follow

PREVIEW JUVENTUS - INTER

Nu reuşesc să-mi amintesc de un Derby d'Italia mai dezechilibrat decât cel din această seară (ora 21:45, în direct la Digi Sport 2 şi Dolce Sport). O înfrângere la limită ar fi un rezultat onorabil, un egal - o surpriză, o victorie - o minune. Din când în când, există şi minuni.



-Inter merge la Torino fără principala achiziţie din mercato, Hernanes. Motive birocratice, deşi transferul a fost înregistrat la liga italiană. Încă un exemplu de cât de defectuos funcţionează fotbalul în Italia. Absenţa brazilianului este completată de cea a lui Cambiasso, accidentat săptămâna trecută, în timp ce Guarin nu a fost convocat, pentru că un jucător în situaţia lui nu poate fi concentrat 100% la un asemenea meci, a explicat Mazzarri.

-În aceste condiţii, dacă tehnicianul nerazzurrilor nu are pregătită vreo surpriză (şi ştim că nu obişnuieşte), vom vedea o linie de mijloc inedită, cu Taider, Kuzmanovic şi Kovacic. Rămâne de discutat ce roluri vor avea de îndeplinit cei trei. Există posibilitatea să-l vedem pe Kova în rol de regista, flancat de ceilalţi doi, sau, pur şi simplu, sârbul să-l înlocuiască pe Cambiasso în faţa apărării. Eu înclin spre a doua variantă. În orice caz, se anunţă o seară dificilă în faţa trio-ului Vidal-Pirlo-Pogba.

-Nici celălalt nou interist, D'Ambrosio, nu va juca în această seară. Cel puţin, nu din primul minut. Mazzarri a lăsat de înţeles că pe teren se vor afla cei alături de care a pregătit meciul în ultima săptămână. Deci Jonathan să fie. În rest, nimic neprevăzut. Nagatomo pe stânga, Juan Jesus, Campagnaro şi Rolando în apărare, Ricky în spatele lui Palacio. Bine ai revenit, 3-5-1-1! Nu ne-ai lipsit.

-Rar mi se întâmplă să vorbesc despre arbitraj înaintea unui meci. Dar acum nu mă pot abţine. Pentru că responsabilii cu desemnarea arbitrilor la jocurile din Serie A au decis să facă o aroganţă Interului şi l-au trimis la centru pe Gianluca Rocchi. Nu cred că e nevoie să detaliez. Mai mult decât atât, unul dintre arbitrii de poartă este Piero Giacomelli. Băiatu' are o carieră impresionantă în ceea ce priveşte erorile pe care le-a comis. Mai importantă, însă, este istoria lui în privinţa Interului. Sezonul trecut, la acel 2-2 de pe Meazza cu Cagliari, a refuzat un penalty clar nerazzurrilor în ultimul minut. A răspuns la proteste cu „voi dell’Inter dovete stare zitti!”. S-ar putea să rămânem fără cuvinte şi diseară.

-Nu sunt multe motive de optimism înaintea partidei de la Torino. O echipă fără victorie în 2014 şi cu un singur succes în ultimele nouă etape joacă pe terenul liderului, care şi-a câştigat toate punctele acasă. Totuşi, Inter este una dintre cele trei echipe care nu au pierdut în faţa bianconerilor în acest sezon de Serie A. Ţineţi-vă bine de amănuntul ăsta!

-Sunt de acord cu Mazzarri că nu se pot face comparaţii cu acel 3-1 de la Torino din sezonul trecut. Dar e greu să nu te gândeşti că ar fi frumos să se repete istoria. Forza INTER!

P.S. Mă întreb dacă şi când va intra Icardi...

Image and video hosting by TinyPic

LOTUL PENTRU MECIUL CU JUVENTUS

Portari: Samir Handanovic, Juan Pablo Carrizo, Luca Castellazzi

Fundaşi: Jonathan, Javier Zanetti, Juan Jesus, Marco Andreolli, Hugo Campagnaro, Andrea Ranocchia, Walter Samuel, Danilo D'Ambrosio, Rolando, Yuto Nagatomo

Mijlocaşi: Mateo Kovacic, Ricky Alvarez, Gaby Mudingayi, Zdravko Kuzmanovic, Saphir Taider

Atacanţi: Rodrigo Palacio, Mauro Icardi, Ruben Botta, Diego Milito

Echipa probabilă: Handanovic - Campagnaro, Rolando, Juan Jesus - Jonathan, Taider, Kuzmanovic, Kovacic, Nagatomo - Alvarez - Palacio

Sursa foto: repubblica.it

By Ionut Tataru with 127 comentarii

127 comentarii:

  • fan juBe says:

    Oh man...cred ca va fi distractiv...inafara de Storari, mai bine nu se putea pentru noi :D

    Abia astept :)

    Forza Inter! o sa aveti nevoie :P

  • Anonim says:

    @juBe: va credeti deja invangatori ? distractiv ? mai vedem,presimt ca va fi sange !

    tutti66

  • deki says:

    "O înfrângere la limită ar fi un rezultat onorabil, un egal - o surpriză, o victorie - o minune. Din când în când, există şi minuni."

