follow

REGIZORII

Din Hall of Fame-ul interist nu puteau lipsi regizorii. Acei jucători care ating zeci sau sute de baloane în timpul unui meci, cei care fac legătura între apărare şi atac. Responsabilitatea lor este de a lumina jocul printr-o pasă neaşteptată, dar au în fişa postului şi treaba murdară, cum ar fi să taie atacurile adversarilor printr-un fault bine gândit la momentul potrivit. Nu de puţine ori apar şi la finalizare, devenind omul în plus care face diferenţa. Il Cuchu Cambiasso este, probabil, cel mai bun exemplu în acest sens. Dar cine poate uita de golul lui Juan Sebastian Veron de la Torino, de exemplu, care a adus o Supercupă a Italiei nerazzurrilor? Sau de reuşita lui Thiago Motta dintr-un Derby, care a pregătit terenul pentru o victorie splendidă cu 4-0? Dejan Stankovic şi şuturile sale de la distanţă sunt deja legendare. Chiar şi tăcutul Gianfranco Matteoli a avut momentul său de glorie, înscriind unul dintre cele mai rapide goluri din istoria Seriei A, într-o partidă cu Cesena, în sezonul recordurilor, 1988/89. Cu toţii îşi merită locul în Pantheonul clubului. Enjoy!





By Ionut Tataru with 10 comentarii

10 comentarii:

  • Fan Juve says:

    Prezent la datorie mon capitan!
    Eram la munca cand am intrat pe livescore...fix in min 86 si a inghetat inima in mine...ataa e...se mai intampla.

    De zis pot sa zic cate ceva dar nu o sa caut scuze in terenul mocirlos, amanare, schimbarea hotelului si traficul de dupa primul meci.
    Ar fi penibil...calificarea s-a pierdut la Torino la acel 2-2...si cu Copenhaga...

    O Juventus cu doua fete...una in campionat unde nu ia gol nici s-o bati...si nu prea ai cum s-o bati din moment ce nu ia gol (ciclu virtuos)...si cea din CL...unde parca nu se fura la fel de usor (glumesc).

    Una peste alta...risc sa zic ca avem o rezervare pe Juventus Stadium pentru finala Europa League...ceea ce nu e chiar asa de dramatic.

    Bafta cu Napoli...sincer...chiar ne-ati scapa de un stres...e cam singura echipa care mai poate emite pretentii la titlu.

  • boboin says:

    @fanjube
    gresit... in campionat mai sunt si arbitrii...iar in liga se joaca corect
    deci asta este diferenta
    ma intreb ce faceati in grupa lui Napoli
    si vreau acum sa-mi explici logica cu bugetele pe care o aveai dupa meciul cu Real

  • WTF says:

    atata timp cat sunt respectate regulile blogului . sunt mai mult decat binedispus sa discut si cu fanii altor echipe ... mi.se pare interesant / frumos / fair.play . dar nu ar strica daca ar incerca sa fie mai putin subiectivi si sa aiba ceva habar cu ce sa mananca fotbalul ... nu mi.se pare cazul lui Fan JuBe :))

  • WTF says:

    era sa uit ...

    I LOVE YOU . WESLEY!
    I LOVE YOU . WESLEY!
    I LOVE YOU . WESLEY!
    I LOVE YOU . WESLEY!
    I LOVE YOU . WESLEY!

    :)))))))

  • fan juBe says:

    @deki Ok...e blogul vostru asa ca o sa joc dupa regulile voastre...Daca ai si alte pretentii de CAPS, spatiere sau underscore sa-mi spui :)

    @baboin: N-am de unde sa stiu ce am fi facut in grupa lui Napoli...am nimerit o grupa accesibila si n-am reusit sa ne calificam dar asta nu inseamna mereu ca intr-o grupa mai dificila am fi terminat ultimii.
    Napoli s-a descurcat mai bine chiar si decat Milan si cu toate astea nu s-a calificat.
    In acelasi timp i-am batut cu 3-0 in campionat intr-un meci corect.

    Logica cu bugetele...stii cum e cu socoteala de acasa.Asta e... Eram prea optimist cred. Dintre toate echipele ne-am descurcat cel mai bine cu Real, singurii care le-am smuls un punct. Chiar credeam ca ne vom califica.
    Dar mai e finala din Europa League pe care sper sa o jucam acasa... Poate scoatem de acolo banii pentru Mutu.

    @ WTF Cred ca sunt mai obiectiv decat unii de pe aici. Daca vrei subiectivism trebuia sa vezi ce se scria in comunitatea noastra inainte sa se inchida.

    Si ca sa-ti arat ca stiu si ceva fotbal o sa ma bag la pronosticuri daca ma primeste Ionut.

Leave a Reply