

    In momentul asta nu avem nici o sansa la locul 3,cel putin eu m-am linistit,cu jucatori ratati ca astia nu ai nici un obiectiv,sa nu ne miram daca ne depaseste iar Milan.

  • KongMing says:

    Deki,daca te uiti la meciurile lui Cagliari sunt convins ca o sa-ti schimbi parerea,o sa vezi ca Nainggolan nu-i Taider.Se vede pe fata lui Taider ca are emotii,stie ca asteptarile sunt mari,eu am incredere in el,si cred ca o sa ajunga fotbalist mare!La fel cum anul trecut i tineam partea lui Jonathan,singurul de pe tot blogul,si ma intalneam adesea cu expresia:KongMing ia-l pe Jonathan si dul cu tine departe.Fortzza Inter!

  • Anonim says:

    Mazzari e consecvent unui sistem de joc si jura pentru el doar asteapta jucatorii ce se pliaza pe sistemul lui.Joci acelasi sistem si cu trappani si cu napoli,nu-l schimbi ca stramaccioni la fiecare meci(chiar si la pauza meciului)
    Atunci vom fii puternici cand echipe cu sisteme de joc consolidate vor schimba sistemul cand joaca cu noi.


    tutti66

  • MishuB says:

    Salutare,

    Nu cred ca acesta este adevaratul Inter. Cred ca putem juca mult mai bine. La fel de bine cred ca vom lua cupa si acesta e unul din obiective. Dar, si e un DAR MARE, multi dintre jucatorii actuali ai interului pur si simplu nu au ce cauta in lot si nu numai in lot. Pur si simplu nu sunt de Seria A, indiferent despre ce echipa ar fi vorba. Pur si simplu sunt petarde.

    Kovacic - un alt subiect de rahat in ultimul timp. Credeam ca pustiu asta se integrase bine...am reusit noi sa il dezintegram. Nu cred ca e locul lui acolo unde e pus acum. E tipul fotablistului gen Pirlo sau Veratti care sa fie protejat de doi 'rupe oase'. Cand il vom vedea acolo ne vom reaminti de Kova din primul an la Inter.

    Sper totusi sa dispara unii din mascaricii astia. Vorba lui Deki. Sa le fie rusine ca poarta un asemenea tricou..si nu fac nimic...nu numai ca nu fac...nu vor, nu au deloc vointa si respect


    Forza inter

  • deki says:

    KongMing@ Tu stii cat ma intereseaza ce se vede pe fata lui Taider? Cat ma intereseaza randurile scrise de Ionut despre Jonathan.

    Taider o sa ajunga fotbalist mare? Pai la tine fotbalist mare inseamna Jonathan,la mine inseamna Kovacic.

    L-am vazut pe Nainggolan,vad ce poate la Cagliari si imi dau seama ce ar face la o echipa ca Inter,o echipa ca Inter plina de caricaturi ca si el. Probabil am uitat ca pe postul ala aveam jucatori ca Stankovic sau Veron care dadeau pase de 60m cum da Taider de 2m,jucatori care iti veneau cu suturi de la distanta,suturi care se duceau in vinclul portii lui Milan nu in tribune ca cele ale lui Guarin.

    Nu vreau sa o lungesc,din lotul actual decat Handanovic,Zanetti,Juan,Campagnaro,Samuel,Kovacic,Ricky,Cambiasso,Milito si Palacio sunt demni de o echipa ca Inter. Din pacate peste multi au trecut anii,sute de meciuri in tricoul asta unde si-au dat si ultima suflare.

    Pai tu imi spui mie ca pe fata lui Taider se vad emotii? Pai ce s-a vazut pe fata lui Kovacic? Nu stiu nici eu,eram atent la picioarele lui.

    Cu 2 goluri care mai mult sunt autogoluri si 2 pase de gol cu echipe ca Atalanta sau Cagliari iti spun eu ca nu esti fotbalist,in schimb,cu goluri cu Juventus,Milan si in semifinala de CL esti cel mai bun fundas dreapta din lume.