    Ba vere,ai luat-o razna,termina odata cu treaba asta!

  • deki says:

    Ca e o realizare daca pierdem la limita,ca un egal e orgasmic si ca o victorie ne aduce satisfactia care n-am avut-o niciodata.

  • Ionut says:

    Nope, n-am zis aşa ceva. Exagerezi :) Poate aşa am făcut şi eu când am vorbit de o minune, da' am pretenţia că cititorii mei sunt suficient de inteligenţi încât să nu o ia mot-a-mot şi suficient de realişti încât să înţeleagă cum stau lucrurile.

    Sincer, încearcă să te pui în pielea neutrului, cum vezi meciul ăsta.

    Altfel, în ciuda a ceea ce cred, am luat 2 la Prono :)))))))) Pentru că fan

  • mishub says:

    Dacă are un pic de sânge în el mazzari ar începe cu icardi din primul minut. Omul are lipici la dat goluri lui juve.... Sunt mai buni la mijloc dar poate vor prinde o zi mai rea... Ceva mai rău e ca vor juca în 12 oameni!! Forza inter!!


  • seby says:

    Eu l-as fi convocat pe Guarin si chiar l-as fi titularizat. Faci meci mare impotriva ladrilor sau macar iti dai sufletul si ai sansa de reconciliere. Plus ca-ti sare un degeaba precum Kuzmanovic din schema. Cum sa nu fi concentrat si sa nu incerci sa iesi in fata tocmai impotriva astora data fiind situatia lui.

  • Ionut says:

    OFFICIAL INTER (3-5-1-1): Handanovic; Campagnaro, Rolando, Juan Jesus; Jonathan, Kovacic, Kuzmanovic, Taider, Nagatomo; Alvarez; Palacio.

    BENCH: Castellazzi, Carrizo, Zanetti, Andreolli, Icardi, Mudingayi, Botta, Milito, Ranocchia, Samuel, D'Ambrosio.

    După cum arată, pare Kuz la închidere, cu Taider şi Kova centrali.

    De cealaltă parte, joacă 10 merde + Pirlo, iar pe bancă e o merdă cu pisică pe cap

    Forza INTER! #juvemerda

  • deki says:

    Stau si ma intreb, cum putem avea o ocazie in fata astora cu tactica asta? Nu gasesc nici un raspuns...

  • deki says:

    Noi nici cand avem superioritate numerica nu suntem in stare sa finalizam,mi-e dor de suturile lui Guarin de se duceau prin peluza.

  • Mihai Bebu says:

    Lasa ca nici Juventus nu demonstreaza mare lucru ... Poate intra Icardi in repriza a doua ... Visez frumos, probabil ...

  • deki says:

    1 singura ocazie din greseala lor,un Inter rusinos plin de jucatori mediocri cu un antrenor mediocru.

    Poate avem bulan sa rezistam asa pana in min 85 si dupaia sa dam un gol bulanos la ingramadeala.

  • Ibrahim says:

    Mijlocul lor e peste ce avem noi in teren la ora asta (se stia deja ca asa o sa fie). La ce adversari au cei de la mijloc...nu cred ca pot face mai mult. Nu e vina lui Taider in niciun fel. Chiar a avut un joc decent, mult mai ok decat ma asteptam eu...la fel si Kuzmanovic.
    Partea prosta e ca nu stiu/vad cum o sa putem construi pentru a ajunge cat de cat aproape de poarta...asta in conditiile in care nu o sa avem iar ratari de genul celei lui Palacio.

  • Ionut says:

    Aşa...

    În primul rând, unii dintre voi parcă sunteţi copii mici. Vine juBentinul, aruncă două gherle şi luaţi foc. Exact ceea ce vrea. Ignoraţi-l, în plm, mai ales la un meci d-ăsta când e cu nervi şi toate înjurăturile pe care le deţinem în vocabular.

    În al doilea rând, încă o dată pentru toţi anonimii care vor să comenteze. Puteţi fi şi mama lu' Moratti, dacă nu văd un nick/un nume, comentariul dispare. Chiar dacă în el scrie că povestesc mai bine decât Chirilă şi că sunt mai frumos decât Brad Pitt :)))))

    În al treilea rând, ce echipă tristă. Bine, noi nu jucăm nimic (nu e nicio surpriză), da' echipa urâtă e tot cealaltă #juvemerda

    Eu zic că Allenatore nu schimbă nimic la pauză

  • fan juBe says:

    Am găsit o statistică interesantă.
    Lichsteiner a marcat de 8 ori pană acum pentru Juve...8 victorii :)

  • beyou says:

    Eu am aruncat 10 lei pe Inter,poate intra Wanda si imi face o bucurie.
    Mazzarri a pregatit jocul doar pt faza defensiva a uitat ca exista si faza ofensiva.Jonathan saracul a fost intors pe toate partile de maimuta de Asamoah.

  • seby says:

    voi chiar credeti ca va intra Icardi in fata lui Milito doar din superstitie, ca i-a infipt 3 boabe pana acum? da' chiar Principele cate i-a dat zdrentei la viata lui?

  • Anonim says:

    Ionathan cu I versus Asamoah varza murata versus capsuni
    Cultura fotbalistica japoneza; ce mie japonezu ce mie albanezu

    tutti66

  • Jerry says:

    Cam cat de bou si retardat poti fi sa nu joci nimic, sa ai 0-2 pe tabela si tot sa nu faci vreo schimbare? Ce mortii ma-sii o astepta?

  • Casillas says:

    Am trait sa o vad si pe asta Milito a coborat sa il deposedeze pe Tevez la 16 m de poarta noastra

  • Ionut says:

    Palacio praf? Dumnezeule! :)))))))))))

    Eu l-aş fi băgat pe Icardi, nu pe Milito. Nu pentru superstiţie, deşi contează oarecum şi aia, măcar din punct de vedere psihologic, ci pentru că era mult mai bun la centrările pe sus

  • Si cand ma gandesc cu groaza ca ii vom vedea pe mar si melc in primul 11 la meciul urmator iar Kiva si Botta o sa faca tusa din nou....Cu ce am gresit sa avem asemenea napaste de antrenori?

  • Ionut says:

    Într-o echipă precum cea gândită de Mazzarri şi într-un meci jucat în halul ăsta, orice jucător care îşi creează trei ocazii merită apreciat. Sigur, ratările alea, mai ales prima şi a treia, sunt inacceptabile din partea lui Palacio, dar doar pentru că el singur a ridicat ştacheta.

    Oricum, nu o să stau acum să mă cert pentru că am ajuns să-l jignim şi pe Palacio, care a duce singur greul atacului în echipa asta de aproape două sezoane... Plm, câteodată am impresia că unii dintre noi merită perioada asta proastă!

  • deki says:

    @IONUT Stiu ca e printre favoritii tai,dar Palacio chiar a fost pamant azi,a intrat intr-o forma de tot rahatul,nu e principalul vinovat,dar nu e posibil sa ratezi asemenea ocazii intr-un derby.

  • fan juBe says:

    Ţinând cont de ce s-a jucat în această seară consider că rezultatul este unul corect şi echitabil pentru ambele părţi.

    Oricum...şi pentru voi a ieşit bine...adică ceva mai bine faţă de Napoli şi Roma...

  • Ionut says:

    Bă, Deki, da' eu n-am zis nimic să nu-l criticăm. Da' una e să critici, una e să vii să spui despre cel mai bun din echipa asta în ultimul an că e praf. Şi apoi să adaugi că ai fost indulgent.

    Adică, pula mea...

    Sunt prea nervos, mă duc să mă bărbieresc :))))))

  • deki says:

    Au fost jucatori mult mai importanti decat Palacio balacariti pe blog,pana acum te-ai abtinut,ai fost eroul meu :)))))

  • @Ionut

    E treaba ta daca traiesti numai din amintiri, dar atacantul trebuie sa-si faca datoria daca este pus in situatii clare de-a marca. Din moment ce nu mai face asta de multe meciuri, e cazul ca "antrenorul" sa-l mai lase pe banca din cand in cand sau sa-l schimbe.
    Si pentru cunostinta ta, "praf" nu este jignire, este realitatea din ultimele meciuri, pe care refuzi sa o vezi. Nu te feri sa-ti critici favoritul cand e cazul. Desi favoritul tau, ar trebui sa fie echipa...