    Daca ma apuc sa fac comparatii din astea si sa il mai aduc si pe Chivu in discutie inchide asta blogu'.

    Numai bine!

  • Ionut says:

    Tutti66, de acord la partea cu consecvenţa în privinţa sistemului. Doar că eu nu-mi doresc să jucăm forever 3-5-1-1. Am înţeles nevoia de a da echilibru echipei, de a evita catastrofe precum cele de anul trecut, dar nu poţi merge la infinit aşa. Nu la Inter şi, în orice caz, nu când joci acasă cu Trapani

  • Anonim says:

    multe echipe joaca sau au jucat in sistemul pomul de craciun 4-3-2-1 cu un singur atacan pur sange,dar langa el joaca un robben care nu e atacant ci extrema mai degraba dar il vezi des in careu(robben e doar un ex)
    eto'o pe vremea lui mou juca mai mult in banda si retras.
    iar pentru cei cel injura pe chivu sa nu uitam ca afost f util echipei chiar daca acum il vreau si eu plecat cat mai repede dar sa nu uitam ca si facut ceva la inter spre deosebire de alti jucatori.

    tutti66

  • Ionut says:

    E altceva acolo. Alea joacă cu un singur vârf (care, btw, e vârf, nu ca Palacio), da' au alţi 2-3 jucători ofensivi. La Interul lui Mazzarri sunt doar doi băieţi chitiţi pe ofensivă, iar Kova n-are loc pe "sistemul Maxim": nu face şi faza defensivă

  • Anonim says:

    jucatorii cu aport ofensiv ne cam lipsesc,in sistemul lui mazzari laterali tre sa aiba un aport maxim si la atac si aparare.

    tutti66

  • KongMing says:

    @Deki,fiecare avem viziuni diferite despre jucatorii Interului,ceva normal,eu nu-l vad pe Taider asa praf cum il vezi tu sau altii,aminteste-ti cu Udinese centrarea la primul gol,un exemplu banal,eu cred ca Taider are potential,si o sa demonstreze asta,si daca nu o sa fie asa,cand treci pe la Cluj,sa ma suni sa-ti dau o lada cu bere.
    @Ionut,sezonul asta Jonathan are vreo 3 goluri daca nu ma insel,si cateva asisturi,e mult mai activ fata de sezonul precedent,participa si la faza ofensiva,cred ca a dovedit,momentan,ca merita sa fie in primul 11 al Interului.Forzza Inter

  • Ionut says:

    Nu-i neagă nimeni lucrurile bune făcute sezonul ăsta. L-am lăudat şi eu şi alţii, atunci când a fost cazul. problema e că Jonathan a ajuns titular pentru că Inter a devenit o echipă plină de mediocritate. Nu e genul de jucător la care nu a-i renunţa.

    E la fel de greu să-l vezi jucând titular la Inter după Maicon cum a fost pentru mine să văd tot felul de ciudaţi jucând fundaş stânga ani la rând, în condiţiile în care pe postul ăla juca Brehme când am devenit interist

  • giuzepe says:

    @Ionut Mi-ai dat sah mat tata...
    Imi amintesti de un comentariu pe care la facut Gattuso pe vremea cand juca la dusman. A zis ca atunci cand vede ce stie Pirlo sa faca cu mingea la antrenamente se simte mai putin fotbalist.
    Cam asa si eu cand te vad pe tine vorbind de istoria clubului.

    Probabil mai sunt cativa in situatia mea dar nu vor avea curajul sa recunoasca, dar eu totusi o s-o zic direct...credeam ca stiu ceva fotbal dar cand ai zis de Brehme m-am facut mic in scaun si l-am luat la Goagal. Daca ai fi folosit cuvintul asta inafara contextului probabil as fi zis ca-i marca de aspiratoare.

    Dar macar am scapat de titularii aia ciudati de pe stanga acum ca-l avem pe Pereira. Daca ramane in forma pana la finalul sezonului vom ajunge sa ne intrebam cum il mai chema pe Recoba...

Leave a Reply