  • deki says:

    @Ovidiu Balinisteanu Toti avem un jucator favorit,ce-i drept cu greu poti avea un favorit in Interul asta. El ii are pe Milito,Palacio,Kovacic, pe primul cred ca toti il avem,asta nu inseamna ca nu ne intereseaza echipa.

    Daca acuzai pe altul intelegeam,dar pentru asta garantez eu ca e printre cei mai interisti :)

  • Anonim says:

    Palacio a dus greul in acest campionat,a avut zile bune(calcai la Abbiati) bucurie enorma si zile mai proaste.Poate daca ceilalti l-ar fi ajutat mai mult Alvarez,maru :) ,chinezu(capitan ? de unde ?)
    Puscariasii astia nu au echipa asa de buna,noi suntem varza si ANTRENORU.
    Acu s prea nervos si am si baut sa mai comentez.
    Acest Vucinici nu va juca niciodata la INTER.

    tutti66

  • Ba nu mai sariti pe om ca a luat apararea lui Palacio, pe mine m-au albit ratarile lui dar cand vreau sa-l injur imi aduc aminte calcaiul aplicat merdistilor in derby asa ca chill.

  • Nu-mi trebuie garantii, stiu ca e, nici n-am vrut sa zic ca n-ar fi!
    Si Palacio este un mare jucator, dar iesit din forma din pacate.
    Probabil Ionut a tras concluzia ca am vrut sa zic ca Palacio e singurul sau cel mai slab jucator din seara asta, dar departe de mine acest gand.

    p.s. Cred ca s-a obsevat ca m-am calmat si n-am mai folosit decat cuvantul slab!

  • Ionut says:

    Daţi-vă, că a început Allenatore să bage în ele!

    Mazzarri:"Dispiace come abbiamo preso secondo e terzo gol, sull'1-0 eravamo ancora in partita" - Mie, sincer, nu mi s-a părut în vreun moment că suntem în meci. Cu atât mai puţin după ce juBe a dat primul gol.

    Mazzarri:"Tenere il possesso palla quasi pari alla Juve è già un successo" - WOW! Deci, WOW!

    Mazzarri: "Oggi era partita talmente facile tatticamente. Erano tutti duelli uno contro uno. Se li vinci vinci la partita, se li perdi non vinci" - Bă, omu' e un geniu! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • deki says:

    Eu cred ca asta chiar are probleme grave la cap,vorbesc serios,un om normal nu ar declara asa ceva.

    Trecand peste treaba asta,etapa viitoare Mazzarri o sa joace iar cu 1 atacant,defensiv si pe contraatac contra lui Schelotto.

  • beyou says:

    Era de asteptat sa pierdem, sa vedem ce prim 11 o sa alcatuiasca Mazzarri cu Sassuolo daca il vad iar pe Kuzmanovic inseamna ca are probleme la mansarda.Daca nu era Palacio "dansam" la retrogradare ,Il Principe nu prea mai poate (tare as vrea sa ma insel)
    --------------
    Complimenti alla Juve !!! Sono avanti 10 anni a tutte le altre squadre...in Italia ....Squadra , programmazione & allenatore !!! Chapeau". È il pensiero di Marco Materazzi su Twitter (i-a spart bonucci contul oare?)

  • Nu trebuie sa vorbesti aspru cu tine, dar realitatea e ca omu' nu mai marcheaza de 6 meciuri!
    Si eu am fost cam dur in afirmatii, insa imi este greu sa traiesc acest dezastru de o luna si jumatate incoace...

  • nerazzurr says:

    Palacio a facut pt Inter mai mult decat ne asteptam toti la venire ..dar trebuie sa recunoastem ca a jucat slab asta seara dar nu mai slab ca Alvarez...si da se zbate singur cu apararile pt ca asa vrea WM sa l tina izolat mereu..nu suport sistemul asta cu 3 fundasi pt nimic in lune..Botta mi a placut si chiar si Taider si Rilando pacat pt ca daca intra aia a lui Palacio la 3 1era altceva p final poate..WM ramane fricos iar daca nu risti nu castigi asteapta tot timpu sa luam gol ca sa schimbe ceva...ne trebuie benzi de valoare si un atacant care sa il suplineasca pe Palacio(poate WM a uitat ca mai e si Icardi)..Milito se vede ca nu mai e ce a fost

  • Ionut says:

    Ok, înainte de toate, Kovacic a fost slab azi. Şi ofensiv, şi defensiv. Nu e nicio discuţie aici.

    Dar vine muia de Mazzarri şi îl scoate principalul vinovat, punând toată presiunea pe un puşti de nici 20 de ani. În direct, la TV. Ba că nu l-a blocat pe Pirlo, ba că l-a scăpat pe elveţianul merdan la primul gol, ba că n-a făcut jocul. Incredibil! Deci omu' nu are nici cea mai vagă idee cum să creşti un asemenea talent

    Seby, bag-o p-aia că-s hater Mazzarri :))))))))

  • deki says:

    Ce-a facut Mazzarri asta seara la interviu nu a mai facut nici un antrenor,cel putin eu nu am mai auzit/vazut.

    Bun,a jucat foarte prost,a gresit la toate golurile,il iei in vestiar si il certi,nu il mai bagi in teren,dar nu te apuci sa-l desfiintezi dupa meci in fata lumii.

    Un bolnav psihic ca altfel nu ai cum sa-l numesti pe clovnul asta.

  • nerazzurr says:

    Uitasem..mi s a parut ca D'Ambrosio a intrat bine in joc ..cu un sistem 4-2-3-1 am avea si aparare si atac...D'Ambrosio-Campa-Rolando -Jonathan-Guarin-Kova-Alvarez-Hernanes-Botta-Palacio

  • deki says:

    nerazzurr@ Baaaa,scoala-te! Botta titular? Kova? S-a dus cu Kovacic definitiv pana cand va fi demis clovnul.

  • seby says:

    @Ionut : nush man, n-am stat sa vaz ce zice ca oricum pare ca nu si-a luat pastilele de fiecare data cand e in fata camerelor. Daca asa a facut evident a gresit, se vede ca a trecut pe halucinogene. Kova a fost slab aseara, iarasi, insa n-o dai frate in gura mare asa. De Kuzmanovic sau Alvarez a zis ceva? Se demonstreaza ca-l baga poate mai degraba de gura lumii si aseara pare ca si-a gasit alibi si a iesit in fata sa sublinieze. Deci Mazzarri - tinerii nu egal love, n-are treaba. Eu zic asa, Thohir sa lase astea cu baiatu' bun si simpatic si, in caz ca nu castiga urmatorul meci (care habar n-am cu cine este) sa-i dea drumu' pe derdelus.

  • nerazzurr says:

    Nu stiu daca a ti observat ca in sist asta paseaza 5 in linie de la unul la altul la mijloc..o freaca de o ia mama dreaq de pe o banda p alta iar Palacio sta singurel p la 16 m....si cand primeste e singur intre 5....si o da inapoi...asa no sa fim echipa mare niciodata..si deaia Napoli pierdea mereu fara drept d apel cu echipele mari

  • Anonim says:

    Iar acum Napoli cu Rafa face la fel,WM nu stie al sistem de joc ? nu vrea sa joace alt sistem ? nu poate sa joace alt sistem ? nu are jucatorii pentru alt sistem ? sau e batut in cap ? voi ce ziceti ?
    Daca vezi ca nu merge de atatea etape si nu bati Catania acasa pai plm schimbi ceva,dar el nu si nu.
    Eu inclin catre ultima varianta.

    tutti66

  • deki says:

    BRANCA lascia l'Inter dopo 10 anni. La scelta di Thohir.

    Wow! Scapam de Branca,cand scapam si de Mazzarri?

  • tibi says:

    Stiu ca suntem interisti, n-avem rabdare, vrem tripleta in fiecare an, demitem 3 antrenori pe sezon bla bla dar, credeam ca Mazzarri asta e mai copt la cap. S-o fi gandit ca il monteaza pe Kova daca da in el sau o vrut sa scape de tot de el si sa-l bage psihicu la 2 m sub pamant? Sper sa nu planga etapa viitoare Schelotto cum a facut-o cu Bilan. Orice echipa ne marcheaza un gol, e de ajuns. 2 goluri in 6 meciuri, ce dracu inseamna asta? Ba, mie mi-e dor de Strama. Nu cred ca exagerez daca il compar pe Mazzari cu Gasperini sau Ranieri.

  • deki says:

    @tibi Ti-e dor sa iei cate 4-5 de la Siena,Genoa,Udinese? Sa termini cu golaveraj pe minus(singura data cand am avut minus la golaveraj in toata istoria) Sa ai 3-1 acasa cu Atalanta si sa te bata aia cu 4-3?

    De Rocchi,Schelotto,Gargano sau Pereira nu iti e dor?

Leave a Reply